Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 9, 2014 12:31:13 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte en keek naar buiten en zag het tafereel, maar ze durfde niet goed naar buiten te gaan nu, toch was ze nieuwsgierig wat haar overhaalde. Mario was verwond in zijn schouder, en hij keek naar Hayden. Hij kreunde even voor een moment.'' HEt is.. Het is...'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' het is waar Hayden.. Elyssa is van mij..'' sprak hij zwak.'' Nee het ging niet met hem, dat was duidelijk, en zonder ambulance zou hij waarschijnlijk niet lang meer leven, ook al hing mario nu een Gevangenisstraf boven het hoofd, want hij had Duccio vermoord.'' doe geen moeite.. Ik kom nu bij mijn vrouw en kinderen.. haar moeder en broer.. die zijn belangrijk.. LEt niet op een oude gek als ik..'' sprak hij en legde nog een hand op het been van Hayden, maar dat was het laatste in zijn geval, want daarmee blies ook mario zijn laatste adem uit, en Elyssa slikte even. Ze had de woorden van Mario niet gehoord, maar de tranen begonnen ook bij haar te lopen. Enzo bleef huilen, maar die voelde gewoon alle paniek om hem heen, en zijn moeder, die voelde hij ook natuurlijk een beetje aan,
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 9, 2014 12:49:11 GMT
Hayden Christensen
Hij slikte eventjes en luisterde naar al zijn woorden. Dus Elyssa was de nicht én de dochter van Mario? Dan moest hij het met zijn zus gedaan hebben. Maar of het hem kon schelen? Nee, niet bepaald. Maar vroeg of laat moest Hayden het wel zeggen tegen Elyssa, maar alleen als het weer wat rustiger was in huis, dat het kalmer was in hun leven. Nu zou hij haar niet verder willen opfokken. Hij keek naar hem en glimlachte zwakjes terwijl er wat tranen over zijn wangen begonnen te lopen. "Buonanotte Mario, e grazie di tutto." Zei hij zachtjes tegen hem net voor hij wegviel. Hij kon een beetje Italiaans, hij probeerde het en had het op school ook wat moeten leren. Hij zag hoe hij zijn laatste adem uitblies en veegde de tranen langzaam van zijn wang af, maar die kwamen net zo snel weer terug. Hij keek naar de mannen die er nu stonden en slikte. "Waar zijn haar broer en moeder?" Vroeg hij nu ook aan de mannen van Duccio die er verloren bij stonden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 10, 2014 1:08:43 GMT
Elyssa Catadorra
Het was nu dat ze langzamer dichter bij kwam, maar stond te trillen, en compleet kapot was van alles, en nu het levenloze lichaam van Mario te zien deed haar veel. Ze zakte zelf ook door haar knieen en keek naar hayden en het kleine jongetje, wat nog zachtjes aan het huilen was. Elyssa haar lippen bibberde helemaal, en de tranen liepen over haar wangen heen, en bleven ook stromen, terwijl ze zachtjes snikte, en har ogen sloot, en haar hoofd gebogen hield naar beneden waardoor er nu enkele tranen op het hoofd van MArio vielen.'' laat dit een droom zijn.. Alsjeblieft laat dit weer een van mijn nachtmerries zijn..'' sprak ze in haar verdriet en legde haar handen even tegen haar gezicht. '' waarom is mijn leven zo verkeerd.. Waarom kan mijn even niet bestaan uit alleen maar geluk?'' sprak ze en slikte even, voelde haar buik vervelend doen. De drke mannen die nog over waren bogen voor Hayden en knikte even.'' Mevrouw Catadorra en meneer Catadorra zijn opgesloten in een pakhuis ten noorden van de oostelijke haven. U bent nu de leider, wij weten zeker dat Mario dat zo had gewild.'' Sprak de jongste knaap, de andere twee leken te loyaal aan Duccio, aangezien die twee nu echt furieus naar de jongere jongen keek, die nu zijn bivakmuts af deed, en zijn littekens zichtbaar werden op zijn gezicht. Brandwonden, overduidelijk.'' Ik doe alles, maar alsjeblieft spaar mij, en ik breng u daar heen.'' sprak de jongen die duidelijk nog maar een jaar of 14 was, maar volledig gedwongen was om aan het geweld deel te nemen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 10, 2014 5:49:54 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar Elyssa die nu dichterbij kwam en toen ze Mario zag zakte ze door haar knieën. Hij slikte eventjes en sloeg een