Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 30, 2014 13:45:41 GMT
me and Cindy knows...
Naam: Elyssa Catadorra leeftijd: 24 foto/uiterlijk:
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 30, 2014 16:33:12 GMT
Naam: Hayden Christensen Leeftijd: 21 Geslacht: man Uiterlijk: www.fanpop.com/clubs/hottest-actors/images/34633014/title/hayden-christensen-photo?ir=trueHayden Christensen Het etentje was wel goed geëindigd en zeer prettig verlopen vond hij dan. Ze had het zeker niet verpest ook al dacht ze dat misschien. Ze zaten nu beide weer in de wagen en hij startte de motor rustig om te vertrekken. "Ik hoop dat je het al leuk vond." Zei hij zacht met een glimlachje. "We gaan nu weer richting mijn huis hmm? Als die plannen van je oom waren verzet naar morgen." Zei hij rustig tegen haar en nam haar hand even vast om er een kusje op te drukken. Hij keek naar de ketting om haar nek en glimlachte, verloofd, hoe kwam je er op.. Hij haalde langzaam adem en begon rustig te rijden richting zijn huis. Het moment dat hij alles moest geven aan haar kwam dichterbij. Hij wilde wel dat het speciaal werd, dat ze niet iets had wat ze altijd heeft gehad. "Als je je weer even wilt opfrissen mag je dat zeker doen liefje. Ik moet nog het een en ander gaan voor, daarna voeg ik me weer bij jou." Zei hij zacht tegen haar toen ze dichterbij zin huis kwamen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 9:16:03 GMT
Elyssa Catadorra
Ze had inderdaad tijdens het etentje gedacht dat ze het verpestte, maar nu ze in de auto zaten, werd ze iets zenuwachtig voor het moment wat nu zou gaan komen, maar ze had er wel zin in, dus ze zou hem laten doen, haar lichaam werd de zijne, ze wou het gewoon, en straks zou ze zich ook eenbeetje anders aankleden, gewoon sjiek maar Sexy, om hem te hinten dat ze heel erg graag wou. Ze knikte even op zijn idee en glimlachte.'' Ik wil me inderdaad even een beetje opfrissen, ik ben wat zweterig.'' sprak ze rustig en zag zijn huis al in de verte naderen en keek naar hem.'' Sorry als ik ons etentje heb verpest.'' sprak ze nu nog kalm en keek hem aan, omdat ze er momenteel toch echt nog een beetje mee zat, en ze wou het toch zeggen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 9:23:12 GMT
Hayden Christensen
Hij wachtte rustig op een reactie van haar terwijl hij zijn ogen op de weg hield en even voor een stoplicht stopte. Hij keek rustig naar haar toen ze begon te praten en glimlachte ook eventjes. "Een beetje maar." Zei hij met een glimlach op haar woorden dat ze wat zweterig was en keek weer even naar het licht, maar het was nog rood. Ze verontschuldigde zich even en hij schudde zijn hoofd. "Je hebt het niet verpest, alles was perfect en is het nog steeds." Zei hij zacht tegen haar en nam haar hand weer even vast en vlocht zijn vingers tussen de hare. Hij gaf een kus op haar lippen en begon weer te rijden toen het weer groen werd. "Dan ga jij je zo meteen lekker opfrissen, dan ga ik dat ook even doen en moet ik nog wat anders regelen." Zei hij zacht tegen haar en streek met zijn duim over de rug van haar hand terwijl hij die zacht vast hield en met één hand de wagen bestuurde. Hij zat nu toch al lang genoeg in de auto wereld om te weten hoe hij veilig kon rijden. Hij reed rustig de ondergrondse garage in aan zijn huis en parkeerde de Lambo naast de Maserati. Hij liet nu zacht haar hand los en stapte uit om bij haar het portier weer open te houden. "Welkom thuis." Zei hij nu ook met een klein lachje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 9:48:24 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar Hayden en glimlachte even voor een moment en ontving zijn kus rustig, en glimlachte breed. Ze hield van hem, en wou hem ook voor eeuwig, al wist ze dat hun leven eerst nog lang niet veilig