Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 16, 2014 10:24:16 GMT
David Nolan
Hij lachte even voor een moment, en keek even naar de vrouwen.'' Nou dit is mijn handeltje.'' sprak hij ook rustig. Loop even mee naar mijn kantoortje, daar kunnen we even de boel regelen.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' En als je wilt kun je daarna wel even een van de dames krijgen voor een avontuurtje? mijn kosten uiteraard.'' Sprak hij kalm en keek hem aan. Ja hij dacht eraan vanavond hem niet direct te vermoorden, ook al was dit zakelijk, misschien dat hij eens wat meer over deze man uit ging zoeken, want ergens was ie wel erg leuk, en daar overwon zijn homo kant het toch wel een beetje, al wist hij natuurlijk niet of Damon ook Homo was, maar zijn afkeur naar die andere vrouw was toch ergens voor hem een beetje duidelijk dat hij in zijn gedachtne niets had met het vrouwelijk geslacht.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 16, 2014 17:20:36 GMT
Damon Treaver
Hij keek naar David en keek dan even naar de vrouwen, maar hij keek haast meteen weer verder om zich heen. Hij moest werkelijk geen vrouwen hebben, wel voor bevriend mee te zijn, maar zeker niet in een relatie. Hij knikte even rustig op zijn voorstel van zijn kantoor en trok haast meteen een strak gezicht bij zijn andere woorden. "Heel aardig, maar nee bedankt." Sprak hij ook vrij meteen na zijn blik te hebben getrokken. Nee, daar was hij zeker niet voor te vinden. Hij stak zijn handen weer in zijn zakken en keek naar David. "Ik volg wel." Zei hij nu ook rustig, doelend om hem te volgen naar het kantoor om de dingen te regelen. Hij negeerde de vrouwen dan ook weer volkomen en wachtte rustig tot David zou beginnen lopen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 16, 2014 17:34:30 GMT
David Nolan
Hij wist het nu zeker, deze man viel niet op het vrouwelijk geslacht. Hij ook niet, dus dat scheelde ergns, maakte het praten makkelijker. Hij liep zijn kantoor in en pakte de koffer met geld en legde die op zijn Bureau neer.'' Dit moet voldoende zijn.'' sprak hij en knipte de koffer open. Het was het geld van zijn laatste klus, maar hij zou voor deze klus 3x het dubbele krijgen, dus veel verlies zou hij niet maken, dat wist hij. Hij zuchtte even en keek naar hem voor ene moment, probeerde zoveel mogelijk Details op te drukken.'' Oke Gay.'' sprak hij hardop, meer cynisch.'' ik bedoel.. Okay..'' sprak hij er ook vrij snel achteraan. Oh geweldig, wat zou hij er wel ooit van denken?
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 16, 2014 17:43:20 GMT
Damon Treaver
Hij liep rustig mee naar zijn kantoor waar hij naar het koffertje met geld keek en schaat zo wat hoeveel er in zo'n koffer paste en biljetten van hoeveel waarde. Hij knikte rustig en keek even op toen hij zich versprak en haalde een wenkbrauw op, maar hij zei er niets over. Hij voelde zich niet beledigd of wat dan ook. Hij was er ergens wel blij mee dat hij homo was en had ook nog maar 1 relatie gehad, dat was vorig jaar geweest maar goed. Hij streek door zijn haar en keek weer naar David. "Het ziet er genoeg uit dus zal het wel goed zijn." Zei hij nu ook rustig en keek weer naar hem. Over zijn verspreking zei hij echt niets, het kon hem werkelijk niet schelen. Hij was er vaak mee gepest geweest, maar hij had het nooit als pesten gezien. Hij durfde anders te zijn. Zijn werknemers wisten dat hij homo was, die meid die op hem verliefd was niet, zou hij binnenkort maar eens moeten zeggen. Nou ja, het had niet geklonken als een verspreking, maar dat maakte hij er maar van
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 16, 2014 20:39:40 GMT
David Nolan