arm Elyssa heen toen ze snikte. "Sorry meisje, het is geen nachtmerrie." Fluisterde hij zachtjes en streek zacht over haar rug en trok haar nu iets tegen zich aan. "Vanaf nu word het beter Elyssa. Dat beloof ik je, vanaf nu word alles beter." Fluisterde hij weer rustig en duwde een kusje op haar betraande wang. Hij keek naar de mannen die overbleven en wat er werd gezegd over haar moeder en broer. Nou, dan gingen ze daarheen toch. Hij had echter geen auto die groot genoeg was voor allen mee te nemen en dan ook nog broer en moeder mee te nemen. Hij keek weer even op naar de jongen en knikte naar hem. "Kom op Elyssa." Zei hij zacht tegen haar. Hij had wel een busje in de grage in een hoekje gedrukt. Hij keek weer naar de jongen en zuchtte. "Ik moord niet onnodig." Zei hij zacht en keek weer naar Elyssa. "We gaan je moeder en broer halen meisje." Sprak hij rustig en drukte een kus op haar voorhoofd. Hij hield Enzo nog steeds zacht vast en wachtte nu vooral even op Elyssa zodat ze konden vertrekken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 14, 2014 11:01:05 GMT
(Elyssa post is via w'app gekomen)
Hayden
Hij keek naar Elyssa en schudde zijn hoofd een beetje. "Nee liefje, ik zal hier niet komen te liggen." Zei hij zacht tegen haar en duwde een kusje op haar wang. "Geen zorgen, alles komt in orde." Fluisterde hij en streek over haar wang. Hij zag ook de twee oudere mannn wegsluipen waardoor hij nu wel een geweer uit zijn zak haalde en de twee recht door de kop schoot om hen af te maken. Hij zou niet accepteren dat ze zomaar weg zouden gaan. Hij snoof en keek nu naar de jongen. "Kom, dan gaan we je moeder en broer halen Elyssa." Zei hij nu ook zacht en streek over haar rug. "We nemen de maserati wel gewoon, maar dan moet jij wel even Enzo op je schoot houden." Zei hij rustig tegen haar en keek dan naar de jongen. "Klaar?" Vroeg hij nu ook gewoon doodnormaal en stak het geweer weg. Hij mocht best weten dat bij één verkeerde zet er zo een kogel door zijn hoofd wer geboord zoals die twee andere van daarnet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 14, 2014 14:35:31 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek hem aan en slikte even voor een moment.'' Daar vertrouw ik dan op.'' sprak ze en keek naar haar oom voor een moment, en alle andere doden die hier op dit moment lagen. Ze moesten toch afgevoerd worden, al begroef ze haar oom het liefst zelf, maar dat begreep Hayden vast wel. Ze zuchtte even en kwam overeind. De jongen zag hoe Hayden de andere twee neerknalde en knikte ook even op zijn woorden.'' natuurlijk meneer..'' sprak hij wat angstig en elyssa keek hem aan.'' Hayden, het is een jongen van 14 waarschijnlijk, je zaait hem angst in.'' sprak ze direct tegen hem, al slikte ze direct, en draaide ze haar hoofd weg. Waar haalde ze het lef vandaan een man tegen te spreken? Ja de oude Elyssa zat er duidelijk nog steeds in, en die zou ook niet zomaar weg gaan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 14, 2014 15:08:20 GMT
Hayden Christensen
Hij zou ook wel zorgen dat Elyssa de begrafenis zou regelen van Mario, de rest zou hij met de politie meegeven en uitleggen wat er gebeurd is en dat het een maffia zaak was. Hij keek naar de jongen toen die angstig sprak en dan naar Elyssa toen die hem tegen sprak. Ze trok zich duidelijk meteen terug na haar woorden en hij zuchtte. "Ik heb vaker een geweer tegen mijn hoofd gehad op die leeftijd, ik weet wat angst is." Sprak hij nu ook gewoon haast kil. Nee, deze situatie had hem niet bepaald vrolijker gemaakt. Hij belde even de politie om van die lijken af te komen en zei niets over dat de jongen ook in de maffia zat normaal gezien. Hij zei gewoon dat dat zijn broertje was en gewoon was aangeslagen door alles. Hij gaf Enzo nu rustig aan Elyssa en gaf haar nog een kusje op haar voorhoofd waarna hij rustig naar zijn garage. Hij had gevraagd Mario later zelf te begraven dus dat de rest gewoon gecremeerd mocht worden, maar Mario werd dan nogeven behouden. Hayden stapte in zijn maserati en reed die naar de poort toe. Hij stapte uit en keek naar de twee. "Komen jullie?" Vroeg hij nu ook weer rustiger.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 14, 2014 15:30:37 GMT
ELyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even voor ene moment en nam enzo rustig over in haar handen. Ze glimlachte even voor ene moment en keek naar het jongetje wat nog helemaal nat was van de tranen en nu een beetje bij haar borst wroette.'' He doerak, je hebt dorst he?'' sprak ze een beetje nog verdoezeld door tranen, maar toch maakte het jongetje alles weer goed. Ze knikte even op de woorden van hayden en stapte in, evenas de jongen die achterin ging zitten. Elyssa ontblootte wel een beetje haar borst voor het jongetje, die tevreden begon te sabbelen nu.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 14, 2014 15:36:36 GMT
Hayden Christensen
Hij wachtte rustig tot beide in waren gestapt en vast zaten voor hij rustig begon te rijden en in de richting van de haven reed. "Zodra we bij de haven zijn moet je wel even zeggen waarheen." Sprak hij tegen de jongen op de achterbank. Hij zei voor de rest even niets en keek ook even alleen maar naar de weg, hij had even geen behoefte aan het kind van Duccio, ook al beschouwde hij het meestal wel als het zijne. Maar hij was gewoon in een rotbui door water net was gebeurd. Hij reed rustig de haven in en remde af om nu te wachten op wat de jongen zou zeggen waar ze heen moesten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 14, 2014 16:36:10 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even en merkte dat Hayden in een kut bui was, en slikte dan ook even. Ze zei even helemaal niets, en liet het jongetje rustig drinken. Ze slikte even voor ene moment, ergens voelde het nu ook gewoon niet goed om Enzo zo aan haar borsten te hebben. De jongen bleef ook stil, en toen hij zei waar ze heen moesten knikte even.'' Rechtdoor, richting de visserijen. Bij de visserijen is het de derde loods rechts. Er zal nog wel beveiliging zijn, maar ik leid ze wel af, als jullie dat fijn vinden.'' sprak hij rustig en keek naar Hayden voor een moment, hoopte gewoon dat hij kon helepn.'' Ze zullen namrlijk niet direct geloven als jullie binnen walsen dat Duccio dood is, ik heb wat meer invloed.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 14, 2014 16:51:13 GMT
Hayden Christensen
Hij bleef nog steeds vrij gespannen in de auto ziten en reed gewoon waar hij zei dat ze heen moesten. "Graag." Sprak hij ook enkel tegen hem nu en stopte aan de loods waar hij het had gezegd en keek naar de jongen. "Ga je gang." Zei hij nu ook gewoon rustig en keek dan even naar Elyssa. "Hou jij Enzo wat tegen je aan, ik weet niet wat er gaat gebeuren maar ik wil alles veilig houden voor jou en Enzo." Zei hij nu weer een stuk zachtaardiger en streek over haar wang. Hij wachtte tot de jongen uitstapte en keek hem na. "Ik zorg dat jou niets overkomt." Fluisterde hij nog even zacht tegen Elyssa.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 14, 2014 17:05:10 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hayden en keek naar hem voor een moment.'' Doe jij ook voorzichtig?'' sprak ze en pakte zijn hand even beet, toen de jongen uitstapte om heet te gaan regelen.'HEt voeld net zoals toen ik zwanger werd van Enzo..'' sprak e en keek hem aan.'' Ik moet het nog testen, maar jou kindje groeit hier, ik weet het zeker.'' sprak ze en glimlachte even naar hem, nog iets waterig trouwens, maar glimlachte even. De mannen waren ondertussen achteren al naar buiten, dankzij hem, of in ieder geval bij haar moeder en broer weg, want hij zou ze niet volledig weglokken.'' Nou pak ze tijger.'' sprak ze rustig en drukte haar lippen nog even zacht op die van hayden.'' Voor je gezin.'' sprak ze rustig en streek nog even langs zijn gezicht, voor ze hem helemaal los liet.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 14, 2014 17:24:20 GMT
Hayden Christensen
