Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Jan 17, 2014 17:51:23 GMT
David Nolan Hij keek op toen hij een stem hoorde en lachte ven voor een moment.'' Zo moeilijk zijn de loodsen niet te vinden.'' Sprak hij rustig en achter hem schenen de lichten vanuit de loods. Hij glimlachte even.'' loop maar alvast daar naar binnen, ik rook hem even op en dan kom ik bij je.'' sprak hij rustig en keek even naar het water en hoorde de angstige kreetjes van de vrouwen weer en grijnste even, het zat zo goed in elkaar momenteel daar kon je nooit niet in trappen. Hij zuchtte even voor een moment en gooide zijn sigaret verder in het water en liep nu ook gewoon naar binnen. Killian Jones Hij luisterde naar haar en slikte even. Het water was alles voor hem, dat was zijn leven, en het vaste land had hij een hekel aan, maar dat liet hij niet direct merken. Zij zij nog dat hij zijn wegen moest volgen, zijn liefde moest zoeken, en dat was de zee, het water. Hij slikte even en knikte even voor een moment.'' Dat snap ik.'' Sprak hij rustig.'' Maar laat mij ook gewoon mijn werk doen met de botenverhuur en de familiefeestjes op mijn schip. Dan zet jij je auto's in de loods neer hier in de haven die in in bezit heb. Dan heb jij je leven en ik mijn leven met mijn schepen en boten, en jij je leven met je auto's. Al ben ik soms enkele dagen weg.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Maaar dan mag je mee.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Ik wil jou leven niet afnemen, maar ook niet afscheid nemen van mijn tweede liefde, het water en de zeeen.'' Letty Ortiz Ze luisterde naar hem " tuurlijk laat ik jou je werk doen. Ik wil niks van je afnemen daar schieten we namelijk niks mee op. Word jij alleen maar ongelukkig van. " Sprak ze tegen hem. Ze luisterde verder naar wat hij sprak over de loots. Dat was een goed idee dan stonden ze teminste droog en dat vond ze het belnagrijkste.Ze knikte even " lijkt me een goed idee "s prak ze glimlagend al deed het haar wel pijn toen hij sprak over 2 liefdes de water en de zee. ze streek door haar haar. Ze zou het niet lang vol kunnen houden steeds enkele dagen mee gaan. Haar auto's stonden dan te lang stil. maar hier blijven zou ze ook niks vinden want dan kon ze hem niet zien. mmmm dilemma
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 17, 2014 18:10:50 GMT
David Nolan
Hij keek naar wat Damon deed, en keek even naar het bierflesje wat op de bank terecht kwam.'' ja daar ga ik niet meer zitten.'' sprak hij droog en keek toen naar Damon.'' Oh ik weet perfect wat ik zeg hoor.'' sprak hij enkel lekker eigenwijs, waardoor de man alweer op wou staan, maar behoorlijke krampen in zijn borst kreeg.'' Oh jeej meneer heeft hartproblemen.'' Sprak hij wat droog en nam een slok uit zijn eigen biertje, waar wel wat van de man zijn bier in was gekomen, dus dat was ergens niet bepaald goed nieuws, voor hun beide niet. Hij slikte de slok even door en keek naar de man, die nu van de stoel afdonderde, en hij greep zijn telefoon.'' Belt iemand even het alarmnummer.'' Sprak hij droog tegen de anderen, ook al has hij zelf de telefoon in zijn handen, hij ging enkel smsen naar een vriend of die hem zo op kon pikken.