Hij slikte even voor een moment en keek naar hem en knikte even voor een moment.'' Mooi.'' sprak hij rustig.'' ik vraag mijn twee collega's zometeen even de boel over te pakken, en dan zou ik graag even met je naar het cafeetje gaan, op mijn kosten.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Dat doe ik altijd als ik een nieuwe relatie aan ga met iemand, dat vind ik er gewoon bij horen.'' Sprak hij rustig.'Want zaken relaties gaat ook over elkaar vertrouwen.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Al lijkt u mij niet de man voor dingen gezellig te doen met vrouwen, dus ik zal niet naar een stripclub gaan, en u ook niet uitbodigen voor een Lapdance van een van mijn meisjes.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Ik zie gewoo dat u homo bent en daarvoor hoeft u zich niet te schamen. Zo te zien bent u er ook vroeger mee gepest, en durf je anders te zijn.'' Somde hij wat cynisch op, maar hij ratelde het er ook gewoon uit, en dat enkel eigenlijk door naar hem te kijken. HEt was een soort hobby voor hem.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 16, 2014 20:47:46 GMT
Damon treaver
Hij luisterde naar hem en stak zijn hande nweer in zijn zakken. "Is goed." Zei hij rustig tegen hem en hoorde zijn volgende woorden aan. Cafeetje, waarom niet. Als het toch op zijn kosten was kon het hem werkelijk niet schelen. Hij streek even door zijn haren heen. "En neen, daar ben ik inderdaad de man niet voor." Zei hij ook nog op zijn woorden. Hij schaamde zich er ook werkelijk niet voor dat hij homo was, hij vond het niet meer dan normaal. Hij moest zelfs zacht lachen toen hij dat allemaal opsomde. "Jij ziet er ook niet al te blij uit met die vrouwen ook al ben je bezig met je zogezegde vrouwen handel." Sprak hij. Nee, hij was niet dom, hij zag ook wel dingen. "Dus, ik ben niet de enige hier." Zei hij kalm en grijnsde lichtjes en sloot de koffer weer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 16, 2014 20:57:23 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en lachte even.'' Je hebt het snel doorgewerkt. Maar ja daarom kan ik die vrouwen ook zo makkelijk de deur uit doen.'' Sprak hij rustig en lachtee even voor een moment. Ja david was niet dom, en hij keek ook even naar zijn Collega.'' Ik regel de zaken en de administratie, en hun halen de vrouwen binnen en zetten ze op transport, ik doe logistiek en noem het maar op.'' Sprak hij rustig en stond op.'' Kom breng me naar dat busje dat kan ik de boel even uitladen en kunnen we dat drankje pakken.'' Sprak hij en stond nu op. Dat hij erdoor heen geprikt was, was geen probleem oor hem eigenlijk, hij vond wel andere manieren, dat was geen probleem na zijn idee. Je kon haast niet horen dat hij loog eigenlijk, en dat was maar beter pook, je kon er elfs niet doorheen prikken, zo slim speelde hij het, en sloeg alles op als een harde schijf wat hij vertelde en wat belangrijk was. Zo kon je hem gerust alles vragen over wat hij deed enzo, maar iedere keer zou je dezelfde antwoorden krijgen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 16, 2014 21:05:13 GMT
Damon Treaver
Hij schudde zijn hoofd lichtjes en praatte er niet verder over door, dat had toch geen nut. Nou nee, daar geloofde hi ook geen bal van, maar hij moest het er maar bij nemen. Hij streek weer even door zijn haar heen en liep rustig ht kantoor uit richting zijn wagen en gooide het koffertje op de achterbank en opende nu de kofferbak. "15 Kilo van beide." Zei hij, zoals was afgesproken. Hij streek weer door zijn haar heen toen het echt niet goed wilde liggen en keek dan weer naar David. Hij was niet iemand van het snelle vertrouwen, dus David zou nog lang zijn toneelspelletje vol moeten houden. Vraag maar aan zijn vrienden, het had 3 maand geduurd voor hij ze had vertrouwd, in dit vak moest je soms gewoon voorzichtig zijn met wat je deed en zei. Maar die man hier leek niet dom, helemaal niets zelfs. Dus alles ging nog wel eens wat lastig worden