Hij keek haar rustig aan en liet zijn hand rustig vastpakken. "Ik doe altijd voorzichtig, weet je toch?" Zei hij zacht tegen haar en glimlachte even toen ze over dat ze hetzelfde gevoel had als bij Enzo, en dat ze zeker wist dat zijn kindje groeide in haar buik. Hij glimlachte eventjes en gaf een kusje op haar lippen. Hij wreef met zijn hand even over haar buik nu en keek even om toen hij de mannen wat weg zag lopen. Hij knikte op dde woorden van Elyssa en streek over haar wang. "Ik ben zo terug, doe de deuren even op slot." Zei hij rustig tegen haar en streek over haar wang waarna hij uitstapte en eigenlijk zelf al de deuren automatisch opslot deed, gewoon om zeker te zijn dat niemand aan haar kon, de ramen waren namelijk kogelbestendig. Hij rende de loods in en zag de twee op stoelen vastgebonden zitten. Hij sneed te touwen los en wees naar de deur waar hij langs binnen is gekomen. "Stap in de maserati die er staat buiten, dan breng ik jullie hier weg." Zei hij nu ook en keek goed om zich heen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 14, 2014 17:42:37 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even een beetje.'' Ik houd van je Hayden.''Sprak ze nog voor hij wegliep, en glimlachte even voor een moment, waarna ze rustig even haar ogen sloot en wachtte tot er twee verschijnsels naar buiten kwamen en ze opende weer haar ogen aardig verbaasd.'' Mama?'' sprrak ze en slikte even. Dus toch... Het was dus werkelijk haar moeder. Ze stapte in en ze glimlachte even.'' Heey!'' sprak ze en wou nu eigenlijk hun direct een knuffel geven maar dat kon niet.'' Dag meisje.'' Sprak haar moeder rustig en glimlachte even een beetje, en haar broer bleef stil, en knikte enkel omdat hij niet kon praten, ze hadden zijn tong eruit gesneden, dus hij kon niet meer praten. Ze slikte even en streek haar broer langs zijn wang.'' Oh broer...'' sprak ze tegen hem en hij slikte even voor een moment.'' Hebben ze je zo aangepakt omdat je mama redde?''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 14, 2014 17:51:16 GMT
Hayden Christensen
Hij opende de wagen weer zodat ze konden in stappen en keek weer rond. Ging dat joch nog terugkomen of niet? Hij wist het niet bepaald zeker eigenlijk. Hij slaakte een zucht en stapte zelf nu ook in en liet Elyssa rustig doen naar haar broer en moeder toe. "Red dat joch zich denk je?" Vroeg hij nu ook aan Elyssa en keek haar aan. hij reageerde momenteel nog niet echt op haar moeder of broer, hij had nu even geen tijd om daar over na te denken, hij wilde hier gewoon zo snel mogelijk wegkomen. Hij wreef langs zijn ogen en wachtte op antwoord van Elyssa, of hij kon doorrijden of niet, of hij moest wachten op dat joch of niet. Hij startte de motor wel al en klemde zijn kaken op elkaar, hij wilde hij echt zo snel mogelijk weg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 14, 2014 18:18:48 GMT
Elyssa Catadorra
Ze zag de jongen al komen en keek even naar hem, hij rende werkelijk en stapte nu in.'' Rijden Hayden!'' sprak ze nu direct en keek naar hem en slikte even voor een moment aangezien nu de anderen begonnen te naderen, en de jongen zelf ook duidelijk behoorlijk bang was, waardoor har broer een arm om hem heen sloeg, en om zijn moder. Elyssa haar hart klopte in haar keel, terwijl de mannne begonnen te schieten en Elyssa dook een beetje weg, waardoor Enzo weer begon te huilen, door de plotselinge beweging van zijn moeder, terwijl hij net begon te slapen. De ogen van haar schoten heel angstig.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 14, 2014 18:24:48 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar de jongen die nu aankwam toen hij eigenlijk op antwoord wachtte van Elysa en hoe hij snel in stapte. Hij sloot alle deuren nu af van de wagen en scheurde er meteen vandoor. Je merkte nu wel duidelijk aan zijn rijstijl dat hij altijd al gewend was om te racen. Hij zou dus ook een flinke boete krijgen als de politie hem op dit tempo zagen rijden, maar hij wilde dit even veilig stellen. Hij beet op zijn lip en keek gecontroleerd naar de weg. Hij kalmeerde pas toen hij dik enkele kilometers weg was van de haven en zich nu betrapte dat hij geen adem meer haalde en weer snel begon te ademen nu. Hij reed nu weer 70 kilometer per uur terwijl hij net een stuk of 150 had gereden door de straten heen. Dus echt voorzichtig was hij niet geweest. "Over een kwartiertje zijn we bij mijn huis." Murmelde hij zacht en keek in de achteruitkijkspiegel of er niemand hen volgde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Feb 15, 2014 1:26:10 GMT
