Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 21:53:28 GMT
Selene+ Sofia
Selene keek naar hem en snoof even.'' Hoe weet ik dat je de waarheid verteld?'' sprak ze enkel koppig. Hij kon dit allemaal wel mooi vertellen, maar misschien sprak hij wel geen eens de waarheid.'' sprak ze rustig en streek haar zwarte haren even naar achteren, terwijl er een hangertje onder haar leren jackje vandaan kwam. Een medaillion met 2 foto;s erin, ook haar ouders, maar die liet ze nooit aan iemand zien. Ze had het al jaren om, al vanaf toen ze een klein meisje was, maar toen had het nog geen betekenis voor haar, nu wel.'' Als je wilt helpen, dan ga je nu bewijs halen van wat je nu zegt. BEn je toch zo goed in.'' sprak ze enkel en stond nu op, en haalde een reserve band van de achterbank, en schroefde die er nu voor op. Sofia knikte even en haalde even een pakje uit haar auto en gooide er even eentje op, wel een beetjw van het vet vandaan van het vlees, maar goed. Ze slikte even voor een moment, en keek even om zich heen.
Emma Sartor
Ze hoorde de knallen, maar dacht er niets vreemds van eigenlijk. Ze slikte even en keek toch een beetje nieuwsgierig opzij en knikte daarna.'' maar misschien wil mama dan ook wel helpen? en jij Tante Kaylen? gaan we met zijn drieen mooie tekening maken.'' sprak ze rustig en keek naar haar, waarna ze al begon te lopen.'' nee ik nu zelf lopen.'' sprak ze rustig en gaf haar nog een knuffel. Ik vind jou lief, Tante Kaylen.'' sprak ze rustig en liet haar nu los terwijl ze al begon te lopen, en haar hand uit stak, omdat Kaylen die natuurlijk vast moest houden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 21:58:45 GMT
Brian Hij luisterde naar je " Ik weet toch zelf wel wie mijn vader is. Victoria had een foto van jullie vader. Mijn vader dus. " hij keek om en wenkte naar Victoria. rustig keek hij toen weer terug naar Selene " jullie lijken verdomd veel op elkaar, alleen jullie haar kleur is anders. Denk eens na. Jullie moeder was ee nrijke stinkerd. " Hij streek even door zijn haar " ik gelofde Victoria niet. Tot ze met een foto kwam van haar mij en onze vader in ee ncircus " sprak hij en keek naar je auto " 1 belletje naar het kantoor en ik weet zo alles over je " Sprak die rustig " het is moeilijk te geloven maar je bent echt familie van me " Hij keek je aan " heb je verder geen foto's niet van je vader of wat " vroeg die rustig
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 8, 2014 22:01:18 GMT
Elijah
Elijah had via via over deze race gehoord, het was allemaal om zijn broertje weer terug te vinden en waar dat beter te doen dan bij een illegale staat race. Elijah had misschien nog steeds niks met auto's maar hij moest in blenden. Voor hij hier naar toe kwam had hij weer een moord begaan, hey de vrouw kroop voor bij de kassa en had er toen een grote mond om toen Elijah er wat van zei, en nee hij heeft haar niet ter plekke in de rij vermoord, denk na. Elijah heeft haar alleen ongezien meegenomen naar zijn apartement, heeft er voor gezorgd dat er geen drupje bloed in haar lichaam zat, haar in stukken gehakt, alles in cadeau papier ingepakt en haar zo in het populaire ijshocky stadion gelegd, hey het was haar verjaardag. Alles is zo secuur gedaan dat niks naar hem toe kan leiden, geen vinger printen, geen camera beelden alsof ze om het leven is gebracht door een geest. Elijah stapt zijn auto uit en leunt daarbij op zijn cane terwijl hij zijn blik over de aanwezigen laat gaan wanneer hij Brian ziet glimlacht hij.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Jan 8, 2014 22:17:27 GMT
Selene Swann
Selene keek naar hem en twijfelde even, en opende nu het medaillion waar wel een foto van haar vader en moeder in zat.'' Deze heb ik alleen nog.'' Sprak ze rustig en keek naar hem.'' Maar wat maakt hetuit, als ik jou verhaal zo hoor zijn ze beide dood, en is mijn zoektocht alsnog voor niets geweest.'' sprak ze rustig en stond nu op, nu ze de ene band erop had, en liet de krik zakken, warna ze al met de andere begon eb het madiallion gewoon terug stopte onder haar kack.'' Victoria is vast een kakker, en jij hebt voldoende van me afgenomen.'' sprak ze rustig en streek kort door haar zwarte haren, waarna ze rutisg begon met de band van de auto eraf te halen.'' En dat zij veel op mij lijkt, meneertje, heeft nog niets te betekenen. Wetenschap heeft uit laten blijken dat er minstens een look al like van jezelf op de aarde rondhuppelt.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 22:24:31 GMT
