Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 15:45:38 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even voor een moment en ging rustig verder en hield even haar vingers waar ze ze had, en schoof ze daar weer weg.'' Je mag me hebben..'' Sprak ze rustig,, en glimlachte even, wil je verder nu..'' sprak ze zwoel en haar ogen sloten zich rustig. Hij mocht zo weer aan haar vagina zitten, dat was verslavend voor haar, en voelde meer dan goed. Hij mocht de leiding houden en deed zijn boxer nu toch langzaam naar beneden, en streek over zijn naakte billen heen, heel voorzichtig. Nu was het zijn keuze om bij haar naar binnen te glijden of niet, want hi lag bovenop, maar zij zou er absoluut geen probleem meer mee hebben. Haar lieve mooie mannetje.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 15:53:55 GMT
Hayden Christensen
Hij bleef even rustig nu en liet haar rustig praten toen hij har stem hoorde. Hij genoot van haar lichaam onder het zijne, van haar stem en van haar aanrakingen, zelfs nu ze zijn boxer uitdeed. Hij bleef weer even stil en begn dan al snel weer zijn lippen op de hare te drukken en kroop wat beter over haar heen. Hij gleed met zijn vingers weer over haar schaamlippen heen en duwde zichzelf nu voorzichtig bij haar naar binnen. Hij stopte de zoen even en kreunde zachtjes, spande zijn spieren weer even aan en kneep zijn ogen dicht. Het was moeilijk om te blijven liggen bij haar, zijn lichaam wilde recht springen en weglopen van haar, maar hij hield het vrij goed onder controle. Hij beet op de binnenkant van zijn wang en liet zich dieper in haar glijden tot hij er helemaal in zat en haalde nu weer langzaam en diep adem. "Ik denk dat jij even de leiding zult moeten nemen lief, tot ik er aan gewend ben." Zei hij zacht tegen haar en keek even in haar ogen. Als hij nu zou bewegen wist hij vrij zeker dat hij zijn lichaam zelf verloor en uit haar zou schieten terwijl hij in gedachten toch echt graag wou.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 16:09:53 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlachte en voelde hoe hij bij haar naar binnen ging, en kreunde zelf ook even zachtjes, al had ze het al gedaan toen hij haar schaamlippen aanraakte, en knikte nu en duwde hem voorzichtig nu op, zodat hij op het bed lag, en bewoog nu zachtjes, en probeerde hem ook een beete af te leiden met haar lippen, zodat hij zich daar op kon concentreren. Tenminste ze hoopte dat hij daar nu op zou concentreren, terwijl zij voorzichtig bewoog, en helemaal genoot op dit moment Ze wreef zachtjes over zijn borst heen en slikte.'' Je doet het geweldig liefje..'' Sprak ze rustig en begon iets sneller adem te halen. God man, dit was echt tien keer beter dan wat ze altijd met Duccio had.. Dit was gewoon haar ontmaagding, nam ze zich voor.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 16:22:02 GMT
Hayden Christensen
Hij voelde hoe hij nu op het berd werd geduwd en hoe zij zacht begon te bewegen over hem heen. Hij merkte wel dat ze hem probeerde af te leiden met haar lippen, en dat lukte ook wel goed waardoor hij niet echt op haar bewegingen lette en ze daarom ook fijn vond. Zijn handen wreven zacht over haar heupen nu en hij volgde haar bewegingen een beetje met zijn handen terwijl hij haar nu verder zoende. Voor hem was dit zijn echte ontmaagding, dit was de eerste keer dat hij het deed en zij had hem nu ontmaagd. Maar hij vond het niet erg. Hij hoorde haar woorden over dat hij het geweldig deed en glimlachte. Dat was fijn om te horen. Hij versterkte zijn greep op haar heupen en begon haar zacht te helpen met de