Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 15:20:39 GMT
Ergens ver weg, in het noorden van Amerika ligt een klein dorpje, waar een vrij beroemde Train & fokstal zit. Vele mensen komen hier ieder jaar, om te trainen, of te fokken, dat is geheel aan jou. De eigenaar: Killian Hammond, is al jaren actief in zowel de fokkerij als in de sport en weet van alle ins en Outs in de paarden sport. Kom jij hier voor de sport? Of ben jij meer van de fokkerij? We zullen het ontdekken. Iedereen zijn eigen doel, iedereen zijn eigen beslissing.
Uitleg
In deze RPG speel jij een ruiter. Jou Ruiter komt zijn paard stallen op het terrein van Killian Hammond, de eigenaar, die al sinds vele jaren met succes deze stal runt. Jij bent hier verwelkomt, en jij komt hier waar dan ook vandaag naar toe om jou missie te voltooien. Je krijgt hier 4 stallen toegewezen, die helemaal van jou zijn. Wat je ermee doet, jou idee. Zet je er sportpaarden neer? Prima. Ga je fokken? Prima. Alles mag, en alles kan. Je bent dus geheel vrij met wat je doet. De sporttakken die hier welkom zijn zijn: Dressuur, springen, western,mennen, SGW, alle takken dus. Zelfs mensen die vrijheidsdressuur doen zijn welkom.
Meedoen?
Even dit invullen
Naam Geslacht: Leeftijd: Foto/uiterlijk; Extra;
je paard:
naam: geslacht ras: leeftijd: foto/uiterlijk: extra
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 15:31:04 GMT
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 15:50:03 GMT
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 4, 2014 15:50:05 GMT
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 4, 2014 16:24:50 GMT
Paul walker Rustig reed er een grote vrachtwagen het erf op. Een jongeman zat achter het stuur en rustig parkeerde hij. Hij zette de motor uit waarna hij rustig uit stapte en naar de achterkant van de vrachtwagen liep. Van af hier hoorde hij er al 2 flink schoppen, en hij kon nu al raden welke dat waren.Aan de ene kant vond hij het geweldig om hier te zijn, maar aan de andere kant wist hij dat Dangerous killer en Only your love voor veel problemen gingen zorgen. De hengst was zo vervelend op stal die hij niet kende dat er al een aantal stallen gesneuveld waren tot brandhout. Dit leide vaak tot het weg gestuurd worden op stallen. Hij liet de laadklep zakken en gelijk werd hij aangekeken door een bruin hoofd met haar oren plat in de nek. Ja Only your Love was echt een van de vrolijkste die hij had, net als Dangerous killer. Dat was ook zoon vrolijk type. Nee echt alleen zijn merrie wonderful Pride was een schat van een merrie, en hij hoopte ook echt dat zowel haar karakter als haar springtalent. Rustig liet hij de klep open staan terwijl hij op zoek ging naar de eigenaar. Nee uitbreken vande trailer deden ze niet, altans dat hoopte hij. Want met die 2 wist je het maar nooit. Wonderful pride kon je er nog wel op zetten zonder vast te zetten en de klep open, die zou zo blijven staan
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 4, 2014 16:26:52 GMT
Even dit invullen Naam: Sara Gather Geslacht: vrouwelijk Leeftijd: 19 Foto/uiterlijk;http://lekikwi.deviantart.com/art/Can-I-trust-you-359877873 Extra; Western en dressuur ruiter, band tussen paard en mens vind zij belangrijk en is hier dan ook goed mee bezig om zonder halster te leiden e.d. je paard: naam: Estas Si Di Loro (Estas) ras: Paint Horse leeftijd: 3 jaar foto/uiterlijk: www.deviantart.com/art/Paint-filly-stock-II-317247897extra: Sara is hem nog zadelmak aan het maken, word dressuur gericht naam: Golden Sarah Velvet (Gosie) ras: Paint horse leeftijd: 9 jaar foto/uiterlijk: www.deviantart.com/art/Trot-368633830extra: Western gereden, volgt Sara overal waar kan.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 4, 2014 16:29:40 GMT
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 17:14:12 GMT
Killian jones