zou zijn, ze was een dochter van een Mafia baas.. Dus hoe je het ook wendde of keerde, ze kon nog in gevaar komen, en zelfs op korte termijn. Toen ze er eenmaal waren, HEt vasthouden van haar hand had ze zeer fijn gevonden, en nu pakte ze haar kruk en kwam uit de auto, en straalde helemaal, terwijl ze hem aan keek.'' Dankjewel.'' Sprak ze kalm en glimlachte even.'' Ik houd heel erg veel van je Hayden..'' Sprak ze en gaf hem even zachtjes een knuffel en kroop tegen hem aan. De honden waren buiten aan het blaffen, maar Elyssa zocht er niets achter eigenlijk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 9:57:28 GMT
Hayden Christensen
Hij wist dat ze nog in gevaar was, maar hij zou haar beschermen voor alles wat hen in de weg stond voor hun relatie. Hij keek naar haar toen ze de wagen uitkwam met de kruk en zag dat ze zowat straalde waardoor hij weer glimlachte. "Ik hou ook veel van jou Elyssa." Zei hij zacht en deed het portier dicht toen ze er uit was en sloeg zijn armen zacht om haar heen toen ze tegen hem aan kroop. Hij hoorde nu ook de honden buiten blaffen waardoor hij toch even opkeek. Of ze hadden hen horen thuis komen, of er was iets niet pluis. "Hmm." Klonk hij wat bedenkelijk en drukte een kus op het voorhoofd van Elyssa. "Kom op, dat jij je kunt opfrissen." Glimlachte hij en tilde haar rustig in zijn armen om haar naar boven te dragen. Hij nam de kruk natuurlijk ook mee voor haar en liep nu rustig met haar de trappen op en kwam in de woonkamer uit. Hij keek even rond, hij zag niets abnormaals, er leek niemand te zijn. De honden zaten voor het raam te kwispelen en te blaffen, sommige naar hem en sommige gewoon omdat andere dat deden. In het huis zou toch niemand kunnen zijn, daar was alles te goed beveiligd voor. Ze raakten amper door het glas, dat was ook stevig vast gemaakt. Het was dubbelglas maar nog eens afgewerkt met een soort plastiek laag zodat als je er iets tegen gooide het niet zou breken. Er kon hooguit iemand buiten staan waar de honden om blafte, maar daar was ook niemand. Hij zette Elyssa weer rustig op de grond en gaf nog een kus op haar voorhoofd. "Ik zie niemand, dus weet niet waarom ze blaffen." Zei hij zacht tegen haar als uitleg waarom hij zo bedenkelijk keek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 10:05:44 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en schudde even haar hoofd.'' ik weet het ook niet, lieverd.'' Sprak ze rustig en voelde hoe ze opgetild werd en slaakte even een gilletje waarna ze even lachte en helemaal tegen hem aankroop en haar ogen kort sloot maar daarna weer opende en rustig met hem mee ging tot de woonkamer en streek even over zijn gezicht.'' Dan ga ik me maar even opfrissen, lieverd.'' Sprak ze rustig en klom nu zelf uit zijn handen pakte rustig haar kruk over en liep naar hun slaapkamer en zocht eerst dat pakje. Ze zuchtte even en opende even de balkon deur, en liep het balkon op, meer omdat het warm was binnen, en ze even nog een frisse neus wou halen. Ze glimlachte even en voelde toen een arm achter zich.'' mmm hayden..'' sprak ze maar voelde toen een doekje tegen haar mond, met verdovingsmiddel, waardoor ze niet gilde, daar kreeg ze de kans niet voor, en werd al snel van het balkon afgehaald, en zo het terrein afgevoerd, en de honden bleven ook gewoon blaffen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 10:18:11 GMT
Hayden Christensen
