Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 16:40:20 GMT
Elyssa Catadorra
Ze trok zelf ook een jurkje aan en liep rustig naar beneden, en hield zich behoorlijk goed vast aangezien ze haar kruk natuurlijk beneden had staan. Mario keek even naar Hayden en slikte even.'' Sorry dat ik jullie stoer op jullie avond, ik wou gewoon zeker eten dat jullie oke waren. Duccio viel mijn huis aan, mijn kinderen, mijn vrouw, ze zijn dood, hij zocht naar jullie zoon, en ik dacht dat hij hier het veiligst zou zijn.'' sprak hij rustig en liep naarbinnen met de mannen,.'' Mijn mannen hebben hun weggekregen, en mijn vrouw is in het ziekenhuis, maar alsjeblieft, neem jullie zoon.'' Sprak hij rustig en elyssa nam het jongetje aan, waarmee ze maar op de bank ging zitten, en het jongetje die nog lag te huilen, nu iets leek te kalmeren. Elyssa draaide wat bij en deed een borst eruit, waar het jongetje al tevreden aan begon te sabbelen.'' Mario keek naar Hayden.'' De mafia is nog nooit zo agressief geweest om een kind en een meisje.. Tenzij de bruid van het meisje vrij is, maar duccio zit toch achter slot en grendel, niet waar?'' vroeg Mario rustig en de laatste man sloot de deur achter hun.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 3, 2014 17:03:54 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar Mario en schudde zijn hoofd even. "Maakt niet uit Mario." Zei hij nu ook rustig tegen hem. "Hi jwas toch al zo goed als afgelopen." Zei hij nu ook rustig tegen hem en keek naar hun zoontje die Elyssa ook meteen overnam en aan haar borst legde. Hij keek even naar de man die de deur dicht deed en wreef door zijn natte haren heen. "Duccio is ontsnapt." Zei hij rustig tegen hem en keek Mario aan. Hij heeft Elyssa gebeld en een sms gestuurd. Morgen om 8 uur moet zij zich met Enzo begeven bij Duccio, anders zouden ik en haar moeder in gevaar zijn. Zei hij." Sprak Hayden rustig en keek naar Elyssa. Hij zuchtte zachtjes. "Ze zijn hier ook al geweest om Elyssa te ontvoeren." Zei hij nu ook rustig en leunde tegen de bank aan en beet op zijn lip. "Maar veel kunnen we niet bepaald doen." Zei hij nu ook rustig en keek weer naar Mario.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 17:48:41 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment. Ze had liever niet nogmaals die woorden gehoord, en Mario ook niet.'' Ze leeft dus nog, mijn zuster?'' sprak hij kalm en keek naar hem voor een moment.'' Oftewel haar man heeft dus mijn andere zuster, haar tweelingzus te pakken gehad..'' sprak hij en streek even over zijn kin.'' We kunnen iets anders doen. Maar dan heb ik Elyssa haar hulp nodig, en jou medewerking.'' Sprak hij rustig en keek naar beide, en Elyssa slikte even.'' Wat had je in gedachte?'' sprak ze rustig en Mario schudde zijn hoofd.'Het moet ook van Hayden afkomen, hij moet jou misschien zwaar toe kunnen en willen takelen, alleen dan kunnen jullie wellicht samen zijn, of jij moet je oude ik weer worden Elyssa.. Dan is het nog makkelijker..''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 3, 2014 17:53:37 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar hem en zuchtte eventjes. Mario had een idee blijkbaar, maar aan de uitleg tegen Elyssa zag hij er nu al tegen op. Nee, dat kon hij niet. Hij had haar er net wat uit kunnen trekken en wilde haar er niet weer in duwen. Hij wilde niet dat hij haar moest toetakelen voor dat plan, maar hij wilde wel veilig zijn. "Hangt er van af in welke richting het is." Zei hij nu ook rustig tegen Mario. "Dus, ik luister." Zei hij nu ook rustig en ging even naast Elyssa zitten en keek ondertussen naar Mario, wachtend op zijn plan, of toch wat hij in gedachten had, want hij wilde er zo snel mogelijk van af zijn. Hij keek even naar Enzo bij Elyssa en vestigde dan zijn blik weer op Mario. Hij wilde gewoon veilig kunnen leven met Elyssa, Enzo en misschien hun toekomstige kindje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 3, 2014 18:02:45 GMT