Hij liep door de stallen heen naar zijn paard en aaide hem even over zijn snuit. IEdereen zou hem wel herkennen waarschijnlijk, hij had vele internationale successen geboekt met zijn paard, Captain hook, en was er ook trots op. Hij liep zoals altijd in zijn leren jas, iets wat eigenlijk ook meer zijn handelsmerk was, want iedereen wist, dat als hij niet in de wedstrijd ring was, zijn leren jas aan was, en hij die altijd net af gaf voor hij de ring in ging, wat meerdere malen wel in beeld was geweest. In zijn vrije tijd reed hij ook gewoon met die jas, zijn paard wenden er maar aan. Hij hoorde twee vrachtwagens aankomen buiten en deed de zijdeuren open die direct naar de parkeerplaats leidde, en keek even naar de vrachtwagens. Door de wind wapperde zijn jas wat, maar ook hij vond, de paarden van de anderen moesten er maar aan wennen, om geen reden zou hij die jas uit doen. Hij keek even naar de jongeman die de klep al naar beneden deed, maar hij liep er niet op af, ze zouden wel op hem afkomen als het nodig was, en rustig ging hij ook tegen de deur aan staan van de schuur
Samantha Eisley
De champagnekleurige vrachtwagen reed het terrein op, en binnen was alleen het gebrul van de hengst te horen die erin stond, die duidelijk merkte dat ze op de eindbestemming waren. Het jonge meisje stapte uit, met een glimlach en keek om zich heen. Ze snoof even de geur in, ze vond het heerlijk om hier te zijn, dat was weer eens wat anders dan thuis, nu kon ze echt op de sport concentreren, en niet langer bij haar ouders rond hangen. Al moest ze natuurlijk nog wel naar school, en dat was natuurlijk wel een nadeel. Ze keek naar haar ouders en streek door haar zwarte haren. Nu was het die man zoeken. Oke ze zag hem al staan, maar ze was toch net wat te verlegen om hem aan te spreken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 4, 2014 17:41:50 GMT
Sara Gather
Ze zat rustig in de vrachtwagen die haar paarden moest vervoeren. Hij was gehuurd, zelf kon ze er niet meer rijden, ze had nog niet eens een rijbewijs voor de auto, ze nam altijd het openbaar vervoer, en als het mogelijk was gewoon op haar paard. Ze reden het terrein op en zodra de vrachtwagen was gestopt, stapte Sara uit en zag ook al twee andere die aangekomen waren. Gezellig. Ze glimlachte even en liep nu rustig naar de achterkant van de vrachtwagen toe om te bekijken of haar paarden zich niet hadden verwond. De hengst was nogal gestresseerd waardoor ze alles liever controleerde. Ze liet de merrie er eerst uit, die gewoon zonder halster of touw de vrachtwagen uitstapte en er rustig naast ging staan. De hengst nam ze wel vast en leidde hem er uit, hij was ook nog jong en onstuimig. Ze maakte de hengst rustig vast aan de vrachtwagen, zo meteen moest ze toch al haar spullen er nog uithalen. Eerst maar eens kijken waar ze de paarden kon zetten en haar spullen kon opbergen. Ze keek even rond en zag de eigenaar van hier al staan. Ze liep rustig zijn richting al even zijn richting uit waarbij haar merrie haar ook gewoon begon te volgen en de hengst nieuwsgierig rond keek. "U bent Meneer Hammond, toch?" Vroeg ze nu ook rustig en beleefd aan hem. Haar merrie kwam met haar hoofd op haar schouder leggend achter haar staan en keek nu zelf ook wat nieuwsgierig naar de man. "Ik ben Sara Gather." Zei ze nu ook rustig om zich voor te stellen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 17:54:42 GMT
Killian Hammond
Hij zuchtte even en zag een derde vrachtwagen nu ook naderen en het meisje wat haar paarden er al uit haalde en met een merrie naar hem toe kwam. Hij grijnsde even voor een moment.'' nou het lijkt erop dat hier nog niemand anders is met een leren jas, dus ja dat ben ik, lijkt me logisch.'' sprak hij aangezien zijn leren jas gewoon bekend was bij de meeste, en hij sprak het allemaal met een grijns en lachte nu ook even. Nee geintje, welkom sara, kom mee naar binnen, en zet dat paard maar even in de bak neer binnen, die is hier rechts, dan links en dan zie je aan de linkerkant bij de stallen een hele grote binnen bak. Daarbij zijn ook vier stallen, en ik denk dat die vier voor jou gaan worden, moet ik even op het bord kijken, ik heb iedereen ingedeeld.'' sprak hij.'' Dus zet haar eerst daar maar even neer, dan laat ik je even alles zien, en de stallen. alles staat al klaar, dus je hoeft niet meer te strooien met zaagsel en stro.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 4, 2014 18:02:14 GMT