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 16, 2014 21:13:38 GMT
David Nolan
hIj liep met hem mee naar de auto en snoof even voor een moment waarna hij rustig naar de lading keek en knikte voor een moment.'' Super sprak hij en haalde er even twee mannen bij de de boel begonnen te verplaatsen naar binnen, en hij glimlachte even voor een moment. Nou ja echt glimlachen was het niet, het was meer een grijnsje, want echt glimlachen deed hij niet snel. Hij knikte daarna.'' Dan laten we maar nar het cafe gaan, net buiten de haven. Ik heb geen auto, dus ik loopt even die kant op.'' SPrak hij rustig en begon al te lopen, niet eens vragend of hij überhaupt mee liep of dt hij met de auto die kant op ging, hij was niet echt sociaal ingesteld op die manier.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 16, 2014 21:19:25 GMT
Damon treaver
Hij wachtte tot de lading er helemaal uit was en sloot de kofferbak dan weer even. Hij keek weer naar David en gaf een knikje en stapte zelf toch in zijn wagen. Hij wilde zijn auto hier niet laten staan. Hij reed rustig achteruit tot hij naast David reed en goed in zijn achteruitkijkspiegel keek om zeker te zijn dat hij geen foutje maakte. "Je lijkt me ook niet zo sociaal." Sprak hij nu opeens en keek kort naar hem en dan weer in zijn spiegel. "En hoe kom je eigenlijk bij mij terecht?"
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 16, 2014 21:26:38 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en zuchtte even.'' Ik ben een sociopaat.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' en jij bent een idioot.'' sprak hij en hield zich even stil.'' Maar gerust, haast iedereen is een idiiot.'' Sprak hij rustig en keek om zich heen.'' En hoe ik bij je tereht gekomen ben, heel simpel, een beetje onderzoek doet wonderen.'' sprak hij rustig.'' en nee het kan me nieet schelen waarom de aarde om de zon draait of dat het nou andersom is, dus vraag me niet zulke domme vragen.'' sprak hij wat cynisch.'' want iedereen die de gouden gids kent, en kan smsen, even al het internet gebruiken kan je vinden, al heb jij de politie nog niet zo op je duim, dus politie bestanden word je niet in vermeld.'' Sprak hij rustig, en keek steeds vooruit, en zette de kraag van zijn jas even goed.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 16, 2014 21:32:36 GMT
Damon treaver
Hij moest zacht lachen om de woorden die hij sprak. "Jij probeert mij hier een toneelstukje wijs te maken met die meiden." Sprak hij nu ook rustig tegen hem en keek hem weer even aan. "Je kunt mooi spelen tho. Iedereen zou er in trappen." Zei hij rustig en keek weer in zijn spiegel. "Dus, wie ben je echt?" Vroeg hij nu en keek hem weer aan. Hij zag David namelijk totaal niet als een vrouwenhandelaar, ook al zei hij dat hij de administratie en al deed. Nee, Damon moest het er echt niet van hebben en hij voelde dat er meer achter zat. "En misschien ben ik een idioot, op sommige vlakken zul jij dat ook best zijn." Sprak hij nu ook schaamteloos en tokkelde wat op zijn stuur.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 16, 2014 21:43:25 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en snoof nu, en trok zijn deur nu zonder weten open en leunde zo tussen de deur en de zijkant en bleef zo staan.'' een toneelspel die nu ook eindigd.'' Sprak hij en trok het handwapen en richtte dat op zijn hoofd, en haalde de veiligheidsstand er al af.'' Ik ben de laatste die je nu levend zal zien.'' Sprak hij rustig.'' Tenzij je hoger bied.. Mijn naam is David Nolan.'' sprak hij en keek hem aan terwijl hij het pistool op zijn hoofd bleef richten. Oh hij had zijn wapens wel opgemerkt, maar David droeg altijd al een kogelvrij vest, en in zijn hoof had hij een metalen plaat zitten van vroeger, dus hij overleefde een klap op zijn kop wel, niet helemaal, hij zou lelijk verminkt zijn, dat wel, maar zijn geldbedrag op zijn bank rekening loog niet, hij had wel een paar miljarden. en toch liep hij niet hard van stapel en genoot hij van zijn werk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 16, 2014 21:53:33 GMT