Brian Hij keek naar de foto en pakte de portomonee uit zijn broekzak. Hij opende hem en haalde precies het zelfde foto'tje er uit en gaf het aan haar " Mijn vader en joun vader zij nde zelfde man. maakt ons half familie. Victoria heeft de zelfde vader.Lijkt op jou moet jullie een tweelingzus maken " Hij streek door zijn haar " Ik heb je nooit wat afgenomen, ik heb geprobeert je er uit te krijgen " hij schudde zijn hoofd " Weet je laat ook maar. Je wilt me niet geloven is joun keus. " Sprak die en draaide zich om en liep bij haar weg. Hij had heel zijn broer niet zien staan. Hij gaapte even hij was eigenlijk best wel moe. Het was inmiddels half 11 en echt tijd om Emma nu op bed te gaan leggen. Hij keek om zich heen waar was Emma trouwens
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 22:40:41 GMT
Selene Swann
Ze keek naar de foto en slikte even. oh geweldig, hij was dus familie?.'' Wacht.'' sprak ze nu en stond op bij de auto en keek even naar de man verderop die schijnbaar deze kant op aaan het kijen was, maar besteedde er geen aandacht aan.'' Dit kan gewoon geen toeval meer zijn.'' sprak ze en schudde haar hoofd even en liep nu gewoon achter hem aan, en legde een hand op zijn schouder, en slikte even.'' Ik ben te koppig om het te geloven, maar ik kan de feiten ook niet negeren.'' sprak ze rustig en keek om zich heen, terwijl ze kort haar hand op het pistool legde toen ze het idee had dat er niet helemaal iets pluis was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 22:44:48 GMT
Brian Hij liep door toen je zei dat die moest wachten. het was simpel zoveel feiten en je wilde nog niet geloven. dan had je gewoon pech. Hij hoorde voetstappen ac hter zich en voelde niet veel later een hand op zijn schouder en stopte toen met lopen. Hij zuchtte even en draaide zich om en keek naar haar " dat je niet geloofd dat ik een half broer ben dat zou ik nogi wel ergens begrijpen. Ik lijk in bijna niks op jou en victoria. maat dat zei je tweelingzus is dat kan je niet ontkennen" Hij keek naar je " ga eens met der praten zou ik zeggen., Misschien komen jullie meer te weten over hoe het zit "s prak die rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 22:55:15 GMT
Selene Swann
Ze keek naar hem en slikte even en stak nu rustig haar hand uit.'''geen idee waarom ik dit nog doe, maar Ik ben Selene.'' sprak ze nog even rustig.'' En ik moet geloof ik ook mijn excuus even aan gaan bieden en banden vergoeden.'' Sprak ze rustig en keek even kort naar het groepje verderop, waar Sofa inmiddels al haar schnitzeltje aan het opeten was, en naar de Caravan waar Victoria nu langzaam uit kwam strompelen, met haar gebrken been, en die nu even buiten ging zitten op de grond, omdat ze simeplweg even een frisse neus wou hebben. Selene keek naar hen en toen weer naar Brian.'' Ik weet niet of ik nu doodleuk met haar kan gaan praten, ik bedoel, kijk nar haar been, ze is duidelijk in hevige pijn..'' sprak ze rustig en streek door haar zwarte haren heen.'' eerst maar excuus dat is beter, al houd ik niet zo van excusen maken, en geld heb ik ook niet echt.'' sprak ze rustig en liep nu naar de griep toe en keek allereerst naar Jesse.'' het spijt me .'' s[rak ze duidelijk dat ze dat niet bepaals gewend was.'' ik maak nooit excuus dus dit is raar voor me.'' sprak ze en krabbelde even over haar hoofd. maar hier heb je een cheque van 500 dollar voor nieuwe banden voor je auto. en ik zal me nu wel fatsoenlijk voorstellen, ik ben Selene.'' sprak ze nu tegen dom, al klonk het allemaal haast gevoelloos, maar voor haar was dit menende taal.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 8, 2014 23:03:07 GMT
