years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 4, 2014 22:38:23 GMT
Sara Gather
Ze keek naar haar en glimlachte even. "Je kiest je eigen ouders niet hé." Zei ze nu ook rustig tegen haar en aaide haar merrie zelf ook even. "Je beslist toch lekker zelf wat je wilt doen met je paarden. Mijn ouders hebben nooit te beslissen gehad over mij. Ze vond het ook allemaal veel te gevaarlijk, en nu zit ik toch al goed verdiept in de paardensport." Zei ze rustig tegen haar en glimlachte eventjes. Toen ze een compliment uitbracht werd de glimlach wat groter. "Dank je. Mijn mooie meisje he." Zei ze tegen de merrie. "Ja, ik ben Sara." Zei ze rustig en schudde haar hand even. "Oké Sam." Zei ze met een glimlach. "Ga gewoon lekker springen als je dat wilt. Ik zal er wel bij zijn anders als je ouders het echt niet vertrouwen." Zei ze rustig. "Al weet ik dat Welsh pony's nogal een temperamentje hebben, maar als die van jou rustig genoeg zijn kun je daar wel op beginnen toch? Springen is nou niet echt mijn tak, ik zit vooral verdiept in western en dressuur. Maar ik heb wel enkele Spring lesjes en wedstrijden gedaan." Zei ze rustig en begon rustig verder te lopen naar de stallen die voor haar waren. "Kom op Gosie, kies je stal." Zei ze rustig. De merrie stapte een willekeurige stal in en Sara deed die nu rustig dicht. "Ik zal je zo meteen even komen rijden." Zei ze rustig en gaf de merrie een kus op de neus. De zadelkamer had ze al laten zien en ook de regels over de weide en al, dus daar hoefde ze niets meer over te zeggen. "Kom je even mee? Ik moet mijn hengst ook nog even binnen zetten." Zei ze rustig tegen haar.
|
|
Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 4, 2014 23:19:01 GMT
KIllian Hammond
Hij keek naar de man en snoof even voor een moment.'' Als je niet kan leven onder mijn regels, heb je gewoon pech, en daarmee sluit ik deze discussie ook af.'' Sprak hij aardig geirriteerd. Oh nee, met deze man zou hij nooit door een deur kunnen, en toen hij door zijn been zakte, deed hij verder niets. Killian kon heel aardig doen, tot je hem ging verwijten op zijn gedrag, of over hoe hij dingen nu eenmaal regelde, of het nu aardig was of niet. Hij wreef even over het stompje van zijn ene hand, hij moest binnenkort toch eens gaan kijken voor een andere hand.'' Deze vier stallen hiervoor zijn voor jou, naast mijn paard Hook.'' sprak hij rustig en keek hem aan. Hij legde de rest haastig en vluchtig uit zoals hij ook bij de anderen had gedaan, en knikte toen.'' vanavond het diner, bent u welkom.'' Sprak hij als laatste nog, al was het welkom wel even anders gezegd. Hij liep via de zijdeur naar buiten en liep naar het grote witte huis en ging naar binnen. Niemand kwam hier toch zomaar binnen, dit was zijn eigen huis. Hij ging zuchtend aan de eettafel zitten, en nam een bak koffie, zwart uiereaard, hij dronk niet anders. Misschien was het wel eens tijd voor een vrouw in zijn huis, maar tja, de vorige relatie ging 4 jaar geleden uit, omdat hij volgens haar te druk was met zijn paard.
Samantha Eisley
Ze keek naar haar en knikte.'' Kon ik ze maar kiezen zo af en toe. Oke het is heerlijk dat ze me alles geven wat mijn hartje begeert, maar verder in het een domper hoor.'' sprak ze en keek even naar Bluw Monday, die toepassenlijk op een maandag geboren was, en aan een kant een blauw oog had, en glimlachte even voor een moment en keek even naar de Merrie toen die een stal in liep. Ze vertelde over het springen en ze knikte.'' Dat zou ik fijn vinden, al kan ik wel springen, maar daar weten mijn ouders niets van. Mijn instructice heeft het een aantal keren met me gedaan, omdat ze merkte dat ik het graag wou.'' Sprak ze rustig en glimlachte even.'' Ik wil zo graag SGW doen met mijn twee pony's.'' sprak ze en glimlachte even.'' maar je raad het al, dat vind mijn moeder helemaal gevaarlijk.'' sprak ze en schudde op het laatste even haar hoofd.'' Nee ik ga even met Monday het bos in.'Er is daar een geweldige crossbaan heb ik al gezien. Ga je anders zo mee?'' vroeg ze nu even rustig en keek haar aan, hoopte toch wel dat ze dat leuk zou vinden, ook al was ze meer van de dressuur.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 4, 2014 23:49:48 GMT
Niklaus Morgan