bewegingen, wel nog op het ritme dat zij wou, maar toch net iets sneller. Hij kon het nu wel hebben, het was niet eng meer voor hem. Hij kreunde zo af en toe zachtjes tegen haar lippen aan en vond haar bewegingen nu gewoon overweldigend door het gevoel dat nu door hem heen ging. Met zijn ene hand gaf hij aan dat ze wel wat sneller mocht als ze wilde en de andere masseerde haar billen rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 16:30:01 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even en ging nu ook wat sneller nu hij het aan gaf. Ze kreunde rustig en merkte hoe fijn en overweldigend dit was om dit nu met liefde te doen.. Echte liefde voor een man, en die man was Hayden. Haar verloofde.. HEt hoorde nog vreemd, maar met hem het leven delen dat zag ze wel zitten. Ze kreunde zelf ook zo tussendoor, en zoende lustig en iets wild, maar dat was meer gewenning momenteel. Het voelde goed om zo beszig te zijn. Ze zou wel vrij vlug klaarkomen, maar dat was doordat ze met Duccio altijd net een verkrachtign had, en hij vreselijk snel ging, en haar lichaam had zich daar nu volledig op ingesteld. Ze ademde veel sneller, en begon nu ook een beetje te hijgen. Het liefst zou ze eens willen proberen om hem te berijden, maar liet dat voor nu, ze wou hem nu eerst hier aan laten wennen , voor ze uit gingen proberen..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 16:51:24 GMT
Hayden Christensen
Hij kreunde weer toen ze sneller begon te bewegen en genoot er vreselijk van. Zij moest het ook vast fijn vinden dan met Duccio, van wat hij had gezien verkrachtte die vent haar ook gewoon. Hij hijgde zachtjes en kreunde weer zo af en toe tegen haar lippen aan. Hij was er al goed aan gewend en wilde meer eigenlijk. Nu zijn lichaam zich er aan had aangepast wilde hij dat ze alles gaf, zodat ze volgende keer niet weer moestem wachten tot hij het gewend was. Hij liet haar lippen nu los en kneep voorzichtig in haar heupen. "Alsjeblieft, Elyssa, geef me alles wat je hebt." Kreunde hij nu ook en opende zijn ogen even om in de hare te kijken. Zijn ogen waren gevuld met lust en liefde, hij was er duidelijk klaar voor.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 17:17:20 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlachte en zoende rustig met hem mee en glimlachte. Hij wou meer en zij wou het proberen. Ze glimlachte en kwam langzaam overeind en begon snel op en neer te bewegen. Nog iets onhandig, maar ze wou het duidelijk proberen, en het voelde voor haar ook heel overweldigend en kreunde daardoor extra luid. Haar pruik vloog door een beweging even af, waardoor haar kale hoofd weer tevoorschijn kwam, met de hechting er nog in van de operatie. Ze glimlachte en keek naar hem terwijl ze even nog een keer ludier kreunde omdat zij al aan het klaarkomen was. Ze glimlachte even en ging nu weer voorover, nu ze wat moe werd, maar bewoog nog iets harder, en haar zoen was glzig, en uitdagend.'' IK houd van je Hayden.. IK wil je niet meer kwijt.. je bent mijn droomprins..''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 19:12:24 GMT
Hayden Christensen