Brian + Dominic+ Jesse Brian keek naar haar en pakte haar uitgestoken hand " Brian, aangenaam "S prak die glimlagend en luisterde verder naar je. " geloof me die banden hoef je niet te doen ik ken Jesse " sprak die rustig en keek even naar Victoria die net naar buiten kwam " Ze wilde naar huis rijden geloof me die kan een gesprek wel aan "S prak hij terwijl hij rustig met haar mee liep. Hij bleef op afstand staan. Jesse keek op toen hij wat hoorde en zag dat het selene was. Hij luisterde naar haar toen ze begon te spreken en schudde even haar zijn hoofd " ik hoef geen geld. Zo heb ik een goede reden om 2 banden te krijgen van Dominic " Sprak die laggend wat hem een knal tegen zijn arm van dom opleverder. Dom had Jesse een knal gegeven bij de opmerking die hij maakte en keek naar Selene "aangenaam, ik ben Dominic maar noem mij maar dom zoals de rest "Sprak die rustig tegen haar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 8, 2014 23:12:16 GMT
Selene Swann
Ze knikte even en stak de cheque toen maar weg.'' Lat me in ieder geval iets doen. Dan sta ik niet bij je in he krijt, en dat vind ik prettig.'' sprak ze enkel en Victoria stond nu op en keeek naar haar.'' Oe, echt jij lijkt bijna als twee druppels water op mij..'' sprak ze enkel en keek naar Brian.'' brian?'' sprak ze en kreunde even doordat ze behoorlijk op haar gebroken been aasn het leunen was.'' Weet jij soms meer ofzo?'' sprak ze en selene keek naar Brian.'' Volgens hem, en dit fotootje ben jij mijn tweelingzus.'' sprak ze enigszins bot, maar zo was het niet bedoeld. Ze keek nog even kort naar de twee heren en vooral naar Jesse eigenlijk.'' Oh nog een bedankje voor mijn Civic.'' sprak ze nog tegen jsse.''ik zal alleen een band moeten vervangen, door eigenlijk wat mijn schatjes hebben aangericht.'' sprak ze en trok nu het lege wapen.'' Dit is de lege.'' sprak ze ter info en schoot even de lucht in, maar inderdaad, die was leeg. Terwijl ze dat zei, keek ze voornamelijk naar Brian, zodat hij niet zijn geweer hoefde te trekken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 9, 2014 2:19:54 GMT
Kaylen
Ze glimlachte voorzichtig. "Ja, ik en mama zullen dan meehelpen metjou tekening." Zei ze rustig tegen Emma en liet haar rustig lopen. Ver kon ze toch niet. "En ik vind jou ook heel lief Emma." Zei ze met een kleine glimlach en hield haar handje rustig vast. Ze liep met haar naar het groepje en zag Brian en Sofia. "Ik denk dat deze haar bedje in moet?" Vroeg ze rustig en hield het handje van Emma wat omhoog met een kleine glimlach. Het kon haar niet schelen dat de groep opeens zo uitgebreid werd eigenlijk. Zolang zij haar werk maar kon doen en niemand in de wegliep. Ze liep naar Brian toe en liet daar het handje van Emma los zodat hij haar kon overnemen. "Ik had eeb tijdje op haar gelet." Zei ze rustig en streek door haar haren heen waarna ze alweer terug wou lopen richting de groep.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 9, 2014 6:19:41 GMT
Emma Sartor
Ze slikte even en keek naar haar waarna ze rustig mee liep en keek naar het groepje." Papa! Mama!." Sprak ze toch wel weer een beetje vrolijk en kroop gewoon direct tegen haar vader aan." Een stomme mevrouw had mijn tekening nat gemaakt die ik speciaal voor papa en mama had gemaakt. ZIj had drinken erover heen gegooid. Dat is niet lief toch papa..Sprak ze en keek even naar Kaylen." Maar morgen gaan ik tante kaylen en misschien mama de mooiste tekening maken die ooit gezien is, toch Tante Kaylen?"
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 9, 2014 12:05:07 GMT
Elijah
Het leek erop dat zijn broer hem niet echt had gespot, want anders zou Brian toch wel zeker deze kant op komen tuffelen, want waarom zou zijn broertje hem negeren en zoveel was Elijah nou ook weer niet veranderd. Ja ok zijn haar was korter, maar iedereen gaat weleens naar de kapper. Wanneer hij ziet dat Brian wegloopt bij de vrouw met wie hij stond te kletsen komt hij zelf ook maar in beweging, waardoor je overduidelijk kon zien dat hij zijn cane niet voor de sier bij zich had. Elijah wist dat hij nu niet meer een van de snelste was, want teveel druk op zijn manke been is ook niet goed, dan heft hij er de volgende dag alleen nog maar meer last van. Elijah wou zijn broer bijna roepen als Brian dan al stil staat, ok en waarom word hem een klein meisje in de handen gedrukt en waarom noemt dat meisje zijn broertje papa. 'Ik wist niet dat je vader was geworden' zei hij met een klein grijnsje tegen Brian ten aankondeging dat hij er was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 9, 2014 15:05:49 GMT