Niklaus probeerde iets meer recht te staan terwijl hij naar de woorden van de man luisterde en het was al lang duidelijk dat hij bij verre na niet aan de goede kant van hem stond. 'Ik heb er ook geen behoefte aan om deze zinloze discussie voort te zetten' zei hij, ja iemand die niet weet dat je met bepaalde dingen behandeld uit beleefdheid is het een vrij zinloze discussie. Hij krijgt dan vier stallen aangewezen en een uitnodiging voor een welkomst diner, hoe leuk. 'Het is beter van niet, want het zou maar teveel zijn hmm' zei hij en Lemon op stal ging zetten, bij de stallen zakte hij wel even helemaal door de benen heen. Het was ook gewoon niet goed dat hij zijn been zoveel gebruikte, zijn been had in zijn conditie gewoon rust nodig. Lemon drukte zijn neus tegen hem aan ten teken dat hij Niklaus wou helpen of uit een troostende reactie, Niklaus wist het niet zeker. Het kost hem wat moeite om overeind te komen maar uiteindelijk staat hij toch weer in de benen. 'We gaan later mennen Lemon, ik beloof het' zei hij hem en naar buiten liep om op het bankje te gaan zitten even en daarna weer in de benen komt om eerst naar de auto te lopen om zijn koffers te pakken en dan naar zijn woonruimte loopt. Nou weet ik eigenlijk niet meer of hij een kamer aangewezen had gekregen, maar bij deze is dat gewoon gebeurd aangezien anders hij zo kamerloos is. Hij doet de deur van zijn kamer open die hij vervolgens achter zijn kont dicht doet en op het bed gaat zitten die er staat, nadat hij zijn koffers ergens had neergezet. Niklaus zet zijn masker af en haalt zijn medaillon te voorschijn. Wanneer hij naar de foto's kijkt die er instaan vormen zich langzaam tranen in zijn ogen, nee Niklaus is niet altijd zo geweest zoals hij nu is.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 5, 2014 14:05:09 GMT
Sara Gather
Ze keek naar Sam en glimlachte eventjes naar haar. Ze luisterde naar wat ze allemaal te zeggen had en knikte dan eventjes naar haar. "Nou dat is dan leuk toch?" Zei ze rustig. "En er is niets gebeurd met je zo te zien als je al hebt gesprongen, dus dan zou je moeder zich er ook niet druk om moeten maken." Sprak ze en aaide haar merrie even. Ze knikte even op haar vraag. "Natuurlijk, dan neem ik mijn hengst even mee. Gosie kan wel even wachten, en Estas moet het toch nog wat leren allemaal. Het zadelen was geen probleem, het erop zitten was ook niet zo lastig meer, maar vooral het luisteren naar hulpen kon ie nog niet goed en deed ie lastig mee. Maar Sara kon hem goed inhouden. Stap, draf en galop was geen probleem voor hem, halt was minder.. Springen had ze ook al gedaan met hem, maar misschien moest ze toch met Sarah gaan, die had meer ervaring maar mistte net dat beetje pit om hindernissen goed te nemen. De merrie briestte en Sara zuchtte. "Ik zet Estas even in de stal en neem toch Gosie maar mee. Gewoon voor de veiligheid. Estas is nog maar net onder het zadel en ik moeter nog aan werken bij hem." Zei ze nu ook rustig. "Zadel je pony al maar op in ieder geval, ik ben zo klaar." Zei ze rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 5, 2014 14:07:23 GMT
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 5, 2014 14:20:21 GMT
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 5, 2014 14:25:16 GMT
Paul Walker Hij draafde op het lijntje met kruisjes aan en voelde hoe de hengst heter werd namate ze dichter bij de hindernissen kwamen. Hij zuchtte even en draaide een volte voor de eerste hindernis die hij steeds kleiner maakte. Toen de hengst weer wat rustiger werd en het bit lols begon te laten, en zijn hals rustig liet zakken aan de teugel liet paul hem uit de volte gaan naar de hindernis waar de hengst nu redelijk rustig over het lijnte sprong. Gelijk na de laatste hindernis bij de landing voelde hoe al dat de hengst van plan was zijn kop tussen de benen te houden. Gelijk ging hij diep zitten en gaf een flinke ruk aan de teugel waar door de hengst zijn hoofd om hogo gooide. Gelijk dreef paul aan zodat de hengst wel in de galop bleef zitten. Toen de hengst door galopeerde klopte paul hem even op zijn haals " Braaf " Mompelde hij wat. Nee paul was niet altijf zo geweest, zijn ouders hadden een grote fokkerij gehad en paul reed de paarden altijd voor zijn ouders in de wedstrijden. maar zijn ouders verlangde steeds meer, altijd maar eerste worden en uit eindelijk zelfs de Olimpische spelen. Steeds een andere leraar kreeg hij en nee aardiger werden ze er ook niet op. Hij liet de hengst even wat galoperen en zuchtte even. Thuis gaf hij ook les aan leerlingen en dat had hem altijd prima bevallen. Hij was daar geduldig en rustig, en niet als wanneer hij op het paard zat. Maar sociaal nee dat was paul niet. meer omdat hij altijd moest rijden van zijn ouders dus nooit echt vrienden had kunnen maken.