Damon Treaver
Hij stopte ook meteen de wagen toen de deur van de wagen werd opengetrokken en had een pokerface opgezet toen hij het handwapen op zijn gezicht kreeg gericht en luisterde naar hem. Toen hij zijn naam zei grijnsde hij licht. "Dus, iemand wilt mij dood hebben. Het treft eigenlijk wel, ik zocht jou dus al een tijd om van die meid af te komen die je gisteren gezien hebt." Zei hij rustig, nog steeds het wapen negerend en geen angst tonend, waarom zou hij? Als het toch door zijn hoofd was had hij er kort besef van, en dan was hij toch dood. "Hoeveel heeft die persoon jou beloofd voor mijn dood?" Vroeg hij nu ook rustig, dan kon hij er misschien overbieden zodat hij eindelijk van dat wijf af was. Dat zou nog eens geweldig zijn zeg..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 16, 2014 22:02:01 GMT
David nolan
Hij lachte en bleef zo staan als hij stond, en hiled het wapen op hem gericht en luisterde naar hem.'' een opdracht he?'' sprak hij en keek gericht naar hem, keek serieus, en liet geen moment het wapen van hem africhten.'' Het driedubbele als in die koffer. '' sprak hij en keek hem alleen nog aan.'' En als je over gaat bieden, betekent dat twee dingen, eigen geregeld moordwapen, en de dood van mijn huidige opdrachtgever.'' sprak hij rustig en snoof even voor een moment.'' Zo gaat dat in mijn bussiness, en als je me al zocht, weet je dat ik goed ben.'' sprak hij en lachte even voor een moment en bleef gericht terwijl hij zaken deed. Hij doodde, terwijl hij geld zag, tenzij hij een voorschot nu ter plekke kreeg en dit was geen mals prijsje, echt niet.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 16, 2014 22:13:15 GMT
Damon Treaver
Hij wachtte rustig op zijn reactie en luisterde naar hem toen hij begon te praten. Hij grijnsde bij het horen van de prijs. "Dan betaal ik er het vierdubbele voor." Zei hij rustig en keek hem weer aan. Hijgreep even naar achteren en zette het koffertje weer voor zijn voeten neer. "Dan mag je dit alvast terug krijgen." Zei hij rustig en haalde zijn schouders op. Hij kon letterlijk ook met geld gooien, had ook meer als genoeg miljarden op zijn rekening staan, dus hij kon dit wel missen. "En ik weet dat je ged bent ja, anders zou ik je niet zoeken." Sprak hij en haalde zijn schouders op. "En wapen heb ik ook al bij." Zei hij rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 16, 2014 22:18:34 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en pakte het koffertje direct weer aan en haalde het wapen van zijn hoofd af. Hij knikte ven en ontmantelde het huidige wapen wat hij in zijn handen had en deed die in zijn binnenzak en keek hem aan.'' Bewijs materiaal.'' sprak hij rustig en lachte even voor een moment, en knikte toen voor een moment.'' Ze is binnen enkele dagen dood, ik moet nu eerst de huidige opdrachtgever, de heer O'condigue vermoorden.'' sprak hij rustig en die naam moest hij waarschijnlijk ook wel kennen, een van de grootste drugshandelaren in deze omgeving. Hij zei niets over zijn eerdere klusjes, want de drugshandelaren waren aardig uitgedunt in deze regio, allemaal vermoord natuurlijk, en dat had maar de schuld van een iemand, en die stond nu voor de neus van Damon.'' Dan zou ik graag het wapen willen ontvangen, en dan gaan we alsnog even dat biertje doen, om de deal te sluiten.'' sprak hij en lachte even. Waarschijnlijk moest hij wel snappen dat hij momenteel beter met een afstandswapen kon aankomen, aangezien er anders weer hoger geboden werd, en hij weer de pineut kon zijn.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 16, 2014 22:25:32 GMT