Brian + Jesse Rustig schudde Jesse zijn hoofd " het is al goed " sprak die rustig en knikte even toen je over de auto begon " Geen probleem had er plezier aan "Sprak die glimlagend en keek op toen er een vreemde man aan kwam lopen. De man begon tegen Brian te spreken Brian keek op toen hij Victoria hoorde spreken " ik weet dit ook nog maar net "Sprak hij eerlijk en glimlachte toen hij Emma zag en luisterde rustig naar haar " Nee dat is inderdaad niet lief nee " sprak die rustig en tilde haar op en streek door haar haar " Maar ik denk dat ik jou maar eens op bed ga leggen het is bed tijd voor mooie prinsesen "S prak die glimlagend. Hij hoorde iemand spreken dat hij niet wist dat Brian zwanger was geworden. Die stem kwam hem zo bekend voor. Hij hield Sofia vast terwijl hij zich omdraaide en hij zijn broer zag staan. Zijn broer waar hij inmiddels 7 jaar al geen contact mee had gehad."wat doe jij hier ? " Vroeg die verbaast.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 9, 2014 17:03:10 GMT
Kaylen
Hij zei niets tegen haar en ze zuchtte. "Ja Emma." Zei ze nog tegen het meisje met en kleine glimlach waarna ze zich omdraaide en bij Brian wegliep. Ze stak haar handen in haar broekzak en ging op de motorkap zitten van de stingray en keek naar de grond. Ze voelde zich momenteel nogal nutteloos, en dat ze tegen Brian had gezegd wat ze voelde had haar helemaal niet opgelucht zoals Sofia had gezegd dat het zou voelen. Soms dacht ze echt dat het om haar te pesten was hoe Sofia daarstraks bij hem deed. Dat Sofia straks zou rijden in de toyota wist ze niet, en dat kon best maar zo blijven ook. Ze tekende wat met haar vinger op de motorkap van haar wagen en hield zich wat afgezonderd van de rest, bedenkend of ze hier wel echt thuis hoorde. Bijna iedereen kende elkaar hier door en door, en zij kende Dom niet, Siara niet echt, Brian kende ze zelfs nog niet helemaal ook al had hij haar een deel verteld. Ze kon sterk zijn, en dat probeerde ze ook, maar haar emoties en gevoelens spraken echt tegen. Een bedankje om op Emma te letten was toch ook niet zo veel gevraagd? Ze keek naar het groepje en bleef op een afstandje, zag nu de andere man die naar Brian toeliep maar zag er geen kwaad in, Brian leek hem te kennen. Ze mocht Sofia werkelijk nog steeds niet, maar ze moest haar er bij nemen als ze bij Brian wilde blijven werken. Al was ze weggebleven had ze nog geen relatie met Brian gehad, maar dan hoefde ze niet aan te zien hoe hij met een andere meid bezig was. Ze had geen behoefte nu naar de groep toe te gaan nu Sofia er ook bij zat, en honger had ze nu dus ook al totaal niet meer. Ach, ze vond ooit wel iemand, daar moest ze zich aan vastklampen toch? Aan die gedachte? Iemand waar ze zich net zo goed bij voelde als bij Brian. Ze beet op haar lip en trok haar benen tegen haar borstkas aan en bleef zo nu zitten, haar kin op haar knieën en haar ogen op de grond gericht. Tja, wat moest ze anders doen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 9, 2014 17:46:13 GMT
Naam: Makial Henderson Leeftijd: 25 Geslacht: man geschiedenis/karakter: Makial lijkt op het eerste oog heel anders dan hij is. Hij word heel vaak aan gezien voor een sadist, enen psycho en allemaal andere niet mooie woorden. Maar zo is Makial helemaal niet. Het is een lieve jongen, heeft snel alles n altijd alles voor iedereen over, en wil graag zichzelf zijn. Hij houd van aandacht, en van kletsen, zeker met andere mensen. Maak Makial overigens niet kwaad, want als je heb kwaad hebt, en hem bedriegt, dan heb je wel de naam te pakken waar hij altijd voor uitgescholden is. Maar iedereen kan hem hebben op zich, en snel boos word hij niet. Maar tegen bedriegen kan hij zeet slecht tegen. Qua geschiedenis is Makial niet heel bijzonder. Hij is een wees, heeft beide ouders nooit gekend, en is opgegroeid in de auto's en erin blijven hangen. Uiterlijk; vampirediaries.alloyentertainment.com/files/2012/04/joseph-morgan-pix-11-morning-news.jpgRol: Fan,coureur, en monteur. Speelt: chantal Makial Henderson Rustig liep hij over het terrein heen terwijl hij wat concurrentie bekeek voor morgen. mensen die vandaag al uitgeschakeld waren verlieten het terrein vooral mopperend en duidelijk niet blij. Maar ook al reed Makial met een oude Chevrolet Impala uit 67, het was geen langzaam ding, en dat maakte de meeste mensen wat nerveus als ze bij hem in de race zaten. makial had dan ook een passie voor olditimers, en