Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 18, 2014 5:58:08 GMT
Hayden Christensen
Hij sloot zijn ogen even en voelde hoe Elyssa tegen hem aan kwam liggen Hij glimlachte en opende zijn ogen een beetje om haar aan te kijken terwijl hij nu rustig een arm om haar heen sloeg en zijn hoofd zacht tegen het hare legde. Hij knikte rustig op haar woorden. "Dat is goed hoor meisje, dat mag je zeker doen, zolang je maar voorzichtig bent, want ik wil echt niet dat er nu nog veel gebeurd." Zuchtte hij vermoeid en streek zacht over haar buik. Hij zuchtte en luisterde weer naar haar. "Ik weet het liefje." Zei ze zacht tegen haar en wreef over haar buik met een glimlachje. "Ik hoop dat je zwanger bent, dit is echt een gelukje aangezien de kans niet al te groot was." Zei hij zacht en voelde het kusje in zijn nek waar hij ontspannen van zuchtte en weer naar Elyssa keek. Hij kon vele aanrakingen nu wel hebben van haar, niet alles dat duurde nog wel even, maar toch veel. "Je hebt nu in ieder geval een toekomst samen met mij liefje." Glimlachte hij en gaf haar een kusje op haar lippen. "Ik hou van je." Fluisterde hij en legde zijn gezicht zachtjes in haar nek en nestelde zich een beetje tegen haar aan alsof hij dit keer het kleine kind was. Hij hoopte gewoon dat deze shit nu eindelijk gedaan was..
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 18, 2014 9:06:31 GMT
Elyssa Catadorra
een glimlach kwam zacht op haar gezicht te liggen." Ik pak de montreal wel. Ik moet toch een keer weer gaan rijden en de viper lijkt mij nog geen slim plan, die slipt gewoon nog net iets te veel met hoge snelheden." Ze voelde nu hoe hij tegen haar aan kwam te liggen, ontving zijn kusje en sloeg zacht haar handen om hem heen en glimlachte even." Ik zal nu echt altijd van jou zijn. Ik ben nu echt jou vrouwtje." Sprak ze kalm en glimlachte een beetje terwijl ze zacht door zijn haren streek en glimlachte. " je zal een kleine jongen of meisje krijgen Hayden, ik voel het gewoon. En ik weet dat ik het met trots zal gaan dragen."
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 18, 2014 11:35:32 GMT
Hayden Christensen
hij knikte en keek weer even naar haar. "is goed liefje. Ik wil je namelijk niet weer opzoeken in het ziekenhuis." Zei hoj zacht en streek over haar buik. "Ons kindje, ik weet het zeker lief. En als nu niet is dan binnenkort wel." Glimlachte hij en wreef weer even over haar buik en vond het fijn hoe ze haar armen om hem heen sloeg en door zijn haar streek. "Ik ben blij dat ik jou heb leren kennen meisje." Glimlachte hij en zoende haar kort waarna hij langzaam zijn ogen sloot en wegdoezelde. "Dankje voor alles lief. Ik ben zo gelukkig met jou." Fluisterde hij nog even en viel langzaam in een lichte slaap terwijl hij als een klein kind tegen haar aankroop.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 18, 2014 17:53:26 GMT
Elyssa catadorra
Ze glimlachte een beetje.'' Toch zal je met 9 maanden het moeten doen.'' sprak ze en lachte even, doelde natuurlijk op als ze zou bevallen van het kindje, als ze tenminste zwanger was, maar ze dacht het bijna wel. Zo voelde het althans, en zo cvelde het ook de eerste keer bij Enzo, het begon met steken en misselijkheid en breidde zich na een paar weken ook weer uit, en dan zakte het langzaam weer weg. Ze knikte even.'' Jij ook bedankt voor alles, Hayden, zonder jou was ik nu getrouwd met Duccio, en was ik een gevangene. Met jou heb ik vrijheid en liefde leren kennen. Daar dank ik jou voor.'' Sprak ze en zuchtte even.'' Ik houd van je Hayden.'' Sprak ze rustig en sloot nu ook acht haar ogen, en glimlachte even en viel nu ook een beetje weg, al kon ze momenteel niet echt goed slapen, want haar buik begon weer irritant te doen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 19, 2014 7:34:00 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte. "Ik weet het, maar ik ben blij als ik jou eindelijk met een zwangerschapsbuikje zie van mijn kindje." Fluisterde hij zacht en drukte zijn lippen zacht in haar hals en luisterde nog even naar haar met een glimlachje. "Ik ben blij dat ik je dat allemaal heb kunnen geven Elyssa, je verdiend het." Fluisterde hij zacht en legde eigenlijk vrij per ongeluk een hand op haar borst terwijl hij verder wegzakte. "Ik houd ook van jou." Fluisterde hij nog zacht tegen haar hals aan en viel dan in een lichte slaap weg. Hij was echt blij dat hij haar nu had, dat hij niet meer alleen sliep en dat ze al een echt gezin vormde met het kind van Duccio. Hij was er wel echt allemaal kapot van, van al die gebeurtenissen. Hij was vreselijk moe en kon niet eens meer helder nadenken op sommige momenten, het was werkelijk vreselijk. Hij zuchtte in zijn slaap en kroop nog een beetje dichter, hij hield echt veel van haar..