Leticia Oritz Een land rover met een twee paard trailer reed het erf op. Dit was niet wat lett ygewend was om te rijden. maar ze hoopte zo dat niemand haar jerkende hier. En als ze dan met zoon grote vrachtwagen aan kwam rijden ja dan viel dat wel op. Ze hoopte zo dat ze hier zouden geloven dat zij nog nooit paard had gereden en dat dit haar eerste 2 paarden waren. Maar ze wist als er maar 1 iemand tussen dat die haar herkende en zijn mond voorbij praten het over was. Ze parkeerde de auto enzag in de verte een jongen op een paard rijden en een rustig zette de ze motor van de auto uit. Even zuchtte ze en keek naar haar spijkerbroek en schoenen die ze aan had. Ze was zo gewend altijd in een rijbroek en der dure laarzen te lopen maar dat kon nu gewoon niet meer. Ze stapte uit en drukte de deur dicht en opende het luikje van de trailer en keek even naar binnen " We gaan hier een nieuwe start maken jongens " sprak ze maar zag hoe de merrie angstig achteruit schoot, altans hoe ver dat lukte in de trailer en zuchtte even. Sinds het ongeluk vertrouwde de merrie haar ook niet meer. Ze sloot het deurtje weer en liep bij de trailer weg en liep het erf op in de hoop dat ze iemand kon vinden, maar toch ergens ook bang herkend te worden
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 5, 2014 14:40:24 GMT
Samantha Eisley
Ze keek naar haar en zuchtte wven.'' helaas doet ze dat wel.'' sprak ze en knikte even later.'' Ik zadel Blue Monday wel, ik moet met Moon straks even dressuur oefenen, zaterdag wedstrijd.'' Sprak ze rustig en knikte even voor een moment, en haalde het tuig van haar pony, die ze direct zadelde. Ook iets wat ze nooit zelf mocht doen, maar ze had het inmiddels vaak genoeg zelf gedaan, ja haar intructrice die ze altij had gehad, had haar genoeg geleerd. De hengst snoof een beetje en ze liep alvast naar buiten, en wachtte daar rustig op Sara, daarna zou ze wel eens opstappen op hem Anders zou hij toch alleen maar lopen stuiteren als ze erop zat, en dat had ook niet zoveel nut. De Pony schrok echter een beetje van een auto die het terrein op kwam waardoor zijn hoofd in de lucht schoot, en hij direct achtteruit stapte.'' Hoo maar Monday..'' sprak ze kalm en de hengst snoof nog even een aantal keren, met zijn oren in de richting van de auto en trailer en ze klopte de hengst even op de hals, die een beetje kalmeerde nu weer.
Dastan Hammond
Hij zag zijn broer in de keuken zitten, en die leek duidelijk niet blij. Hij liep dus zelf maar even naar buiten en keek even rond. Duidelijk was iedereen al gearriveerd, dacht hij zo, maar hij zag toch nog een trailer het terrein op rijden en glimlachte even voor een moment en keek haar kant uit. Hij groette even het meisje dat op het terrein stond, en liep daarna door naar de auto en trailer.'' Goedemorgen.'' sprak hij rustig en keek haar aan. Ja je zou hem niet snel in de eventing sport zien, dus daar had ze mazzel mee, hij herkende haar nietm hij zat echt in de arabieren, en dan vooral in de fokkerij, zijn broer bracht meestal de paarden uit, al deed hij het tegenwoordig steeds vaker zelf, zijn broer mocht niet meer hoog rijden sinds hij zijn hand kwijt was geraakt tijdens een wedstrijd. Tja, iedereen in de springwereld wist hoe zijn broer zijn hand helemaal verbrijzeld kreeg door zijn eigen paard, Captain hook. Maar hij zag nooit kwaad in het paard, en het paard had al zijn vertrouwen nog, al reed Killian nauwelijks meer, hij had geen doel meer. Dastan vond het meer dan jammer, maar wist dat zijn broer wel andere mensen graag wou leren.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 5, 2014 14:48:05 GMT
Sara Gather
Ze keek naar haar en glimlachte even wat. "Is goed Sam." Zei ze rustig tegen haar en begon rustig te lopen naar de vrachtwagen. Ze haalde de hengst er uit en zette hem naast de stal van haar merrie waarna ze alle zadels en haar spullen in de zadelkamer dropte. Ze nam het veelzijdigheidszadel rustig mee met het hoofdstel dat er bij hoorde en begon Gosie in de stal op te zadelen. Ze had een western set, een dresuur set en 2 recreatiesetjes, gewoon als ze eens wat anders wou doen met beide paarden. Ze borstelde haar eerst even helemaal en zadelde haar dan op om te vertrekken. Ze zag dat Samantha al klaar was en glimlachte even. Haar pony schrok, maar die leek wel weer gekalmeerd na even waardoor ze nu ook dichterbij kwam. "We kunnen." Zei ze nu rustig en glimlachte weer naar haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 5, 2014 14:55:36 GMT
Leticia Ortiz Ze zag iemand op haar afkomen, en een stukje verder op zag ze ene klein meisje met een pony die duidelijk bleek te schrikken van de auto. Gelukkig ging dat allemaal goed. Ze keek naar de man die naar haar toe was gekomen en glimlachte even " Goedemorgen "Sprak ze terug naar hem " Ik ben Letty " Nee haar echte naam zou ze nooit voluit gebruiken. Ze wilde het risico zo klein mogelijk houden. haar achternama gebruikte ze ook zo min mogelijk " Ik zou hier vandaag mt twee paarden komen " sprak ze glimlagend tegen hem en keek even naar de trailer, ,maar daar kwam totaal geen herrie uit en ook bewoog deze amper. Mooi de 2 waren rustig en daar was ze blij om. Al wist ze dat de merrie veranderde zodra ze hindernissen,tuig en letty zag.
