years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 13:37:08 GMT
Damon Treaver
Hij was wakker geworden door een sms'je en zuchtte even. Dan moest hij maar haast maken naar zijn loodsen en het geld halen. Hij kleedde zich aan en reed naar zijn opslagplaats waar hij het geld al rustig klaar legde als David het zou komen ophalen. Hij had het in 3 koffers moeten doen, aangezien het behoorlijk wat geld was. Hij streek door zijn haar, maakte een bestelling klaar voor één van zijn nieuwe klanten en wachtte tot David hier was, het was nu toch al anderhalf uur geleden dat hij het sms'je gestuurd had. Hij wreef in zijn ogen en sloot die af en toe weer. hij had slecht geslpen door gisteren ,had nog te veel nagedacht in zijn slaap over verschillende dingen. Hij keek even naar zijn werknemers en knikte toen die hem begroette en ook weer aan de slag gingen. Mooi, hoefde hij niet veel te doen vandaag.
|
|
Go home or you all will die!
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 13:45:44 GMT
David Nolan
Hij liep ook nu gewoon de loods in waar hij eerder geweest was, en streek even door zijn eigen haren heen. Hij zag hem al snel staan, en de man die hem tegen wou houden duwde hij gewoon aan de kant, en liep direct op Damon af.'' Het is geregeld. bewijs is weggewerkt.'' sprak hij rustig.'' Zij is eruit.'' sprak hij en keek even om.'' En hij ook trouwens, dus je hebt een concurrent minder.'' sprak hij rustig.'' JE mag mij nog 1 koffer doen, met hetzelfde bedrag als in de andere.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Meer ook omdat het voor mij ook een beetje een wraakactie was, ik had een hekel aan hem. Hij was nog een grotere idioot als jij.'' sprak hi rustig en schraapte even zijn keel.'' en voor haar bedenk je maar een prijs.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Ik hoop in ieder geval in de toekomst nog wat klusjes van je te krijgen.'' sprak hij rustig en glimlachte even een beetje.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 18:37:45 GMT
Damon Treaver
Hij opende zijn ogen toen hij wat heisa hoorde en zag David nu die recht op hem afkwam en knikte even rustig. "Mooi, bedankt." Zei hij rustig tegen hem en grijnsde lichtjes. Hij knikte even rustig en gaf hem dan twee koffers met geld mee. "De derde mag je ook meenemen als je wilt, ik kn het wel missen." Zei hij rustig en lachte even toen hij zei dat die man nog een grotere idioot was als hij. "Misschien wel, maar dan laat ik het je wel weten als ik nog een klusje voor je heb." Zei hij rustig tegen hem en glimlachte zelf ook een beetje. Hij streek weer door zijn haar en haalde langzaam adem. "Bedankt voor die klus al te klaren in ieder geval. Dat is al een grote hulp geweest." Zei hij weer met een glimlachje, en hij had weer de neiging een kus te geven, maar hij deed niets.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 19:02:53 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en grijnsde even.'' Ik heb je mol opgeruimd.'' sprak hij rustig en keek naar het geld.'' En k kan dat geld wel missen.'' sprak hij rustig en toch wat eigenwijs. even zou hij een twinkeling kunnen ontdekken en een glimlachje toen hij even te lang in zijn ogen keek, maar het was maar een klein momentje, en hij streek ook even door zijn zwarte krullen.'' Vanmiddag even lunchen?'' schoot er nu ook bij hem uit, wat eigenlijk niet de bedoeling was, en hij pakte nu ook de koffers schraapte zijn keel en liep gewoon onsociaal, zonder antwoord af te wachten en liep wat rood aan. Nee hij had geen tijd voor relaties, hij was getrouwd met zijn werk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 19:43:34 GMT
Damon Treaver
Hij grijnsde ook weer even en knikte dan even. "Is maar wat jij wilt." Lachte hij zacht en zag inderdaad de kleine twinkeling in zijn ogen en de glimlach om zijn lippen toen hij hem in de ogen keek. Hij liet zij ogen weer naar de grond gaan tot hij een vraag stelde en Damon verbaasd opkeek. Hij wilde net antwoorden toen hij de koffers pakte en gewoon hem de rug toekeerde en wegliep. Hij beet op de binnenkant van zijn lip. Wat had hij ook gedacht. Hij streek door zijn haar heen en deed geen aanstaltte om er achter te hollen, dat had vast toch geen zin. Als hij toch zo snel was weggelopen had hij het vast niet eens gemeend. Het deed toch wel wat pijn eigenlijk. Hij had het graag gedaan, met hem gaan lunchen.. Hij draaide zich ook maar om en nam de koffer weer mee naar zijn kantoor die hij had achter gelaten en zette het geld weer in de kluis. Hij ging rustig op zij bureau zitten en ha een papiertje genomen om mee te prutsen, hij moest ergens de teleurstelling kwijt raken..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 20:09:25 GMT