Hij kreunde weer hevig en greep haar heupen weer stevig vast toen ze wat overeind kwam en snel op en neer begon te bewegen. Dat het onhandig was kon hem niet eens schelen, het voelde zo goed. Hij kreunde ook even wat luider en opende zijn ogen kort. Hij zag haar pruik er af vallen, maar het kon hem niet schelen. Ze was mooi hoe ze was, en haar echte haar zou nog wel terug groeien. Ze had nu al allemaal pluisjes op haar hoofd, dus het zou snel terug groeien. Hij glimlachte en sloot zijn ogen weer even. Je zag duidelijk dat hij het geweldig vond nu hij het gewend was. Haar kreun liet zijn ogen weer openen en merkte dat ze al klaar was gekomen. Bij hem zou het ook niet bepaald lang meer duren, maar toch nog net wat langer als haar. Ze kwam weer voorover en zoende hem weer. Hij grijnsde en zoende wild met haar mee tot ze even wat zei tegen hem en hij weer moest glimlachen. "Ik hou ook van jou Elyssa, je bent mijn prinses." Zei hij met een glimlachje en merkte wel dat zij moe was. Nu was het zijn beurt tot hij zou klaar komen. Hij streek over haar rug en draaide haar weer zacht om op het bed. Hij had niet meer de drang weg te lopen, al wist hij wel dat hij na dit partijtje in slaap zou vallen. Het kaarslicht was zwak omdat die al bijna waren uitgebrand, maar hij kon haar contouren nog goed volgen. Hij kreunde weer even en begon zelf nu snel in haar te bewegen, hield wel rekening met haar zodat hij haar geen pijn deed, dat wilde hij natuurlijk neit.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 19:38:12 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even en voelde zich helemaal goed door zijn woorden, en liet zich daarna ook rustig omdraaien en glimlachte even , terwijl ze zijn spul haar lichaam gewoon voelde betreden, dus dat was wel fijn. Ze grijnsde even voor een moment en streek langs zijn gezicht en zoende hem rustig verder terwijl ze nog even een genietende kreun liet horen, maar ze was moe, waardoor haar hele opwinding iets aan het verdwijnen was, al greep ze nu nog even zijn haren vast. Niet omdat ze het pijn vond doen, nee ze genoot gewoon van hem en zijn bewegingen, en het kon voor haar niet lang genoeg duren. Al was ze nu ook nieuwesgierig hoe het beffen enzo zou voelen als hij het deed, maar dat ging ze niet aan hem vragen, dat vond ze niet kunnen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 19:51:26 GMT
Hayden Christensen
Hij kreunde zelf even hard toen hij in haar klaar kwam en hijgde het zachtjs uit. Zijn handen gleden langs haar lichaam en hij glimlachte weer eventjes nu. Hij begon langzaam af te bouwen, aangezien hij ook flink moe was geworden door de bewegingen. Hij voelde hoe ze zijn haren vastgreep waardoor hij weer even kreunde en keek nu weer naar haar. "Ik hou van je." Fluisterde hij nog even. Hij liet haar even los en kroop iets naar beneden met wat kusjes achterlatend en drukte dan enkele kusjes op haar vagina. Hij ging daar kort bezig, tot hij het wel genoeg vond en weer naast haar ging liggen, op adem probeerde te komen. Hij gleed met zij vingers over haar wang en glimlachte even terwijl hij uithijgde. "Je was geweldig." Fluisterde hij nu ook zacht en buiten adem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 21:13:19 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte en voelde hoe hij nog even verder ging en wat hij deed toen hij uit haar was. HEt voelde even vreemd, waardoor ze even zichzelf strak aantrok, maar ontspande zich daanra en liet zelfs een kreuntje horen, en ging rustig met haar hoofd op zijn borst liggen toen hij weer naast haar lag en hoorde zijn compliment.'' Jij ook Hayden, jij ook.'' sprak ze rustig en streek nog zachtjes over zijn borst heen.'' Ik weet nu wat liefde is, en niet wat Duccio bij me had gedaan. Dat kon je geen liefde noemen. Dit was fijn.'' Sprak ze en een beetje bloed kwam nog wel los uit haar vagina, maar dat kwam meer omdat het door Duccio daar simpelweg heel erg beschadigd was geraakt, en dat zou dus ook wel een beetje zo blijven. Ze zuchtte even en wist niet dat Duccio, inmiddels uit de gevangenis weer was, ontsnapt overigens...