Elyssa Catadorre
Ze slikte even, ze vond het ergens niets e ging een beetje tegen hayden aan zitten, met de kleine jongen. Haar buik steekte en ze slikte even, was dat goed nieuws of slecht nieuws? ze wist het even niet. MArio keek naar hun en ging zitten en zuchtte even voor een moment.'' Als wij zeggen hayden, dat jij toetreed tot de mafia, heb je Elyssa altijd bij je, en zul je haar alleen onderdanig moeten hebben als we bij elkaar zijn, iedereen dan. Zo hielden ik en mijn vrouw het jaren vol..'' sprak hij en hield daar duidelijk direct al over op, aangezien dat het duidelijk pijn deed.'' Dat is Optie 1.'' Sprak hij rustig en slikte even.'' Optie 2 is Elyssa afleveren, en enkel Elyssa, om haar vervolgens eruit te trekken, mar dat is tricky. We kunnen geen politie erbij halen. Of optie 3, duccio Vermoorden, inclusief de hele club van hem. Dan zijn jullie ook veilig, en valt zij officieel oder mij, als mijn verloofde.. Maar je vat dat ik mijn nichtje heerlijk bij jou laat zijn, slapen en uiteindelijk trouwen.'' Sprak hij rustig omdat hij de ketting wel had zien hangen om de nek van elyssa.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 3, 2014 18:16:11 GMT
Hayden Christensen
Hij sloeg een arm om Elyssa heen en gaf een kusje op haar slaap. Hij luisterde rustig naar Mario toen hij begon te vertellen en slikte even. Dat eerste ging het niet worden. Dat wist hij nu al. Het tweede vond hij ook zeker niks, dat was veel te gevaarlijk en dan moest hij haar waarschijnlijk lang missen terwijl hij net goed opweg was haar los te krijgen. "Optie 3 dan maar. De rest zie ik namelijk helemaal niet zitten." Zei hij nu ook gewoon eerlijk tegen hem en keek even naar Elyssa. "Ik wil niet het risico lopen Elyssa kwijt te raken, en ik kan niet alsof blijven doen dat ik haar als een stuk vuil behandel. "Dus dan vermoord ik liever hem en die hele bende uit." Sprak hij nu ook rustig en hield Elyssa wat tegen zich aan. Zijn meisje, en zijn zoontje, zo beschouwde hij hem toch. Daar mocht niemand meer aankomen. Hij moest nog steeds langs zijn zus eens gaan, maar die was hij even totaal vergeten, en veel straatraces zou hij waarschijnlijk ook niet echt meer doen momenteel.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 9:59:37 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even en voelde de arm om haar heen en glilachte even voor een mome,nt. Het jongetje hield nu ook langzaam op met drinken en keek nu een beetje verbaasd naar Hayden, en stak zijn handjes een beetje naar hem uit. MArio keek naar het stel en glimlachte even.'' Het lijkt de makkelijkste Hayden, maar tegelijk ook de moeilijkste.'' Sprak hij rustig.'' Je zult eerst Duccio moeten raken.'' Sprak hij rusti.'' Met Duccio uit de weg, heb jij de controle over die bende. Dan executeren is makkelijker dan dat je het op moet nemen tegen hen.'' Ik stel voor dat we morgen middag even ene plan trekken, en jullie nu gaan slapen, met de kleine, houd hem maar lekker bij je. Ik en mijn mannen slapen wel elders, tenzij we van jou woonkamer gebruik mogen maken?''