Paul walker Rustig liet hij de hengst op nieuw naar het lijntje toe galoperen en voelde hoe de hengst al vroegtijdig wilde versnellen. Hij gaf een halve ophouding waardoor het dier weer rustig ging galoperen en rustig sprong hij het lijntje. Dit keer galopeerde het dier rustig door in plats van zijn kop tussen de benen willen steken en weg wilde galoperen. Hij keek even naar de andere hindernissen die er stonden en bedacht in zijn hoofd een parcourtje. Rustig liet hij de hengst op een stijltje galoperen waar het dier overheen vloog. 4 galop spronger daar achter stond een oxer waar het paard even voor twijfelde. Paul drukte zijn kuite aan en het dier besloot om toch maar te springen. Bij de landing klotpe paul even op zijn hals en rustig galopeerde hij naar de volgende hindernisse
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 5, 2014 15:12:18 GMT
Samantha Eisley
Ze keek naar hoe ze nu naderde en knikte even.'' Mooi.'' Sprak ze en steeg zonder moeite op de pony, die toch duidelijk kleiner was dan het paard van Sara, maar ja, dat was natuurlijk logisch. Het was niet voor niets een pony. Ze glimlachte even voor een moment en keek haar aan.'' Nou ben je er klaar voor?'' sprak ze nog en begon nu rusig te stappen en pakte haar teugels netjes beet. Haar houding was eigenlijk gewoon perfect, je snapte niet dat een meisje zoals zij, zo erg beschermd werd, terwijl ze duidelijk in heel kon komen in de dressuur sport. De pony wou gaan draven, maar hield hem netjes in. Ja straks zou het wel wat moeilijker worden, want als de pony eenmaal hard mocht, nou dan snap je het wel, dan ging ie ook hard. En dan kreeg ze hem nooit zo heel goed terug in een rustiger tempo, en dat vond ze dan nog best wel moeilijk.
Dastan Hammond
Hij keek naar haar en knikte.'' Ik ben Dastan, het broertje van Killian de officiele eigenaar van dit alles.'' sprak hij rustig en keek naar haar.'' Ik zal dan even moeten kijken waar Killian jou heeft ingedeeld, volgens mij in de andere schuur, waar mijn Arabieren ook staan.'' sprak hij rustig en knikte even voor een moment.'' Daar zijn namelijk nog vier vrij, naast die van mij.'' Sprak hij rustig en knikte even.'' loop anders even mee naar binnen. Leg ik je even wat uit, en dan kun je de paarden uit laden.'' sprak hij rustig en glimlachte even vriendelijk.'' en als je dan tijd hebt, kun je wel even kennis maken met mijn broer. Hij was niet in een al te beste bui zonet, maar het is meestal met hem zo weer vervlogen.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 5, 2014 15:50:06 GMT
Sara Gather
Ze glimlachte eventjes naar haar en gaf een rustige knik. "We kunnen." Zei ze nu ook rustig tegen haar en steeg rustig op. Ze aaide de merrie even en nam vrij automatisch ook een goede houding aan, al hield ze de merrie wat losser aangezien ze haar wel een beetje kende onderhand. Ze keek even naar Samantha en glimlachte even. "Je word vast een geweldige en succesvolle ruiter Sam." Zei ze glimlachend als ze haar houding bekeek. "Je kunt ver komen, als je ouders niet zo overbezorgd zouden zijn althans." Voegde ze er ook rustig aan toe nu en keek rustig voor zich uit om toch wat op te letten. Gosie bleef een dier, ze kon nog altijd vreemd uit de hoek komen en daar hield Sara ook wel rekening mee natuurlijk. Ze nam de teugels wat strakker en bleef rustig verder stappen met de merrie, ze zou pas versnellen als Sam dat ook deed.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 5, 2014 16:05:36 GMT
Samantha Eisley
Ze knikte even rustig en reed de weg rustig over naar het bospaadje. Ze moesten toch eerst nog even instappen, dus kon ze straks nog hard genoeg. Haar pony was heel nieuwsgierig in de ronde te kijken, dus lette ze goed op hem, dit pad hadden ze nooit echt eerder samen gedaan, zeg gerust dat zij nu haar eerste buitenrit maakte in haar leven, maar ze ging er dus nu al direct van uit dat het haar wel goed af ging lopen. De pony kende ook duidelijk niets van buiten, dus nu er een trekker in het land verderop reed, deed de pony ook direct een beetje gek, en begon te etteren onder Sam.'' Heey, Monday..'' sprak ze rustig, en de pony schoot er nu al vandoor met haar erop. Ze slikte, probeerde zo rustig mogelijk te blijven, maar het werkte niet echt, want toen meneer een scherpe bocht maakte, raakte zij haar evenwicht kwijt, en kukelde zo op de grond, waarna de pony nog verder gallopeerde het bos in.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 5, 2014 16:39:12 GMT
