Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 20:50:20 GMT
Paul Walker Hij hoorde haar spreken over dat ze hem zometeen zag en knikte eventjes. Ze sprak er achteraan dat ze de brief open wilde maken waar het geslacht in zou staan. Hij wilde het niet weten. Hij keek naar je hoe je uitstape. Niet eens een afschijd kus of knuffel meer. Nee hetwas duidelijk voor hem. Ze had met opzet gelogen om van hem af te komen. Hij zag hoe ze de duer binnen liep en pakte zijn telefoon uit zijn broekzak die hij op stil zette en op de achterbank gooide. Hij starte de motor die even ronkte gaf gas en reed het erf af. nee terug komen zou hij nooit meer. Dit was de zoveelste die zijn hart brak. Meiden waren niet te vertrouwen. Hij viste het doosje met de ring uit zijn andere broekzak en klapte hem even open en keek er kort na waarna hij zijn ogen wer op de weg had gericht. het was of deze ring of een nieuwe trailer die hij eigenlijk hard nodig had. Hij had voor de ring gekozen, maar moet je nagaan hoe duur de ring was geweest als je voor he tzelfde geld een trailer had gehad bijna
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 20:55:42 GMT
LEria Fullbright
Ze werd door haar broers ontvangen en direct begonnen al de tranen te lopen, zelfs nu ze nog niet eens haar vader had ezien.'' ik ben hem kwijt..'' sprak ze en keek hen aan.'' Mijn lieve paul, ik ben hem kwijt..'' Sprak ze en begon bijna te hyperventileren, en Charles liep naar buiten en zag zijn auto al niet eens meer staan. De tranen liepen bij haar over de wangen heen en ze kroop helemaal in de armen van Jayden, waarne hij haar even mee naar binnen nam. Hun moeder was boven bij hun vader, die ze op het bed hadden neergelegd, maar de broers zorgden nu even voor hun zusje, en chales begon nu ook Paul te bellen, aangezien de telefoon vanLeria nog gewoon in zijn auto lag.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 21:03:15 GMT
Paul Walker Hij gaf flink gaf en klapte het doosje dicht en gooide het doosje bij zijn telefoon op de achterbank. ij schakkelde en gaf nogmaals plank gas. Het was een 80 KM weg maar paul ging er met ruim 130 over heen op het moment. Het kon hem helemaal niks meer schelen. Hij had eindelijk iemand vertrouwd en die had hem nu ook bedrogen. Dat had die nooit achter haar gezocht, waar was ze al die tijd op uit geweest. ja geld had die, maar dat was ook eigenlijk alles wel zoon beetje. Hij hoorde een telefoon af gaan en zag op het deboard Leria haar telefoon liggen. Hij pakte hem op en keek wel nummer het was. Hij drukte op het rode telefoontje en legde de telefoon op de bijrijders stoel. Dat zou wel 1 van de broers zijn, waarschijnlijk woedend op het moment, maar dat was hij zelf ook.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 21:11:53 GMT
Leria Fullbright
Ze kroop tegen haar broer aan.'' Ik maakte een keer een foutje.. een keer, en hij is boos en kwaaad op mij..'' sprak ze en slikte even voor een moment. LEria was nooit uit op zijn geld geweest, hij had nooit echt wat voor har mogen betalen, dat nam ze niet aan. haar hengsten had ze beide zelf gekocht, ja Easy had hij aan haar gegeven, voor haar verjaardag, maar ze wou het terug betalen, dat wist hij. Ze slikte even voor een moment.'' Ik wil niet leven zonder hem en papa..'' sprak ze nu, duidelijk dat ze er helemaal kapot van was, en charles kwam terug.'' Hij neemt niet op, ik stuur hem even een smsje.'' sprak hij rustig en stuurde even een smsje naar het nummer van Leria, al wel meer voor paul nu bedoelsd Paul, Charles hier, Ik ben niet kwaad, maar Leria is helemaal over der toeren. ze mist je heel erg, en ze denkt momenteel dat ze haar fout nooit had moeten maken. Ze wil je heel graag terug. Kom alsjeblieft naar de boerderij van ons. mijn vader had ook voor jou een deel van de erfenis open liggen. Groet, Charles Hij verstuurde het en liep naar zijn zusje toe.'' het komt goed Leria.. Het komt goed.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 21:17:27 GMT