Elyssa Catadorra
ze slikte even en hield Enzo goed vast nu. Helemaal omdat ze nu zo hard gingen kon het gevaarlijk zijn voor de jongen. Ze slikte even en keek toen even naar hasr moeder." Mam, gaat het?" Sprak ze rustig en zr knikte."bedankt. Nooit gedacht de kleine elyssa ooit nog terug ts zien, en ik zie dat mijn hopen bevestigd zijn, je hebt een man gevonden.." sprak ze en keek nssr Hayden." Ben je gelukkig met haar? Je bent namelijk volgens mij geen maffia mannetje.." sprak ze rustig en marcello, haar broer maakte even een tevreden geluidje." Ze hebben zijn tong afgenomen, Marcello hield jou al een tijdje in de gaten Elyssa, onder bevel van Mario. Zonder dat je het door had. Maar toen ze ons gevangen namen, bleef hij zwijgen over waar je was en lieten ze hem voor eeuwig zwijgen. " sprak haar moeder even en hij zuchtte even en kreeg van de jongen even een papiertje en schreef erop; gefeliciteerd trouwens met jullie verloving, ik zat aan de tafel rechts achter Elyssa,heb het gezien. Hayden, ik wens je veel geluk en hoop met mijn zusje, bescherm haar, ze is een teer bloempje. Zoals iedere vrouw vind ik. Oh, en bedrieg haar niet, en vooral niet plagen, dan krijg je mij aan de stok. Hij gaf het even aan Elyssa die het even voor las aan Hayden en even lachte. " Je bent gewaarschuwd Hayden. " vulde ze even aan, en keek even naar de jongen." Zou ik zo mijn kleinzoon eens mogen vast houden?" Vroeg haar moeder nu ook meer aan Hayden dan aan Elyssa, maar dat kwam door hun opvoeding, de man was de baas.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 15, 2014 6:38:59 GMT
Hayden Christensen
Hij reed rustig verder naar zijn huis en streek even door zijn haar heen terwijl hij rustig luisterde naar wat ze allemaal zeiden. Toen hij een vraag naar hem toe hoorde keek hij even in de spiegel om naar haar moeder te kijken en glimlachte even. "Ik ben zeer gelukkig met haar, ze heeft alles wat mijn hartje begeert." Zei hij zacht. "En ik hoor zeker niet in de maffia thuis, dan krijgen ze me denk ik zo ver dat ik elke mens afschiet binnen de 20 meter van mij af." Sprak hij nog vrij eerlijk. Hij nam een geweer uit zijn zaken zette die weer op veilig waarna hij die in het handschoenkastje legde. Hij hoorde iemand wat op een papiertje schrijven en daarna aan Elyssa gegeven worden die het voorlas. Hij lachte eventjes toen ze klaar was. "Ik word bedreigd in mijn eigen auto. Maar ik zal haar nooit bedriegen of op welke manier dan ook pijn doen." Zei hij nu ook rustig ter bevestiging en hoorde haar moeder weer een vraag stellen wat blijkbaar oo hem gericht was. "Natuurlijk mag dat." Zei hij rustig tegen haar en reed nu zijn garage in. Ja oké, nu zag je wel duidelijk dat hij zich bezig hield met races. De dodge viper van Elyssa stond hier ook al en haar oude wagen had hij opgeknapt en stond hier ook weer. Hij stapte rustig uit en keek even naar de jongen van 14. "Waar ga jij eigenlijk heen nu? De maffia is duidelijk niet wat voor jou." Zei hij nu ook gewoon tegen de jongen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Feb 15, 2014 9:29:02 GMT
Elyssa Catadorra
Ze glimlachte een beetje en keek naar haar familie en naar Hayden. God wat zou ze zonder een van hun moeten? Dan was ze waarschijnlijk dood. Ze stapte uit toen ze er waren en steunde weer op haar kruk zoals gewoonlijk en keek naar Hayden en de jongen." Ik weet het niet meneer." Sprak hij eerlijk. " mijn ouders zijn dood, en ik heb geen familie meer." Sprak hij tegen hayden terwijl hij zijn hoofd gebogen hield. Elyssa slikte even en keek hem aan." Jongen, verderop is een groot wit landhuis. Het is van mij, maar ik woon nu hier,met hayden, en de kleine en de kleine op komst." Als je dat huis kunt delen met mijn moeder en broer heb je in ieder geval een thuis." Sprak ze en keek nasr Hayden, maar ze wou deze jongen ook niet aan zijn lot overlaten. Haar moeder keek echter wel wat raar naar Elyssa, waarom ze met een kruk liep, ze leek normaal te lopen...