Damon Treaver
Hij grijnsde weer licht toen het wapen van zijn hoofd werd afgehaald en bleef nogeven rustig zitten. "Ah, vandaar dat ik nog maar weinig concurrenten heb." Zei hij met een korte lach en schudde zijn hoofd. "Dat is mooi, voor ze me weer begint te stalken." Zei hij rustig en stapte nu uit om het wapen uit de koffer te halen. Hij haalde de bodem eruit en overhandigde hem het wapen met de bijpassende kogels, allemaal met een kruis gemarkeerd. Zodra de kogel dan het lichaam van die meid zou raken zou die ontploffen en zouden zij en die vent zo dood zijn. Hij kon kiezen welke kogels hij gebruikte, die met of zonder kruis erop. Het was een afstandsgeweer met een goed vizier en een demper zodat het niet te horen zou zijn. "Hoe je hem gebruikt en met welke kogels je werkt kies je zelf, waar je het meeste plezier mee beleeft." Sprak hij enkel rustig en gaf hem rustig aan hem en knikte dan op zijn woorden over dat biertje. "Lijkt me nog steeds een goed plan." Zei hij rustig en keek hem weer aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 16, 2014 22:36:31 GMT
David Nolan
Hij keek rustig naar hem en lachte even voor een moment.'' Mijn schuld.'' Sprak hij wat droog en liep rustig met hem mee.'' Die meid heeft rechstreekse contacten met hem, dat weet ik toevallig.'' sprak hij rustig en keek toen weer naar hem. Dus Damon, het komt wel goed.'' Sprak hij nu zijn naam uit, want die wist hij natuurlijk doordat hij beszig was met de moord op hem.'' Was wel leuk om op je te jagen.'' sprak hij met een grijns en lachte ven en keek naar het wapen, opende de koffer met geld en ontmantelde het wapen, en legde het daarna erin, en knikte even voor een moment.'' het gaat goed komen, morgen middag pak ik die vent aan, en misschien pak ik ze wel tijdens een vrijpartij.'' sprak hij rustig.'' iets wat jij nog niet wist, die meid stalkte jou voor hem.'' sprak hij rustig. Maar doordat zij er niet in slaagde jou in te palmen nu, huurde hij mij in. Zij houd van hem, dus het makkelijskte in hun samen pakken.'' sprak hij rustig en streek even een zwarte lok uit zijn gezicht en wandelde nu rustig richtng de bar.'' Binnen 2 dagen is het afgehandelt, en een slachtoffer opgepakt odat ik niet verdacht word. Dan ontvang ik het liefste de rest van het geld.'' sprak hij rustig en knikte.'' Kom, we gaan dat biertje doen.''s pak hij en liep nu richting het cafe. Duidelijk dat zijn minder sociale kanten eigenlijk het meeste tijdens zaken binnen kwamen, voornamelijk zijn cynische houdeing. Hij pakte zijn telefoon en elde vene snel zijn collega.'' Ruim de vrouwen en de containers maar op, alles kan weg, zojuist hoger bod gekregen.'' sprak hij enkel en hing weer op.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 16, 2014 22:44:36 GMT
Damon Treaver
Hij lachte zelf nu ook even en schudde zijn hoofd eventjes. "Ah, vandaar." Zei hij nu rustig tegen hem. "Handig om te weten dan." Zei hij met een lachje. "Al een geluk dat ik niet op vrouwen val dan." Zei hij nu ook eerlijk en sloot zijn wagen goed af en keek weer naar David. "Veel plezier heb je er niet aan gehad nu ik het door had." Zei hij met een lach en stak zijn handen weer on zijn zakken. Hij was niet lelijk, moest hij toegeven. Hij was vreemd, dat wel, maar zeker leuk en... Wacht, nee daar kon hij nu niet over denken, dat was verkeerd, vreselijk verkeerd. Hij schudde zijn hoofd wat en liep rustig achter David aan. "Hmm, ik had al lang dood kunnen zijn als ik hetero of Bi was.." Bedacht hij zich nu en trok zo een 'not bad' face terwijl hij verder liep. "Als de klus geklaard is krijg jij je geld, geen zorgen." Zei hij rustig tegen hem