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 22:00:25 GMT
Hayden Christensen
Hij hijgde rustig wat verder toen ze haar hoofd op zijn borst legde en streek zacht over haar zij en rug. Hij glimlachte even en liet haar aanrakingen nu met alle plezier toe. Hij streek met zijn vingers over haar wang en haalde enkele keren diep adem. "Ik ben blij dat je het fijn vond." Zei hij nu zachtjes en legde de lakens over hen heen en sloot zijn ogen even. Hij keek haar dan even aan en glimlachte voorzichtig. "Je bent mijn liefje Elyssa. Ik zal voor je zorgen en van je houden." Zei hij zacht en streek met een hand nu over haar buik, misschien groeide er een wondertje binnenkort, misschien niet. Er waren wel enkele vruchtbare zaadcellen bij haar naar binnen gegleden, maar ook behoorlijk wat zonder kans op bevruchting. Ze zagen dus wel. Hij trok haar rustig tegen zich aan en drukte zijn lippen even op de hare. Over Duccio wist hij natuurlijk ook niets, anders had hij zeker gezorgd dat Elyssa veilig was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 1, 2014 10:41:22 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte rustig en keek hem aan.'' ik houd van je..'' sprak ze rustig en glimlachte even terwijl ze zacht over zijn borst bleef strijken. Ze voelde hoe de dekens over hun heen kwamen te liggen, en vond het fijn dat hij zij angst een beete had overwonnen, dat ze samen konden zijn, zonder dat hij bang was dat zij hem op verschillende plekken aan kon raken. Ze zou nog steeds voorzichtig zijn met hem uiteraard, maar dat hij vandaag een flinke stap had overwonnen, was voor aar heel erg fijn. Ze drukte zijn lippen ook zacht op de zijne voor een kuus, en legde daarna haar hoofd zachtjes op zijn borst weer neer.'' Ik hoop dat we zo voor eeuwig kunnen zijn, alleen jij en ik. Ik ga het landhuis wel verkopen, dat lijkt mij handiger, dat ik bij jou intrek, mijn lief.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 1, 2014 11:52:50 GMT
Hayden Christensen
Hij legde rustig een arm om haar heen en streek zacht over haar schouder heen. "Ik hou ook van jou." Fluisterde hij bij haar oor en vond het fijn dat ze over zijn borst bleef strijken, het was rustgevend. Ze zou inderdaad af en toe nog wat voorzichtig moeten zijn, maar hij wist hoe hij dat moest verhelpen binnenkort. Hij keek naar haar toen ze wat zei en glimlachte kleintjes. Hij ontving haar kus en streek over haar schouder. "Ik hoop dat ook meisje. En ik laat jou met alle plezier hier in trekken." Zei hij zacht tegen haar en streek even over haar wang. "Ik heb weer even met die therapeut gepraat en die zei dat ik me eens overal moest laten aanraken door iemand anders om van die angst af te komen. Natuurlijk niet elke persoon. Kaylen weet waar ze me kan aanraken en waar niet aangezien ik en zij daar al aan hebben gewerkt." Zei hij nu zacht tegen haar en streek over haar wang. "Dus als je eens tijd hebt kun je dat ook wel bij mij doen, dat ik alles gewend word van jou aanrakingen waar dan ook." Zei hij zacht tegen haar en drukte een kus op haar voorhoofd.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 1, 2014 15:37:08 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlachte even voor een moment en glimlachte even terwijl ze op zijn borst lag en hoorde alle woorden van hem aan.'' Ik help je graag Hayden, je bent mijn liefje, en ik wil jou altijd helpen.'' sprak ze rustig en bleef een beetje strijken over zin borst en keek naar hem toen hij een kus op haar voorhoofd plante.'' Ik houd veel van je.'' Sprak ze en ineens ging de telefoon van Elyssa in haar zak van haar oude broek, en ze schrok even. Wie belde daar?'' zou ik opnemen, lief?'' vroeg ze wat onzeker, omdat weinig mensen het nummer hadden van die telefoon. Hauden als het goed was, haar moeder had hem altijd gehad en Duccio.. Ze slikte even en keek twijfelend naar Hayden, omdat ze het gewoon niet goed durfde.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 1, 2014 19:50:13 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en glimlachte op haar woorden. "Je zegt maar wanneer liefje, ik heb altijd tijd voor jou." Fluisterde hij en streek over haar borst ook even, gewoon om weer even te voelen. Hij sloot zijn ogen even en legde haar iets beter tegen zijn lichaam aan. Toen haar telefoon afging opende hij zijn ogen weer en keek naar Elyssa. Hij schudde zijn hoofd een beetje. "Nee." Zei hij nu ook gewoon tegen haar en keek haar aan. "Ik vertrouw het niet. Het word tijd dat je je nummer laat veranderen lief. Je loopt te veel risico nu." Zei hij zacht en streek over haar heup. "Laat maar bellen, maar neem niet op." Zei hij zacht en gaf haar een kusje op de lippen, keek haar zorgzaam aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 0:12:22 GMT