David Nolan
Hij keek niet om en ging naar buiten, en slikte even waarna hij toch nog even omkeek naar binnen. Oh geweldig, waarom deed hij nu zo. Hij pakte zijn telefoon en slikte even waarna hij begon te smsen naar Damon. 12.30 bij Speedys- DN stuurde hij enkel en deed zijn telefoon weer aan de kant en ging terug naar huis. Ja het cafe waar hij het over had zat eigenlijk naast zijn huis op Baker street. Hij ging ook nu weer naar huis, en legde het geld weg in zijn kluis, morgen ging hij wel naar de bank om het allemaal te laten storten. Hij zuchtte even en legde zijn telefoon weg en deed zijn jas uit en deed zijn sjaal af, die hij gewoon op de bank gooide en zijn viool pakte en rustig begon te spelen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 20:16:56 GMT
Damon Treaver
Hij keek even naar zijn mobiel toen die afging en las het berichtje rustig. Hij moest toch lichtjes glimlachen, hij meende het dus wel.. Oké, ik zie je daar. x Damon Hij verstuurde het en stak zijn telefoon weer weg. De x was iets standaard, dat deed hij naar bijna iedereen, dus heel erg zou het ook wel niet zijn. Hij ging toch nog wat werken en toen het kwart na 12 was liep hij de opslag uit, had hij zich wat beter gekleed, wel normaal nog steeds. Gewoon properdere kleding want door zijn werk was het nogal vuil geworden. Dus een gewone jeans, een wit shirt en daarover een geel hemd. Hij reed naar de plek die hij had gezegd en kwam daar om 12;29 aan. Mooi op tijd dus. Nu moest hij maar even wachten op David.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 20:44:03 GMT
David Nolan
Rondom 20 over 12 stond hij weer op, na dat het viool spel beneden waarschijnlijk wel te horen was, angezien het raam open stond, en het ook nog even door ging tot het half 1 was, terwijl hij uit het raam keek. Hij stopte toen hij hem zag staan, en legde de viool aan de kant, en liep rustig naar beneden nadat hij zijn jas weer aan had, en uiteraard zijn sjaal, en zo ging hij naar buiten, en glimlachte direct, aangezien hij hem natuurlijk ook direct zag staan. Hij liep rustig dichterbij en keek hem aan.'' Goedemiddag Damon.'' sprak hij zo serieus mogelijk en keek naar het eetcafe, wat nog niet echt heel erg in leven was, en liep er nu ook rustig op af, en ging naar binnen. Uiteraard hield hij de deur niet open, maar toen die open was liet hij die ook gewoon weer vallen, net zoals hij eerder bij het cafe had gedaan gisteravond.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 20:59:35 GMT
Damon Treaver
Hij hoorde het viool spel waardoor hij even omhoog keek, maar vond het niet erg. Het was maar viool. Nu hij er aan dacht. David had toch gezegd dat hij viool speelde? Hij keek op toen hij iemand hoorde en zag David uit het gebouw net naast het eetcafé komen. Oh, handig. "Goedemiddag." Zei hij rustig terug en glimlachte kort, al verdween die al vrij snel weer. Hij liep rustig achter David aan en hield zelf de deur tegen toen David die los liet. Hij had niet anders verwacht, nou ja. Hij haalde langzaam adem en liep naar binnen achter hem aan. Nou, hij moest maar kiezen waar hij ging zitten, Damon zou wel volgen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 21:14:58 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en ging zitten aan het tafeltje. Hij zou geen excuus maken voor vanmorgen, zo was hij helemaal niet, maar nu keek hij toch wel iets schuldig in zijn ogen. Hij schraapte even zijn keel en zag de man van speedys bij hun komen.'' Graag een cafeïnevrije cappucinno.'' sprak hij kalm tegen de man en keek toen naar Damon, afwachtend tot die wat drinken zou bestellen, zometeen moest hij toch was zeggen, maar wat moest hij überhaupt zeggen?