oudere auto's. Maserati's, ferrari's konden hem weinig schelen, of nou ja, de oudjes was hij wel geïnteresseerd in. De nieuwere modellen vond hij echter lelijk, en de oudjes deden het na zijn mening ook een stuk beter. Hij bekeek wat raceteams, hij had natuurlijk wel eens van de naam Dom gehhoord, en dat was dan ook wel een van zijn concurrenten samen met zijn vriend. hij liep rustig langs hem, en keek kort naar het meisje wat er apart van leek te zitten en keek haar kort aan, maar Makial was niet bepaald het troostende persoon. Hij liep terug naar zijn impale verderop, en keek even naar de camper erachter, die zijn vader had gebracht, zodat hij rustig kon slapen. Hij haalde een wegwerp BBqtje eruit en stak die aan, waarna hij er rustig twee biefstukjes op legde die al snel heerlijk begonnen te ruiken. JA buiten het straatracen was hij chefkok bij een restaurant, dus dat bewees op zich al voldoende.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 9, 2014 18:00:09 GMT
Kaylen
Ze had niet eens gemerkt dat ze werd aan gekeken. de grond onder haar wagen was namelijk veel te interessant om van op te kijken. Ze had wel voetstappen gehoord, maar was er ook niet van gaan opkijken. Ze bleef rustig op de motorkap zitten van haar stingray en tekende met haar vingers wat verder. Ze zag een glimp van de man die haar had aangekeken maar vond het niet nodig om te bekijken of ze hem kende. Het was wel een bekend gezicht natuurlijk, ze had hem wel eens eerder gezien. Je kwam hier natuurlijk ook niet als amateur racertje binnen. Ze beet op haar lip en keek toch even om toen ze de geur van een andere Bbq rook. Nou, iedereen deed hier blijkbaar aan bbq de laatste tijd. Ze zag dat het van de man van net was, en dat hij ook een camper en al had. Ze keek nog even richting hem maar richtte haar blik dan weer naar de grond. Eten kon ze altijd later wel, en de geur mocht dan misschien wel lekker zijn, maar haar maag had er momenteel een afkeur naar. "Er komt een dag dat ik jou eens mee kan nemen in een race." Mompelde ze nu tegen haar stingray en keek even door de vooruit van de wagen. Ze was bezig er zelf ook een racewagen van te maken, ze wilde de ervaring er mee eens hebben. Ze keek even naar de toyota die zij gisteren en deze nacht nog helemaal had opgeknapt. Ze kende de wagen binnenstebuiten en had hem op alles getest, dus ze kende de toyota zeer goed, beter als Brian dacht. Ze keek weer naar de grond en liet haar blik dan weer gaan naar de man aan het andere bbq'tje. Hij bleek wel goede concurrentie te zijn van wat zij had gehoord in ieder geval.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 9, 2014 18:16:04 GMT
Makial Henderson
Hij slikte even en haalde de Biefstukjes er na een tijdje weer af, toen ze warm waren maar wel rood van binnen, daar hield hij het beste van. Hij legde ze op een bord en zag dat het meisje in zijn richting keek en glimlachte even en pakte irect nog een bordje, aangezien het meisje geen een gezelschap leek te hebben en hij liep haar richting uit en zette het bordje naast haar neer.'' Het lijkt erop dat jij wel een vrouw bent die wat verdient.'' sprak hij kalm en keek haar aan.'' Vanwaar dat verdrietige gezicht? ik zag je zo straks ook al zo kijken, en het lijkt niet helemaal oke met je te zijn.'' sprak hij rustig en keek naar haar, terwijl zijn ogen iets rond zochten, en hij daarna een hapje van de biefstuk nam op zijn bordje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Jan 9, 2014 19:14:40 GMT
Joseph Morgan
Waar een race te vinden was daar was Joseph, want tsja als monteur was dat toch wel de beste plek of niet soms. Joseph had echter nog geen vaste coureur dus hij was voor nu nogal allround tot hij echt bij een iemand kon blijven, uiteraard nam hij geen genoegen met de eerste de beste halve zool die zijn pad zou kruisen. Hij reed met zijn impala het terrein op, ja hij heeft een impala, hij weet geen eens dat zijn tweelingbroer hier is met exact dezelfde auto, sterker nog zover hij weet had hij geen eens broers of zussen. Joseph had zijn biologische ouders nooit gekend en zijn adoptie ouders verloor hij toen hij tien was, daar heeft hij ook de naam Morgan van en vanuit daar is hij van pleeggezin naar pleeggezin gegaan tot hij met achttien besloot om helemaal op zichzelf te gaan.