Hij knikte rustig en gaf haar nog even een kusje op haar lippen voor hij haar naar boven liet gaan. Hij slaakte een zuchtje en streek door zijn haar. Misschien was het gewoon zijn verbeelding.. Hij liep naar de keuken waar hij kaarsjes zocht voor straks aan te steken om het romantisch te maken. Hij liep rustig naar boven, aangezien hij wel dacht dat Elyssa nu al in de badkamer zou zijn ofzo. Met de kaarsen liep hij naar de slaapkamer en zag de balkondeuren open staan. Hij keek er bedenkelijk naar. "Elyssa heb jij de balkondeuren open gedaan?" Vroeg hij richting de badkamer, maar hij kreeg geen reactie. Hij zette de kaarsen neer en liep naar de badkamer, maar hij hoorde niks, en toen hij de deur open deed zag hij ook geen Elyssa. Hij slikte ne doorzocht meteen elke kamer. Hij keek uiteindelijk op het balkon en zag nog net iemand met haar weglopen. "Spike, Rex, val aan!" Sprak hij dan ook meteen tegen de twee roedelleiders die meteen de hele groep bij elkaar blafte en achter de persoon aan gingen. Hij zelf rende nu ook naar beneden en keek naar zijn honden. Oh nee, dit had hij niet zien aan komen en hij wilde niet eens dat dit was gebeurd. Rex kreeg nog net de broek van de persoon vast en begon er hard aan te trekken, zo proberend de man te doen stoppen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 10:26:41 GMT
Elyssa Catadorra
De man wou al rennen, maar doordat de hond hem greep, reed het busje, wat buiten het terrein opgesteld was, al weg, en liet hij Elyssa los, die slap op de grond bleef liggen, en de man een pistool richtte op de hond, en die al direct afschoot, omdat de man gewoon nog wou ontkomen. Hij schoot ook tevens, in de hoop dat de kogel hartstikke raak was op de hond, want denk je werkelijk dat hij mis zou schieten om de hond maar te sparen? Nee dat was hij niet van plan. Zijn kont begon al wel wat te bloeden, duidelijk dat de hond overduidelijk vel had gepakt, en zijn broek scheurde ook steeds verder.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 10:36:51 GMT
Hayden Christensen
Hij rende snel achter de honden en die vent aan. Hij was al wat opgelucht dat hij Elyssa los liet, dus begon hayden sneller te rennen en greep ook een geweer uit zijn zak. Die had hij altijd bij voor dit soortgevallen. Zijn hond werd inderdaad geraakt in zijn linkerflank waardoor die jankend los liet en neerzakte. Zijn andere hond greep nu de broek vast en trok flink hard. Het kon Hayden weinig schelen dat de man verwond werd, al zou hij zo meteen wel Rex verzorgen als het niette erg was. Hij schoot met zijn pistool op de handen van de man zodat hij het zijne los liet en drukte hem neer tegen de grond toen hij daar was aangekomen. "Wat was je van plan te doen klootzak?" Siste hij tegen de man aan en drukte met zijn knie tegen de ruggengraat van de man. Zou hij hem afmaken of de politie bellen? Hij besloot toch maar het juiste te doen en begon rustig de politie te bellen om deze man op te pakken. Zijn honden trokken zich nu terug, al bleef Rex natuurlijk liggen omdat hij gewond was. Hij legde aan de politie uit wat er was gebeurd en trok met één arm Elyssa wat dichter zodat hij zeker wist dat die niet opeens weer werd ontvoerd. Nu was het wachten tot de politie hier was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 10:43:55 GMT
Elyssa Catadorra
De man voelde wat er gebeurde maar lachte enkel.'' Die hoer ophalen, en thuis brengen waar ze thuis hoort.'' sprak hi enkel.'' Haar man zit in de gevangenis, dus zij hoort in ons bordeel thuis.. NIemand ontsnapt de mafia..'' sprak hij enkel en lachte even voor een moment.'' Je zult haar kwijt raken, of het nu vandaag of morgen is. Je bent haar kwijt voor je het weet.'' sprak hij lachend, het kon de man duidelijk niets schelen dat hij nu het zei tegen hayden zei, maar het was toch de waarheid.'' Ze is van ons, en zal nooit van jou zijn.. Ze zal binnenkort weer in Italie zitten, in het bordeel, waar die hoer thuis hoort.'' sprak hij rustig en lachte even, en bleef nu uitstotelijk lachen naar Hayden, ook al deed zijn kont pijn, en zijn rug was ook niet helemaal lekker.