Killian Jones
Hij keek naar haar en slikte even voor een moment.'' BEdankt.'' Sprak hij rustig en liet haar even los en liep even naar het gordijn en schroefde zijn haak even van zijn hand af.'' Even Schoonmaken, voor ik jou onder het bloed smeer.'' Spra hij met een grijns, en toen het bloed eraf was, liep hij rustig terug naar haar en drukte even een kus op haar voorhoofd, en pakte haar weer zachtjes vast.'' Al zou ik je wel missen als ik een paar dagen op zee ben.'' sprak hij kalm.'' maar misschien kun ej dan eens je auto's laden op het schip, of althans 1tje, en kun je naar de andere eilanden, om je racewerk te doen.'' Sprak hij rustig en lachte even.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 17, 2014 18:20:57 GMT
Damon Treaver
Hij rolde met zijn ogen op de woorden van David. "Ik had het ook niet tegen jou." Sprak hij op zijn eerste woorden en liet de man nu los toen die krampen in zijn borst kreeg, mooi, het werkte al. Hij belde rustig het alarmnummer toen hij neerklapte, zei wat er gebeurd was en draaide zich dan om naar David en zijn ogen werden wat groot toen hij van zijn bier dronk waar hij wat van de manin terecht had zien komen. Het was niet genoeg om hem te vermoorden, maar hij zou er wel behoorlijk veel last van krijgen waarschijnlijk. Hij keek naar David en bekeek hem onderzoekend. "Als je zo meteen opeens last krijgt van je hart moet je rustig blijven." Sprak hij nu ook zacht zodat enkel hij het hoorde en keek hem aan. "Je hebt namelijk hetzelfde spul binnen als hij nu." Sprak hij nog steeds zacht, doelend op de man die op de grond lag. "Je hebt een mindere hoeveelheid binnen, dus het is waarschijnlijk niet dodelijk." Zei hij nu ook en keek hem weer aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 17, 2014 20:32:56 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en haalde even een wenkbrauw op.'' Oh dus daarom..'' s[rak hij enkel droogjes en voelde zelf inderdaad wat steken op de borst, maar bleef rustig, en bleef vooral heel kalm staan, al begon hij zich wat te vervelen, en dat was dus een heel stuk minder bij hem als hi rustig moest blijven.'' Ik ga maar eens met de taxi naar huis.'' sprak hij rustig.'' De dingen voor morgen voorbereiden.'' sprak hij en pakte zijn jas, trok die aan, en deed zijn sjaal weer om, en pakte zijn koffertje.'' Zie je later.'' Sprak hij kalm en begon nu weg te lopen, al ging zijn hoofd vaak naar links en dan terug, omdat hij de pijn enorm aan het onderdrukken was die hij momenteel voelde. En net toen hij de deur kruk vast had, klapte hij in, en kreunde even voor een moment, Mensen schoten op hem af, zoals een barvrouw.'' nee dat wijf zit niet aan mij, en jullie ook niet. Ik red me wel.'' sprak hij en ging weer staan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 17, 2014 20:44:33 GMT
Damon Treaver
Hij slaakte een zucht toen hij het weer zo droog zag en deed alsof er niets aan de hand was. Natuurlijk, wat ha hij gedacht. Hij stak zijn handen in zijn zakken en knikte nog even. "Zie je nog wel." Mompelde hij dan ook nog en keek hem even na toen hij naar de deur liep en net voor de deur inklapte en slikte even. Hij bleef echter staan toen alle mensen er op af gingen en hij zelf wel weer recht stond. Ach ja. Misschien moest hij zijn ex maar weer eens opbellen, de laatste tijd had hij echt wat nood aan een vertrouwd persoon om hem heen. Hij hield zeker nog van zijn ex, en zijn ex ook van hem, maar het was uitgegaan om de meest domste redenen ooit waardoor ze er ook gewoon een punt achter hebben gezet na een tijd. Hij zat er toch wel mee om te zien hoeveel pijn David bleek te hebben. Maar hé, hij had gezegd wat hij moest doen, en meer kon hij niet
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 17, 2014 21:04:26 GMT
David Nolan