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 4, 2014 11:49:16 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar Enzo toen hij stopte met drinken en kietelde zijn buikje toen hij zijn handjes uitstak. Hij glimlachte even en duwde een kus op zijn hoofdje. "Mijn ventje." zei hij zacht tegen het kindje en keek dan weer naar Elyssa en dan naar Mario. "Ik heb alles over voor mijn gezin nu." Zei hij ook zacht en streek over de rug van Elyssa. "duccio word uitgeschakeld, koste wat het kost." Zei hij zacht en keek naar Mario. "Jullie mogen best hier blijven slapen. Probeer het wel wat netjes te houden. En op te passen voor mijn honden." Zei hij nu ook rustig, doelend op Rex en de teef. Hij keek naar buiten, naar de honden daar. Die mochten in de ochtend weer binnen voor hun eten. Hij stond op en keek naar hem en de mannen. "Maar jullie mogen hier wel blijven overnachten." Zei hij nog even en keek naar Elyssa. "Kom lief." Zei hij nu ook zacht.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 12:05:30 GMT
Elyssa catadorra
Ze glimlachte even en keek naar hoe Hayden met het kleine jongetje om ging. Ze glimlachte even en streek hem zachjes nog over zijn hoofdje. Het jongetje kraaide even vrolijk toen Hayden over zijn buikje heen ging en keek rustig naar hem en sloot zijn kleine oogjes even bij de kus, en keek hem een beetje verbaasd aan. Elyssa luisterde nog even naar het gesprek tussen Mario en Hayden en glimlachte even voor een moment'' Wil jij Enzo even meenemen, dan kan ik tenminste even fatsoenlijk met de kruk lopen, het was net echt eng toen ik zonder kruk naar beneden moest, mijn benen voelde als pudding aan...'' sprak ze rustig en de mannen en Mario pakte een aantal matjes en slaapzakken en legde die op de grond. Heel primitief, maar het ging wel.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 4, 2014 15:18:02 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar Enzo met een klein lachje toen hij kraaide en knikte op de woorden van Elyssa. Hij nam het jongetje even over en hield hem zacht tegen zijn borstkas aan. "Is goed meisje. Ik wil niet dat je straks van de trap valt." zei hij zacht en streek over haar wang voor even. Hij sloot alle deuren af en wachtte rustig aan de trap op Elyssa. Het jongetje hield hij nog steeds rustig vast. Ja, hij wou ook gewoon een goede vader zijn voor zijn kinderen, niet zoals die van hem was geweest.. hij liep al een beetje rustig naar boven. Hij had ondanks alles toch een fijne avond gehad met Elyssa, zijn meisje. Hij zou zo meteen wel even een onderbroek aandoen als hij ging slapen. Hij wilde Enzo bij hun in bed en dan wilde hij niet bepaald meer naakt liggen, gewoon omdat Enzo er bij was. "Goedenacht." Zei hij nog even tegen Mario en de mannen met een glimlachje, hij wilde vriendelijk blijvem, en erg stoorde hij zich er niet aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Feb 4, 2014 23:52:00 GMT
Elyssa Catadorra
Een glimlach sierde haar gezicht terwijl ze naar boven liep."Weltrusten oom Mario." Sprak ze nog tegen hem en hij knikte." Weltrustem Madonna." Sprak hij tegen haar en keek naar Hayden. "Weltrusten Hayden. Wij houdem vannacht alles wel in de gaten. Enzo is veilig bij jullie. En ik ben alleen maar blij dat de jongen nog zo jong is en hij nu alleen nog maar lacht om alles, doordat hij het nirt begrijpt. Maar ik weet zeker dat jullie prima ouders zullen zijn."sprak hij rustig en Elyssa liep voldaan naar boven en ging hun kamer in, en keek naar enzo en naar Hayden." Hij komt vannacht lekker bij ons toch? Ik durf het niet in zijn eigen kamertje te laten slapen.." sprak ze eerlijk en keek hem aan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 5, 2014 11:56:30 GMT
Hayden Christensen