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 16, 2014 22:54:00 GMT
David Nolan
Hij lachte even voor een moment en keek hem aan.'' Ach jij weet het ook, ze noemde me de sherlock van de onderwereld.'' sprak hij en lachte even.'' en oh, je had het vast al door, maar ik val dus ook niet op meiden.'' sprak hij rustig en keek hem aan voor een moment.'' Echt waarom moest ik achter een Homo aan, ja die prikken door mijn vrouwenhandel verhaaltje heen.'' sprak hij en lachte even en hoorde zijn telefoon weer gaan.'' Mijn vriend vraagt waar de drugs heen moet, moet je het terug?'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' het is toch 30 kilo.'' sprak hij met een grijns. HIj knikte op zijn laatste woorden. Het is een gevaarlijk wijf, maar ze zal er nu snel aan zijn, geloof mij. Misschien heb je nog een keertje last van haar.'' sprak hij rustig en deed zijn handschoenen even uit en deed die in zijn zakken, nu had hij toch even geen werk in feite, morgen weer, en dan gingen de handschoenen weer aan, voor hij ook maar het wapen beet pakte. Hij deed de deur van het cafe open, en ging naar binnen, mmaar hield de deur niet open, nee toen hij hem eenmaal open had, liet hij hem gewoon weer vallen, en hield hem nniet netjes open voor Damon, nee hij had niet de beste social skills.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 16, 2014 23:06:21 GMT
Damon Treaver
"Dat had ik inderdaad ook al door." Zei hij met een lachje op het feit dat hij niet voor de vrouwen was. Dus wat hield hem eigenlijk tegen om.. He Damon, kap er nou eens mee Dacht hij in zichzelf en liep rustig verder. "Nou, niet iedereen zou het geweten hebben, je was best goed. Ik had alleen die blik op je gezicht al gezien toe ndat kind mijn bureau binnenkwam." Zei hij rustig en schudde zijn hoofd op de vraag of hij de drugs terug wou. "Hou maar, als het ooit misschien eens van pas komt. Ik heb toch meer als genoeg op voorraad nog om te verkopen." Zei hij rustig tegen hem. Hij hield de deur zelf al tegen voor die dicht viel maar maakte er geen probleem van. Hij liep achter David aan en keek naar hem, nu zou hij er wel over zwijgen, waren een beetje te veel mensen om hen heen. Hij streek weer even door zijn haar heen en rekte zich ietsjes uit. Hij kon het niet laten zijn ogen nu even over het lichaam van David te laten gaan, al keek hij toch vrijsnel weer voor zich uit.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 16, 2014 23:21:33 GMT
David Nolan
Hij keek even naar hem en schudde even zijn hoofd voor een moment, want hij had wel door dat hij nu bekeken werd door Damon, maar erg vond hij het niet. Hij ging aan een tafeltje zitten, en deed de sjaal nu af, en zijn jas uit, waardoor er nu gewoon een net jasje, een net blousje en een zwarte broek goed tevoorschijn kwamen. Oke, nu zag je wel dat hij niet de armste was aan zijn kledingstijl, maar het was niet de stijl waarvan je zou zeggen, wow, die is rijk. Hij bestelde even snel twee biertjes en zette de koffer onder de tafel neer, op zo'n manier dat niemand hem in eerste oogopslag zou zien, en keek toen weer naar hem.'' Dus damon.. vertel eens wat over jezelf. Graag dingen die ik nog niet heb bevestigd of gezien heb, want ik heb al heel erg veel gezien.'' sprak hij rustig en keek naar hem. Ja voor David kon je bijna geen geheimen hebben.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 16, 2014 23:28:09 GMT
Damon Treaver