De raad die Damon had gegeven zou niet echt helemaal goed komen waarschijnlijk, want David was te ongeduldig en te opgejut daarvoor als hij even geen zaak had. Hij slikte even en kek naar damon, met een toch wel iets veranderende blik, en keek nar hem, en sloot zijn ogen, en viel gewoon flauw momenteel. Hij stortte door zijn benen,en bleef nu gewoon liggen. DE ambulance broeders die nu in eerste instantie binnen kwamen voor de andere man verdeelde zich direct en keek naar David. Deze is buiten westen..'' sprak een van de broeders.'' Iemand hier in de zaak die deze man kent?'' sprak hij rustig en pakte even zijn portomonnee. '' ken iemand de heer McKennitt?'' vroeg de broeder toen hoij zijn ID had gezien.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 17, 2014 21:22:30 GMT
Damon Treaver
Hij keek weer naar David toen hij merkte dat hij ook naar hem keek en slikte. Zijn ogen ontmoette de zijne, er was wat anders aan zijn blik en het moment dat hij er op wou reageren viel hij al flauw. Hij liep nu wel meteen naar hem toe en keek naar de broeders die nu binnenkwamen. "Ja ik, hij is een vriend van me." Zei hij nu ook maar tegen hem en keek weer naar David die op de grond lag. "Hij had van zijn biertje gedronken evenals die andere man en beide hadden opeens last van hun hart." Sprak hij ook meteen en slikte even. Er zouden toch geen sporen van die stof te vinden zijn. Hij had nog zo gezegd om kalm te blijven als hij pijn kreeg in zijn borst. Niet te geloven dat mens.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 17, 2014 21:33:43 GMT
David Nolan
Hij bleef op de grond liggen en de dokters luisterden naar zijn hart.'' Deze man is helaas overleden..'' sprak de ene en er werd direct de politie gebeld, om uitgebreid onderzoek te doen naar het bier, en de bar.'' Wilt u met hem mee in de ambulance? we willen hem naar het ziekenhuis vervoeren voor het te laat is.'' sprak de arts, en ze schoven al een brancard onder David, maar ouden het koffertje achterlaten, omdat die niet echt mee in zijn hand lag momenteel, mar gewoon bij de deur stond.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 17, 2014 21:57:47 GMT
Damon Treaver
Hij keek naar de man achter hen en het kon hem eigenlijk niets schelen maar dat liet hij niet merken. Hij knikte op de vraag van de man. "Graag." Zei hij zacht tegen hem en nam nu zelf het koffertje vast. "Hij zou me vermoorden als hij zijn koffertje niet bij zich heeft." Zei hij om een verklaring af te leggen en liep rustig naar buiten met het koffertje en keek naar David, hij zou niet zo erg beschadigd moeten zijn inwendig, hij zou er niet dood van gaan, hoopte hij. Hij slikte en stapte mee de ambulance in en zorgde dat hij niets aanraakte en dat het koffertje steriel was en keek dan weer naar David en slikte even. Hij hoopte werkelijk dat het goed zou komen met hem, puur omdat hij hem toch ergens wat beter wilde leren kennen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 9:51:05 GMT
David Nolan
Hij bleef bewusteloos liggen terwijl de ambulancebroeders ook direct de familie inlichtte van de andere man, of nou ja zijn vrienden meer want de man had natuurlijk niet echt veel familie. De ambulance sloot zich en ze begonnen te rijden richting het ziekenhuis. David lag nog bewusteloos en de dokters keken een beetje raar op.'' De man maakt zich behoorlijk druk, zelfs nu hij bewusteloos is..'' sprak de arts tegen de andere.'' Zijn hart draait overuren, en zijn hersenactiviteit is zeer hoog.'' sprak hij en draaide zich nu naar Damon.'' Meneer, weet u toevallig of hij een afwijking heeft in de hersenen? iets wat kan verklaren waarom zijn hersenen nog steeds nadenken over van alles en nog wat?'' voreg de man rustig en keek naar hem.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 17:22:14 GMT
Damon Treaver