Sara Gather
Ze glimlachte even op zijn woorden. Ja, dat leek wel logisch ja.. Ze aaide de merrie even over haar neus en luisterde rustig toen hij begon verder te praten. Ze knikte rustig. "Is goed." Zei ze met een glimlach en liep rustig naar de binnenbak die ze dus wist te vinden aan de hand van zijn uitleg. "Kom op Gosie, blijf hier maar even." Zei ze zacht tegen de merrie en drukte ene kus op haar neus. Ze liep daarna weer rustig terug naar Killian en knikte weer even. "Zo, ben er weer." Zei ze nu ook met een vriendelijke glimlach tegen hem en wachtte rustig tot hij zou beginnen uitleggen en rondleiden. Ze hoefde geen uitgebreide rondleiding, enkel zodat ze wat wist waar ze wat moest gaan doen. Waar de stallen stonden en zo.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 18:20:29 GMT
Killian Hammond
Hij keek naar haa en knikte even en liep zelf ook weer even een stukje naar binnen, en hoorde zijn eigen paard direct hinniken, mnaar de merrie.'' he hook, je ballen zijn er al jaren af, die merrie heeft geen interesse in jou.'' sprak hij toch best wel met een ego momenteel, maar he, hij kon de strengste zijn, als het nodig was. Hij keek naar haar toen ze terug kwam en knikte even, en keek even naar het bord achter hen.'' laat ik beginnen hiermee.'' sprak hij en wees naar het bord.'' over het algemeen werken wij hier met zijn allen samen, en hebben wij een voerschema hier hangen, voor wat alle paarden moeten hebben. We voeren om beurten, en helpen elkaar met uitmesten enzovoort, want ook al werkt hier ieder voor zich, ik ben altijd van mening dat wij ook samen moeten werken. Ik heb namelijk geen stalhulpen,tot op de dag van vandaag had ik de droom een coplete stl op te gaan zetten is mij niet gelukt, doordat ik nog geen half jaar geleden mijn hand ben krijtgeraakt.'' sprak hij rustig en hief het stompje even op, en zuchtte even.'' Dus je vat al, jullie gebruiken mijn stallen, en ik rijd nog altijd Hook, die naam ken je waarschijnlijk wel.'' sprak hij rustig.'' Die vier stallen tegenover de bak zijn van jou.'' sprak hij rustig.'' mocht je meer willen, kun je met mij overleggen.'' vertelde hij en begon te lopen. hier aan het einde heb ik een dekstation, met bok, en alle troep die erbij hoort. Daar vind je ook een solarium.'' sprak hij rustig en liep die kant op en keek haar aan.'' Hier in deze stallen zijn in totaal 17 stallen, dus 4 mensen kunnen in deze schuur in feite huishouden. Ik heb hier een grote zadelkamer zitten, waar 4 gedeeltes in zitten, waar jullie je tuig in kunnen hangen. De deur is in feite gewoon altijd op slot overdag, dus je krijgt van mij zometeen even een sleutel. Vertrouw elkaar, daar draait het hier ook om. en anders weet je dat iemand uit jou gedeelte je spullen heeft gejat.'' sprak hij rustig en knikte even.'' De binnenbak heb je gezien. Kom, we gaan even een rondje over het terrein doen.'' sprak hij en begon nu door de stallen naar achteren te lopen, en liep zo het achter terrein op.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 4, 2014 18:34:19 GMT
Sara Gather
Ze luisterde rustig naar zijn uitleg en keek even naar het bord. Ze knikte af en toe als teken dat ze luisterde en keek hem rustig aan. Ze knikte weer even op zijn woorden. Dus de stallen die ze daarstraks had gezien waren voor haar. Oké, dat was handig om te weten alvast. Ze hoorde haar eigen hengst ook even hinniken maar trok zich er niks van aan momenteel, wat Killian vertelde was toch even wat belangrijker. Ze volge rustig toen hij begon te lopen en keek een beetje rond terwijl hij zijn uitleg verder deed. Dekstation kon ook van pas komen als ze ooit van plan was met Estas te fokken. Ze bleef rustig volgen en luisterde naar zijn woorden over de zadelkamer en knikte weer even. Ze zou tch meteen merken als er iets weg was, ze had namelijk alles in haar geheugen opgeslagen wat ze heeft voor haar paarden en wat ze moet hebben. Hij zei dat ze een rondje over het terrein gingen doen en knikte met een glimlach. "Is goed." Zei ze nu rustig en begon hem nu ook gewoon te volgen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 18:43:34 GMT