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 15, 2014 9:52:14 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar de jongen toen hij een antwoord gaf en zuchtte eventjes. Dat was wel erg natuurlijk, maar hier kon hij niet zo snel intrekken ook al zou hij de jongen graag helpen. Hij keek nar Elyssa toen zij begon te praten en keek dan weer naar de jongen met een kleine glimlach. "Dat lijkt mij niet zo'n slecht plan, het landhuis is groot genoeg. Duccio woonde daar toch met een stuk of 50 andere mensen." Mompelde hij zacht en streek even door zijn haar heen. "Anders zou ik je graag hier hebben opgevangen maar alhoewel het een grote villa is heb ik maar enkele slaapvertrekken. En dan heb ik mijn honden ook nog soms in huis dus dat pakt ook plaats in." Zei hij rustig tegen de jongen en leunde tegen de maserati aan. Hij zag dat Elyssa's moeder wat vreemd naar Elyssa keek en zuchtte. "Ongelukje gehad." Zei hij daar dan ook op ter bevestiging. "Een dom, fataal ongelukje." Zei hij zacht en streek over de wang van Elyssa. Hij was al blij dat ze uit die rolstoel was..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 17, 2014 13:55:10 GMT
Elyssa Catadorra
ze keek naar Hayden en toen naar de anderen en haar moeder schrok even." Fataal? Mis je daarom je haar,elyssa?" Vroeg haar moeder en ze knikte even."Ik was 3 minuten dood mam, Hayden bracht me eigen handig weer naar deze wereld."sprak ze en liep naar hayden toe en besefte zich nu inderdaad dat ze haar pruik niet op had, ach ja. Ze leunde iets tegen hayden aan." Hayden, ik denk alleen dat ze vannacht mog wel hier moeten blijven desnoods in de woonkamer.. voor de veiligheid." Sprak ze rustig en keek hem aan terwijl ze dat zei en haar broer glimlachte, en maakte een tevreden geluidje, hij was duidelijk blij voor haar."Elyssa, ik denk dat ik nu namens Marcello ook spreek, maar een van mijn eerste woorden tegen jou was dat omdat jou naam hoop betekent, dat is werkelijk hoopte dat er hoop voor je was.Hoop op een ander leven. Het doet me deugd jou zo te zien met Hayden. Als jullie gaan trouwen heeft het mij zegen. Met duccio had je geen toekomst. Nu wel."sprak ze en keek naar Hayden." Dus hayden, ik ben je blij te mogen accepteren als mijn schoon zoon."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 17, 2014 17:06:24 GMT
Hayden Christensen
Toen Elyssa zei dat hij haar eigenhandig terug had gebracht glimlachte hij. "Met de gevolgen dat je hersenen al aan het afsterven waren." Zei hij zacht tegen haar en streek over haar zij toen ze naast hem kwam staan en tegen hem aan begon te leunen. Hij keek haar rustig aan toen ze wat zei en knikte rustig. "De kamer naast de onze is nog vrij, het is een tweepersoonsbed maar je kunt ze splitsen tot éénpersoonsbedden en keek nu naar de jongen. "Jij kunt wel in mijn oude slaapkamer. Het is niet zo'n grote kamer, maar je kunt wel goed rond bewegen en er staat een éénpersoonsbed ook." Sprak hij naar de jongen en keek dan even naar Elyssa's broer en moeder. Hij liet haar rustig praten en keek weer op toen hij zijn naam hoorde vallen en glimlachte. "Bedankt." Sprak hij rustig, een glimlach ophoudend en duwde een kus op de slaap van Elyssa. Hij hoorde de honden blaffen en zuchtte. "Die hebben nog geen eten gehad vandaag." Zei hij dan ook zacht en rekte zich even uit. Hij besefte nu weer dat hij nog steeds een kamerjas aan had waardoor hij zuchtte. "En ik ga wat beters aantrekken, dit is niet zo charmant." Murmelde hij tegen zichzelf.