Hij keek naar de dokters toen die wat aan hem vroegen en moest lichtjes grijnzen. "Ik weet alleen dat hij een sociopaat is en altijd een bezigheid moet hebben. Anders verveeld hij zich." Zei hij rustig tegen hen en keek naar David en zuchtte zacht. Hij was zo schattig als hij bewusteloos lag. Nou ja. "Zelfs als hij slaapt zijn zijn hersenen zo bezig waarschijnlijk. Of hij is nu in paniek omdat hij niets kan terwijl hij bewusteloos is." Hij haalde zijn schouders op en zuchtte even. Hoe moest hij dat nou weten? Hij kende David nog maar een dag of twee.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 17:48:49 GMT
David Nolan
Hij bleef nog buiten westen en de doctors knikte.'' Het lijkt me eerder een Psychopaat.'' sprak hij ustig en lachte even. Als hij zich zo druk maakt om zijn koffertje, en nu nog nadenkt.'' sprak de dokter grappend, al meende hij het wel gedeeltelijk. Ze naderden het zieken huis en de achterdeur ging nu ook open.'' Breng hem naar de hart observatie.'' sprak de dokter en ze legden hem voorzichtig op het bed.'' loopt u maar even mee.'' sprak de dokter rustig en reden hem naar een kamer, en zette hem daar rustig neer. Ze zette hem aan de hart bewaking en knikte even.'' meer kunnen we momenteel niet doen dan afwachten tot meneer bij komt.'' sprak de man en verliet nu de kamer.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 17:56:58 GMT
Damon Treaver
"Nee, geen Psychopaat. Sociopaat." Sprak hij de man meteen streng tegen en keek hem serieus aan, vond er totaal niets grappig aan dat hij hem zo noemde. Hij slaakte een zucht toen ze er waren en stapte uit om rustig te volgen naar de kamer. Hij liet de mannen doen en ging naast het bed zitten toen de dokter wegwas. Hij keek rustig naar David en zuchtte even. "Sorry dat het zo'n pijn doet. Ik had niet gedacht dat jij het ook binnen zou krijgen." Zei hij zacht en streek met zijn vingers voorzichtig even over het haar en gezicht van David met een grijnsje. "Maar je gaat er niet dood aan."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 18:16:04 GMT
David Nolan
Hij bleef bewusteloos, al kreeg hij onbewust toch alle woorden mee, en daardoor kwam er een klein grijnsje rondom ijn lippen te liggen. Het hartapparaatje reageerde rustig, en hij bleef mooi liggen zoals hij lag, al voelde hij de bewegingen door zijn haar, en gingen even later zijn ogen toch open, en keek hij op naar wie het deed.''Wat?'' vroeg hij nog wat schor, en kuchelde daarna een beetje, waarna hij kreunde omdat zijn hart momenteel toch nog pijn deed.'' Ik moet werken verdomme.. Ik kan hier niet liggen.'' sprak hij en wou alweer direct nu overeind schieten, dit bed uit.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 18:27:12 GMT
Damon Treaver
Hij leek al langzaam bij te komen waardoor hij rustig wachtte en net toen hij zijn hand het teruggetrokken uit zijn haar, gingen zijn ogen open. Hij glimlachte kort naar hem en luisterde naar hem, schudde zijn hoofd wat en drukte hem weer neer. "Jij blijft liggen tot die pijn bij je hart is verminderd, anders word het wel je dood." Sprak hij en keek hem weer aan in zijn ogen. "En anders raak je weer bewusteloos, en als dat net is als je die twee hebt vermoord dan weten ze dat jij er achter zat." Fluisterde hij nu ook zodat alleen hij het hoorde en keek hem weer in de ogen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 18:37:16 GMT
David Nolan
Hij voelde hoe hij weer werd neergedrukt en snoof even.'' Ze zijn er nooit achter gekomen, en ze hebben vast mijn nep ID gevonden, dus ik kan wel weg, niets aan de hand.'' sprak hij rustig en ging weer overeind, probeerde de steken in zijn lichaam te negeren, maaar het deed toch pijn. Het apparaat maakte al overuren door dat hij zich momenteel zo druk aan het maken was. Hij keek even en zuchtte.'' en waarom heb ik zo'n verdomd idioot apparaat aan mijn lichaam.'' sprak hij en verwijderde ook gewoon de plakkers die op zijn borst zaten.'' Het is allemaal lief bedoeld van jou Damon, en ik waardeer het zeer, maar ik moet naar huis.'' sprak hij rustig.'' Ik heb morgen genoeg werk te doen, wat ik vanavond ga voorbereiden.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 18:47:21 GMT