Pauil Het pad naar het bos liep langs de bak waar hij aan het rijden was. Hij liet de hengst nog een stijl springen en liet hem daarna stappen en zag de twee naar het bos toe vgaan.maar toen ze bij het os kwamen zag hij hoe de pony schrok van een trekker die op het land reed. Het meisje viel er af en hij zag hoe de pony het bos in galopeerde. hij bedacht zich geen moment, ook niet of dangerous killer de hoogte wel zou halen van het hek. Hij trok de hengst om zette hem in een best ruime maar gecontroleerde galop en dreef flink door toen ze bij het hek kwamen " Toe jongen "S prak die als een extra verduidelijking dat hij wilde dat de hengst sprong. En wonder boven wonder sprong die ook, em haalde het dier het ook nog. Na de landing dreef hij het dier wat harder aan. Als de pony te ver weg zou zijn zou het lastig zijn hem te vinde n in dit grote bios. Hij raasde langs de twee meiden heen en na ongeveer 10 minuten zag hi jde p0ny staan. De teugels waren in de knoop geraakt en vast aan een tak blijven zitten. Hij nam zijn hengst terug en stapte langzaam naar de pony toe. Hij steeg af en bond zijn eigen paard vast " Rustig maar beestje "s prak hij tegen de pony., Hij aaide het dier even over zijn halsen pruste wat om de knoop los te krijgen. IOets wat natuurlijk niet lukte. Hij viste zijn zakmes uit zijn zak waarme hij de teugels los sneed. Nu had hij twee losse teugels oke dat was ook niet handig om die pony mee te nemen zo. Hij maakte 1 kant van de teugels los van het bit, en de andere bevestige hij aan bijde ringen. Hij knoopte het kapote deel terug ana het andere uiteinde en wat hij nu had leek wel op een soort longeerlijn. Hij knoopte zijn eigen paard weer los en steeg er op. Even gaf hij hem waarschuwend een ruk aan de teugels toen hij begon te drijgen naar de pony. Hij draafde aan en kwam na 15 minuten terug bi jde twee " gaat het " Vroeg hij
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 5, 2014 19:07:26 GMT
Samantha Eisley Ze keek naar hoe ze nu naderde en knikte even.'' Mooi.'' Sprak ze en steeg zonder moeite op de pony, die toch duidelijk kleiner was dan het paard van Sara, maar ja, dat was natuurlijk logisch. Het was niet voor niets een pony. Ze glimlachte even voor een moment en keek haar aan.'' Nou ben je er klaar voor?'' sprak ze nog en begon nu rusig te stappen en pakte haar teugels netjes beet. Haar houding was eigenlijk gewoon perfect, je snapte niet dat een meisje zoals zij, zo erg beschermd werd, terwijl ze duidelijk in heel kon komen in de dressuur sport. De pony wou gaan draven, maar hield hem netjes in. Ja straks zou het wel wat moeilijker worden, want als de pony eenmaal hard mocht, nou dan snap je het wel, dan ging ie ook hard. En dan kreeg ze hem nooit zo heel goed terug in een rustiger tempo, en dat vond ze dan nog best wel moeilijk. Dastan Hammond Hij keek naar haar en knikte.'' Ik ben Dastan, het broertje van Killian de officiele eigenaar van dit alles.'' sprak hij rustig en keek naar haar.'' Ik zal dan even moeten kijken waar Killian jou heeft ingedeeld, volgens mij in de andere schuur, waar mijn Arabieren ook staan.'' sprak hij rustig en knikte even voor een moment.'' Daar zijn namelijk nog vier vrij, naast die van mij.'' Sprak hij rustig en knikte even.'' loop anders even mee naar binnen. Leg ik je even wat uit, en dan kun je de paarden uit laden.'' sprak hij rustig en glimlachte even vriendelijk.'' en als je dan tijd hebt, kun je wel even kennis maken met mijn broer. Hij was niet in een al te beste bui zonet, maar het is meestal met hem zo weer vervlogen.'' Letty ortiz Ze luisterde rustig naar hem toen hij zich ook voor stelde aangenaam "S prak de glimlagend tegen hem en hoorde hem sprkeen dat hij niet de offischele eigenaar was. Ze luisterde rustig verder over waar haar paardden zouden staan. " Ik vind het allemaal goed "S prak ze glimlagend en knikte even " Lijkt me een goed idee, al kunnne die van mij een hele dag o pde wagen stana "S prak de en streke even door zijn haar "Zopu je me andwers daar even mee kunnen helpen. Ik rij nog niet zo lang en mijn merrie heeft best veel pit "s prak ze, oke ze kon toch niet zeggen dat hyaar merrie gewon bang voor haar was en daarom gek werd als zei in de buurt was " Ik zal even mijken straks en anders zie ik je broer wel op een ander tijdstip denk ik " sprak ze rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 5, 2014 19:28:13 GMT
Dastan Hammond
Hij keek naar haar en glimlachte even.'' natuurlijk wil ik even helpen, geen probleem.'' sorak hij rustig en knikte even. Dat ze net begonnen was, verbaasde hem ergens, ze leek als een aardig professionele ruiter, maar goed. Het zou wel aan hem liggen.'' Zul je alleen even moeten wachten, ik moet die arabieren van mij even in de buitenbak gooien, althans mijn merrie's. Abal en Alzubra moeten er nodig uit.'' sprak hij rustig en lachte even.'' Ik heb namelijk vandaag geen tijd om ze beide te rijden, en de hengst moet rijden voor zijn jaarlijkse hengstenshow, bij een vriend van mij, dus die heeft even voorrang op de merrie's.'' sprak hij kalm en keek haar aan, en begon nu te lopen.'' loop maar even mee, dan vertel ik je even wat dingetjes, dan gooi ik die arabieren naar buiten, en laat ik je de stallen zien, en dan even jou paarden in hun stallen brenegn.'' sprak hij kalm en glimlachte een beetje en liep naar het bord, en vertelde haar het verhaal wat Killian altijd vertelde over hoe het hier werkte, en gaf haar daarbij direct even een rondleiding in de schuur waar ze nu zaten.'' Deze binnen bak word door iedereen eigenlijk gebruikt, dus jij zal even een stukje buiten moeten lopen om hier te komen.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 5, 2014 19:35:49 GMT