hij keek nog even naar Mario toen die verder begon te praten en glimlachte. "Tegen dat Enzo alles snapt hoop ik dat al die problemen gedaan zijn." Zei hij rustig tegen hem en liep rustig zijn kamer in nu. Hij legde de lakens wat open en keek naar Elyssa bij haar vraag. "ja hoor, hij blijft lekker bij ons slapen." Zei hij met een glimlach. Hij hield Enzo nog rustig vast en nam een onderbroek uit de kast. Hij deed de kamerjas voorzichtig uit en de boxer snel aan doordat hij Enzo kort op bed had gelegd. Zo, nu kon hij in bed kruipen. Hij glimlachte. "ik ben blij met onze zoon." Zei hij nu ook glimlachend tegen Elyssa.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Feb 6, 2014 8:25:45 GMT
Elyssa Catadorra
ze glimlachte en trok zelf ook even een onderbroek aan, meer omdat zij het lekkerder vond slapen dan andere redenen.zr zuchtte even en ging rustig zitten en pakte enzo Beet waarna ze rustig ging liggen en Hayden in dr ogen keek. Het kleine jongetje kraaide een beetje en keek verbaasd naar beiden, dit was hij niet gewend zo tussen papa en mama in liggen. Het jongetje keek ook even maar Elyssa legde hem nu voorzichtig tegen haar borst, die hij nog even greep, om nog even wat te drinken ." Ik ben ook trots op hem,en ik hoop dat dit geetter gewoon snel voorbij is zodat we als gezin kunnen genieten. Er had zich een eisprong in haar lichaam plaats gevonden, een eitje was bevrucht, dus ze hadden gewoon mazzel. " Ik weet zeker dat wij samen een mooie toekomst tegemoet gaan."
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 6, 2014 17:31:06 GMT
Hayden Christensen
Hij trok toch nog even een onderhemd aan en kroop dan naast Elyssa en Enzo in bed. Hij sloeg de lakens zacht over hen heen en keek rustig naar haar en de kleine jongen. Het was grappig om te zien hoe verbaasd het kindje zo af en toe was om alles om hem heen, maar het was wel lief natuurlijk. Hij keek weer naar Enzo die nu aan haar borst lag waar hij nog even de tepel vast nam en glimlachte weer eventjes. "Ik hoop het Elyssa, dat er ons een mooie toekomst word gegund." Zei hij zacht tegen haar en streek over het wangetje van de kleine en dan over de heup van Elyssa. "Ik ben eigenlijk best trots op mezelf nu." Zei hij met een lachje, doelend op wat ze daarstraks met elkaar gedeeld hadden. "Ik vond het heel fijn het met jou te mogen beleven." Zei hij nu ook zacht en gaf haar een kusje waarna hij genietend zuchtte. "Nou, welterusten meisje." Fluisterde hij nu en keek naar Enzo. "Welterusten Enzo." Fluisterde hij ook nog tegen de jongen en drukte een kusje op zijn hoofdje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 7, 2014 0:00:22 GMT
Elyssa CAtadorra
Ze keek naar HAyden en voelde hoe de dekens om haar lichaam heen kwamen en glimlachte even. Het jongetje schrok er een beetje van en keek even op van wat er gebeurde, maaar ging al snel weer aan de borst van Elyssa liggen drinken, en elyssa nam het jongetje voorzichtig bij haar in haar armen. Elyssa Luisterde rustig naar hem en glimlachte. Mag je ook wel zijn.'' sprak ze rustig en ontvind zijn kusje rustig en keek naar wat hij nog bij enzo deed, die daarna gewoon rustig verder dronk.'' Weltrusten hayden. Ik houd van je.'' sprak ze en sloot haar ogen en beetje, voelde zich nu goed, met hun jongetje hier, en de stilte was fijn om nu te horen, het jongetje wat nog een beetje lag te sabbelen aan haar borst, maakte wat smakkende geluidjes, en toen hij klaar was, gaapte hij even, waarna hij nog een boertje liet, en helemaal veilig bij zijn moeder wegkroop en langzaam in slaap viel. Het was dit moment dat ook Elyssa langzaam weg zakte.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 7, 2014 6:50:34 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte bij het zicht van Enzo en Elyssa. Het was zo lief om te zien hoe het jongetje zich bij haar nestelde. Toen Elyssa wat zei keek hij op en liet een bescheiden glimlachje zien. Toen ze hem welterusten wenste en zei dat ze van hem hield haalde hij wat opgelucht adem. "Ik hou ook van jou meisje." Zei hij zacht en wachtte tot het jongetje ook klaar was en ging slapen. Pas dan kroop hij wat dichter en sloeg een arm beschermend om Elyssa en Enzo heen. Zijn ogen sloten zich en ook hij viel nu langzaam in slaap.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Feb 7, 2014 10:56:01 GMT