Elyssa Catadorra
Ze zuchtte even en sloot haar ogen terwijl haar mobil af ging.'' maar er hebben maar 3 mensen mijn nummer, en daarom vind ik het vreemd dat hij af gaat.. MIjn moeder had die altijd, Duccio en jij.. maar mijn moeder is dood, dat weet ik eker..'' sprak ze en slikte even, en was eigenlijk te nieuwsgierig wie belde, maar er werd nu al opgehangen, en daarna een berichtje dat de voicmail in was gesproken. Ze nam zijn zoen an, maar stond toen toch op, en pakte haar telefoon, en ging naast hem liggen, zodat hij mee kon kijken. Ze was gewoon te nieuwsgierig.. Ze slikte even voor een moment, en startte nu haar voicemail op, en zette die op de luidspreker. Er klonk direct een gil, van en vrouw, die Elyssa enigszins ongerust maakte.'' Elyssa, je vriendje hier.. We hebben iemand gevinden in Polen.. als je haar terug wilt zien, en heel, dan kom je weer bij mij. Gevangenissen houden mij niet tegen.. En oh, dat vriendje waar je nu mee ligt te vrijen, die krijgt zijn beurt wel. Je behoort aan mij Elyssa, en dat zal altijd zo zijn. En ik wil mijn kind terug. Goedschiks of kwaadschiks, Elyssa.. je hebt tot morgen 8 uur in de avond, en dan bel ik je nog een keer. Dan wil ik je besluit, of zij en je vriendje leven niet lang meer.'' Werd er gesproken en daarna was het bericht ook afgelopen, en Elyssa had duidelijk de tranen in haar ogen nu staan, en was weer even bang, waardoor ze de telefoon liet vallen en helemaal tegen Hayden aan kroop.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 5:40:02 GMT
Hayden Christensen
Hij zuchtte toen ze dat zei. "Ik weet het, daarom juist dat ik het niet vertrouw Elyssa." Zei hij zacht tegen haar en streek even over haar rug toen ze rechtkwam om haar telefoon te pakken. Hij plaatste een arm onder zijn hoofd en geeuwde even. Hij was moe, maar hij wilde nog niet slapen. Hij was ook best nieuwsgierig wie haar had gebeld. Hij zag hoe ze haar voicemail opstartte en keek meteen wat bedenkelijk bij de gil die uit de luidspreker kwam, en dan die stem.. Die stem die hij niet meer wilde horen.. Duccio. Hij luisterde naar de voicemail en was verbaasd meteen. Hij keek meteen rond, alle gordijnen waren dicht, alle lichten waren uit. Of waren ze gewoon zo luid bezig geweest? Hij slikte eventjes en keek nu naar Elyssa toen het bericht was afgelopen en trok haar meteen goed in zijn armen. Hij kwam wat recht en trok haar op zijn schoot, legde de lakens nu weer zo om hun heen. "Stt." Suste hij zachtjes en wreef over haar rug. "Hoe kon hij dat weten?" Fluisterde hij dan ook zachtjes en duwde een kusje op haar wang. "Wie heeft hij gevonden Elyssa? Weet je dat?" Vroeg hij nu ook meteen zacht aan haar. Hij zou niet zo snel doodgaan, duccio mocht zijn best gaan doen om hem van haar te scheiden..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Feb 2, 2014 9:14:23 GMT
Elyssa Catadorra
ze keek naar hem en in haar ogen stond enkel angst en zo dook ze ook helemaal tegen hem aan." Ik... Ik..." begon ze trillend en pakte hem nu niet echt meer voorzichtig beet om zijn lichaam, maar trillend en bang kneep ze hem bijna helemaal fijn. Ze dacht van hem af te zijn... een leven met Hayden te kunnen starten.. ze sloot haar ogen en keek rustig omhoog." Ik weet niet hoe hij dat weet.. ik weet het niet.."sprak ze wat angstig en keek hem aan." Maar die gil.. ik wil het niet geloven... Ik weet gewoon dat die nep is.. ze is dood.. mijn mama... ze was vermoord... " sprak ze en begon nog wat harder te huilen momenteel, ze durfde het niet te geloven, toch moest ze bijna wel...