Killian Hammond
Hij keek naar haar en knikte even voor een moment en liep even het terrein op.'' Ik heb daarachter de weilanden liggen, netjes verdeeld. Ik heb alleen wel twee afspraken en die wil ik ook met jou maken, Hengsten, merrie's en ruinen apart, en grote hopen poep ruim je wel op uit de weide, in verband met hensgten enzo, en hun gek doenderij, ik denk dat je het zelf wel voor kunt stellen. Je zet zelf buiten in eerste instantie, maar kunt ook een ander vragen uiteraard.'' sprak hij.'' maar dat wijst zich voor zich. Daar heb ik een grote tredmolen, overdekt uiteraard, mocht je een dagje niet kunnen trainen.'' sprak hij rustig.'' Wel graag energie besparen, en dus niet een paard erin, Mijn paard Hook kan er over het algemeen wel bvaak bin in, aangezien ik zelf niet vaak meer rijd, vraag gewoon even, staat altijd vrij.'' sprak hij rustig en lachte even. en daar drie buitenbakken, speekt ook voor zich.'' Sprak hij en wees nog even naar de vier buiten stallen.'' Even over die stallen, daar kun je nooit ssnsoraak op maken. Dat zijn mijn stallen voor mezelf, waarschijnlijk komt er morgen een merrie, er ik ga daarmee fokken. Hook word al wat ouder en eigenlijk wil ik hem aan een talentvolle ruiter gaan verkopen. Het is gewoon zonde.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 4, 2014 20:01:07 GMT
Niklaus Morgan
Niklaus reed het erf op en zijn tinker was de hele weg eigenlijk al vrij rustig geweest, wat ook wel nodig was want we willen eigenlijk toch niet hebben dat hij er met menkar en Niklaus er vandoor rent. Voor hij echter zijn auto uitstapt controleert hij eerst in de rijspiegel nog even of zijn masker nog goed op zijn gezicht zat. Wanneer dat allemaal goed zat doet hij de deur van zijn auto open, waarop eerst zijn cane naar buiten komt gevolgt door hem zelf. Niklaus leunt wat op zijn cane terwijl hij de deur van zijn auto dicht doet. Dan loopt hij naar achteren heen waar hij Lemon uit zijn trailer gaat halen, een mentrailer wel te verstaan anders is het vervoeren van een menkar best lastig naar mijn idee. 'Hey jongen' glimlacht hij wanneer hij zijn Irish Tinker eruit haalt en hem even over zijn neus aait. De naam Lemon was echter ontstaan door aandenken van zijn dochtertje, de kleine meid had altijd een knuffelpaardje bij de hand die met geen moment van haar zijde week en die had ze Lemon genoemd. Dus zodoende heeft Niklaus zijn menpaard dan ook Lemon genoemd. Voor het ongeluk van iets meer dan drie jaar geleden heeft hij ook gewoon paard gereden, wedstrijden, zelfs internationale wedstrijden. Na het ongeluk kon hij niet meer paardrijden en moest hij de paarden die hij had verkopen op Lemon uiteraard na. Hij had met zijn ene hand Lemon vast bij zijn halster en in zijn andere hand zijn cane die hij nodig had voor steun, terwijl hij het terrein afspeurde voor de eigenaar.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 4, 2014 20:08:43 GMT
Sara Gather
Ze luisterde naar hem en knikte weer eventjes. Ze liep rustig mee en keek weer eenbeetje rond als hij alles aanwees en er uitleg over gaf. "Natuurlijk, dat was op mijn vorige stal niet anders dat hengsten ne merrie's gescheiden moesten worden." Zei ze rustig met een glimlachje tegen hem en streek door haar haren heen zodat ze weer goed lagen. Ze luisterde rustig verder en knikte weer even. "Is goed." Zei ze met een glimlach, ook al zou ze er bijna nooit gebruik van maken waarschijnlijk. Ze trainde elke dag wel, gewoon omdat ze tijd had. Alleen in de middag moest ze even gaan werken en dan kon ze in de ochtend en avond wel komen voor haar paarden. Hij wees naar de vier buiten stallen en gaf weer rustig een knik. Toen hij over Hook begon glimlachte ze even. "Ik denk dat er wel een rij zal staan om hm toch over te nemen." Zei ze met een glimlachje en keek hem even aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 4, 2014 20:16:22 GMT