Paul Walker Hij zuchtte geiriteerd toen de telefoon weer ging en graaide hem van de stoel af en parkeerde de auto half in de berm naast de weg. Hij zag dat het een smsje was van de broer van leria. Hij opende het bericht en las het. Ja ze had die fout ook nooit moeten maken. Hij had alles kunnen vergeven. Al had ze van hem gestolen dat had hem niks uitgemaakt, maar waarom juist dit. Waarom moest zei nou juist uit alles wat je bij je vriend kan flikken juist dit kiezen. Hij drukte op beantwoorde. Ik kom niet terug. Leria weet donders goed waarom. Die weet wat ik in mijn vorige relatie's mee gemaakt heb en wat ze me nou juist niet moest flikken. En juist dat flikte ze me. Ze had die fout nooit moeten maken. Ik hoef mijn deel niet, deel maar op tussen jullie. Hij was jullie vader, en ik ben geen aangetrouwde familie of uberhaupt iets meer van jullie familie nu. PW Stuurde hij terug en legde de telefoon weer weg waarna hij de weg weer op draaide
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 21:23:27 GMT
Leria Fullbright
Ze slikte even en haar broer hoorde de telefoon weer gaan, en keek ernaar. Hij slikte, en keek naar Jayden nu, die al direct wist waar het op sloeg. JAyden slikte even. Nou geweldig, hun zusje ging zich weer dagen opsluiten in haar kamer als ze dit hoorde, en dan at en dronk ze nauwelijks. '' Leria..'' sprak Charles en liet haar nu het smsje lezen, waarop Leria hun beide direct wegduwde en naar boven stormde haar kamer in, die nog precies zo was als dat ze thuis woonde.'' Bel een adoptie bureau!'' sprak ze als eerste. Ze hebben twee ongeboren kindjes te verdelen.'' Riep ze en klemde de stoel onder de deur zodat niemand binnen kon komen. Ze keek naar de foto op haar nachtkastje, een foto van haar en paul, op het laatste schoolfeest. Ze pakte het beet en gooide het tegen de muur. Waarom.. Waarom moest dit nu gebeuren. HEt lijstje spatte ook uit elkaar, en het glas bleef er op de grond liggen. Ze wou niet meer, alles liep vandaag zo anders. Haar vader, Paul, en ze voelde zichzelf al vanbinnen overleden..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 21:30:01 GMT
Paul walker Hij reed met hoge snelheid terug naar het bedrijf.Hij zou de paarden en haar spullen terug brengen. Ze kon toch niet rijden meer, en aangezien hij hier was wilde zij hier toch niet komen. Hij parkeerde de auto en liep gelijk door naarde stallen waar hij de hengsten inpakte voor de terug reis en ze op de vrachtwagen terug zette, ook zette hij easy er op. Hij ruimde haar spullen ook weer in de vrachtwagen en stapte in. Uit het handschoenen kastje pakte hijde sleutels. Die lagen daar altijd. Hij zag de envelop liggen en pakte hem. Het was van het ziekenhuis. Hij scheurde hem ope n. Een heel verhaal over hoe alles met ze ging en halverwege stond dat het 2 jongetjes zouden worden. Even streek hij door zijn haar en zuchte even. Hij legde de brief terug en starte de motor en gaf gas. na een klein half uurtje rijden reed hij het erf op. Hij had haar sporttas met kleding ook mee genomen en de foto die op het nachtkastje had gestaan had hij ook terug in haar tas gedaan. Hij parkeerde de vrachtwagen en keek even naar de boerderij. Hij zag zo snel geen stallen waar hij die 3 kwijt kon, en om ze nou bij de shetlander te zetten leek hem ook niet een strak plan. Rustig stapte hij uit en drukte de deur van de vrachtwage ndicht
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 21:39:07 GMT
Leria Fullbright