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 17, 2014 19:32:21 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar Hayden en bleef een beetje tegen hem aan leunen, en voelde de kus op haar slaap. Haar moeder glimlachte even.'' Nou gelukkig ben je er nog, meisje.'' sprak ze rustig en keek naar haar en haar broer.'' En wij zijn er nog, ik leg je het verhaal nog wel eens uit, maar nu moet jij die kleine daar in je armen naar bed doen.'' sprak ze rustig en ze keek naar enzo die helemaal tegen haar aangekropen was, en een beetje geluidjes maakte zo af en toe, maar duidelijk lag die ook nu wel fijn in de armen van zijn moeder. Ze voelde even wat steken in haar buik en kreunde even.'' Hayden.. Ik ga zo even liggen, ik voel me niet zo lekker.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' En oh die kamerjas staat schattig, dus niet zeuren.'' sprak ze plagend
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 17, 2014 20:57:22 GMT
Hayden Christensen
Hij glimlachte weer even en streek zacht over haar zij en keek dan naar haar moeder toen ze nog wat zei tegen Elyssa en keek ook weer naar Enzo. Hij was toch blij met het jongetje, ook al was het het kind van Duccio, hij zou hem toch ook niet meer willen missen.. Hij keek weer naar Elyssa toen ze kreunde en gaf een knikje. "Is goed meisje, ik leg Enzo wel even in zijn bedje, dan kun jij wat gaan liggen." Zei hij zacht tegen haar en lachte toch kort op haar woorden. "Maar de hele dag in een kamerjas rondlopen is niet zo prettig." Zei hij zacht tegen haar en streek over haar rug. "Kom, ik neem Enzo wel even vast, dan kun jij beter op je kruk lopen." Zei hij nu ook wat bezorgd tegen haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 17, 2014 21:06:27 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en glimlachte even voor een moment.'' ik moet alleen straks wel de keuken in.'' sprak ze aangezien ze gewend was om altijd te koken eigenlijk, ook iets vanuit haar opvoeding, dat de vrouw dat soort dingen deed.'' maar ik zal niet te lang liggen, dan hoef je geen honger te hebben.'' sprak ze plagend en drukte hem even zachtjes een kus op zijn lippen, en gaf hem toen enzo over, die zijn oogjes weer een beetje opende, maar duidelijk te moe was, om te reageren op dat hij bij zijn moeder weg ging, en keek alleen kort, waarna hij gaapte en zijn kleine oogjes weer dicht gingen. Elyssa Glimlachte even en legde een hand op haar buik. Het leek nu al een zwaardere zwangerschap te gaan worden dan met enzo, want zoveel last had ze bij enzo niet..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 17, 2014 21:18:25 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar har en schudde zijn hoofd lichtjes. "Ik kan heus zelf wel koken hoor Elyssa." Zei hij zacht tegen haar. "Ga jij maar lekker rusten." Voegde hij er aan toe en streek over haar wang. "Ik leef al 3 jaar op mezelf, dus ik weet onderhand wel hoe ik moet koken. Jij moet gewoon rusten nu, je hebt al veel te veel meegemaakt op een korte tijd." Sprak hij rustig en streek over haar rug en nam nu rustig Enzo over en ontving haar kusje. Enzo werd kort wakker maar viel al weer in slaap, dat was al goed. Geen gejank.. Hij keek naar hoe ze een hand op haar buik legde en slikte even. Ze hoopte dat de zwangerschap goed zou verlopen in ieder geval. Hij slaakte een zucht en keek naar de overige 3 en glimlachte nu even vriendelijk. "Doe maar alsof je thuis bent in ieder geval, drinken kun je gewoon pakken uit de koelkast. Ik zal eerst de kamers laten zien. Dat zou een beter idee zijn, nee ik ga me eerst omkleden." Begon hij meer in zichzelf te murmelen en keek bedenkelijk naar Enzo. "Eerst Enzo in zijn bed leggen." Sprak hij nu ook en zuchtte, wreef in zijn ogen met één hand. Ja, al deze gebeurtenissen vielen ook zwaar op zijn schouders.