Letty Ze glimlachte even "D ankjewel "sprak ze glimlagend naar hem en hoorde hem spreken over zijn arabiertjes en begrepe het wel. paarden die belangrijke wedstrijden hadden gingen bij haar ook altijd voor : Ik snap het "S prak ze rustig waarna ze met hem mee liep en luisterde toen hij dingen uit ging leggen. Ze keek naar de stallen die ze toegewezen kreeg "Het is hardstike mooi hier "s prak ze en kee keven naar de bak. dit was zulk mkooi spul om in te rijden e nze had het cros bos al gezien en de hindernissen buiten en iets kriebelde weer in haar om te rijden. Maar door die stomme angst durfde ze gewoon niet meer. ze streek haar haar even naar achter en keek hem even aan " Dat geeft ni,s " Rijde ndeed ze toch ampoer. de hengst longeerde ze dagelijks maar met de merrie ko nze niks meer. ergens vond ze het rara dat hij niet wist wie ze was. Oke het was eens een keer fijn. maar het was zoveel in het nieuws geweesten in de krant. Maar zou ze hier wakker van liggen, nee totaal niet
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 5, 2014 19:53:44 GMT
Sara Gather
ze keek naar de pony waar ze opreed en begon zich eigenlijk wat zorgen te maken over haar. Had ze wel ervaring met buiten ritten? De actie die de pony gaf door de trekker was haar al wel meteen duidelijk dat de pony er geen ervaring mee had. Toen ze van de pony viel steeg ze meteen af en rende naar haar toe. "Samantha! Gaat het wel?!" Vroeg ze dan ook wat bezorgd nu. Ze had een behoorlijke smak gemaakt. Ze zag een man die achter de pony aanging en wat later terug bij hun kwam en dezelfde vraag stelde. Oh wat hoopte ze dat het niet erg was. Voor haar en voor de reactie van haar ouders, die zouden vast flippen als ze het te weten kwamen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 5, 2014 20:07:15 GMT
Dastan Hammond
Hij keek naar haar en streek eben een lok nar achteren en keek nu naar zijn arabieren die aan de overkant stonden.'' en dit zijn min drie praaltjes.'' Sprak hij nu ook even rustig en streek de zwarte merrie even over haar neus.'' Abal is momenteel drachtig, en is over een weekje uitgerekent, dus je snapt wel dat ik hier ook best vaak te vinden ben.'' Sprak hij en lachte even.'' in denacht wil ik haar eigenlijk in de paddock bhierachter hebben, maar ze is er al een keer uitgebroken, en zelfs met mijn andere merrie vind ze het niets op in de nacht buiten te staan.'' Sprak hij en lachte even voor een moment.'' Nou ik zal die twee even buiten gooien. Wil je anders Abal meenemen? ze is nu toch zo sloom en suf door haar dikke buik, die doet bijna niets meer. Is heel braaf.'' Sprak hij en deed de merrie een touwhalster om, en de andere merrie ook en pakte een touw.
Samantha Eisley
Ze keek naar hen en kreunde even en streek over har kont. Er was een tand door haar lip heen gegeaan, dus haar lip was ook een beetje aan het bloeden en ze knikte even naar beide.'' ja het gaat wel.. Ik had alleen dit niet verwacht.. ik bedoel ik rijd al jaren op Monday..'' sprak ze en keek even naar de teugels die hij had kapot gesneden. '' oh nee..'' sprak ze direct en keek naar de teugels.'' Mijn moeder..'' sprak ze en slikte even voor een moment. De pony keek nog steeds angstig naar de trekker die verderop reed, en deinsde ook nu weer achteruit, en wou weer wegrennen, want die trekker vond hij duidelijk maar niets.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 5, 2014 20:14:30 GMT
Paul Hij steeg van zijn eigen paard af en bond die vast aan een boom. nee het was een takke dier maar bang voor een trekker was die niet. Hij zag je reactie op de teugels "te redden waren ze al niet meer, ik heb nog wel zoon paar liggen geen zorgen "S prak die rustig en voelde hoe de pony begon te trekken. Nee hier op kon die echt niet meer gaan zitten dat zou er echt niet uit zien. Hij hield de pony vast maar niet al te straks zodat hij niet in de mond zou gaan trekken van hetdier. Hij vreef zachtjes over het beestje zijn hals " rustig maart "S prak die sussend tegen de pony en keek naarde twee meiden " Ik ben paul "S prak die rustig naar ze en wees naar zijn hengst " Das Dangerous Killer "S prak die rustig " Nu voor het eerst even niet zo Dangerous als normaal " sprak die glimlagend
Letty Ze liep rustig met hem mee en luisterde naar hem. Ook zijn vraag of ze zijn merrie mee wilde nemen en knikte toen even. Een paard mee nemen ja dat deed ze dan nog wel. Zachtjes streek ze over de neus van de merrie "ze zijn mooi " sprak ze glimlagend tegen hem en klikte het touw aan het touwhalster en rustig opende ze de deur zodat de merrie er uit kon. " Ik loop jou wel achterna aangezien jij precies weet waar zemoeten staan "Sprak ze rustig tegen hem
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 5, 2014 21:19:19 GMT
Sara Gather