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 10:50:29 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte even op zijn woorden en schudde zijn hoofd. "Dat had je gedroomd." Zei hij zacht tegen de man en drukte zijnknie dieper zijn rug in tot het kraakte. De politie kwam te plaatsen en Hayden hield de man vast. "Want weet je, heel toevallig is ze wel van mij en zodra iemand nog één poot op haar legt, gaat die er aan." Fluisterde hij in het oor van de man en liet hem nu los nu de politie hem overnam. Hayden legde het nogmaals kort uit en tilde nu Elyssa in zijn armen. Dan werd het maar verplaatst naar een andere dag, ook al had hij er wel zin in gehad. Hij keek naar zijn hond die ook mank weer terug begon te lopen. Hij legde Elyssa binnen op de bank en stopte een kussen onder haar hoofd en zuchtte zacht. Hij liet de honden ook gewoon even binnen en sloot dan de deur weer rustig. Hij keek naar Rex die op het tapijt ging liggen en keek naar de wond. Hij haalde voorzichtig de kogel er uit. Het was geen erge wond, maar hij zou toch wat rust moeten houden. Hij legde het dier in de mand en liep dan weer naar Elyssa toe. "Meisje toch.." Zei hij zacht tegen haar en streek zacht over haar haar heen. "Ik had ht me wel anders voor gesteld dan nu meisje."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 11:06:32 GMT
Elyssa Catadorra
Toen ze eenmaal op e bbank lag, en hij over haar haar heen streek kwam ze langzaam bij en schrok ze even.'' hayden! waarom?'' riep ze direct.'' Heb je me al genomen? ik was verdoofd!'' sprak ze direct omdat ze verkeerde dingen dacht, want ze was er overtuigd van dat ze zijn handen om haar heen had gevoeld, want wie anders kon dat zijn? hij had zelf gezegd dat het terrein behoorlijk goed beveiligd was. Nou ja niets was onkraakbaar, maar alsnog.. Ze keek naar hem, en haar ogen keken hem vragend aan.'' Ik wou jou mijn lichaam geven.. heb jij echt mij gepakt?'' vroeg ze aan hem, en haar ogen werden al iets waterig eigenlijk vrij automatisch.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 11:12:51 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar toen ze wakker werd en schrok van haar woorden. "Shh, ik heb niks gedaan Elyssa liefje. Iemand heeft je ontvoerd, ik heb je terug gehaald en op de bank gelegd. Ik heb je echt niets aangedaan, dat zou ik nooit doen. Niemand heeft je genomen." Zei hij zacht tegen haar en trok haar voorzichtig in zijn armen. "Ik zag dat de balkondeuren open waren maar zag jou nergens meer in huis, en ik zag net iemand weglopen met jou. Ik heb mijn honden er achter aan gestuurd." Zei hij zacht en wees naar Rex die gewond in zijn mand lag. "Waarom zou ik dat doen meisje? Waarom zou ik je ooit zoiets aandoen?" Vroeg hij zacht aan haar en streek over haar haar heen. "Ik denk dat er iemand op het balkon of in de slaapkamer je opwachtte meisje, ik was in de keuken toen het waarschijnlijk gebeurde. Daarom waren de honden zo aan het blaffen." Zei hij nog even en streek weer over haar haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 11:53:09 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment en voelde zijn veilige armen om haar heen en zuchtte even.'' Sorry ik meende echt dat jij achter me stond en die kus in mijn nek gaf..'' sprak ze rustig en slikte even.'' daarom dacht ik ook dat jij dat doekje tegen mijn mond duwde..'' sprak ze en kroop tegen hem aan.'' Sorry liefje..'' sprk ze rustig en keek hem weer even aan.'' Zullen we dan.. Nog 1 poging wagen, maar nu samen?'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' En ik had het hartstikke warm, en wou even een frisse neus halen, maar ik had dit niet verwacht.'' Sprak ze en kroop helemaal tegen hem aan.'' Ik ga nu werkelijk naar de badkamer, en geef je een tweede kans oke?'' sprak ze zachtjes en drukte een kus op zijn lippen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 12:14:00 GMT