Ze bleef op haar kamer zitten, hoorde en zag niet haar vrachtwagen, ondanks ze haar raam aan de straatkant had, ze had de gordijnen al dicht gedaan, ze wou niemand en niets zien. Zelfs de shetlander niet, diedaar altijd stond omdat hij haar altijd op vrolijkte. Ze hoorde hem wel hinniken, maar dat maffe beest hinnikte altijd naar iedereen die hij kende, omdat hij dan dacht dat hij weer eten kreeg. De shetlander stak dan nu ook weer ijn neus tussen de houten spijlen van de bak door, om maar aandacht te krijgen, en zijn kleine oortjes stonden vooruit. Haar broers waren nu al bezig met bedenken hoe ze leria uit die kamer gingen krijgen, waardoor ze ook niets door hadden van Pual, al liep Jayden nu naar buiten, en keek even .'' Verdorie..'' sprak hij enkel en liep p Paul af.'' Ze heeft zich opgesloten in haar kamer, mocht je haar willen spreken.'' sprak hij rustig, al wel iets in de war, misschien kwaad, al bedoelde hij het niet zo, hun vader was overleden, en nu kwam dit er ook nog eens bij.'' We kunenn het niet verdelen trouwen over ons drieen. Het was voor jou en leria. Dan weet je dat.'' sprak hij rustig en zuchtt even.'' maar je kwam hier vast met haar eigendommen.'' sprak hij en schudde zijn hhoofd.'' nee ik wil dit goed maken voor mijn zusje. Ze houd van je. Ze is zwanger, en krijgt over twee maanden jullie kindje. Ze wil da ik een adoptie bureau bel.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 21:46:22 GMT
Paul walker rustig was hij naar de shetlander gelopen en streek het dier over zijn voorhoofd en zijn neus, en keek om toen er iemand aangelopen kwam, Jayden zo te zien. Hij hoorde haar spreken dat ze zich zelf op de kamer had opgesloten, dat ze daar zat als hij haaar wilde spreken " ik hoef der niet te spreken " Sprak ide en keek hem aan. Hij vertelde dat het niet verdeeld kon worden over hun drietjes " Nou dan is het voor Leria alleen, ik hoef er niks van te hebben. " sprak die en aaide de shetlander nog even over zijn hals en knikte even toen hij sprak dat hij was gekomen met haar spullen " Klopt 1 tas 3 paarden en wat tuig " sprak die rustig en keek hem aan toen hij begon over dat hij het goed wilde maken voor zijn zusje, ze hield van hem en ze wilde de kinderen ter adoptie geven. Hij keek hem aan " Ik ben heel mijn leven al bedrogen door welke vriendin dan ook, niet alleen vriendinnen trouwens genoeg vrienden ook. het eerste wat ik haar gezecht heb is toen we kregen van dat wat ze me ook zou flikken ik zou der alles vergeven, of ze nou zou stelen van mij, vreemd zou gaan zelfs moorden. Alles zou ik vergeven. maar ik zou bij der weg gaan als ze iets voor me verzweeg en tegen me loos, want dat had ik al te vaak mee gemaakt en had me al vaak genoeg pijn gedaan. " hij keek hem aan " zeg het haar maar, 2 jongetjes " hij keek hem aan en keek op zijn horloge. hij zou zo met de bus terug gaan, veel keus had die verder niet " Ik hoef haar niet meer te zien Jayden, zeg dat ze de kinderen houd. Ik zal er voor betalen. Maar haar vriend ben ik niet meer "s prak die en keek nog even naar de shetlander en toen nog even naar Jayden " Nog gecondoleerd met je vader "s prak die waarna hij bij jayden weg liep
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 21:54:36 GMT
Jayden Fullbright
hij schudde zijn hoofd en toen hij weg liep pakte hij Paul gewoon bij zijn arm.'' kom op man, jullie zijn al 7 jaar samen, zij wou je ten huwelijk gaan vragen volgende week, als ze het geld binnen had om een ring te kopen voor jou en haar. Nu respecteert ze mijn vaders wens omdat Mijn vader niet wou dat aanhang zich zorgen ging maken, en hem nog als een normale man zien, noem je dat bedriegen. Ik weet niet wat voor leugen ze heeft gemaakt, maar ze heeft het geprobeert recht te zetten, daar ken ik leria goed genoeg voor, ze haat liegen, en het liefste houd ze niets achter. Paul, ik begin te twijfelen of jij al die tijd Leria wel hebt verdiend. Mij vader had een huwelijksreis voor jullie twee naar keuze waar jullie heen houden. Ik weet zeker dat hij nu vanaf boven naar ons kijkt.'' sprak hij enkel. Maar paul, echt, als je nu weg loopt en weg gaat, houd ik je niet tegen, maar ik ben bang dat die twee niet eens geboren gaan worden. Iets wat jij waarschijnlijk niet weet, is dat zij vroeger ernstig last heeft gehad van borderline. Je hebt haar naakt gezien, je hebt vast de vele littekens overal en nergens gezien. Morgen is ze er niet meer, ik weet het zeker.'' met die woorden liep jayden ook weg. Met die woorden begon hij de spullen van Leria uit te pakken, en stak zijn neus in de lucht voor paul. Bah, hij kon hier niet tegen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 22:02:26 GMT