Paul Kort na hem kwamen er 3 andere vrachtwagens het erf op gereden. Hij zag hoe een meisje met een paard hem voor was om naar de eigenaar te lopen. Rustig bleef hij bij de trailer staan. Aangezien het meisje met de eigenaar al weg was gelopen. En paul was niet het type die er haastig achteraan zou lopen. Net als dat paul totaal geen soicaal typen was, daarom liep hij nu ook niet naar de rest toe. Toen Doungerous Killer meer paarden op het erf hoorde hinikte hij luid en schopte hard tegen de wand van de vrachtwagen. Als reactie hierop begon Only Your Love ook flink te trappen. Evebn zuchtte hij. konden die 2 nou nooit eens 1 tel normaal doen. Dat leek soms echt wel teveel gevraagd. Hij keek naar de 2 andere, een manke man met een vreemd masker en een klein meisje. Nee paul was hier niet om vriende nte make. Hij was hier om zijn rijden te verbeteren en hulp te krijgen met het verstandig fokken. Al kon paul heel aardig zijn als je eenmaal met hem in contact was gekomen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 20:28:23 GMT
Killian Hammond
Hij keek haar aan en wees naar het bijgebouw.'' Daar is het bijgebouw waar je gebruik van kunt maken van je slaapkamer. Jij hebt kamer nummer 3, en de sleutels hangen bij de deur, daar heb jezelf de controle over.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Raak je de sleutel kwijt, zijn wel alle kosten voor jezelf. Je kunt dus niet verhalen op mij.'' sprak hij nog rustig en knikte even.'' Nouu, ik denk dat het dat wel een beetje was.'' sprak hij rustig.'' Ik denk dat jij je nu wel red? er staan namelijk meerdere mensen op me te wachten momenteel.'' sprak hij rustig en zag nu inderdaad het meisje met haar ouders haar kant op lopen.'' Excusser mij meneer, maar waar kan ik mijn twee pony's en mijn paard kwijt?'' vroeg ze wat verlegen, en keek zo ook naar Sara, terwijl ze ook behoorlijk verlegen keek naar beide, duidelijk dat dit meisje echt helemaal los moest komen, voor ze wat deed.'' Sara zou jij anders willen zorgen voor mij dat zij op de juiste plek komt, alles staat wel op het bord wat ik je zo straks aan wees, anders ga ik het niet redden vandaag, aangezien Hook er ook nog uit moet.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 4, 2014 20:46:43 GMT
Sara Gather
Ze keek naar hem en keek weer naar wat hij aanwees. Ze gaf rustig een knik naar hem toe en glimlachte weer even. "Komt goed, ik weet wat te doen nu. En ik neem toch de kosten wel op me als ik wat kwijt raak." Zei ze rustig met een glimlachje en keek dan even naar het meisje dat al naar hem toekwam. Ze keek even vriendelijk naar het meisje en keek naar Killian toen hij wat zei tegen haar. "Ja is goed hoor, ik kan wel uitleggen wat jij me verteld hebt." Lachte ze zacht. "Ga maar." Zei ze nu ook rustig en vriendelijk tegen hem waarna ze naar het meisje en haar ouders keek. "Kom, dan zal ik eens kijken waar je paarden moeten staan." Zei ze rustig tegen het meisje met haar ouders en begon rustig richting het bord te lopen waar de stallen verdeeld op stonden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 21:02:58 GMT
KIllian Hammond
Hij keek naar haar en knikte even.'' mooi dank je, Sara, vanavond rondom een uurtje om 6 gaag even bij mijn huis, ik wil graag even een diner met zijn allen, gewoon een welkomst diner.'' sprak hij rustig en glimlachte even waarna hij hen verliet en richting de voorkant liep en naar de twee heren keek die er stonden. Hij zou ze wel tegelijk pakken als ze tegelijk op hem af zouden komen, en ging weer rustig bij de zijdeur staan, want hun moesten maar bij hem komen, en hij niet bij hen. Het initiatief lag bij hen cond hij, hun wouden hier staan, hij had het prima, zo met hook. Hij keek weer naar hun, zijn jas wapperde weer in de wind, en hij snoof even voor een moment, en sloeg zijn ahnden over elkaar.