Hayden Christensen
Hij zuchtte zachtjes op haar woorden en schudde zijn hoofd even. "Nee, dat was ik niet." Zei hij zacht tegen haar en duwde weer een kusje op haar voorhoofd en vond het fijn hoe ze weer helemaal tegen hem aan kroop. Hij streek met zijn vingers over har rug en sloot zijn ogen nu even tot ze weer begon te praten en keek haar aan. Hij keek naar haar en knikte rustig op haar laatste woorden. "Ik zal het wel wat frisser in de kamer maken meisje, zodat je het niet te warm hebt." Zei hij zacht en streek over haar wang. Hij liet haar een beetje los nu en ontving haar kus met alle liefde. "Ga maar, dan doe ik ook even wat anders aan en ga ik dat ding nu doen." Zei hij zacht tegen haar en gaf haar nog een kus op haar lippen en stond nu rustig op. Hij gaf haar haar kruk en glimlachte nu weer voorzichtig. Hij zou zo meteen de kamer dan wat romantischer maken en ook wat frisser zodat de balkon deuren niet open hoefde nu
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 12:36:18 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even voor een moment en glimlachte nu weer zwakjes. Ze zou haar ventje nog wle haar lichaam geven, hij mocht in haar en misschien kreeg ze dan wel nog een kindje van hem, en hoefde ze niet dat kindje van Duccio te zien als een bastaard kindje. Ze hield veel van het kindje, maar Hayden was niet zijn officiele vader, waardoor ze toch het wel iets raar vond. Nou ja, ze voelde zich schuldig tegenover hayden. Ze glimlachte even en gaf hem nog zacht een kusje op zijn lippen en liep nu de trap op, en pakte het pakje, waarna ze naar de badkamer ging, en daar zichzelf rustig omkleedde, en zich een beetje opfriste. Ze glimlachte, het zwarte jurkje dat bijna niets niet toonde stond wel geweldig. HEt bedekte haar borsten wel, en rondom haar vagina, maar verder kon je erdoor heen haar hele lichaam zien. Ze had het nog nooit gedragen, zih schamend voor de littekens die haar lichaam bedekte, maar nu voor Hayden.. Ze schaamde zich nergens meer voor, niet bij hem althans.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 12:48:51 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte nog even naar haar en keek haar na toen ze de trap op liep en zuchtte even. Hij nam een aansteker mee naar boven en begon rustig de kaarsjes aan te steken in de kamer. Hij deed de gordijnen rustig dicht en legde wat rozenblaadjes rond. Hij liet de kamer ook wat koeler aanvoelen zodat er niets open moest en de kaarsen voldoende warmte zouden geven straks. Hij deed de lichten uit en keek nu naar de kamer. Hij vond het goed geslaagd. Hij glimlachte even en deed de lichten weer even aan om zichzelf nu wat anders aan te trekken. Hij trok het nette pak uit en deed een gewoon hemd aan nu en een jeansbroek. Aan dat pak was te veel werk vond hij. Hij hing het over een stoel heen en deed de lichten in de kamer weer uit, zorgde dat ze kaarsen nergens dichtbij een gordijn of bij wat brandbaar was stond en liep dan de kamer uit. "Ik ben beneden op de bank als je me zoekt." Zei hij nog even richting de badkamer. Hij zette de honden weer buiten, buiten het hoogste teefje in de roedel, die bleef samen met Rex binnen en gingen beide in de mand liggen. Hij zou het beneden beginnen, gewoon om het romantisch te houden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 12:53:27 GMT
Elyssa Catadorra
Ze hoorde zijn woroden en werd nu toch een beetje zenuwachtig. Ze liet de zwarte schoenen weg, daar zat een flinke hak onder, en daar kon ze nu gewoon niet op lopen. Ze slikte even en liep nu de badkamer uit, en ging naar beneden. Ze wist niet hoe hij nu ging reageren, maar hoopte wel goed, want al haar littekens waren nu zichtbaar. Ze glimlachte even voor een moment toen ze hem zag, en liep langzaam dichterbij, waarna ze de kruk aan de kant zette en naast hem kwam zitten. Ze zei even niets, hij moest maar beginnen, ze was zelf momenteel veel te zenuwachtig, en zo keek ze hem ook aan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 13:01:00 GMT