Elijah
'Niet bepaald de reactie waaraan ik aan dacht, maar jij ook hallo Brian' zei Elijah rustig en dan nog even keek naar de kleine Emma. 'Ik ben er namelijk toch wel vrij zeker van dat ik er vrij in ben om mijn broertje op te zoeken, zelfs naar zo'n lange tijd, hoe lang is het toch al geleden..Zeven jaar was het toch' vroeg hij zijn broertje. Je kon overduidelijk aan de manier van praten dat Elijah een echte gentlemen is, termen zoals o.m.g of dude of zulk soort dingen zullen dan ook nooit zijn mond verlaten, want dat komt gewoonweg niet in zijn woordenboek voor. Je kunt daarin ook misschien wel zeggen dat Elijah net wat te lang onder een steen heeft gelegen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 9, 2014 19:14:47 GMT
Kaylen
Ze tikte wat met haar vingers verder op de motorkap van haar wagen en hoorde weer voetstappen haar richting uitkomen nu, waardoor ze nu toch eventjes opkeek en de geuren dichterbij rook van het vlees. Ze zag het bord naast haar nu en keek naar de jongen van daarstraks die nu ook bij haar stond. "beetje emotionele dag voor me vandaag." Zei ze rustig en slaakte een zucht. Ze kende hem amper, maar hij leek wel aardig. Ze keek naar het bord naast zich en nam er toch een klein stukje van en at dat op. Haar maag vertikte het, maar ze moest iets eten. Ze wist dat als ze niets at haar gezondheid snel achteruit zou gaan en ze vaak zou flauwvallen. "Een jongen waar ik verliefd op ben ziet me niet staan. Althans niet op de manier die ik verlang." Zei ze rustig tegen hem en glimlachte wat flauwtjes. Ze zei niet wie het was, zoveel zou ze nog niet vrij geven. Hij was een concurrent natuurlijk..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 9, 2014 19:54:24 GMT
Brian Hij hield Emma rustig vast en luisterde naar zijn broer " Dat is het niet "S prak die " Ik bedoel alleen je laat 7 jaar inderdaad niks van je horen. Ik kon je nergens vinden " sprak hij en keek je aan " en nu, nu staj e ploft voor me neus en vind je het vreemd dat ik verbaast ben over dat je plots voor mijn neus staat " sprak die en streek over Emma haar arm " Hoe heb je me gevonden "S prakdie rustig. Hij racete niet onder zij naam. en als je zijn echte naam in typte stond er ook niks over de FBI. Nee alleen wat oude schoolfoto's. Brian Spilner dat was zijn racenaam voor de mensen die hij niet kende. Dus hij was best nieuwschierig hoe zijn breor he mdan gevonden had. de FBI dacht namelijk zelfs dat hij gestopt was met rijden
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 9, 2014 20:16:36 GMT
Emma + Sofia + Selene + Victoria
Ze keek naar de man die nu haar vader aan sprak en en keek even naar hem.'' Wie is dat papa? is dat ook een gemene man?'' vroeg het meisje en keek naar hem en toen naar haar moeder, die toch even naar deze man keek. God man, deze man vertrouwde ze in haar hart niet, ook al scheen dit een broer van hhun te zijn. Selene keek even naar Victoria en knikte..'Victoria was het toch? zullen wij anders even praten, een beetje teveel nieuwe gezichten voor me vandaag. Nog schijnbaar een broer in mijn gezicht.'' Sprak Selene wat bot eigenlijk en keek naar Elijah.'' Oh voor je er naar gaat vragen, ik weet pas tien minuten dat hij schijnbaar mijn halfbroer is, en dat mijn tweelingzus was, dus geen vragen stellen, of mijn schatjes geven wel antwoord.'' sprak ze enkel tegen Elijah, en keek naar Victoria die nu verder ging op haar krukken en zij en Victoria eigenlijk uit beeld verdwenen, of nou ja, ze stonden nu bij de Honda Civic van Selene, waar Victoria nu rustig op de motorkap zat en Ze het over hun moeder hadden, of nou ja, nadat Selene de foto had laten zien. Sofia keek naar deze man, en toen naar Brian.'' Zal ik anders emma even op bed doen? dan ga ik daarna met die Toyota van je naar de start.'' sprak ze rustig en keek even naar Brian.'' ik snap namelijk dat jullie twee genoeg te bespreken hebben.'' sprak zenog rustig en keek naar beide. Voorstellen kwam later wel, ook al was dit natuurlijk de oom van Emma.
Makial Henderson
Hij keek naar haar en glimlachte even vriendelijk naar haar.'' Dat zijn altijd nare dingen.'' sorak hij rustig en keek naar haar.'' Eet in ieder geval dan iets van die biefstuk, daarna zul je je denk ik een stuk beter voelen.'' Sprak hij vriendelijk.'' liefdesverdriet valt het beste weg te spoelen met eten, ook al is dat niet altijd de beste oplossing moet ik eerlijk bekennen.'' Ik heb vorig jaar mijn relatie verbroken met een meisje doordat ze met een ander vreemd ging. Ik heb wraak genomn op haar, op vreselijke manieren, moet ik eerlijk zeggen, maar zoals je begrijpt is dat ook niet perfect. Mensen noemen ze sindsdien een sadist, terwijl er onder die kwade Makial een heel ander iemand zit.'' sprak hij rustig en keek naar haar.'' Ik ben dus Makial.'' sprak hij kalm en keek haar aan.'' Heb je er iets op tegen dat ik even bij je kom zitten?'' vroeg hij rustig en had niet door dat zijn tweelingbroer het terrein op kwam, sterker nog hij wist geen eens dat hij een tweelingbroer had, bij zijn geboorte was hij al in een ander gezin geplaatst, en volgens weten en horen, waren zijn ouders al toen hij een baby was dood gegaan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 9, 2014 20:30:46 GMT