Paul Walker Hij voelde hoe hij bij zijn arm gegrepen werd en trok zich los en keek Jayden aan " Ik zou geen week er meer mee wachten. Die van haar licht op mijn achterbank "sprak hij doelend op de ring " Weet je dat over je vader dat snap ik nog, en dat vind ik nog niet eens het ergst echt niet " hij keek naar hem "ik had haar gevraagd, niet meer paard te gaan rijden, Nog maar 2 maanden en als ze zou vallen dan zou het waarschijnlijk afgelopen zijn. Ik ben eendag eerder vetrokken met mijn paarden en ze liep raar vandaag. Spierpijn leek het op " Hij keek jayden aan " ik vroeg er naa of ze gereden had. ze zei nee, ze had niet gereden. Opweg hier heen, zei ze dat ze gereden had en gevallen was, van 1 van die hengsten van der. ze had me gewoon toen moeten zeggen dat ze gereden had.Tuurlijk maakte ik me zorgen om haar en die kinderen. Een zwangere vrouw die nog 2 maanden moet, hoort niet meer te rijden, en al helemaal niet op een hengst. " Hij streek door zijn haar. Hij hoorde hem spreken over dat de kinderen waarschijnlijk niet geboren zouden worden, en dat hij het waarschijnlijk niet wist van haar borderline " " ik weet meer van haar dan jij denkt. " Sprak die tegen hem en zag hoe hij weg liep en bezig ging haar spullen uit te pakken. Hij keek op zijn horloge, de eerst volgende bus kwam pas over 55 minuten. Even streek hij door zijn haar en keek nog even naar de shetlander. Toen Jayden de woorden had gesproken of paulLeria wel had verdiend had hij de neiging gehad jayden te slaan, en niet 1 keer ook. Nee waarschijnlijk zou hij hem dood slaan voordat hij het zelf door had.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 22:09:09 GMT
Leria Fullbright
Ze trok haar gordijnen open en deed haar raam open maar bleef zo zitten dat zij net niet te zien was, en zij paul niet zien kon en verscheurde de foto in stukjes van haar en paul, die overigens helemaal nat waas geworden van de tranen, en gooide daarna bijna haar raam weer dicht. Ze wou alles wat aan paul dacht haar kamer uit hebben, en dus even later vloog de teddybeer - waar paul vorig jaar nog naar vroeg, maar dacht dat ze hem weg had gegooid- naar buiten, en die kwam in het weitje bij de shetlander terecht die er direct nieuwsgierig op af draafde, en eraan snoof, en aan wou knabbelen. Jayden ruimde alles op, en liep nu naar een schuur daar achter waar hij stallen begon klaar te maken voor haar paarden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 22:14:33 GMT
Paul walker Hij bleef naar de shetlander kijken en zag niet veel later wat in de wei gegooid worden. Hij zag hoe de shetlander er heen draafde en er aan snoof. Hij sprong handig opver het hek heen en liep naar het gedaante wat net naar buiten was gegooit en waar de pony nu aan wilde knabbelen.Hij raapte het op en zag het het de teddybeer was. Deze had hij aan haar gegeven met de eerste valentijnsdag dat ze samen waren geweest. Dat ding was al 7 jaar oud en dat was ook wel aan de knuffel te zien. Hij klopte het zand er af wat er nu net opgekomen wasen keek naar het knuffeltje en glimlacht even kleintjes. dat ding was van de kermis gekomen. Leria had hem graag gewild, het was bij zoon rare schiettent. Maar na 3 pogingen had hij hem. Hij zuchtte even en keek naar de richting waar de knuffel vandaan was gekomen. dat was haar kamer, dat wist hij maar al te goed. Hoe vaak was hij hier in het begin wel niet geweest. Moest hij op de logeerkamer slapen en zei in haar eigen kamer. Hoe vaak was ze stiekem niet bij hem komen liggen of andersom en kregen ze smorgens weer flink op de kop van haar vader. Hij kriebelde de schetlander even door zijn manen " Wat vind jij er van beestje vertel het me eens "S prak die zuchtend tegen het dier en zette de knuffel op de rug van de shetlander