Elyssa Catadorra
Ze werd de volgende morgen vrij vroeg wakker door hrt gehuil van Enzo, die flink rood was aangelopen en ze zuchtte even."Sst.."sprak ze rustig en slikte even, rook wel wat er aan de hand was, maar zijn luiers lagen in de andere kamer. Ze stond voorzichtig op,met het jongetje in haar handen en legde hem op de Commode neer, die nog wel in hun kamer stond." Ze glimlachte even en steunde zoveel mogelijk op de Commode en het jongetje keek nu naar zijn moeder, terwijl ze het broekje uit deed van Enzo, die nu ook langzaam weer stopte met huilen, en ze rustig zijn luier uit deed. " zo vies jongetje." Sprak ze fluisterend omdat ze niet wist of Hayden al wakker was. Ze keek even rond en vond gelukkig nog een luier hier, dat scheelde alweer. De jongen maakte kraaiende geluidjes, en Elyssa maakte rustig en voorzichtig zijn hele billen schoon en deed de nieuwe luier om. Ze glimlachte even en pakte hem nu weer voorzichtig op en ging weer in het bed liggen, maar Enzo pakte direct al haar tepel beet en begon nu ook te drinken. Ze glimlachte en voelde haar buik ook raar doen. Ze slikte even, dit voelde net als toen ze net zwanger was van Enzo. Was ze weer zwanger? Kreeg hayden nu ook zijn eigen kindje? Oh wat begon ze nu te hopen..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 7, 2014 11:31:17 GMT
Hayden Christensen
Hij sliep vrij diep dus hoorde het gejank van Enzo niet en ook niet dat Elyssa op stond. Hij droomde fijn over hun gezin later, geen problemen en geen irritante Duccio aan hun broek. Gewoon zij, hij, Enzo en hun eigen kindje. Hij glimlachte zelfs wat in zijn slaap en waakte toch langzaam toen Elyssa weer in bed kwam liggen. Hij kreunde even en opende één oog om te zien wat er was en zag nog net Enzo weer naar Elyssa's borst grijpen. "Hmm, hoe laat is het?" Vroeg hij zacht en sloot zijn ogen weer even. Het voelde nog vroeg in de ochtend aan in ieder geval.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 7, 2014 16:45:22 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even, had ze nog zo rustig gedaan, werd hij alsnog wakker. Ze zuchtte even en keek hem aan.'Het is 5 uur in de ochtend, maar ons kereltje brulde dat hij eeen schone broek wou.'' sprak ze rustig en glimlachte even.'' Ga maar weer slapen, als meneer klaar ia ga ik ook nog even wat slapen.'' sprak ze rustig en keek hem aan, en glimlachte rustig naar hem, en merkte gewoon dat ze nog moe was, dus sloot ze haar ogen alweer een beetje, en hoorde het jongetje sabbelen aan haar borst, en glimlachte. Het voelde z lekker, zo'n klein jongetje die eraan sabbelde, En ze hoopte dat Hayden binnenkort ook die stap durfde te zetten door met zijn lippen haar borsten te verwennen. Maar ze wist dat daar tijd in zou gaan zitten. Maar dat was niet erg.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 7, 2014 22:04:29 GMT
Hayden Christensen