Kaylen
Ze keek naar de man toen die begon te praten en slikte even. Nou, dat maakte haar er ook niet vrolijker op echt vrolijker op. Zeker niet als ze zou zien dat Sofia de toyota naar de start bracht. Dan wist ze niet hoelang ze hier nog vrij rustig kon zitten, en wist ze niet of ze hier zou blijven of gewoon naar huis ging. Maar dat kon ze Brian aan de ene kant niet aan doen. Ze keek even naar het groepje waar ze eigenlijk bij hoorde en luisterde verder naar hem. "Hmm. Niemand is perfect." Zei ze zacht tegen hem op zijn woorden, ze vond het niet eens erg om aan te horen dat hij vreselijke dingen bij dat meisje zou gedaan hebben. "En ik heb niet veel honger, het is wel heel lekker." Zei ze zacht met weer een moeizaam glimlachje. Het kwetste haar duidelijk zeer diep. Hij vroeg haar wat en schudde haar hoofd. Ze schoof wat opzij zodat hij ook op de motorkap kon komen zitten van haar stingray als hij wilde en nam het bord op haar schoot terwijl ze even naar hem keek. "Ik ben Kaylen." Zei ze nu toch ook maar om haar ook voor te stellen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 9, 2014 20:43:19 GMT
Makial Henderson
Hij keek naar haan en ging daarna rustig itten.'' je moet wel iets eten, straks neem ik de schuld nog o me dat je flauw valt omdat je te weinig eten had.'' sprak hij rustig en keek naar haar terwijl hij even naar de groep keek verderop, waar twee meiden al snel weg leken te zijn, en hij volgde ze even al wel niet lang. Hij keek daarna weer naar haar en knikte even.'' Maar inderdaad. Helaas is niemand perfect, al doet diegene nog zoveel goede dingen, iedereen draagt iets slechts met zich mee, al zie je dat niet altijd. We leven niet in een sprookjes wereld helaas waar iedereen een happy ending heeft, of misschien zijn prins of prinses op het witte [aard.'' sprak hij kalm en keek weer even naar zijn biefstukje waar hij weer een hap van nam.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 9, 2014 21:03:02 GMT
Kaylen
Ze zuchtte zacht. "Nou, iedereen om me heen lijkt dat wel te hebben bijna." Zei ze zacht. Dom had nu toch al zijn vrouw, Brian had Sofia weer gevonden, Jesse leek goed op te schieten met die nieuwe.. Haar broer had zelfs iemand gevonden waar hij zijn leven mee wou delen. Ze keek naar het bord en nam nog een stukje van de biefstuk en kauwde er even op waarna ze het doorslikte. Ze beet zachtjes op haar lip. Ze hoopte in ieder geval dat haar broer haar nou niet zou vallen omdat hij nu ook een vriendin had. Ze wist iet dat haar vader op een afstand naar haar zat te kijken. Hij was meegekomen met één van de racers die voor hem werkte om telkens meer over Kaylen en Hayden te weten te komen. "De enige goede dingen die ik doe is wrakken opknappen tot splinternieuwe wagens." Murmelde ze zacht, meer tegen zichzelf en zette het bord nu wer naast zich neer en trok haar knieën weer op tegen haar borst. Ze keek weer naar de groep. "Eigenlijk zou ik daar moeten zijn als ik wil eten, straks denken ze nog dat ik een verrader ben.." Zuchtte ze zacht en haalde haar schouders even op. Dan was het maar zo..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 9, 2014 21:14:03 GMT
Makial Henderson
Hij keek naar haar en luisterde rustig.'' Die speciale is er voor jou ook, al moet je soms ver zoeken.'' sprak hij rustig en eerlijk.'' Want op ieder potje past een dekseltje, dus ook op jou potje past een dekseltje. Je moet er alleen op wachten tot diegene er is.'' Sprk hi kalm en keek naar haar terwijl hij ook rustig om zich heen keek.'' JE doet vas meerdere dingen goed, Kaylen. Ik weet zeker dat je belangrijk bent voor hun, en dat ze van je houden, maar wel misschien op een andere manier dan je zou willen.'' sprak hij en keek nu weer naar de groep.'' Waarom zou jij een verrader zijn omdat je toevallig met mij praat? ik ben niet jullie vijand. Ik ben niet degene die jullie auto's Saboteert, en niet degene die jullie huid vol scheld als ik een keer niet win.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 9, 2014 21:24:04 GMT
Kaylen