Ze keek naar Sam en haalde even opgelucht adem. "Gelukkig." Zei ze dan ook rustig en keek even naar haar lip. Veel kon je daar nou niet echt aan doen, dat moest zelf dicht groeien. "Misschien was hij er gewoon nog niet echt klaar voor." Zei ze zacht en keek rustig naar de teugels van de pony toen Sam daar wat over zei. "Ze mag al mooi blij zijn dat je nog leeft. Ik denk dat die moeder van jou eens haar ogen moet opendoen voor de rest van de wereld." Zei ze zacht en keek naar de man die zich voorstelde als Paul. Ze knikte even vriendelijk. "Ik ben Sara." Zei ze nu rustig en keek naar haar paint merrie die nu met haar oren in haar nek naar zijn hengst zat te kijken. "En dat is Golden Sarah Velvet. Oftewel Gosie." Voegde ze er aan toe en keek weer naar hem. De merrie hoefde gewoon even geen hengsten te hebben momenteel. Nooit goed mee overweg gekund, behalve met Estas, daar was ze dikke vriendjes mee.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 5, 2014 22:12:34 GMT
Rhyme: Ze werd het erf op gereden en met een grote lach stapte ze de auto uit. Haar moeder stapte uit om vervolgens Rhyme te vergezellen bij de trailer. Daar haalde ze haar paard eruit. "Serpine." Zei ze met een brede glimlach, het paard was blij dat het eruit mocht en duwde zijn neus dan ook tegen haar wang. "We zijn er." Grijnsde ze dan ook breed. Ze reed western, maar hield ook ontzettend van springen. iets wat goed was, want dat deed het paard ook. Haar moeder glimlachte en gaf haar een knuffel. "Bel je?" Vroeg ze en Rhyme knikte. "Natuurlijk, maar dit is ontzettend leuk en ik ga het naar mijn zin krijgen." Verzekerde ze haar moeder. De koffer werd neergezet en daar werd dan ook het zadel opgelegd en het halster, toch liet ze de koffer nog even staan, Serpine was nu even belangrijk en dat ze natuurlijk een plek voor hem vond. Ze moest zich ook nog even aanmelden. Ze keek of ze iemand zag staan en beet bedenkelijk op haar lip. Ze liep verder het terrein op. "Hallo?" Riep ze even, hoopte dat er iemand was die haar kon helpen. Naam: Rhyme Hillyard Geslacht: Vrouw Leeftijd: 17 Foto/uiterlijk; Extra; je paard: naam: Serpine geslacht: merrie ras: Paint leeftijd: 5 foto/uiterlijk: extra
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 6, 2014 18:15:07 GMT
@ ruka, graag volledig lijstje invullen, voor je je intro doet voor nu word je personage nog niet gerekend als officieel aangemeld, en word je post nog even genegeerd. Samantha Eisley Ze keek naar haar en glimlachte even voor een moment, en voelde haar kont dreunen.'' Ik wil zo graag eventing doen.. ik dacht dat ik dit wel kon doen, omdat ik Monday al best wel goed kan rijden..'' sprak ze tegen beide.'' Oh maar ik vergeet me voor tes tellen..'' sprak ze en keek naar Paul.'' Ik ben Samantha Eisely, maar alsjeblieft noem me Sam.'' sprak ze rustig en pakte nu voorzichtig haar pony aan, omdat ze zich er verantwoordelijk over voelde. Ze slikte even en keek naar beide.'' Ik moet maar eens iemand vinden die me les kan geven.'' sprak ze niet wetend dat Paul les gaf, en nu ook bij hun stond.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 6, 2014 18:21:13 GMT
Paul Walker Hij luisterde rustig naar bijde en glimlachte lichtjes "Aangenaam "S prak die naar beide en gaf haar haar pony terug en hoorde haar spreken over dat ze graag eventing wilde doen en ze les wilde. Hij maakte rustig Dangerous Killer los en steeg op. Nu begon de hengst wel wat te drammne, net zo hoog mogen springen en mogen crossen en nu moest hij weer hardstike braaf stil staan. Dat snapte hij dus niet " Ik wil je best springles geven, Dresuur lijkt me niet meer dat jij dat nodig hebt en daar ben ik zelf ook niet zoon held in met lesgeven "S prak die rustig en keek naar je " Over de cross weet ik ook weinig, ik spring wel eens een boomstammetje en ga wel eens het water in en daar blijft het bij "S prak die rustig en gaf de hengst even een trap toen die flink begon te etteren en zelfs begon te slaan naar de twee andere paarden
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 6, 2014 18:35:55 GMT
Sara Gather
Ze glimlachte eventjes en keek naar Sam. "Ik ben al bli jdat er niks ergs is gebeurd met jou, het was een harde smak die je maakte." Zei ze zacht tegen haar en steeg zelf nu ook weer even op in het zadel van haar merrie. De merrie was nog steeds met haar oren in haar nek aan het kijken naar de hengst die voor haar stond. "Zeg, stop eens met zo zuur te zijn." Sprak ze wat streng tegen de merrie. "Dressuur en snelheid mag je mij wel voor contacteren. Ook al lig ik vooral western gericht heb ik toch een goede instructie cross gehad vroeger." Zei ze rustig tegen haar en glimlachte eventjes. "Maar springen kun je dan toch even beter bij Paul gaan doen." Voegde ze er aan toe. De merrie kwam even omhoog met haar voorbenen toen de hengst uithaalde naar haar en hinnikte dreigend. Sara greep zich vast aan de manen van het dier en gaf haar dan een schop. "Stop nou eens met dat gedrag van je. Waarom Estas wel en de andere hengsten niet? Je bent een dikke aansteller Gosie." Sprak ze gewoon tegen de merrie toen ze weer neerkwam.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 6, 2014 19:22:27 GMT
Niklaus Morgan