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 9:50:09 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naarh aar, ze leek echt bang, en terecht ook wel. Hij slikte enkel toen ze hem zo strak vastpakte en totaal niet meer voorzichtig deed waardoor zijn ademhaling en hartslag omhoog schoten. "Elyssa. Iets minder alsjeblieft." Klonk hij nu moeizaam en duwde haar een tikkeltje van hem af, nee zo'n plotse dingen kon hij nog steeds niet goed verdragen. Hij sloeg zijn armen dan toch weer zacht om haar heen en luisterde naar haar toen ze begon te praten. "Shtt Elyssa." Zei hij zacht tegen haar toen ze harder begon te huilen en legde haar gezicht rustig in zijn nek en legde zijn hoofd zacht tegen het hare aan. "Rustig maar meisje." Hij wist dat ze dat kind moesten afgeven wilde hij veilig kunnen zijn, en wilde die vrouw ook veilig zijn. Hij slikte eventjes en keek naar Elyssa. Maar hij wist niet of dat Elyssa veilig stelde, en Enzo dan..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 10:45:35 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even en voelde hoe ze nu kneep waardoor ze even losliet.'' s..s...s...sorry..'' Haperde ze door de tranen en de angst, en haar kaken klapperde constant, doordat ze momenteel echt bang was. Ze slikte even voor een moment en keek naar hem.'' ik.. Ik .. Wil Enzo niet kwijt.. Ik wil jou niet kwijt.. Ik il enzo hier vannacht, hayden.. Ik wil mijn kleine enzo hier hebben...'' sprak ze en slikte even voor een moment.'' Ik wil ze beide redden maar ik wil enzo niet kwijt, ik heb hem gebaard.. Hij heeft nu well een goede toekomst... We gaan hem niet afgeven toch...'' sprak ze bangig en keek hem nu een beetje an met haar oogleden die naar links en rechts schoten, en haar tranen die maar bleven lopen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 11:06:12 GMT
Hayden Christensen
Hij zuchtte zachtjes en trok haar dicht tegen hem aan. Dat ze nog steeds naakt waren kon hem best weinig schelen eigenlijk. Hij was te veel met har angst bezig nu om daar over na te denken. Ze was duidelijk heel erg bang en hij kon niets doen. Hij streek over haar rug en over haar kale hoofd een beetje. "Rustig liefje. Je raakt mij en Enzo zeker niet kwijt. Enzo is net zo goed mijn kind als het jouwe." Zei hij zacht tegen haar en duwde zijn lippen even op har hoofd. "We gaan hem niet afgeven, maar we moeten wel iets verzinnen nu." Zei hij zacht tegen haar en zuchtte. "Wind je niet te erg op liefje alsjeblieft. We vinden er wel iets op." Fluisterde hij en duwde een kus op haar oor. "Als ik Mario nu bel is de kans te groot dat de mannen hem overmeesteren, want ik hoor mijn honden nog steeds, en hoe weet Duccio anders dat was bezig waren?" Vroeg hij zacht en keek haar aan. "We gaan hem morgen weer ophalen meisje, nu is het risico te groot." Zei hij zacht tegen haar en streek weer over haar rug.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 11:20:14 GMT
Elyssa Catadorra