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Feb 20, 2014 0:23:44 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar heem en glimlachte even een beetje en voelde een hand op haar borst, maar hij mocht dat, us deed ze er niets op uit. Ze hield van hem, en hij deed haar geen pijn, dat voelde ze aan. Ze glimlachte en voelde hoe hij weg viel in slaap, en besloot zelf ook maar een beetje te slapen, want vandaag was weer een kut dag, maar gelukkig was Duccio nu dood, en dat gaf veel voorsprong en voordelen. Ze sloot even haar ogen en zuchtte even. Ze was gelukkig, ze voelde het gewoon. Haar kereltje, ze zouden ooit trouwen, ze was zijn verloofde, en niets stond hun meer in de weg. MEt die gedachte zakte ze ook zelf weg in slaap, en verslapte haar armen een beetje om hem heen, omdat ze nu toch steeds dieper weg viel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 20, 2014 5:08:45 GMT
Hayden Christensen
Hij bleef zo door slapen tot er anderhalf uur voorbij was gegaan en werd dan langzaam wakker. Hij keek wat wazig om zich heen en keek even naar Elyssa die nog sliep. Hij glimlachte eventjes en streek weer even over har buik. Hij was zeker blij dat ze zijn verloofde was, zijn liefje, het kon niet beter. En als het nu rustiger zou worden zou het nog beter zijn in ieder geval. Hij zuchtte even en keek naar Enzo die ook nog sliep. Hij glimlachte even en sloot zijn ogen weer om nog even te rusten, als ze hem nodig hadden beneden moesten ze maar roepen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 20, 2014 8:21:32 GMT
Elyssa Catadorra
ze lag inderdaad nog te slapen toen hij wakker was geworden, en dat zou waarschijnlijk nog wel even duren. Enzo lag al wakker in zijn wiegje, en keek om zich heen terwijl hij zijn voetjes trappelde en ook zo af en toe naar hen keek en nu ook zachtjes begon te huilen omdat zijn broek weer helemaal vol zat. Elyssa werd nu ook langzaam wakker, en stond nu direct op nu ze enzo hoorde en liep naar hem toe. Ze pakte de jongen op en gaf hem rustig een schone broek. Ze glimlachte rustig en legde de jongen voorzichtig tegen haar borst aan, waar hij ook direct op zoek ging naar de tepel en hij lachte even. " Enzo, jr word vast een vrouwengek." Sprak ze zacht tegen de jongen en ging even op jet punt van het bed zitten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 20, 2014 16:23:30 GMT
Hayden Christensen
Hij had kort zijn ogen weer gesloten en opende die toch weer toen hij Enzo weer hoorde huilen en hoe Elyssa nu opstond om zijn luier te verschonen. Hij slaakte een zuchtje en sloot zijn ogen weer even, hij was nog steeds best moe. Maar hij mocht nu niet meer in slaap vallen, dat was best onbeschoft. Hij keek naar Elyssa toen ze wat tegen Enzo zei en glimlachte even. "Dat heeft hij dan toch niet van mij." Zei hij zacht tegen haar en kroop nu toch wat overeind om zijn armen om Elyssa en Enzo heen te slaan.
|
|