Samantha Eisley
Ze keek naar hem en knikte even voor een moment, toen ze met het andere meisje mee ging. Haar ouders liepen met haar mee, en Sam keek naar het meisje en knikte vnekl terwijl ze wat verlegen met haar mee liep naar het bord. Ze was benieuwd waar de twee pony's en haar paard heen moesten, ze moesten toch ergens onderdak hebben. Al was Applebee niet van haar zelf, die was van iemand anders waarvan ze hem in de sport moest uitbrengen. Ze zuchtte even, maar zei nog steeds niets, durfde ze niet zo goed.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 4, 2014 21:12:31 GMT
Paul Hij zag dat de man terug kwam en rustig liep hij naar hem toe. Die paarden moesten de vrachtwagen uit. Anders hielden die 2 er niks heel meer aan. Hij knikte even naar de man als groet " Goedemorgen ik ben paul " Sprak die en wees even naar de wagen " Ik kon hier terecht met mijn 2 donderstralen en mijn fokmerrie "S prak die rustig en stak een hand in zijn broekzak en keek even naar de man., Nee paul was nou niet echt de gezeligste. Al wist hij dat hij deze man tevreden moest houden. anders was hij zijn plaats kwijt, maar ook omdat die man veel wist van het fokken. En daar wist hij maar weinig van
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 4, 2014 21:18:31 GMT
Sara Gather
Ze keek naar hem en knikte weer even. "Is goed." Zei hij rustig en keek hem even na waarna hij weer naar het meisje met haar ouders keek. "Ik ben Sara trouwens." Zei ze nu ook even vriendelijk en keek op het bord dat er stond. Ze zag dat het in de schuur was, en de laatste 4 leken te zijn. "De laatste 4 stallen in de schuur." Zei ze nu ook zacht en keek naar Samantha en haar ouders. "Ik breng jullie er wel even naartoe. Ze legde ondertussen ook een beetje uit wat Killian haar had uitgelegd zodat het voor het meisje ook duidelijk zou zijn. Ze liep de schuur in richting de laatste stallen en stond daar stil. "Deze 4 zijn voor jou." Zei ze rustig tegen haar en glimlachte vriendelijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 4, 2014 21:30:37 GMT
Niklaus Morgan
Niklaus had de eigenaar al gauw gespot en had ook al meteen door dat deze man overduidelijk zat te wachten op hun dan dat hij ook maar moeite deed om aanstalten naar hem of naar de andere man die niet veel verderop bij hem stond. Ergens kon hij wel bedenken dat het logisch was dat ze naar hem moesten lopen, maar aan de andere kant ook weer niet, het heet zogezegd je gasten verwelkomen, maar dat niet alleen hij kon toch ook zeker wel zien dat Niklaus niet best te been was en hij ging er vanuit dat met de rondleiding hij straks ook nog genoeg te lopen had. Hij liep dan met Lemon naar de eigenaar heen wat niet al te vlot ging uiteraard maar dat had je al vast kunnen raden. 'Ik ging er vanuit dat het wellicht te veel moeite koste om mijn kant uit te lopen, terwijl het toch overduidelijk is dat ik niet snel de marathon zal lopen. Maar daar zou je vast een goede reden voor hebben gehad, buiten het feit dat je kamers vrij geeft' zei hij ergens toch met een cynische ondertoon in zijn stem. Ja na het ongeluk was Niklaus ook niet meer echt de persoon die hij was, niet alleen door zijn verminkingen maar ook zeker in zijn karakter.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 21:44:21 GMT
Killian Hammond
Hij keek nu naar de man die naderde, mooi dan kon hij die direct even afhandelen. Hij zuchtte even voor een moment en keek hem aan.'' Killian hammond.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' ik zal even op het bord kijken, volgens mij heb jij de eerste vier hier direct aan de rechterkant, naast het meisje wat ik net zag.'' sprak hij rustig en liep naar het bord, en bverwachtte dat paul hem wel zou volgen en knikte toen.'' Jep die zijn voor jou.'' sprak hij rustig en vertelde hem direct het hele verhaal wast hij zo straks ook had uit gelegd, en vertelde direct over buiten, dat scheelde weer lopen, en het scheelde weer tijd. Een andere man kwam ook bij hem en begon direct te tieren tegen hem.'' ho ho ho.. wat u met uw been heeft of whatever, dat is niet mijn zaak. Ik houd van eigen initiatief, en initiatief is op mij afkomen. '' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Dus als u het niet eens bent met de manier waaop ik hier mijn zaken regel, dan stel ik voor die tinker weer in te laden, en direct van mijn terrein te vertrekken.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' en nee, ik geef mezelf geen ongelijk.'' sprak hij rustig en keek hem aan. Hij zuchtte even en keek naar Paul.'' Daar kun je us in ieder geval je paarden kwijt. Rondom 6 uur heb ik een diner klaarstaan voor iedereen die vandaag is aangekomen.'' sprak hij rustig en keek nu naar de andere man.'' Nou wat is uw keuze? blijven of direct weg gaan? ik behandel u niet als een een of andere zielige gehandicapte, dat u dat maar begrijpt. U bent gelijk aan hem en iedereen hier.'' sprak hij enkel en snoof even. Oh nee, Killian kon deze man nu al bijna niet uitstaan. En dat was niet echt en goed begin.
Samantha Eisley
Ze luiterde naar het hele verhaal van het meisje en knikte even voor een moment, en keek haar aan.'' Dankje.'' sprak ze wat verlegen en glimlachte een beetje, terwijl haar vader en moeder al direct aan kwamen met de twee Welsh pony's. Oh de ouders waren rijk, en daardoor zij heel erg verwend, Maar alles at ze graag zelf wou doen, werd voor haar gedaan. Denk je dat haar ouders blij waren dat ze haar straks hier alleen lieten? nou nee, hun dochter was hun prijs, en werd heel erg beschermd.'' Kijk eens Samantha, alles staat netjes in de stallen voor je. Doe je wel voorzichtig, rijd je wel met cap als je gaat rijden? oh en vraag dit lieve meisje wel om een pleister he, als je een wondje hebt, want Monday wil nog wel eens bijten. En doe voorzichtig, niet te hard, en niet springen met je pony's dat is veel te gevaarlijk.'' sprak haar moeder veel te overbezorgd en ze keek even naar het meisje.'' we laten haar voor de eerste keer alleen. en ik wil niet dat mijn meisje iets gebeurt.'' Sprak de moeder ter uitleg aan Sara. Het werd steeds duidelijker dat de verlegen heid van Samantha van haar ouder weg kwam, en ze geen 15 leek, maar een meisje van 12, dat veel te beschermd werd door haar ouders. Want oh wat zou Sam graag willen springen....