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 21:52:35 GMT
Damon Treaver
Hij ging rustig tegenover hem zitten en keek even naar de man die naar hen toekwam, waardoor hij ook de schuldige blik niet zag in de ogen van David. Ze had nog steeds een hekel aan zijn gedrag, maar aan de andere kant tja.. Kon hij het wel hebben. Hij bestelde rustig een watertje, hij moest zichzelf helder houden vandaag, zelfs koffie of frisdrank mocht hij niet hebben vandaag. De reden? Hij moest nog naar het ziekenhuis voor tests. puur bloedtests en het maandelijkse zooitje aangezien hij toch vrij vaak in het ziekenhuis had gelegen door hart problemen of een te hoge of te lage bloeddruk. En omdat hij toch ook vaak dingen mistte in zijn bloed, maar hij zou er neit eerder van sterven hadden de artsen gezegd zoals het er nu uit ziet. Dus kwam wel goed. Hij wachtte rustig tot de man terugkwam en speelde met een bierviltje. Nou, gezellig. Kwamen ze hier om te lunchen zeggen ze geen woord tegen elkaar..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 22:27:59 GMT
David Nolan
Hij schraapte even zijn keel en zag dat hij een watertje bestelde en krabde even op zijn achterhoofd. HIj zuchtte even en keek naar de mensen in de zaak, en noemde gewoon weer wat feitjes op, omdat hij niet wist of hij iets kon zeggen. Hij kek weer naar Damon en onderzocht hem even.'' Het was zeker druk vanmorgen, aan het vuil onder je nagels te zien.'' sprak hij nu rustig, maar deed verder niets. De schuldige blik hing nog wel in zijn ogen, maar werd langzaam een serieus kijkende blik aangezien hij het nu op zijn observerende toeren ging houden en dat zette zijn hersens weer op andere dingen. maar iets in hem bukte nu liever over die tafel heen en proefde die lippen van hem het liefste.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 19, 2014 22:33:50 GMT
Damon Treaver
Hij liet hem rustig en wachtte nog steeds wat op zijn water terwijl hij met hat bierviltje bleef spelen en eigenlijk niets op David uitdeed toen hij weer wat dingen begon op te sommen. Hij had het zich toch anders voorgesteld dit, veel anders en daarom was de neiging op te staan en te vertrekken ook vrij groot. Het was zelfs gezelliger als hij alleen at dan dat hij hier zou doen met hem als hij eerlijk moest zijn. Hij kreeg een opmerking waardoor hij naar zijn nagels keek en het vuil er wat onderuit begon te halen. "Ja, nogal." Zei hij daar dan ook enkel rustig op en streek dan weer door zijn haar heen. Ach ja, misschien was het ook wel niet voorbestemd tussen hen..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 19, 2014 22:40:43 GMT
David Nolan
Hij slikte en stond op, en ging nu ook gewoon op de stoel naast hem zitten in plaats van tegenover hem en keek naar hem. '' Damon.. Gisteravond in het ziekenhuis.'' sprak hij nu enkel en keek naar hem.'' Ik had het over jou.'' sprak hij enkel en sloot zijn ogen.'' Ik zag het aan je, en ik weet niet of ik wel.. nou ja, de persoon ben voor een relatie.'' Sprak hij uiterst serieus en hield zijn mond nu maar, wat als hij het mis had? Wat als hij nu vertrok.'' Maar ik wil je beter leren kennen. Je bent de eerste die ik niet volledig kan doortranden, kan doortasten, en ik haat dat, mag je best weten.'' sprak hij en grijnsde even en legde nu voorzichtig een hand op een van zijn benen neer, langzaam en onzeker.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 20, 2014 6:47:51 GMT
Damon Treaver