Damon Treaver
Hij zuchtte zacht. Kon hij niet één keer naar een ander luisteren dan naar zichzelf? "David kom op. Als je je zo druk blijft maken ben je binnen het halfuur dood. En dat is niet goed voor ons beide." Sprak hij dan ook meteen tegen hem en keek hem aan. "Ik zie aan je dat het pijn doet, dus blijf gewoon liggen tot dat wat wegzakt." Zei hij nog steeds rustig en zuchtte weer toen hij zei dat het allemaal wel lief bedoeld was en hij het waardeerde. "Ik zou het waarderen als je zou luisteren. Kom op David." Sprak hij ook nu tegen hem en probeerde hem over te halen hier te blijven.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 20:19:17 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en ging toch weer liggen.'' Als je zelf maar weet dat dit jou klus vertraagd.'' Sisde hij naar hem, maar was er duidleijk niet echt blij mee, want hij zou zich nu heel erg snel gaan vervelen, en dat was niet heel goed voor de muren, als je hem lang genoeg kende.'''' Waar is mijn pistool?'' vroeg hij dus ook heel Random aan Damon en keek om zich heen.'' Ik verveel me namelijk, en niet een klein beetje ook.'' sprak hij rustig en keek naar hem.'' tenzij jij mijn viool weet? nee die ligt ook vast thuis. Ik haat ziekenhuizen.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 20:33:27 GMT
Damon Treaver
Hij zuchtte zacht. "Dat kan me weinig schelen dat het nu vertraagt." Zei hij ook rustig tegen hem en keek hem weer aan, was al blij dat hij weer was gaan liggen en had toch een neiging zijn lippen op zijn wang te drukken maar leit er niks van merken. "In de koffer." Zei hij nu ook op zijn vraag en streek door zijn haar heen. "Ik weet dat je je verveelt, daar zijn ziekenhuizen voor, hier is niets leuks te doen." Zei hij rustig en haalde zijn schouders weer even op. "Ik heb ook een hekel aan ziekenhuizen maar het is beter voor nu."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 18, 2014 21:09:04 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en slikte.'' Geef me de koffer dan even.'' spak hij rustig. '' Ze zullen toch zien dat ik een agent ben, die naam is een mnaam van een FBI agent. Mijn eigen broer.'' sprak hij rustig en keek naar hem.'' Mijn halfbroer trouwens, maar die lijkt op me, verdomd veel.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Enig verschil, hij is wel Hetero.'' sprak hij rustig en grijnsde weer even en ging liggen op het bed en keek naar Damon.'' Damon, wat zou je doen als iemand zou zeggen dat ie je leuk vind?'''sprak hij rustig en keek naar hem, probeerde te ontwijken dat het over zichzelf ging, maar daar klonk het ook eigenlijk veel te serieus voor, om het van zichzelf af te laten komen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 18, 2014 21:22:23 GMT
Damon Treaver
Hij knikte en gaf hem rustig de koffer toen hij zijn uitleg gedaan had. "Handig." Zei hij daarop ook rustig en streek weer even zijn haar uit zijn ogen en keek even naar de deur met een zuchtje. Toen hem een vraag werd gesteld keek hij hem aan en dacht even na. "Geen idee. Op welke manier bedoel je 'leuk'? Leuk als vriend of leuk als kennis of wat dan ook." Zei hij rustig, hij zocht er niet veel achter en zag het als een gewone vraag. Hij zou wel vragen waarom hij dat wilde weten, maar dat kwam zo meteen wel als hij echt antwoord had kunnen geven op zijn vraag.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 11:16:40 GMT
David Nolan
Hij opende het koffertje en haalde het handwapen eruit en keek nar de muur, en wou ook eigenlijk direct schieten, al zag hij dat er geen kogels meer in zaten, dus stopte hij die weer weg, een beetje geirriteerd.'' Bored bored bored!'' sprak hij even uit voor zichzelf meer voor hij nar haar keek en even weer naar hem.'' Gewoon als vriend.'' sprak hij rustig. en dan relatie gericht.'' sprak hij enkel daarop. Oh David zou wel een antwoord kunnen verzinnen, al zou het hem misschien pijn doen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 11:25:13 GMT