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 22:21:29 GMT
Leria Fullbright
Ze plofte nu op haar bed neer, en hoorde een hinnikje van de pony die bij paul zat en hem een beetje dom aan zat te kijken zelfs toen hij de knuffel op zijn rugje had gezet, vleef hij nog braaf staan. Ja het beestje was ook echt de jongste niet meer, en Leria had hem gekregen toen ze 6 was, en het beest was nu 24. Macco keek naar paul en snoof veen aan hem en hapte even onschuldig in zijn kleding alsof hij wou zeggen dat hij het goed moest maken. Zijn oortjes stonden nog altijd naar voren, nee er zat helemaal geen kwaad in de shetlander, en dat had er nooit in gezeten. Altijd het beste maatje van leria, en zelfs toen leria er niet meer oppaste, en haar moeder de shetlander wou verkopen, dat ging niet door, ze tutte nog een eind weg met de shetlander, en nu was hij meer het sierstuk van de boerderij, en liep hij vaak met de schapen van de moeder van Leria.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 22:25:05 GMT
Paul Walker Hij streek de pony rustig over zijn hals en keek naar het dier. Nee echt niet dat hij hte goed ging maken, zei was zo stom geweest zijn vertrouwe kapot te maken, zei mocht er wat aan doen om het goed te maken. En het was voor hem alleen een teken, zolang ze dat niet deed, dat hij 7 jaar van zijn leven vergooid had aan iemand die toch niet genoeg om hem gaf. Hij klopte de shetlander nog even op zijn hals en haalde de knuffel van zijn rug " hou je taai kleintje "S pak hij tegen het dier waanra hij rustig terug liep naar de omheing en er deze keer tussen door ging en keek nog even naar de knuffel. Hij opende de deur van de vrachtwagen zette de knuffel voor het voorruit met de brief opengevouwen. hij had nog even met een stift de tekst dat het jongetjes zouden worden gekleurd en toen de brief voor het raam in de pootjes van de beer gezet. Hij drukte de deur weer dicht en begon te lopen naar het begin van de oprit
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 22:32:32 GMT
Leria Fullbright
De tranen hadden zich steeds meer verzameld, en de kamer was een rotzooi. Ze had een mesje in haar handen genomen, en begon zichzelf weer te snijden, iets wat ze al 7 jaar niet meer deed, maar nu ze zich weer despressief begon te voelen, begon het weer. Ze sneed zich een aantal keren en negeerde haar buik nu ook, ook al deed die enorm pijn, door alle stress en dergelijke. Charles klopte op haar deur.'' Leria, kom er alsjeblieft uit.'' sprak hij en leria schudde haar hoofd.'Nooit meer.'' sprak ze direct en maakte nog een flinke snee, op de plek waar al een litteken zat, die daardoor dubbel begon te bloeden en legde dan haar mesje weg, en bleef zo zitten.'' Vanavond zal ik mijn keel slippen.'' sprak ze nu al zachtjes. '' Paul, ik zal je missen.'' sprak ze nu en pakte haar reserve mobiel ook nu, en stuurde hem ene smsje. met dezelfde tekst; Paul ik zal je missen. Ik zie je in het volgende leven. ze verstuurde het en ging op het bed liggen, keek nog even naar buiten naar de shetlander en pakte het mesje, om zich zelf nu al open te slippen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 22:37:43 GMT
Paul walker zijn telefoon lag op de achterbank van zijn auto, en haar mobiel lag op de bijrijderstoel van haar vrachtwagen. Hij zou nooit het smsje op tijd lezen. Hij keek nog even om naar de boerderij sloot zijn ogen even kort en liep door.Nee Paul zou pas zodra de deur van zijn kamer dicht viel breken. Hij had zich alotijd groot gehouden voor de buitenwereld, en dat deed die nu ook. Als het moest zou die straks eerst nog paard rijden en les geven voordat hij zou breken, hoe langer het duurde hoe moeilijker het werd. maar nooit dat paul zou breken waar andere het konden zien. rustig liep hij verder over het grindpad richting de openbare weg. Dan moest hij nog10 minuten lopen voordat hij een keer bij de bushalte zou zijn