Ze trok zich ook niets aan van dat ze nog naak waren en slikte even voor een moment.'' Maar morgen is Enzo nog niet veilig.. IK wil hem nu bij me dragen... Ons kleine jochie..'' sprak ze direct, maar ze wist dat hij gelijk had, dat ze moest wachten tot morgen.. Ze zuchtte even voor een moment en keek hem aan met haar angstige ogen en slikte even voor een moment.'' Als Enzo maar veilig is, en ze dan niet ontdekken dat hij bij Mario is.. '' sprak ze nog wat trillend en keek hem aan en keek rustig richting de ramen. Opnieuw ging haar telefoon, alleen dit keer een smsje. Ze slikte en pakte hem en keek naar het smsje. Hoer... Hoer.. Hoer... mijn kind is niet thuis zeker? moet je hem niet te drinken geven? we vinden hem wel.. En jij gaat met mij trouwen zoals het beloofd is.. Stond erin en ze slikte even voor een moment. Ze wou nu vertrekken, ze wou weten of haar kleine jongen veilig stellen, en dat was hier in hun armen..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 12:29:18 GMT
Hayden Christensen
"Ik weet het meisje, maar het zal zo maar even moeten." Zei hij zacht tegen haar en streek over haar wang. "Rustig meisje, laten we er nu even niet meer over nadenken." Zei hij zacht en streek zacht over haar buik en dan naar haar ogen. Hij keek naar haar telefoon toen ze een bericht kreeg en last met haar de sms mee en slikte. Ten eerste was ze geen hoer.. "Okay, that's it." Mompelde hij en nam haar telefoon even over en belde het nummer van Duccio. Hij zette hem op luidspreker en wachtte tot hij zou opnemen. Ze moesten dit nu maar eens regelen. Hij hield Elyssa tegen zich aan en gaf nog een kusje op haar voorhoofd. "Alles komt wel goed." Fluisterde hij nog even in haar oor, en wachtte nu op Duccio.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 13:04:12 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even.'' Ik ben zo bang Hayden.. Ik ben echt bang..'' sprak ze rustig en kroop helemaal tegen hem aan, maar nu niet te stevig. Ze hoorde zijn woorden en merkte hoe de telefoon over ging, en er na drie keer overgaan opgenomen werd.'' Ah Elyssa, mijn lieve hoertje.. Besluit je toch maar braaf terug te lopen naar je juiste verloofde?'' sprak Duccio aan de andere kant.'' Elyssa, nee, denk om jezelf..'' sprak de stem op de achtergrond, en nu wist ze het zeker, het was haar moeder.. '' Ik heb hier je moeder zitten op een stoel, en je broer die ons allemaal verraden had met zijn hoer.. Slim hoor, de tweelingzus van je moeder inzetten en zelf ontsnappen met je moeder.. Maar ja daar wist jij allemaal niets van he? je broer was te laat om jou te redden.. En nu zit die verrader hier..'' sprak hij en lachte even.'' Ik heb jou en je vriend niets t zeggen, breng mij mijn kind, en dan zijn hun vrij, en je vriend ook. Alleen jij moet voor je kind zorgen..'' sprak hij nog en hing nu ook gewoon op, zonder überhaupt nog op verder antwoord te wachten. Terug bellen zou geen nut hebben, hij zou nu niet meer opnemen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 13:20:40 GMT
Hayden Christensen
Hij merkte hoe werd opgenomen en luisterde naar de woorden van Duccio en trok een wenkbrauw op bij alles wat hij zei. Dat was zielig, zelfs voor Duccio. Hij zuchtte toen hij ophing en legde de telefoon weg en sloot Elyssa in zijn armen weer. "Het komt wel goed, we halen je familie daar weg. We zullen Enzo veilig stellen en samen kunnen trouwen en leven liefje." Zei hij zachtjes en zette haar weer in zijn schoot, merkte nu wel dat ze nog naakt waren, maar het kon hem echt niet meer schelen. Hij duwde enkele kusjes in haar hals en keek haar dan weer aan. "We gaan Enzo niet aan hem uitleveren, het is onze zoon." Zei hij nu ook zacht tegen haar en zuchtte. "Laten we nu maar wat rusten meisje." Zei hij nu ook zachtjes tegen haar