Damon Treaver
Hij keek even naar David toen hij het wapen eruit haalde en het dan weer wegstak omdat er geen kogels in zaten. Hij moest zacht lachen en keek naar hem toen hij zijn vraag beantwoorde. "Hmm, ik zou verbaasd zijn. Maar hoe ik echt zou reageren zou toch echt van die persoon afhangen of ikhemmag of niet." Zei hij rustig tegen hem en streek even door zijn haar heen en keek hem aan. "Waarom wil je dat weten?" Vroeg hij nu en fronste even. "Of is het weer zo iets van je nieuwsgierigheid om me toch weer als idioot uit te maken?" Vroeg hij rustig en grijnsde nu weer even. Het kon hem werkelijk niet een schelen dat hij voor idioot werd uitgemaakt door hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 11:32:04 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en zuchtte even voor een moment. De pijn op zijn borst leek langzaam weg te trekken en daar was hij wel blij mee. Hij luisterde naar zijn antwoord en keek hem aan.'' geen zorgen haast iedereen is een idioot, zelfs die dokters, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.'' Zei hij kalm en haalde even een hand door zijn eigen zwarte krullen voor hij weer naar aar keek.'' Nee ik heb het gevoel dat iemand in mijn omgeving mij leuk vnd, en ik weet niet hoe ik zou reageren eigenlijk. Ik beschouw mezelf getrouwd met mijn werk.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 11:42:57 GMT
Damon Treaver
Hij keek hem rustig aan en glimlachte even. "Aha. Nou, ik hoop dat het dan goed uitpakt met die man die jou leuk vind dan. Als jij hem natuurlijk ook leuk vind." Zei hij rustig tegen hem en glimlachte weer even. Ja, het deed hem best pijn om dat te horen, maar hij was niet anders gewend. Hij streek even door zijn donkere haren heen en bekeek het plukje blond er in. Hij moest het maar weer opnieuw verven, de kleur ging er uit. "Dus, veel succes met die persoon dan." Zei hij nu ook met een klein lachje
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 12:54:18 GMT
David Nolan
Oh mooi, hij had niet door dat het over hem ging, en dat stelde David nog tocch weer van binnen gerust. David wist namelijk nog niet of het wederzijds was.'' probleem is, ik beschoud mezelf getrouwd, en of het wederzijds is, is iets wat ik ga uitzoeken, door middel van een paar goede boeken, en mijn vriend, een schedel.'' sprak hij rustig en keek naar zijn nagels voor een moment. Oke, hij had wel gezien dat het pijn deed, zeker doordat hij hem succes wensde.'' Ik zal het zien.'' sprak hij droog en voelde even aan zijn borst.'' oke het doet geen pijn meer, dus nu ga ik naar huis.'' Sprak hij en kwam overeind, en inderaad het deed geen pijn meer.'' Niemand sluit mij op.'' sprak hij en pakte het koffertje en begon ook weer te lopen. De dokter die net een controle uit wou voeren kwam op zijn pad en keek hem aan.'' meneer McKennitt, ik betwijfel of het een goed idee is dat u nu al uit bed bent. Hij knikte naar de dokter en knikte even.'' Bedankt voor de hulp en om mij naar dit hok te brengen idioot, maar ik voel me prima, en ga nu naar huis.'' Sprak hij en de dokter begon al andere artsen te bellen dat een patient, die zo straks nog met hartproblemen opgenomen was, nu al weg wou.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 13:02:37 GMT
Damon Treaver
"Ik ben benieuwd." Lachte hij zacht toen hij zijn eerste woorden gezegd had. Hij had ergens wel een idee dat het toch misschien over hem ging, maar hij wist het niet zeker dus zei er ook niets over. Hij schudde zijn hoofd toen hij op stond en zei dat het geen pijn meer deed. Hij stond nu ook weer rustig op en streek door zijn haar heen. Hij liep even achter hem aan en keek naar de dokter. "Laat hem maar, ik breng hem wel terug als het nodig is." Zei hij en haalde zijn schouders weer even op. Hij keek naar David en wachtte mooi netjes op een afstand. Hij zou hem niet volgen, nee, hij zou naar zijn eigen huisje gaan en maar eens een bad nemen, gewoon omdat hij daar zin in had en even moest ontspannen. Hij zou wel zien wie David bedoelde later.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 13:10:41 GMT