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 22:43:57 GMT
Leria Fullbright
Ze was niet zo zeer suïcidaal, maar borderline had ze gewoon, ze raakte snel depressief, ze raakte snal overstuur, alles. En dan ging ze snijden. Ze slipte nog niet haar keel, ze zou wachten. Hij mocht haar zien sterven als hij keam, maar ze sneed nu wel een flinke snee op haar buik. Als de twee daaar het niet oveleefde, hadden ze pech. Ze sloot haar ogen, de snee op de al enigszins harde buik, deed direct verrekte pijn, en ze maakte er nog eeen halve cirkel bij, zodat het een P leek. Oftewel, haar grootste fout zoals ze het nu beschouwde. Ze legde haar hoofd op haar kussen en genoot gewoon nu even van alle pijn. De wereld was pijn, en zij voelde pijn, veel pijn. Ja het was duidelijk dat Paul haar echt uit haar buien had gekregen Ze hield van hem. Ze slikte en stond nu toch op, en liep naar beneden, direct naar buiten. Ze zag haar vrachtwagen staan, en keek er even naaar, maar ging de weide in, en knuffelde even de kleine shet, die merkte dat het mis was met haar en haar op zijn manier probeerde te troosten. Haar buik was rood van het bloed, maar daar lette ze niet op.'' vaarwel Macco.'' sprak ze nog even tegen de shet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 22:47:32 GMT
Paul walker Hij kwam aan het eind van het grindpad en keek ook niet meer om. Dit huis, deze omgeving en deze mensen waren allemaal geen onderdeel meer van zijn leven. Hij stopte bij de straat omdat hij moest wachten tot hij kon oversteken. ja druk was het hier altijd wel. Hij stak een hand in zijn zak en voelde toch een traan uit zijn ooghoek lopen, iest wat hij haastig weg veegde. nee van zijn vader mocht die niet huilen,Huilen was voor meiden en mietjes, niet voor kerels, voor mannen. Zo was paul opgegroeid. Toen hi jde kans kreeg om over te steken stak hij snel over en begon richting het bus hokje te lopen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 22:57:56 GMT
Leria Fullbright
Haar ene broe die nu vanuit de schuur kwam gaf haar weer de doorslag om om te draaien, en zo ging ze weer naar binnen. HEt bloed was wat in het zand gedrupt, maar het kon haar niet langer meer schelen. Ze slikte en liep zo weer naar haar kamer, haar moeder, die nu zelfs uit de kamer kwam negeerde ze, en blokkeerde de deur weer. Ze keek in haar andere mobiel, het was haar oude, en keek naar de foto's die er in stonden, van haar en paul, van Paul en haar vader. Zelfs een foto van Paul die op Macco zat, met een brede glimlach. een traan kwam weer uit haar ooghoek. Ze wou terug, ze wou naar hem toe, hem weer in de handen sluiten, maar toen hij a boos reageerde in de auto hield dat haar tegen. Ze was te breekbaar, te lief kon je wel zeggen, en Paul was nu degene die haar had gebroken, haar en haar hart. De kleintjes konden haar niets meer schelen. Ze zocht een nummer van een adoptie Bureau, en belde die op, dat ze twee kinderen ter adoptie wou opgeven omdat de vader onbekend was, en zij ze niet wou en kon opvoeden jegens Borderline, wat de vrouw snapte, en ze om de uitreken datum vroeg, die ze gaf, en na een kwartiertje was het geregeld.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 23:02:38 GMT
Paul Walker Hij ging halverwege in de berm zitten en brak. iets wat hij in zijn leven nog nooit had gedaan waar andere het konden zien. Zelfs leria niet. Hij sloeg zijn handen voor zijn gezicht en zo zat die snikkend in de berm. Ja hij was kwaad op der omdat ze had gelogen, maar haar voorgoed kwij twilde hij ook niet. Hij wilde met haar voor zijn twee zoontjes zorgen. Iets wat nu al niet meer kon, ookal zou hij terug bij haar komen. Omdat zei had gezecht dat ze Borderline had zou zij nooit meer voor de kinderen mogen zorgen, en was hij ook de kinderen kwijt. Snikkend bleef hij in de berm van de weg zitten. Hij kon van af hier nog net een glimp van het raam zien van de kamer van leria. Hij pakte zijn portemonnee uit zijn broekzak en opende hem. Een kleiine glimlach kwam op zijn gezicht Leria met easy toen ze elkaar net onmoete. Hij had Easy daar net uit de trailer gehaald en aan haar gegeven. Hij glimlachte lichtjes door zijn tranen heen.Verder zaten er allemaal kleine pasfoto'stjes in van Leria