Ze zuchtte zacht. Ze had gehoopt diegene al gevonden te hebben door het gevoel dat ze nooit bij een ander ooit heeft gehad. "Ik vraag me alleen af hoever ik nog moet zoeken." Mompelde ze zacht en keek weer even naar de grond. Ze had nog nooit een vriendje gehad, dus ze zou niet eens weten waar ze op zou moeten letten. Ze keek weer even naar Brian met Emma en Sofia bij hem samen met die andere man en sloeg haar blik dan weer neer. Ze wou het geluk van Brian zeker niet afnemen, ze was al blij hem gelukkig te zien met zijn dochtertje en zijn vriendin.. Ze beet de binnenkant van haar lip open doordat ze weer tegen haar emoties probeerde te vechten waardoor er ook al vrij snel een straaltje bloed uit haar mondhoek liep en haar mond zich vulde met een ijzer smaak. Ze veegde het bloed zachtjes weg en streek dan door haar haren heen. "Waarschijnlijk ben ik wel belangrijk.. Maar soms merk ik het niet echt, of ze me nu wel of niet nodig zouden hebben. Hij zegt van wel, dat ik heel belangrijk voor hem ben. Maar soms..." Ze zuchtte zacht, verwees natuurlijk naar Brian met haar woorden. Ze hoorde zijn laatste woorden en haalde haar schouders weer op. "Weet ik veel.." Mompelde ze zachtjes en legde haar hoofd op haar knieën. Ze was altijd al heel vrolijk geweest toen ze wist dat Race wars er eindelijk aankwam, maar nu ze er was vond ze er niets meer aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 9, 2014 21:40:12 GMT
Makial
Hij keek naar haar en zuchtte even voor een moment en keek naar haar en zette zijn bord even aan de kant en loeg een vriendschappelijke arm om haar heen.''God wat een problemen voor een jong meisje.'' sprak hij rustig, omdat hij wel door had dat zij niet de oudste nog was, en zag het bloed lopen en hoorde haar woorden die daarna volgde.'' Hij geeft dus om je maar op een andere manier..'' sprak hij rustig en keek haar gewwon aan.'' Kaylen. Je bent nog jong, en je bent niet lelijk ook, en zullen genoeg jongens denken van he, dat is een mooie meid. Ze zullen niet altijd klikken, maar ik weet zeker dat de juiste rond loopt ergens op deze wereldbol.'' sprak hij rustig en snoof even voor een moment.'' Kom op Kaylen, llop even met me mee naar mijn Cmper, dan kun je even totg rust komen, want volgens mij staat de jongen waar je van houd in het groepje daar ginds, en dan kun je even een beetje afstand doen.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 9, 2014 21:54:57 GMT
Kaylen
Ze voelde zijn arm om haar heen weer door ze toch ietsjes tegen hem aanleunde, automatisch eigenlijk. Ze wist dat ze nog jong was en nog tijd genoeg had om iemand te zoeken. En het leeftijdsverschil zou tussen haar en Brian toch ook al dik 10 jaar zijn. Ze vergat telkens dat iedereen hier wel ouder als haar was. "Ja.." Zei ze zachtjes op zijn eerste woorden. Ze was niet lelijk, maar ze was ook niet mooi. Ze keek weer even naar Sofia, zat te bedenken wat zij wel had was Kaylen niet had. Een dochter.. Als Emma er niet was geweest had Brian haar misschien gewoon laten lopen. Ze wist wel dat meerdere jongens naar haar omkeken, veel hadden haar gevraagd voor een relatie. Maar ze had altijd afgewezen, ze voelde geen klik, geen gevoel als ze bij één van die jongens geweest. En dat was wel zo de eerste keer dat ze Brian had ontmoet. Ze wilde ook niet dat iemand naar haar uiterlijk keek en om die reden een relatie met haar wilde. Hij stelde wat voor maar ze schudde haar hoofd lichtjes. "Ik moet klaar staan als er iets zou gebeuren of de wagens gecontroleerd zouden moeten worden.." Zei ze zacht. Hij had ook gelijk dat hij daar in het groepje stond waardoor ze klein knikte. "Ik kan geen afstand houden.. Ik moet altijd klaar staan als hij me nodig heeft. Dat heb ik mezelf gezegd." Zei ze zacht en keek even naar Makial en nam nu weer een stukje biefstuk die ze in haar mond stak.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 9, 2014 22:04:47 GMT
Makial
Hij keek naar haar en knikte even.'' Dat snap ik KAylen, maar je moet nu ook aan jezelfdenken.'' sprak hij ophaar laatste woorden.'' Je bent gewoon overstuur.'' sprak hij rustig en vond het niet erg dat ze tegen hem aanleunde, ze mocht het gerust doen als ze dat wilde. hij uchtte even en keek naar haar.'' Wil je anders dat ik eens met hem ga praten strkas als je wat rustiger bent, vind je dat fijn? je zit er namelijk erg mee, Kaylen, en dat vind ik niet echt prettig om te horen, dat je nu in feite al zo kapot bent om 1 jongen. JE bent een leuke meid, en wat ik van je innerlijk nu mee krijg, ben je ook fanatstisch. Een jongen zou blij moeten zijn met jou.'' sprak hij rustig en keek enkel naar haar, Hij voelde medeleven voor haar, vooral doordat hij zelf ook een relatie had die spaak liep, waar hij haar zwanger had, maar zij abortus had gepleegd, zonder het er met hem over te hebben, en dan het vreemd gaan. Hij was furieus geweest, verdrietig en bedrogen. en nu voelde hij ook die zelfde pijn voor haar ergens. Kon met haar meeleven.
|
|