hij glimlachte en keek haar met één oog aan. "Ah zo." Zei hij zacht tegen haar en slaakte een zuchtje. Hij keek naar Enzo en glimlachte weer even. "Hmm, een natte broek is niet leuk natuurlijk." Zei hij wat slaperig waardoor zijn stem wat zwaarder en schor klonk, en volgens een gewone vriendin van hem was het sexy, maar hij had er nooit wat op gezegd. Wat Elyssa van hem verlangde zou inderdaad wel veel tijd in beslag nemen om het goed te laten voelen bij hem. Zijn hand gleed over haar heup en hij sloot zijn ogen weer. Hij was echt kapot zeg..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 7, 2014 22:42:11 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlachte en keek hem aan en zuchtte even vermoeid.'' Ga maar weer lekker slapen schatje.'' sprak ze rustig en streek even zaxht door zijn haren heen. '' Ik wacht even tot ons ventje uitgedronken is, n dan ga ik ook nog even slapen, ik ben kapot.'' sprak ze rustig en zuchtte even en viel nu eigenlijk al weg, nu zelfs Enzo nog aan het drinken was, al kroop die na een tijdje alweer gapend tegen zijn moeder aan, en maakte even een slaoerig geluidje, voor ook Enzo weer weg viel in slaap.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 8, 2014 9:35:42 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte flauwtjes en knikte. "Tot straks liefje." Zei hij zacht tegen haar en viel al vrij snel weer in slaap. Hij streek met zijn hand in zijn slaap nog wat over haar heup en buik door de droom die weer zijn gedachten vulde. Het moment van gisteren toen ze een waren kwam ook terug waardoor hij glimlachte en zijn hand weer op haar heup kwam te liggen. Het had zeker fijn gevoeld, en van hem mocht ht wel vaker gebeuren als zij natuurlijk ook wilde. Hij kroop weer wat dichter bij Elyssa en Enzo om weer beschermend een arm om de twee te leggen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 8, 2014 15:10:32 GMT
Elyssa catadorra
Ze zuchtte noge evn in haar slaap en werd nu at aan het einde van de ochtend weer wakker en opende haar ogen weer. Ze zuchtte even, en keek even naar haar borsten, aangezien ze Enzo voelde drinken, en glimlachte even. Ze streek even ver het hoofdje van de jongen en ging nu langzaam een beetje overeind zitten, zodat het voor haar en het jongetje wat prettiger zou zijn. Ze keek naar het jongetje, en streek hem zacht een aantal keer over zijn bolletje, en schrok van een flinke ontploffing buiten, waardoor Enzo met schrik losliet, en begon te huilen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 8, 2014 15:27:34 GMT
Hayden Christensen
hij was lekker blijven slapen toen Elyssa rechtop ging zitten. Hij schrok echter meteen wakker bij de ontploffing en maakte dat hij uit bed was. Hij deed snel de kamerjas weer uit en rende naar beneden. wat was die knal? Waar kwam hij vandaan? Wie had het veroorzaakt. Hij schoot de trap af en zo direct naar buiten om tz zien waar hij vandaan kwam.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Feb 9, 2014 2:02:02 GMT
Elyssa Catadorra
Enzo raakte helemaal overstuur en leek steeds harder te gaan huilen. Mario en zijn mannen stonden nu ook al buiten en duidelijk hadden meerdere staven dynamiet de poort in laten storten en Mario keek naar Hayden."Hayden, alsjeblieft neem Elyssa in bescherming, en breng haar in veiligheid.." Sprak hij en duccio kwam nu door de rook met zijn mannen en lachte een beetje."oh oh oh... Mario beschermt zijn nichtje.." begon hij en lachte even voor een moment." Of zal ik zeggen je dochter? Je schandegeval. " sprak hij en mario slikte even. Het was waar, Mario hsd liggen rommelen met zijn eigen zus, en daar kwam Elyssa uit.. maar hij hield zich duidelijk sterk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 9, 2014 5:33:44 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar de poort en slikte, dat kon hij wel betalen. Nou, daar moest hij niet eens over nadenken, zijn poort was kapot door Duccio, dat was alles behalve leuk. Hij keek naar Mario toen die wat zei en knikte eventjes. Hij deed wat passen achteruit en zag nog net duccio uit de rook komen met zijn woorden tegen Mario, maar deed er niets op, dat kwam nog wel. Hij rende terug naar boven en keek naar Elyssa en Enzo. "Elyssa, doe wat kleren aan. We vertrekken nu." Zei hij ook meteen tegen haar en nam even zachtjes Enzo over en hield die zacht tegen zijn borstkas aan en probeerde hem een beetje te sussen.. "Alles komt goed ventje. Papa beschermt je." Fluisterde hij zacht en gaf hem een kusje op zijn hoofdje. Hij keek even naar buiten en keek anar de schuur. "Of we verstoppen ons daar even." Zei hij zacht en uit zijn nachtkastje haalde hij twee handgeweren met een vol magazijn.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Feb 9, 2014 9:54:30 GMT