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 17, 2014 21:41:16 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en zuchtte even voor een moment.'' Lief, ik wil gewoon niet hulpeloos lijken.'' sprak ze rustig en keek hem aan voor een moment. Haar moeder knikte even.'' Jongen, gaan jullie twee maar even rusten, ik zoek de keuken wel en zorg voor mijn zoon en die jongen. Ga maar even liggen, en laat ons de kamers straks maar zien. Het is niet niets wat jullie meegemaakt hebben nu in een korte tijd, en ik ben het wel gewend inmiddels.'' sprak ze kalm en keek naar hauden en kwam dichterbij hem, toen Elyssa al rustig naar boven liep, en ze keek hem even in de ogen aan.'' Beschouw me maar even als je moeder, ik red me wel.'' sprak ze met een klein glimlachje en keek hem aan. Elyssa stopte iedere keer wel na enkele treden, want ze moest even haar evenwicht vinden. Ze voelde zich erg flauw in haar hoofd, en toen ze boven was, zakte ze ook kort door haar benen, maar liep gewoon door naar de slaapkamer, en ging even liggen, en voelde direct rust in haar buik komen. Jup ze was zwanger, dat voelde ze gewoon.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Feb 17, 2014 21:59:50 GMT
Hayden Christensen
Hij zuchtte en keek haar aan en dan naar haar moeder toen die wat zei en glimlachte flauw. "Dat zou heel fijn zijn." Zei hij nu ook zachtjes en keek naar Enzo die vredig verder sliep. Hij keek rustig Elyssa na en keek naar haar moeder toen die naar hem toekwam en gaf een knikje. "Bedankt." Zei ze zacht tegen haar en gaf een dankbaar knikje naar haar toe. Hij keek nu weer wat bezorgd naar Elyssa toen die het echt al zwaar leek te hebben en wreef even langs zijn ogen. Hij keek nu weer naar haar broer en moeder. "Het is een open keuken, dus je zult hem wel meteen herkennen. Ik heb niet echt tijd gehad om boodschappen te gaan halen, maar er zit meer als genoeg in om toch een goede maaltijd voor allen te bereiden. Er zijn vooral ingrediënten voor lasagne en pizza en al." Zei hij nu ook zacht en keek weer naar de moeder van Elyssa. "Je ziet maar wat je er van maakt." Zei hij nu heel dankbaar tegen haar en begon wat langzaam te lopen achter Elyssa aan en nam het wiegje van Enzo even naar hun kamer mee en legde hem daar zacht neer voor hij de kamerjas uitdeed en ook op het bed ging liggen en zuchtte toen hij zich bedachte dat de honden nog eten moesten krijgen. "Ik ben zo weer terug." Murmelde hij nu ook gewoon zacht en deed al snel weer de kamerjas om en begon buiten het eten van de honden te zetten, zodat die stil zouden zijn in ieder geval voor even. Hij gaf ook Rex en het teefje dat binnen zaten eten en liep dan weer moeizaam naar boven waar hij weer de kamerjas uitdeed, en weer naast Elyssa neerplofte.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 17, 2014 23:05:28 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hoe Hayden nu binnen kwam en glimlachte even een beetje.'' Heey.'' sprak ze rustig tegen hem, en knikte even toen hij weer weg ging, maar toen hij terug kwam, en weer naast haar kwam te liggen, kroop ze toch een beetje tegen hem aan.'' Hayden, ik wil in ieder geval morgen even een zwangerschapstest kopen bij de drogist, als je het goed vind..'' sprak ze rustig en keek hem even een beetje aan, terwijl haar buik duidelijk weer tot rust kwam nu. Ze zuchtte even en sloot haar ogen.'' hopelijk kunnen we nu een beetje tot rust gaan komen hayden.'' sprak ze ook eerlijk en keek hem aan.'' Ik wil weg uit deze rotzooi, en een leven op starten. Als ik zwanger ben van jou, dan is al die stress niet goed voor me.'' sprak ze kalm en keek weer even naar hem, en gaf hem zachtjes een kusje in zijn nek, ook heel voorzichtig, ze wou niet dat hij ervan schrok.
|
|