Hij keek op toen hij op stond en naast hem ging zitten in plaats van tegenover hem waardoor hij toch wat verbaasd was. Hij luisterde naar hem en zijn ogen werden groot. Hij had het over hem gehad? Hij... Hij luisterde verder naar hem en slikte eventjes toen hij dat allemaal zei. Hij glimlachte toch even toen hij zei dat hij er haat aan had dat hij niet tot hem door kon dringen en voelde nu zijn hand op zijn been. Ze keek er even naar en slikte eventjes. Er schoot nu toch een fijn gevoel naar zijn borstkas en hij sloot zijn ogen even genietend. "We zullen zien." Zei hij nu zacht waarna hij zijn ogen weer opende en hem aankeek met een glimlach. "Ik heb tijd om te wachten tot je wat meer weet." Zei hij zacht tegen hem en legde kort zijn hand op die dat op zijn been lag en keek hem weer aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 20, 2014 8:59:48 GMT
David Nolan
Een kleine glimlach trok op zijn gezicht en zijn lippen wouden naar die van hem nu gaan maar dat hield hij nog tegen. Het was allemaal heel automatisch eigenlijk, en dat verbaasde hem toch wel, vreemd genoeg. De serveerster bracht hun hun drinken en David knikte even naar haar, enkel omdat hij nu wou wetem wat dit gevoel door zijn eigen lichaam was. Hij sloot even zijn ogen en schudde zijn hoofd even en begon te mompelen, van alerlei woorden wat dat gevoel in zijn lichaam was, en na elk woord schudde hij weer zijn hoofd. Zelfs toen hij zei " verliefd" schudde hij zijn hoofd even, maar meer omdat hij momenteel overal vraagtekens bij had. Hij keek nu hem weer aan en deed zijn gezicht nu toch langzaam dichterbij de zijne." Nu wil ik weten ook waarom mijn lichaam dit zo graag wil.." verklaarde hij erop en drukte zijn lippen zacht op de zijne, eigenlijk nog vol automatisch. Mensen keken naar hen en trokken een vies gezicht, maar daar lette hij niet eens op, hij maakte er nu een voltallige zoen van, en nu meer dan ooit sloeg zijn lichaam eigenlijk op hol.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 20, 2014 17:04:36 GMT
Damon Treaver
Hij keek naar hem en glimlacht eventjes terug en keek even op toen de serveerster naar hen toekwam voor hun drinken. "Bedankt." Zei hij rustig tegen de vrouw en nam een slok van haar water. Hij hoorde hoe hij begon te mompelen en zuchtte even. Wat een vreemde gast was het, maar toch was hij verliefd op hem, hoe vreemd hij ook was.. Hij nam nog een slokje van zijn water en keek verbaasd naar David toen hij wat zei. Zijn ogen werden groot toen hij naar hem toeboog en voelde zijn lippen uiteindelijk op de zijne. Zijn hart ging wild te keer en hij zoende zacht met hem mee. Het voelde wel fijn. David deed het om te kijken waarom hij ht wilde, maar dat kon hem even niet schelen. Hij legde zijn hand zacht op het been van David en negeerde alles om hem heen even, ook alle mensen om hen heen. David moest maar de zoen zelf stoppen als hij dat wilde. Voor hem kon het niet lang genoeg duren eigenlijk, genoot al van zijn aanwezigheid. Wat hoopte hij dat dit uiteindelijk wel op een relatie zou uitlopen, ook al was David niet de relatie persoon..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
My life
Jan 20, 2014 17:14:30 GMT
via mobile
Post by Enrico Ezio on Jan 20, 2014 17:14:30 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem nadat hij de zoen stopte en zijn ogen sprankelden iets. Hij lachteevebn en duwde er nog een kusje achter aan." Volgens mij kunnen mijn hersenen niet beschrijven wat ik nu voel, en geen internet site zal het mij vertellen.. maar damon.. Ik kan gewoon niet geloven dat ik eens iets moet vragen, maar wat is dat warme gevoel in mijn lichaam? " vroeg hij rustig en bleef met zijn hoofd dichtbij de zijne zitten, en wou zijn lippen weer op de zijne drukken omdat het zo fijn was geweest....