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 23:07:58 GMT
Leria Fullbright
Ze mocht wel voor de kinderen zorgen, ze wist het, want zelfs als Borderline patient mag je het met goed gedrag. Maar zij had gezegd dat ze het zwaar had, en haar verhaal nog iets aangedikt zodat de vrouw wel ja zou zeggen. Ze slikte even en keek naar haar buik heen, waar het flink bloedde momenteel, en waardoor haar hele buik gewoon pijn deed, en ze de jongens beide even voelde schoppen, van mama, wij zijn er ook nog, en wij willen je niet kwijt! Ergens had ze nu spijt van haar acties, maar wist dat ze ze pas echt kwijt was als ze de papieren zou ondertekenen, de vrouw zou met een uurtje bij haar zijn. Dan zou ze de papieren ondertekenen officieel, en dan droeg ze de kindjes voor een ander, ze had gezegd dat er genoeg gezinnen op een baby'tje wachtte, en dat ze als tweeling gewoon bij elkaar konden blijven. Na goed een half uur al, stopte er een zwarte BMW bij hun op het terrein, van de vrouw van het adoptie bureau.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 23:12:38 GMT
Paul Walker Hij had opgekeken toen er een zwarte BMW het grindpad op reed. Hij was te laat geweest om te kunnen zien wie er in had gezeten. Het zou vast wel iemand zijn gewist om de moeder te helpen met haar overleden man. Hij streek met de rug van zijnhand de tranen van zijn gezicht. had die maar zijn telefoon mee. Dan haddie haar kunnen bellen, vertellen hoe ongelovelijke grote sukkel hij wel niet was geweest. Dat die van haar hield en samen met haar voor de 2 jongens wilde zorgen. Dan had hij gezecht dat het hem speet en haar nooit zoveel pijn had willen doen. Hij klapte zijn portemonnee weer dicht en zag de bus voorbij razen. Fijn die had hij ook gemist dus dat was weer een uur wachten. Hij streek door zijn haar en keek naar het huis. Hij miste haar nu al. Maar paul was niet iemand die nu terug zou lopen en naar boven zou gaan. Nee zo was hij niet
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 23:18:19 GMT
Leria Fullbright
Ze trok in tussen tijd schone kleren aan, zodat de bloedvlekken niet meer te zien waren en liep naar buiten en schudde de vrouw haar hand. Haar gezicht nog steeds rood van de tranen.'' Goedemiddag, ik ben Leria.'' Sprak ze rustig tegen de vrouw.'' Ik ben Tatjana Simic van het het Adoptie Bureau, u bent vast de moeder van de tweeling?'' sprak ze en LEria knikte.'' Ja, ik wil ze graag ter adoptie doen. k weet niet wie de vader is..'' loog ze al was dit wel spijkerhard, want ze wou Paul gewoon uit haar hoofd bannen bijna. Ze ging et de vrou buiten zitten aan een tafeltje, die in het zicht van haar kamer raam stond. Ze slikte even voor een moment en zag het formulier even voor haar neus liggen. Ze sloot even haar ogen en de vrouw legde uit dat ze snapte dat het een moeilijke beslissing was, en dat ze het altijd nu deden, zodat de oeder niet terug kon krabbelen wat meestal gebeurde na de bevalling, als ze het kindje zagen. Ze knikte even en las het formulier door en pakte nu een pen, klaar om de handtekening te zetten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 23:20:53 GMT
Paul Walker Hij had een tijdje voor zich uit gestaart tot hij inzijn ooghoek iets zag bewegen. Een vrouw was bij leria komen zitten. Dit gaf hem geen goed gevoel. Hij hield een auto aan en vroeg of hij even mocht bellen. Dat mocht gelukkig. Hij kreeg een telefoon aangereik van de man en hij toetse haastig het oude nummer van Leria in, aangezien haar andere telefoon in de vrachtwagen lag. Hij bracht de telefoon naar zijn oor en draade zijn rug naar de man om aan gezien de tranen weer begonnen te lopen. Hij had zo geen goed gevoel over die vrouw. "neem op neem op" Mompelde hij