en drukte een kus op haar lippen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 2, 2014 16:10:03 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment. Ze keek naar hem en hoorde zijn woorden voor een moment en legde haar hoofd weer tegen zijn borst aan. De kusjes in haar nek, dat vond ze fin, maar de angst had haar niet meer een fijn gevoel gegeven. De kus op haar lippen had ze wel beantwoord, maar niet zolas altijd. Ze slikte even voor een moment en knikte toen hij zei dat ze wat zouden rusten. Maar Elyssa zou nog lang niet gaan slapen. Ze maakte zich nu zorgen om haar broer, om haar moeder, en vooral om Enzo..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 2, 2014 16:48:09 GMT
Hayden Christensen
Hij streek met zijn vingers over haar rug en zuchtte toen ze de kus niet zo goed beantwoorde leek het wel. Hij ging nu zacht liggen en legde haar rustig tegen zich aan. "Kom maar meisje." Zei hij zacht en trok de lakens weer beter over hen heen. Hij sloeg zijn armen weer om haar lichaam heen en drukte een kus op haar voorhoofd. Hij begon zacht te neuriën en sloot zijn ogen zelf even. Hij neuriede een liedje van vroeger, als zijn moeder hem in bed legde om te gaan slapen. Zijn handen gingen zacht en zorgzaam over haar lichaam heen om haar te kalmeren, om haar gerust te stellen. Hij had deze avond wel fijn gevonden, zeker nu hij ontmaagd was door haar.. maar het etentje was ook geweldig geweest. Maar het einde was iets minder, net zoals die kerel daarstraks.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Feb 3, 2014 9:58:06 GMT
Elyssa Catadorra
ze hoorde hoe hij begon te neuriën, rn sloot haar ogen een beetje, terwijl ze tegen hem aankroop." Je word een goede vader, hayden..." sprak ze zacht en pakte even een hand van hem beet en legde die op haar buik." En laten we hopen dat dit het moment zal zijn.." sprak ze nog rustig en glimlachte weer een beetje, omdat hij haar aandacht op iets anders stelde, en dat was maar goed ook. Ze hoorde de deurbel nu wel gaan, en ze schrok even, wie kon dat zijn? Het was Mario met Enzo en een paar mannen, al stonden deze mannen allemaal aan de kant van Hayden en Elyssa.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 3, 2014 16:07:25 GMT
Hayden Christensen
Hayden glimlachte bij haar woorden dat hij. Zijn hand werd op haar buik gelegd waardoor de glimlach wat breder werd op zijn gezicht. "Jij bent een goede moeder Elyssa." Zei hij zacht en gaf een kus op haar lippen en kroop dan wat naar beneden om een kusje op haar buik te geven. "Laten we het hopen he, anders blijven we proberen tot het lukt." Zei hij met een glimlachje. Hij keek op toen hij de deurbel hoorde en de glimlach verdween ook meteen. Hij gaf Elyssa nog even een kus en maakte zich dan los van haar waarna hij op stond. Hij trok een kamerjas aan om zijn naakte lichaam te bedekken en keek dan uit het raam. "Het is Mario met Enzo en wat mannen." Zei hij dan ook zacht. Hij liep de kamer uit, de trap af, deed de lichten aan en liep in de kamerjas naar de deur toe. Zijn haar was nog wat bezweet evenals zijn lichaam waardoor de kamerjas wat tegen zijn huid plakte, dus je kon al wel bedenken wat ze gedaan hadden. Hij opende de voordeur en keek naar Mario en Enzo, liet de voordeur open zodat ze binnen konden komen, achter de mannen zocht hij niets slechts aangezien ze bij Mario leken te horen.
|
|