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 20, 2014 17:20:46 GMT
Damon Treaver
Hij keek naar David toen hij de zoen stopte en glimlachte eventjes bij het zien van zijn gezicht en ontving het kusje nog even. Hij liet hem rustig uit praten en glimlachte weer eventjes toen hij hem wat vroeg. "Verliefdheid?" Zei hij zachtjes en voelde ook hetzelfde warme gevoel door zich heen gaan. "Want het is hetzelfde als wat ik voel nu." Zei hij zacht tegen hem en bleef rustig zitten hoe hij zat en keek hem in de ogen aan met nog steeds een kleine glimlach. Hij zag aan zijn gezicht dat hij het ook fijn had gevonden, en hij had ook een warm gevoel door zich heen lopen, dus misschien toch nog een kans dat het wat werd?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 20, 2014 21:26:46 GMT
David Nolan
Hij glimlachte even voor een moment en liet hem nu rustig los.'' Dat zou het dan wel zijn.'' sprak hij rustig en keek even om zich heen en zag Agenten binnen komen, die duidelijk niet al te blij leken, tot ze hem zagen zitten.'' Meneer, u staat onder arrest wegens een vals ID.'' sprak de man en David keek op.'' Wie ik?'' vroeg hij nog heel onschuldig.'Ja u.''sprak de man en David slikte even voor een moment.'' Graag op staan, en u handen achter uw hoofd. U heeft het recht om te zwijgen.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 20, 2014 21:33:30 GMT
Damon Treaver
Hij glimlachte weer even en liet hem nu ook gewoon rustig los en nam weer een slok van zijn water en keek even naar de agenten en slikte eventjes. Hij zette het glas neer en zag hen naar hem en David toe komen. Oh ja hoor, geweldig. Net nu hij dacht dat er nu wat minder spanning zou zijn werd hij opgepakt. Hij zuchtte. "Als hij gaat ga ik mee." Zei hij nu zelf rustig en stond ook op en keek naar David. Wat hij van plan was wist hij niet, of hij zou ontkomen of dat hij gewoon mee zou gaan.. Dat zag hij wel weer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 20, 2014 21:46:07 GMT
David Nolan
Hij snoof even en keek naar hem en lachte toch even naar de agent.'' Sst.'' sprak hij en duwde een vinger tegen de lippen van Damon, hij regelde dit zelf wel even.'' Waarom zou ik mee gaan om dat feit? wat is jullie bewijs?'' sprak hij rustig en een FBI agent kwam binnen die verdomd veel op David leek.'' Oh daarom.'' sprak hij en keek hem even in de ogen.'' Dag broertje.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Dat je je eigen achternaam hebt verandert, kan ik niets aan doen, maar ik heb geen hartproblemen, en ook niet last van ego. En en niet te vergeten, ik ben geen schande, want ik ben geen homo.'' sprak hij en op dat moment haalde David ook gewoon uit met zijn blote vuist, waardoor zijn broer op de grond klapte. HI lachte enkel en keek hem aan.'' Altijd de sukkel gebleven.'' Ga weg, eigenl.'' sprak hij en keek naar de agenten. Ik sla jullie zo in elkaar.'' sprak hij enkel en de agenten hielden hun handen op hun halters. Zijn broer stond op en haalde nu uit naar David, waardoor er een gevecht ontstond tussen de twee broers.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 20, 2014 21:55:55 GMT
Damon Treaver