Hij liep rustig met hem mee en ging tegenover hem zitten aan het tafeltje. Hij keek nu amper nog naar het lichaam van David om het beschaafd te houden en geen slechte signalen over te geven. Hij kongewoon niet liegen tegen zichzelf. David zag er nou eenmaal goed uit met die kleding, en zijn gedrag maakte hem misschien nog een tikkeltje leuker. Hij hoorde zijn vraag en stootte een klein lachje uit. "Wat weet je al allemaal over me, dan is het makkelijker te vertellen wat je nog niet weet." Zei hij rustig tegen hem en keek hem ook rustig aan. Hij wilde ook amper geheimen houden, ook al bleef hij nog wat wantrouwend. Hij had hem proberen te vermoorden hé, dat was niet niets. "Je weet al dat ik op hetzelfde geslacht val, mijn naam, mijn werk, wat nog maar?" Vroeg hij rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 16, 2014 23:39:56 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en lachte even terwijl hij even onderzoekend naar hem keek, en allerlei waarheden begon op te noemen, stuk voor stuk, inclusief het kleine vuiltje wat hij onder zijn nagel zag zitten, en somde zo even door, tot hij stopte. En alles wat hij opnoemde was ook gewoon zo eigenlijk. Hij glimlachte en keek naaar hem aan.'" Dat is alles wat ik al over je ontdekt heb, geef me je telefoon en ik kan je familiegeschiedenis opnoemen.'' sprak hij rustig en keek hem aan. Tja dom was hij duidelik niet, en onthield zelfs de kleine details van alles. Hij zuchtte even voor een moment en keek even naar het koffertje voor een moment.'' En je kijtk overduidelijk graag naar mijn lichaam, al probeer je dat nu nog te ontwijken. Je wantrouwt me momenteel nog, maar dat is logisch nadat ik je net heb proberen je weet wel wat. '' sprak hij als laatste maar, want hij wou niet opvielen nu ze hier zaten en zag de biertjes op de tafel gezet worden, en knikte even waarna hij de man betaalde.'' Wat belangrijker misschien nog is. Je probeert geen slechte signalen over te geven. Je probeert momenteel beschaafd te blijven ook al weet je inmidddels dat ik ookhet niet zo op vrouwen heb.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 17, 2014 6:04:01 GMT
Damon Treaver
hij keek weer naar David en glimlachte even naar hem toen hij weer begon te praten op zijn woorden. "Hmm, dat zijn je zaken niet." Zei hij met een lachje over zijn familiegeschiedenis, dat hield hij lekker voor zichzelf, dat hoefde niemand te weten. Hij was ergens toch blij hem nu ontmoet te hebben, misschien niet om de beste reden, maar hé. Hij streek weer wat haar voor zijn ogen weg en keek weer op naar ham toen hij weer begon te praten en grijnsde nu een beetje. "Je hebt een mooi lichaam." sprak hij er enkel op en haalde zijn schouders op en keek even naar hoe de biertjes op tafel werd gezet. Hij lachte weer zacht op zijn laatste woorden. "Daarvoor mag ik het nog wel beschaafd houden." Grijnsde hij nu en keek hem weer aan. Het kon hem niet schelen dat hij dat allemaal had opgemerkt nu, hij was er waarschijnlijk alleen blij mee. Hij rekte zich weer even uit en zuchtte even. Op dat van dat wantrouwen zei hij niets, dat mocht hij ook weten natuurlijk, dat hij hem niet vertrouwde. En als hij wilde dat hij stopte met kijken naar zijn lichaam deed hij dat ook gewoon, kon hij er aan doen dat hij een mooi lichaam had om naar te kijken, voor hem dan althans.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 17, 2014 9:41:13 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem op zijn compliment en knikte even." Bedankt." Zei hij er enkel kort op, maar he hij was niet het sociaalste type wat je kon krijgen. Tenslotte had hij al genoeg mensen in koudbloeden vermoord en daarna er ook nog gewoon fluitend in feite van weg gelopen zonder dat hij er moeite mee had dat hij überhaupt die mensen had vermoord. Hij knipperde even met zijn ogen en nam een slok van zijn bier. Een compliment op zijn lichaam hoefde hij niet te verwachten, daar deed hij niet echt aan want Damon was nog steeds een idioot in zijn ogen. Hijzelf was geen