Hayden Christensen
Hij wachtte rustig af en sloot zijn ogen even. Hij bleef kalm op de bank zitten en opende langzaam zijn ogen weer toen hij de deur van de badkamer hoorde en iemand op de trap hoorde. Hij keek rustig op naar haar en zijn ogen werden meteen groot. Ze zag er prachtig uit, ondanks alles littekens zag ze er werkelijk geweldig uit. Hij glimlachte naar haar toen ze dichterbij kwam en naast hem kwam te zitten. Hij draaide zich een beetje naar haar toe en bekeek haar iets beter. "Je ziet er prachtig uit Elyssa." Zei hij zacht en streek met zijn hand even langs haar zij en trok haar nu zelf wat voorzichtig op zijn schoot. Hij keek haar rustig in de ogen en glimlachte een beetje. "Hmm." Klonk hij zachtjes en bekeek haar nogmaals waarna hij weer in haar ogen keek en weer glimlachte. "Ik ben blij dat ik je mijn meisje mag noemen." Zei hij zacht en begon haar nu langzaam en rustig te zoenen terwijl zijn handen plaats namen op haar rug en heupen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 13:31:35 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even voor een moment.'' Dankje.'' Sprak ze rustig en liet zich rustig op zijn schoot trekken.'' je vind mijn littekens niet erg?'' vroeg ze wat twijfelend, en voelde zijn lippen nu op de hare en glimlachte even en zoende rustig met hem mee, en ging wat beter op zijn schoot zitten, terwijl ze met hem mee zoende, en pakte zijn handen, die ze op haar billen neerlegde omdat ze dat gewoon graag wou. Ze wou nu verder, ze voelde het aan haar lichaam, en sloeg haar handen nu zachtjes om zijn nek, en glimlachte onder de zoen, die nu van haar kant ook automatisch wat lustiger werd.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 13:39:01 GMT
Hayden Christensen
Ze vroeg of hij haar littekens niet te erg vond en schudde zijn hoofd. "Je bent perfect zoals je nu bent Elyssa." Zei hij nog even zacht voor hij haar zoende. Hij merkte dat ze wat beter op zijn schoot ging zitten en zijn handen vastnam om op haar billen te leggen. Hij huiverde even bij die aanraking, hij moest natuurlijk nog altijd haar aanrakingen proberen te accepteren door zijn verleden, dus daar moest hij zelf ook aan werken. Maar het was al een grote stap als hij zich naakte bij haar zou bevinden zoals in de douche gisteren. Hij begon haar billen te masseren en er zacht in te knijpen terwijl hij haar rustig verder zoende. De zoen werd lustiger gemaakt door haar waardoor hij automatische wat grijnsde en lustig met haar mee begon te doen. Hij beet eens zacht op haar lip en ging dan rustig verder. Hij liet haar lippen even los en drukte enkele kusjes in haar hals. "Hmm." Klonk hij genietend al en keek weer even naar haar met een kleine grijns. Oh ja, hij vond dit al zeer fijn en dat zag je ook aan hem. Hij wilde ook graag, ook al zag je wel wat angst in zijn ogen om zijn lichaam aan haar te geven.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 14:01:42 GMT
Elyssa catadorra
Ze glimlachte even voor een moment en voelde hoe hij even huiverde, maar ze wist waardoor, maar toen hij er eenmaal in begon te knijpen en ze te masseren, gaf ze even een genietend geluidje, een kleine kreun en keek naar hem toen hij haar weer aankeek. Ze vond de kusjes heel erg fijn, en haar ogen straalden helemaal.'' Je bent geweldig Hayden, je bent mijn praaltje, ik houd echt heel veel van je, en ik weet zeker dat ik straks jou kindje met plezier zal dragen.'' sprak ze rustig en drukte haar lippen weer even op de zijne, en liet haar lippen even langs zijn oor gaan, maar voorzichtig, ze was gewoon heel voorzichtig met hem.'' Je kunt het mijn liefje, je mag me nu hebben.'' sprak ze rustig en zwoel, ze had er gewoon nu ontzettend veel zin in, en hoopte dan ook dat hij haar nu naar boven zou tillen voor die daad, in de hoop dat ze zwanger zou worden van zijn kindje.