Hij ging weer zitten en rolde met zijn ogen bij wat David deed en keek nu naar wat er allemaal gebeurde. Hij keek naar de broer van David en was wat verbaasd. Leek echt heel erg veel op hem, maar dat toontje beviel hem al helemaal niet, maar voor hij iets kon doen had David hem al neer gemept. Het was geen schande om homo te zijn. Dat vond hij althans niet. Nou ja, hij was zelf homo dus natuurlijk vond hij dat het geen schande was. Hij keek naar het gevecht dat uitbrak tussen de twee en stond weer rustig op. Hij liep heel droog achter de agenten los en drukte in een punt van hun rug zodat ze tijdelijk verlamd raakte en nam twee wapens af. Hij richtte beide wapens op de broers en keek naar beide. "Als jullie niet stoppen schiet ik jullie beide af." Sprak hij nu ook hard en nors.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 20, 2014 23:00:51 GMT
David Nolan
Hij schopte zijn broer nog net hard in het kruis toen Damon ingreep, en zijn broer ging ook direct achterover. David snoof en keek naar hem.'' Die idioot daar maakte jou belachelijk, en mij.'' sprak hij enkel, duidelijk dat hij daarom alleen al heel pissig had. David zijn neus bloedde momenteel,maar niet dat Dvid zich daar heel veel van aantrok, evenals ijn oog die er momenteel niet al te mooi uit zag dankzij zijn broer. Zijn broer stond nog op afstand met zijn hand tussen zijn kruis, en david keek nu om naar hem.'' En vanwaar dat pistool op mij?'' vroeg hij en keek hem aan.'' Was het schijn wat ik zag?'' vroeg hij nu ook serieus direct, al was hij duidelijk nog boos.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 20, 2014 23:14:34 GMT
Damon Treaver
Hij keek naar beide en deed moeite zijn lach in te houden bij de schop die David uitvoerde. Arme jongen.. "Ik weet het David, ik weet het." Zei hij rustig tegen hem en liet het wapen op hem gericht nu ook rustig zakken en hield de omgeving in het oog. Hij keek weer naar hem toen hij wat zei en schudde zijn hoofd licht. Hij liep naar hem toe en veegde het bloed onder zijn neus vandaan waarna hij een kus op zijn lippen drukte en weer naar zijn broer keek. "nee, ik had een actiefilm momentje. Ik zou nooit hebben geschoten op jou." Zei hij rustig tegen hem en drukte hem het wapen in de handen wat hij net op hem hd gericht. "Dus, wat doen we met hem?" Vroeg hij, doelend op David's broer.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 20, 2014 23:24:39 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en snoof even voor een moment, en keek naar hem, waarna hij de kus rustig ontving, en zich er al even een stuk rustiger door begon te voelen. HIj pakte het pistool aan, en keek naar de agenten en naar zijn broer.'' Die twee dood, hem meenemen naar mijn loods.'' Sprak hij.'' Moet hem alleen een beetje normaal in een taxi meekrijgen.'' sprak hij aangezien hij natuurlijk geen rijbewijs had. HIj keek naar zijn boer en richtte het pistool op hem.'' Ik kan mijn tweelingbroer niet neer knallen, al is hij een werkelijke goody good shoes.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 20, 2014 23:31:22 GMT
Damon Treaver