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 23:24:58 GMT
Leria Fullbright
Net toen ze een stip op het papier wou zetten, ging haar telefoon, en haalde ze die tevoorschijn. '' Moment hoor.'' Sprak ze zo sterk mogelijk tegen de vrouw, en liep bij haar weg, en nam op.'' Met Mevrouw Fullbright.'' sprak ze nu netjes omdat ze het nummer niet kende, en ook niet wist wie nou nog dit nummer kon bellen, aangezien de meeste mensen toch wel haar nieuwe nummer inmiddels hadden. Ze keek even naar haar nagels, waar nog wat opgedroogd bloed onder zat. Even kwam daardoor paul weer op in zijn gedachten, maar die duwde ze weer weg, ze moest hem wegduwen, hij was zo boos op haar geworden, om en leugen en het respect wat ze wou hebben tegenover haar vader. Ze slikte even, ze moest er niet over gaan nadenken, ze moest het erbij laten zitten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 23:28:00 GMT
paul walker Hij glimlachte even om hoe ze opnam " Leria het spijd me, het spijd me" Sprak die en streek door zijn haar terwijl de tranen bleven lopen " Ik had niet zo mogen regeageren, ik had beter moeten weten dat jij niet zoals hunwas "S prak die en liep wat heen en weer " Ik hou van jou en ik wil je echt niet kwijt Leria. Ikwil met je trouwen, onze 2 zoons opvoeden en samen zijn voor altijd "Sprak die door de telefoon tegen haar " Ik wil naas tje kunnen liggen, je in mijn armen kunnen sluiten en je vertellen hoe blij ik met je ben "S prak die daanra
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 23:33:51 GMT
Leria Fullbright
Ze hoorde de stem aan de andere kant die zei dat het hem speet, en ze slikte even voor een moment, en de tranen kwamen weer opzetten.'' HEt spijt mij ook..'' sprak ze rustig en slikte even voor een moment.'' Maar.. maar..'' Ze stopte met haar woorden doordat alles weer begon te lopen en ze zachtjes begon te snikken. De vrouw keek even raar op en had wel door dat er iets aan de hand was.'' maar ik wil ook niet degene zijn die jij niet vertrouwd..'' sprak ze en slikte even.'' Ik wou het geslacht nog niet weten, dat weet je..'' sprak ze en lachte even door haar tranen heen, en keek vooruit naar de schuur waar haar broer nu uit kwam zetten.'' Kom dan naar me toe alsjeblieft, laat me je dan nu in mijn armen kunnen sluiten..'' sprak ze en keek om zich heen. Haar broer begon de paarden nu uit te laden in de stallen die hj zojuist had klaargemaakt, en keek even naar leria, ie even nar haar broer keek, maar de wond op haar buik weer een beetje open knapte waardoor het zwarte shirt wat ze aan had, een beetje donkerder begon te kleuren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 23:37:51 GMT
Paul Walker Hij hoorde je spreken " het geeft niks lieve sgat " sprak die en hoorde haar spreken over dat ze het geslacht nog niet had willrn weten " sorry " sprak die " kom naar beneden ik ben buiten " sprkndir en hing toen op en gaf de man zijn telefoon terug. " danku wel dat ik even mocht bellen " sprakndienteen de man waarna hij overstak en terug het grindpad op liep naar de voordeur waar jij bleef staan. Hij keek even opzei naar jayden die met de paarden bezig was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 23:44:48 GMT
Leria Fullbright
Ze keek naar de vrouw en liet haar wat perflex achter en liep naar voren nu, om slikte even toen ze hem zag en kwam langzaa dichterbij, en keek hem aan, terwijl de tranen bleven lopen. Het was misschien erg, maar om paul had ze momenteel nog meer gehuild dan haar vader. Maar misschien omdat ze wist dat het goed was, dat hij nu was gegaan, dat hij geen pijn meer had. Ze liep nu om hem af en sloeg haar handen nu direc om hem heen en drukte haar lippen zacht op de zijne en slikte ven.'' Het spijt me zo van vandaag.. het spijt me, Paul, alsjeblieft blijf nu..'' sprak ze een keek hem an, terwijl de tranen uit haar ogen vielen. De pijn op haar buik negeerde ze, ze negeerde alle pijn, dat had ze verdient, ze verdiende pijn..
|
|