David Nolan
De dokters knikten dan maar, en David liep ook gewoon door, en toen hij eenmaal buiten stond, snoof hij even de buitenlucht op, en hield een taxi aan, want hij had natuurlijk geen rijbewijs. Hij dacht er niet eens aan om ook de taxi voor Damon tegen te houden zodat die naar huis kon, nee hij sloot gewoon de deur, zei zijn adres en de taxi begon te rijden, met hem erin. Na 20 minuten was hij ook zo goed als thuis, en liep hij naar binnen. Hij negeerde weer zijn huisbaas, die hoorde dat hij in het ziekenhuis had gelegen en hij zuchtte.'' Good night miss hudson.'' sprak hij enkel en sloot zijn deur, waarna hij door zijn kamer liep en zich niet omkleedde, maar aan zijn bureau ging zitten, en alles na zocht. In eerste instantie over zijn oude opdrachtgever, en daarna over haar. En eigenlijk al na middernacht was hij klaar, kleedde zich om in de baluwe badjas en ging toen nog even achter zijn laptop zitten, en viel daar eigenlijk in slaap.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 13:19:53 GMT
Damon Treaver
Hij had David laten gaan en hield gewoon een andere taxi tegen om hem weer naar de haven te brengen waar zijn wagen stond. Hij reed er naar toe en haalde daar zijn wagen op en reed daarmee dan weer naar huis. Hij was dus pas na een uurtje thuis, maar het kon hem werkelijk niet schelen. Hij liet het bad vollopen en liet zich erin zakken toen die klaar was. Hij deed er een olie in zodat hij echt helemaal ontspande en sloot zijn ogen nu rustig. "Hmm." Klonk hij wat genietend en keek naar zijn mobiel toen die afging, weer een bestelling.. hij zuchtte, stuurde wat terug en sloot zijn ogen dan weer. Na een halfuur kroop hij er weer rustig uit en droogde zich af. Hij liet het bad leeg lopen en deed een boxer, een jogging en een onderhemd aan. Hij deed zijn haar nog even goed en deed er weer wat blond aan waarna hij dat liet intrekken en weer uitspoelde. Hij bekeek zich in de spiegel en knikte even naar zichzelf. "Mooi." Hij liep de badkamer uit en ging rustig naar zijn slaapkamer op daar op het bed te gaan liggen, en langzaam aan in slaap te vallen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 13:32:21 GMT
David Nolan
Hij werd in de ochtend weer wakker en keek even op zijn klok. Geweldig, 10 uur, hoogste tijd om aan het werk te vliegen. Hij zocht even het nummer van Damon op, die hem gisteren gebeld had en lachte even voor een moment. Hij besloot hem toch even te smsen dat hij zometeen zijn slag zou slaan, en dan het geld op zou komen halen. Met een uurtje is ze wel dood, ik ga zo aan de slag - DN stuurde hij even naar hem toe, en stak zijn telefoon weer weg. Hij stond op, en kleedde zich direct om, en met het koffertje met alleen het wapen liep hij zijn huis uit, natuurlijk in zijn stoffen jas en sjaal. Hij bestelde een taxi en reed richting de loodsen van zijn oude opdrachtgever, en klom daar het dak op. Hij zag haar al lopen, en ze ging naar binnen, of nou ja, hij kwam naar buiten en hij moest nu haast maken. Hij keek naar hem en lachte even ene beetje binnensmonds. Oh het voelde toch wel goed om he te vermoorden. Hij zette het op, en richtte enkel, en dat in een klap beide eigenlijk geschoten, en vertrok droog weer van het dak. Nu moest hij het wapen dumpen en daarom liep hij naar een bushokje, en wisselde zijn koffer nu om, met die van een andere man zonder dat ie het door had. De koffers waren identiek, dus geregeld was geregeld. Hij lachte even en liep nu richting de loodsen waar Damon zat.
|
|