idioot. Oh nee. Hij keek even de bar rond en begon ook wat mensen te bestuderen."leraar, brandweerman, hoogstwaarschijnlijk wees, en een lesbi." Sprak hij rustig en de man die hij wees had genoemd zat vlak ahter hun en stons ook op."Hoe durft u mij te begluren? Ja ik ben een wees, maar hoe weet u dat?" Vroeg de man en David draaide zich heel droog nar hem toe."je lichaamstaal spreekt uit duizenden. En je bent een idioot." Sprak hij en de man werd overduidelijk niet echt blij van David en dat kon je van zijn hele gezicht aflezen. Maar David bleef nu heel droog op zijn plek zitten en draaide zich weer naar Damon, al zou de man zometeen klappen uit gaan delen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 17, 2014 17:18:45 GMT
Damon Treaver
Hij grijnsde licht toen hij gewoon bedankt zei en nam zijn biertje nu ook rustig vast en nam er een slok van. Hij hoefde ook geen compliment terug, hij verwachtte het ook niet, en het kon hem niet schelen ook. Toen hij dingen begon op te sommen over mensen moest hij lichtjs grijnzen, ook toen een man achter hem opstond en dat was dus die wees. Hij streek over zijn arm en wachtte tot hij en de man waren uitgepraat en zag dat de man niet zo blij was. Hij liep naar de bar waar hij een biertje nog in het flesje bestelde en deed er wat poeder in toen niemand het zag. Zodra de man het dronk zou hij het nog 5 minuten redden, daarna zou hij sterven van een hartstilstand. oh ja, hij had ook zijn slchte kant. Hij moest gewoon niet durven dat perfecte lichaam van David aan te raken. Hij liep naar de man toe. "Hier, drink op mijn kosten en let niet op hem." Zei hij rustig tegen hem en drukte het biertje in zijn handen, aangezien hij daar op tafel hetzelfde flesje maar leeg had staan. Er zouden geen sporen van drugs worden gevonden in het bier of in zijn maar, nee. Ze zouen denken dat hij op een natuurlijke wijze aan zijn eind is gekomen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 17, 2014 17:31:44 GMT
David Nolan
Hij keek even naar Damon voor een moment, en zag alles wat hij deed, heey David had een scherpe blik, dus laat hem. Hij keek rustig naar Damon en hoorde hoe de man tegen hem aan het tieren was over alles en nog wat, en voelde al snel de wind, van een dreun die hij uit wou delen, maar die hield David gewoon tegen. Hij keek nu weer naar hem en lachte even.'' Slaan is geen geen oplossing, voor iemand die de waarheid niet aan kan horen. Oh en je werkt duidelijk als metselaar, want je hebt nog sporen van Cement onder je nagels.'' Sprak hij rustig en de man wou duidelijk nogmaals uithalen, maar kreeg een biertje in zijn handen gedrukt.'' Weet wel dat dit geen excuus is.'' Srak hij en David schudde even zijn hoofd.'' nee, maar als je morgen jou vrouw tegenkomt, dan weet ik zeker dat ze niet blij gaat worden. Je bent al aardig aangeschoten , hoogstens al 4,5 biertje gehad.'' sprak hij en nu wou de man hem helemaal aanvliegen, en het bierflesje, tja, die werd naar David gegooid, maar die ontweek hem heel droog.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 17, 2014 17:40:23 GMT
Damon Treaver
Hij rolde met zijn ogen toen de twee er verder over gingen en schudde zijn hoofd lichtjes. Nog voor de man het flesje weg kon gooien duwde hij met zijn elleboog tegen zijn arm zodat er toch een slok bier in zijn mond kwam en liet hem er dan mee gooien, zo meteen was hij toch dood. "Oké, en nu zitten." Sprak hij tegen de man en duwde hem neer toen hij David verder wou aanvliegen. Oh nee, hij liet de man david niets doen. De man zou zo meteen moeten kalmeren door het middel en dan langzaam sterven tot zijn hart het begaf. "Al die opwinding is niet goed voor je hart weet je. Hij weet niet wat hij zegt." Sprak hij kalm en stak zijn handen weer in zijn zakken.
|
|