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 4, 2014 21:54:57 GMT
Sara Gather
Ze keek naar het meisje en merkte direct wel dat haar ouders een beetje overbezorgd waren.. Een beetje heel veel.. Zo bezorgd waren haar ouders nooit geweest hoor, die hadden altijd gezegd dat ze van haar fouten moest leren en dat ze maar moest kijken hoe ze dingen zou oplossen. Als zij wilde springen ging ze springen. natuurlijk waren ze wel een beetje bezorgd, maar niet zoals deze ouders naar hun dochter. Wat was ze? Een kind van 10 jaar? Ze keek naar de vrouw toen ze tegen haar sprak en glimlachte even vriendlijk. "Ik houd wel een oogje in het zeil." Zei ze rustig tegen haar en keek naar Samantha. Dat zou ze ook wel doen, maar ze zou neit zoals haar moeder reageren. Dat kind mocht haar eigen zin toch wel doen? Ze hoorde haar merrie en hengst hinniken en zuchtte even. "Ik moet mijn paarden zelf ook nog maar eens in de stallen zetten." Zei ze nu met een klein glimlachje en keek naar Samantha. "Als je paarden in de stallen staan laat ik je wel de bak en zo zien." Zei ze nu ook rustig omdat ze daar nog niet was geweest. Ze zou da ook meteen Gosie maar uit de binnenbak halen zodat die weer meekon en ze die in haar stal kon zetten. De hengst kon nog wel even wachten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 22:02:17 GMT
Samantha Eisley
Ze slikte even voor een moment en keek naar haar en knikte.'' Ik zal Applebee nog even pakken.'' sprak ze zachtjes tegen haar en keek naar haar ouders.'' Oh nee, Samantha, jij gaat niet die grote tinker uit de trailer halen.'' sprak haar moeder direct.x'' Harold, haal die grote even uit de vrachtwagen wil je, ik wil niet dat hij op de tenen van Samantha gaat staan.'' Sprak ze en Samantha zuchtte duidelijk even.'' Nou Samantha, dan gaan wij weg, ben je een beetje lief hier voor de anderen?'' sprak haar moder en streek even over haar hoofd. Ze knikte.'' Ja mam.'' sprak ze rustig.'' En laat anderen je paard naar de weide brengen he? en anderen moeten erbij zijn als je op Applebee gaat rijden, ik wil niet dat je gewond raakt. Dan komen we volgende week een keer kijken. Oh mijn kleine meid word groot!'' sprak e en knuffelde haar dochter even en toen de grote tinker in zijn stal stond, gingen haar ouders ook weg, en je zag gewoon haar houding al een beetje veranderen, en nu wachtte ze op Sara.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 4, 2014 22:07:54 GMT
Niklaus Morgan
Niklaus gezicht vertrok meteen, en door zijn masker was dat vooral overduidelijk aan zijn mond te zien, nee aan de verkeerde kant van Niklaus komen was ook niet echt iets wat je wou. 'Ik had ook nooit aangegeven dat je me zou moeten behandelen als een gehandicapte noch ook maar anders dan de rest hier. Ik heb er echter al een flinke reis erop zitten waarbij ik mijn been moest gebruiken. De situate die zich hier nu afspeelt heeft vrij weinig met eigen initiatief te maken of het feit dat ik een handicap heb, waar het werkelijk om draait is. It would be an simple act of politeness' zei hij. Ja want denkt die vent wel niet, initiatief tonen, ja natuurlijk heeft Niklaus daar wel van gehoord. Maar hij kan ook bedenken dat zo veel zijn been gebruiken hem aardig wat energie kost, zelfs zo veel dat hij ook vaak door zijn slechte been is gezakt omdat hij mensen is tegengekomen die net zo laks zijn als onze Killian hier. 'Oh ik blijf wel' zei hij, waarbij hij inderdaad lichtjes door zijn been zakt wanneer hij een stap verzet.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 4, 2014 22:13:55 GMT
Sara Gather