Nadat hij zijn rust moment had genomen voor zijn been en dat ene momentje voor zichzelf waar hij even alleen kon zijn met de foto's van zijn overleden dochtertje en vrouw komt hij weer in de benen, waarop hij zijn masker weer opzet en zijn cane vastpakt. Hij stapt de kamer uit en doet deze op slot om vervolgens het sleuteltje in zijn broekzak te steken. Niklaus loopt dan weer verder om naar zijn mentrailer te lopen en om eerst de menkar van de trailer af te halen, om daarna vervolgens Lemon uit de stallen te halen. 'Ben je er klaar voor om even te werken jongen' glimlacht hij tegen Lemon wanneer hij bij zijn stallen is. Hij doet het hoofdstelsel bij Lemon om en legt zijn leidsel eerst nog even over zijn schouder heen terwijl hij Lemon naar buiten heen leid. Zo gauw hij bij zijn menkar is zet hij Lemon voor de kar vast en doet zijn leidster om. Hij gaat dan wanneer alles gereed is in de kar zitten om hem in de buitenbak te leiden, natuurlijk stapt hij ook even uit om de buitenbak te sluiten niet dat Lemon er zomaar ineens vandoor gallopeert. 'Ok laten we zien wat we vandaag kunnen bereiken' zei hij tegen Lemon terwijl hij zijn cane naast zich in de kar had gelegd en het mennen begon.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 6, 2014 20:28:16 GMT
Samantha Eisley
Ze luisterde naar beide en streek haar pony even over de hals.'' Zou jij me dan springlessen kunnen geven, Paul? vroeg ze rustig en slikte even en keek naar Sara.'' Want ik wil niet opscheppen, maar dressuur lessen heb ik genoeg gehad, en zelfs mijn oude instructrice zei dat ik niets meer echt hoefde te leren tot dat ik in Z1 ging starten, en ik weet niet o jij mij pirouetten kan leren en dat soort dingen?'' vroeg ze rustig en keek haar aan.'' Maar dat is niet op korte termijn van toepassing, met Monday start ik zaterdag in het L2, en met moon rijd ik M1, en Applebee zelfs nog B.'' vertelde ze rustig en keek hen aan.
Dastan Hammond
Hij knikte even en nam Alzubra mee naar de bak buiten die direct haar hoofd in de lucht gooide en duidelijk behoorlijk snoog, en haar staart dierlijk in de lucht deed. Hij liet haar nog niet los, maar wachtte tot zij binnen zou zijn, en de draden dicht had, Abal zou toch mee lopen als een mak schaap, die zou niet veel uithalen. Zo af en toe deed abal waarschijnlijk de oren in de nek, en zou ze stoppen, door het geschop van het veulen wat er zelfs straks al aan zou komen...
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 6, 2014 20:36:06 GMT
Paul Walker HIij hoorde haar spreken en knikte even " met alle plezier S prak die glimlagend tegen haar en streek de hengst even over zijn hals " ik weet alleen niet of jullie het erg vinden maar ik moet hem toch nog even een half uur flink rijden, anders heb ik straks geen stal meer maar heeft Killian brandhout en ik denk niet dat hij daar blij van word " Op het moment dat hij dat sprak begon de hengst te snuiven en te trappelen op zijn plek. Net of hij paul verstond, d at deed hij natuurlijk niet. Maar Dangerous Killer was gewoon een etter eerste klas, De hengst kwam even laag omhoog wat hem gelijk een flinke trap van paul op leverde. Even legde de hengst zijn oren kwaad in zijn nek en snoof even verontwaardigd " ja doen dan ook even normaal ezel " Sprak hij tegen de hengst waarna de hengst snuivend zijn hoofd schudde
Leticia Ortiz Ze liep met de merrie rustig achter Dastan aan. Zoalng de merrie niks deed vond zij het ook allemaal prima. wandelene en longeren vond ze zowizo geen probleem. En lesgeven ook niet. Maar denk maar niet dat Letty og ook maar op 1 paard stapte, hou oud en hoe braaf ook. nee geen paarden om te rijden meer voor hjaar. En al helemaal haar eigen merrie niet meer. Ze hoopte dat de merrie straks bij Dastan normaal zou doen. ze streek even een pluk haar achter haar oren e nzag dat Dastan met Alzubra al in de wei stond. maar ze wist ook dat je met zoon hoog drachtige merrie niet al te hard kon lopen. Daarom deed ze het ook rustig aan
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 6, 2014 20:47:10 GMT
Dastan Hammond
Hij wachtte rustig tot zij er ook in wa, en liet toen de merrie los, die direct zich omdraaide en in volle gallop wegspurte, en ene hinnik liet horen. Hij glimlachte even terwijl hij naar Alzubra keek en even glimlachte.'' Ik ga haar een beetje in de gaten houden vanaag, ze loopt vandaag erg langzaam, volgens mij staat ze echt op knappen.'' sprak hij rustig en keek naar de merrie en zuchtte even voor een moment.'' Ze is gedekt door een schimmel, dus ik ben heel benieuwd hoe het eruit komt te zien, en vooral welk geslacht.'' sprak hij en glimlachte even.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 6, 2014 20:54:41 GMT
Leticia Ortic Toen ze bij de buitenbak aan kwamen liep ze naar binenn en dichte de opening iets zodat als de merrie to0ch besloot er uit te gaan kon het nu niet. Rustig klikte ze de merrie los en klopte haar nog even op haar hals voordat ze bij haar weg liep en luisterde weer naar Dastan. " Ik kan ook wel op der letten hoor,. Ik laat Faster Than You en Bandit toch even met rust vandaag. ze kunnen bijde slecht tegen veranderingen vooral faster Than You "S prak ze. Oke dat was een leugen. Faster had zovee lervaring met andere plaatsen maar dat was gewoon angst wat de merrie had. Ze keek rustig naar hem " dfan kan jij je vandaag op je andere werkzaamheden richten
|
|