Hij luisterde naar hem en knikte rustig eventjes. De mensen waren allemaal al het café uitgerend, dus daar hadden ze geen last mee momenteel. Hij knalde de twee agenten door het hoofd en keek dan weer naar hem en zijn broer. "Mijn wagen staat hier voor de deur haast, een taxi is niet nodig." Zei hij rustig tegen hem en keek hem aan. "En trouwens, ik ken de hele stad toch al van buiten." Zei hij rustig en haalde zijn schouders op. "Je kunt hem gewoon op mijn achterbank dumpen dus. Geblindeerde ruiten dus niemand kan naar binnen kijken." Zei hij rustig en keek hem weer aan. Oh man, die lippen waren zo verslavend, maar daar mocht hij nu even niet aan denken, kreeg hij straks de tijd wel even voor.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
249 POSTS & 0 LIKES
Luitenant
|
Post by Ezio Auditore on Jan 21, 2014 1:54:24 GMT
David Nolan
Hij keek naar zijn broer en liep op hem af en sloeg hem nog een keer in het gezicht, en verwijderde even nog het wapen wat hij bij zich had, en snoof even.'' nou meekomen, Marco.'' Sprak hij enkel tegen zijn broer en knikte even." Laten we dan maar gaan.'' Sprak hij rustig tegen damon en keek hem even met een kein lachje aan, en gaf hem nog een klein kusje op zijn wang. Hij moest toch wachten tot hij voorop ging, want hij wist niet waar zijn auto stond.'' IK heb alleen wel slecht nieuws Damon, ik moet mijn appartement verkopen en een tijdje mezelf weer schuil gaan houden.. Ik vertel nooit mijn schuilplaats, aan niemand niet...''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 21, 2014 5:37:55 GMT
Damon Treaver
Hij keek weer naar hem en wachte rustig tot hij zijn broer meenam en keek hem nog even met een glimlachje aan en ontving de kus op zijn wang met alles plezier. Het voelde geweldig. Hij begon rustig het café uit te lopen en liep richting zijn wagen. Hij hoorde wat hij zei en gaf en kleine knik. Hij vond het niet echt leuk dat dat zo moest. "Hmm, is goed." Zei hij rustig tegen hem en opende zijn auto rustig en het portier zodat hij zijn broer er in kon zetten. "Weet je hoelang ongeveer?" Vroeg hij ook rustig. Hopelijk niet al te lang na wat er allemaal gebeurd was net, en hij wist niet of hij het zo lang kon volhouden zonder hem. Hij keek hem aan en dan zijn broer. "Want daar baal ik wel van." Zei hij rustig ook, eerlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Jan 21, 2014 9:21:27 GMT
David Nolan
Hij keek naar hem en gooide zijn broer meer in de auto en sloeg hem tegen zijn slaap met zijn pistool zodat hij wel een tijdje bewusteloos zou blijven. " Ik weet het niet." Sprak hij op zijn vraag en gooide de deur dicht." Vorige keer zat ik twee jaar in mijn schuilplaats tot eindelijk de politie het op gaf."sprak hij ook eerlijk en liep naar hem toe en trok hem gewoon tegen zijn lichaam." Ik moet me verbergen." Sprak hij rustig." Mijn naam weer veranderen. Mijn voor en achternaam." Sprak hij rustig."Officieel heet ik william Sherlock Holmes." Sprak hij en keek hem aan."Mijn broertje Mycroft Holmes, we werkten vroeger samen. Daarom hebben wij toen allebei onze namen laten veranderen naar David en Marco McKennitt. En ik dus nog mijn achternaam een keer. Omdat meneer met de FBI gimg samenwerken." Sprak hij en keek hem aan."Ik wil niet onderduiken en mijn hart doet ook pijn je dit te moeten vertellen." Sprak hij rustig en slikte." Maar ik wil je ook niet iedere dag bekijken in een gevangenis pyjama en achter glas."
|
|