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 14:10:42 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar toen ze zelf ook even begon te praten en glimlachte weer. "Hmm, daar ben ik blij om." Zei hij zacht tegen haar en zoende nog even op haar mee en liet haar lippen dan weer los toen ze die naar zijn oor liet glijden. Hij merkte dat ze voorzichtig met hem was, en daar was hij haar zeer dankbaar voor. Ze zei hem dat hij het wel kon, dat hij haar nu mocht hebben. Hij grijnsde weer een beetje en drukte nog een kus in haar hals. Hij greep haar benen vast en plaatste die aan zijn heupen waarna hij haar optilde aan haar kont en haar vast hield. Hij begon met haar rustig naar hun kamer te lopen en legde haar op het bed neer. De kamer was helemaal romantisch ingericht en het vond er mooi uit zo al zegt hij het zelf. Hij vond het mooi zo, en dit moment met Elyssa maakte het alleen maar geweldiger. Hij streek met zijn handen zacht over haar heupen en begon haar weer te zoenen toen hij haar neer had gelegd. Hij had er ook zin in, ook al zou het moeilijk worden voor hem. Hij hing wat boven haar zodat ze hem ook aan kon raken als ze wilde en zoende nog even rustig door.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 14:24:28 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlachte en voelde hoe hij haar nu optilde en grijnsde even en klemde zich een beetje aan hem vast zodat het gemakkelijker zou zijn voor hem om haar te dragen. Ze werkte rustig mee en voelde zijn lippen over de hare weer en zoende rustig mee, en nog lustiger dan eerder. Hij moest het maar een beetje aangeven, zij voelde zich al helemaal opgewonden momenteel, en daardoor was haar zoen ook lustiger, en iets wilder.'' Neem me..'' Sprak ze wat hijgend tegen zijn lippen. Ze wou nu gewoon, en als hij nu zou stoppen zou ze wat teleurgesteld zijn waarschijnlijk. Maar voor nu wou ze gewoon genieten, maar durfde niet zelf zijn shirt omhoog te doen, en zijn broek naar beneden te doen, omdat ze wist hoe hij was op dat gebied. Maar ze wou gewoon heel graag, en ze zou ook bij de minst of geringe aanraking waarschijnlijk een kreun laten horen aan hem. Haar handen gleden masserend over zijn borst heen, en nu toch langzaam maar coorzichtig liet ze eentje onder zijn shirt glijden.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 14:35:16 GMT
Hayden Christensen
Hij merkte dat ze duidelijk genoot van wat er nu allemaal al gebeurde. Hij genoot zelf ook van wat ze nu deed door de zoen nog lustiger en wilder te maken waardoor hij dat ook wat werd met zijn aanrakingen. Hij gleed nu met één hand over haar borsten heen en kneep er in, masseerde ze een beetje terwijl hij met de andere zorgde dat hij niet op haar kwam te liggen. Hij bleef haar wild zoenen nu en moest af en toe wat naar adem happen, zeker toen ze die woorden zei waardoor hij ook moest grijnzen. Hij voelde haar handen over zijn borst heen waardoor hij weer even helemaal opspane, maar dan weer kalmeerde. Hij voelde haar hand onder zijn hemd glijden waardoor hij glimlachte en die hand even vastnam en aan de knoopjes legde, als teken dat ze die los mocht maken om hem dan te ontdoen van zijn hemd. Hijzelf begon rustig het boven stuk van haar jurkje los te maken zodat haar bovenlichaam al bloot kwam te liggen zodat hij beter aan haar aankon. Hij huiverde nog steeds af en toe bij de aanrakingen die hij bij haar uitvoerde, maar hij raakte er wel gewend aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 14:49:46 GMT
Elyssa Catadorra
