Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 14, 2014 6:00:35 GMT
Paul Walker Hij liep verder naar he huis en glimlachte toen hij je buiten zag staan. Hij liep verder en hij zag dat je nu op hem af kwam. Hij keek naar je en je shirt er was wat mee het kleurde raar. Hij sloeg zijn armen om je heen. En omdat hij niet wist wat je gedaan had hield hij je dicht tegen zich aan. Hij hoorde je spreken dat hij nu moest blijven " ik moet zo terug naar stal denk anders dat dangerous heeft besloten dat hij geen zin meer in het paddock had en een eindje is gaan wandelen " sprak die tegen haar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Feb 14, 2014 8:03:55 GMT
Leria Fullbright
ze keek naar hem en glimlachte even. En voelde zijn armen om haar heen. Zijn fijne warme armen. Ze slikte even en legde haar hoofd op zijn borst neer, en streek met haar hand over zijn rug heen." Laat me meegaan.. " sprak ze en keek naar haar broer die net alle paarden netjes in de stal had gezet. " En dit keer gaat Macco ook mee.." sprak ze rustig en slikte even voor een moment en keek hem aan, hoopte op een ja, en dan zou ze die vrouw laten weten dat ze van gedachten veranderd was, al kwam die nu al naar voren toe gelopen en keek hen aan en zuchtte even voor een moment. Oke ze wist dus al dat er een leugen in het spel was geweest, dat was vast de vader..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 14, 2014 8:42:11 GMT
Sara Gather
Ze keek naar Paul en Sam, liet hen uitpraten tot Sara antwoord kreeg op haar vraag en knikte even naar Samantha. "Is goed, ik zie je op stal wel." Zei ze rustig tegen haar met een glimlachje en begon haar merrie wat aan te sporen in een drafje wat al vrij snel in een galop aanschoot. Ze haalde de merrie terug in stap toen ze bij het erf aankwamen en reed haar rustig naar de binnenbak toe, ze zou wel even rijden met haar, ze stond nu al twee dagen stil dus het mocht wel even. Ze zou binnenkort eens een goede hengst zoeken om er mee te fokken, met Estas ging ze dat namelijk niet echt snel doen waarschijnlijk. Nee, één met een beter stamboom als Estas met wat meer Quarter bloed. Of met gewoon een goede western geschiedenis, ja dat laatste waarschijnlijk. Ze had altijd al graag een veulen gehad van Colonels Smoking Gun, het was zo een mooi paard en gaf altijd wel leuke aftekeningen. Alleen was het steenduur voor haar, dus misschien moest ze maar opzoek naar een nakomeling van hem die te koop staat.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 23, 2014 20:40:42 GMT
Paul Walker Hij hoorde je spreken dat je mee wilde en keek naar je " je moet nog 2 maanden blijf alsjeblieft hier. IK kom die 2 maanden hier slapen. Maar ik vind het echt niks nu het zo dichtbij komt dat je je paarden nog wilt gaan rijden. Ik neem de paarden mee, maar blijf jij alsjeblieft hier, Ik zal mijn eigen en joun paarden rijden en dan hier heen komen en bij jou zijn " sprak die en keek naar je " straks gebeurd er wel wat en sterft er 1 van de twee, dat zou ik me zelf niet kunnen vergeven "S prak die tegen haar en streek een haar uit haar gezicht
|
|