Ze wachtte rustig tot ze klaar waren en moest echt moeite doen om niet zelf te zuchten. Hij vond die ouders nu al zo irritant als wat en het waren de hare niet eens. Ze bleef rustig wachten tot alles in orde was met dse paarden en dat die van haar in de stallen stonden. Toen dat zo was en de ouders eindelijk weg waren zuchtte ze zelf toch even en keek naar Samantha. "Ik was al lang van huis weggelopen." Zei ze nu ook eerlijk tegen haar en zuchtte zachtjes. "Nou ja." Ze begon rustig te lopen richting de binnenbak en opende die rustig zodat haar merrie er uit kon. "Hier is de binnenbak dus, dekstation met solarium zijn daar." Ze begon alles aan te wijzen en rond te lopen terwijl haar merrie haar vrolijk volgde zonder ook maar iets te hoeven doen. "Oh, dit is trouwens Golden Sarah Velvet. Of afgekort Gosie. Andere zeggen Sara tegen haar, maar dan voel ik me zo aangesproken." Zei ze met een klein lachje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 22:21:26 GMT
Samantha Eisley
Ze keek naar haar en zuchtte even.'' HEt spijt me dat ze zo zijn. Ik mag ze ook niet altijd.. Mijn moeder is te overbezorgd..'' Sprak ze nu duidelijk wat meer uit haar schulp gekomen. Ja ze was echt verlegen met haar ouders erbij, ze kon namelijk nooit iets goeds doen in hun ogen.'' Met Blue Monday wou ik gaan springen, ik heb de dressuur wel weer gezien, maar ik durf niet goed.'' sprak ze rustig en streek even haar zwarte haren naar achteren en liep met haar mee en luitserde rustig naar wat ze te vertellen had en keek naar de merrie toen ze daar iets over vertelde.'' Ze is prachtig.'' sprak ze ter compliment uit. Ze glimlachte evn over de naam en aaide het paard even rustig over haar neus.'' Heet je Sara soms?'' vroeg ze rustig en stak haar hadn ik.. Ik ben Samantha, maar alsjeblieft, noem met Sam.'' Sprak ze rustig en keek haar aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 4, 2014 22:32:00 GMT
oke kon niet slapen -_-
Paul walker Hij had even geknikt "Dat moet wel goedkomen " Had hijglimlagend gesproken en had een gefronst toen er een andere man aan kwam en liep bij de twee weg. nee hierbemoeide hij zich liever niet mee. Rustig liep hij naar de vrachtwagen waar hij een hengstenketting pakte en het eerste schot opende. Hij bevestigde de hengstenketting en klikte de merrie los. Hij liep met de trippelde merrie de laadklep af die snuivend stilstond onder aan de klep. Hij gaf even een rukje waanra de merrie aan de hand mee draafde. In de stallen hinikte de merrie even hard en Paul zag 2 meiden staan. 1 wat ouder dan de ander. Hij knikte even naar ze e nzag zijn boksen waar hij zijn merrie in gooide. gelijk begon de merie rond te draaiden en hard te hiniken. Even schudde hij zijn hoofd. Hij zou straks Dangerous killer gelijk zadelen en flink rijden. Dan was hij teminste rustig en bleef de stal de eerste dag gespaard.Rustig haalde hij zijn rtweede merrie er af wat de hengst duidelijk niet goedkeurde aangezien er een hels lawaai uit de vrachtwagen kwam. Hij bracht de oude bruine merrie naar stal die tevreden op haar hooi begon te kauwen. Terug bij de vrachtwagen pakte hij het rijtuig van de hengst. Op de vrachtwagen duurde het nog 10 minuten voordat alles er eenmaal op zat. Nou dit zou een leuk ritje worden dat wist hij nu al. In een bak had hij wat lage hindernissen zien staabn. Goed genoeg voor nu. Opnieuw bevestigde hij de engtsenketting en liep met de half stijgerden en bokkende hengst maar de springtuin. Hij zette zijn cap op, bevestige de hengstenketting als ou vast touw om de nek van de hengst en steeg snel en handig op. Zodar zijn kont het zadel raakte gooide de hengst zijn kop tussen de benen en gaf een serrie bokenweg. Paul greep het touw om zo alles uit te kunnen zitten. Nee hij had nu 2 pittige paarden in handen en hij was er niet altijd blij mee. Maar het was zulk geweldig bloed dus weg doen wilde hij ze ook niet. Toen de hengst iets rustiger was gaf hij een flinke ruk aan het bit zodat de hengst het hoofd omhoog gooide. Gelijk dreef hij het dier naar voren naar een lijntje kruisjes die er stonden. Dan maqar niet warm rijden en maar gelijk werken dat was misschien nog wel het veiligst
|
|