Elyssa Catadorra
ze zag hoe hij terug kwam en de jongen zat nog steeds luid te huilen, en dat zou nog wel even zo blijven. Buiten begonnen geweren te klinken, duidelijk was er een gevecht los gebroken en er zouden zometeen twee verliezers zijn. Duccio, en Mario." Wat is er aan dr hand? " vroeg ze direct wat in paniek en deed wat kleding aan en pakte haar kruk. Ze zou niet snel kunnen lopen, want zonder kon ze echt niet. Als je nu goed naar Elyssa keek, zou je duidelijk contouren van Mario ontdekken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 9, 2014 12:00:03 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar Elyssa en hoorde nu geweer schoten buiten. De honden jankten en blaften buiten, bleven op afstand. Hij slikte en keek naar Elyssa toen ze wat zei. "Duccio heft mijn poort opgeblazen en nu zijn het de mannen van Duccio tegen die van je oom" Sprak hij dan ook en keek haar aan. Hij zag wel kenmerken van Mario in haar, maar hij zou er over zwijgen tot het weer wat rustiger was. Hij hield Enzo rustig vast en stak de twe geweren in zijn zakken waarna hij naar Elyssa keek. Die zou niet snel kunnen lopen. Hij liep naar haar toe en greep haar onder haar kont vast en trok haar wat omhoog tegen zich aan. "Hou je vast een mijn nek." Zei hij dan ook zacht, hij dacht nu even niet meer aan zij aanrakingsproblemen, dit was belangrijker. Hij moest zijn gezin veilig stellen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 9, 2014 12:08:08 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even en keek hem aan, en werd duidelijk een beetje bang en dat was in haar ogen te zien. Ze zei niets, deed braaf wat hij zei, al zou hij ook wel voelen dat ze zou trillen van angst. Buiten klonken de schoten van pistolen, en dat hield na een tijdje halt. Mario lag Gewond op de grond, en Duccio had een klap in zijn kop opgevangen, dus die was dood, laten we eerlijk zijn, zelfs morsdood. Elyssa Slikte enkel en wachtte tot ze gingen, al was het vuur al gestopt, het vuur van de wapens dan uiteraard. maar dat kwam doordat duccio gevallen was, en de mannen van Duccio hadden hun eer. Ze moesten luisteren naar de moordenaar van Duccio, juist, in dit geval mario.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 9, 2014 12:23:04 GMT
Hayden Christensen
"Niet bang zijn meisje." Zei hij zachtjes tegen haar en drukte een kusje op haar hoofd en liep voorzichtig met haar en Enzo naar beneden, net toen de schoten gedaan waren. Had hij zich opgewonden voor niets? Of was Mario gevallen? Hij keek even naar buiten en zag Mario op de grond liggen en Duccio ook, maar die leek niet meer te ademen. Hij slikte eventjes en zette haar zachtjes neer en gaf haar haar kruk rustig terug. Hij keek weer even naar Enzo en streek over zijn hoofdje. "Sht Enzo, stil maar." Fluisterde hij het jongetje toe en begon zich voorzichtig naar buiten te geven. Hij zag Mario gewond op de grond liggen waardoor hij slikte en meteen wat zijn pas versnelde. Hij hield Enzo in één arm en zakte op zijn hurken naast mario neer. "Mario, gaat het?" Vroeg hij dan ook meteen. Nee natuurlijk ging het niet, hij was gewond. Maar ja, wat moest je anders zeggen tegen een gewonde?
|
|