Ze kreunde toen hij al op haar borsten ging, en moest zelf zo af en toe ook naar adem happen, het voelde gewoon steeds geweldiger om zo met hem te zijn. Dus dit was liefde? Nou dit mocht veel vaker van haar gebeuren. Duccio zat nu allang in haar en daar genoot ze nooit van, alleen dat moment zou haar even wennen zijn waarschijnlijk, maar voo nu liet ze het maar zo.'' Ik houd van je HAyden..'' sprak ze nu ook nog een beetje hijgend, en maakte zijn hemd los en deed die voorzichtig uit, waarna ze weer over zijn bosrt heen gleed. Ze kreunde zoaf en toe nog steeds een beetje, en verhuisde zijn hand alvast een beetje over haar buik, richting haar geslacht, hopend dat hij nu echt verder wou gaan.. Ze wou zo graag met hem..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 15:04:28 GMT
Hayden Christensen
Hij grijnsde bij haar gekreun toen hij over haar borsten wreef en kneep er af en toe zacht in. "Ik houd ook van jou." Zei hij zacht tegen haar lippen aan en liet zijn hemd rustig uit trekken. Hij negeerde de angst in zijn lichaam en voelde hoe zijn hand naar beneden werd gebracht. Hij grijnsde weer en met zijn hand ging hij nog even over haar geslacht over het jurkje heen en wreef de jurk wat verder uit. Hij voelde haar handen over zijn blote borstkas heen en genoot er diuidelijk van. Zijn lippen zochten haar hals weer op waar hij haar wat wild zoende en nu de rest van haar jurk uit trok zodat ze enkel nog in haar slipje lag. Het ongemakkelijke gevoel viel even weg van zijn schouders en zijn hormonen namen het helemaal over. Zijn hand ging nu weer over haar slipje heen en begon een beetje te voelen. Nu zou hij niet meer terugtrekken waarschijnlijk, zijn hormonen bespeelden het te veel. Hij legde haar hand nu even bij zijn broek, als teken dat ze ook verder mocht gaan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Jan 31, 2014 15:15:54 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimalchte en voelde hoe haar jurkje uitgedaan werd. Er vloog een korte rilling over haar lichaam, maar dat was meer iets door Duccio, maar doordat hij zo voorzichtig en lief met haar deed, bracht ze er enkel een paar kreuntjes uit toen hij met zijn hand over haar geslacht ging, die ook een beetje omhoog ging, daardoor die kort tegen het zijne drukte ,maar ze daarna weer neerlegde, en zacht zijn broek los deed, en die van zijn heupen af liet glijden en nog even kreunde om zijn aanrakingen. Ze had slechts een dun stringetje aan, dus hij zou het zo aan de kant hebben. Ze vond het geweldig, het spelen en alles, en daarom zette ze nu ook zachtjes haar handen aan de rand van zijn boxer, en schoofd die zachtjes aan de kant.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Jan 31, 2014 15:26:05 GMT
Hayden Christensen
Hij genoot nog altijd van haar handelingen en voelde nu hoe zijn broek werd uitgetrokken en glimlachte weer eventjes daardoor. Hij voelde hoe haar geslacht even tegen het zijne kwam te drukken waardoor hij nu zelf ook kreunde en met zijn hand over haar haren wreef. Hij voelde wel dat ze maar een dunne string aan had, dus dat was zo uitgetrokken. Hij genoot volledig van haar, tot er toch alarmbelletjes begonnen te rinkelen in zijn hoofd toen ze aan zijn boxer kwam. Hij legde daardoor ook zijn gezicht even in haar hals om het even te laten bezinken. Hij zou zich volledig geven aan haar, hij moest het gevoel aan de kant schuiven. Ze zou hem geen pijn doen, en hij ging dat ook niet bij haar doen. Hij haalde even diep adem en begon haar weer kusjes in haar hals te geven en trok nu haar slipje uit zodat ze naakt onder hem lag. Hij begon weer te strelen en hij moest weer een beetje zoeken en te ontdekken bij haar. Hij negeerde even dat ze aan zijn boxer zat, deed alsof hij nog al zijn kleren aan had en ze gewoon zoenden en streelden in plaats van die grote stap.
|
|