Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 6, 2014 21:03:38 GMT
Dastan Hammond
Hij keek naar haar en glimlachte even en keek even naar de man die in de buitenbak, die hiernaast zat aan het mennen was, en waar de merrie nogal heethoofdig langs de bakrand heen en weer aan het draven was, en naar het andere paard hinnikte, en weer keerde. Hij zuchtte even voor ene moment en knikte even.'' Dat is heel vriendelijk van je Letty, maar ik wil er graag bij zijn als mijn merrie bevalt. Ik moet Altair zometeen toch maar in het land gooien want ze ziet er niet echt bepaald vrolijk uit. De merrie ging nu ook al in de bak op de grond liggen, en legde haar hoofd in het zand neer.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 6, 2014 21:24:51 GMT
Sara Gather
Ze keek naar Sam en glimlachte. "Maakt niet uit hoor." Zei ze rustig tegen haar en aaide haar merrie even over de hals toen die toch weer rustig was en wat aan de grond snuffelde nu. "Ik kan je alles leren tot aan Prix St. Georges.." Lachte ze zacht naar haar en gaf de merrie een klopje op haar hals omdat ze nu zo rustigwas en zelf niet uithaalde naar de hengst. Ze knikte even op de woorden van Paul. "Nogal temperamentje blijkbaar." Zei ze met een glimlach tegen hem, doelend op de hengstwaar hij op zat. Sara streek door haar haar heen en keek even achterom. "Nou, ik ga zo meteen nog even mijn hengst rijden om hem te laten vorderen." Zei ze nu ook rustig en keek naar Sam. "Kom je weer mee?" Vroeg ze nu ook rustig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 6, 2014 21:35:41 GMT
Leticia Ortiz Ze luisterde rustig naar hem en knikte toen even "Dat begrijp ik " sprak ze rustig tegen hem en keek even naar de trailer die nu toch wel aardig heen en weetr aan et schudde nwas "Z ou je me eerst kunnen helpen ik denk dat mevrouw anders brandhoud van de laadklep heeft gemaakt als ze er nog langer op blijft staan "S prak ze tegen hem en keek nog even naar zijn paarden, ja het waren echt prachtbeesten om te zien dat moest ze toegeven.
Paul Walker Hij luisterde naar haar en hoorde haar spreken over dat hij wel een tempramentje had " tje ? een mega temprament en gewoon vals " sprak die rustig. De hengst had het gelukkig nu weer op gegeven en keek wat voor zich uit " Ik zie jullie dan straks op stal weer. Ik weet niet of jij al gelijk les wilt sam ? " Sprak die rusgtig tefeb haar " Anders rij ik eerst Onlye your love eerst "Sprak die rustig tegen haar " En misschien dat ik Wunderfol Pride nog even longeer, ik moet nog even met Killian overleggen wat voor hengst hij er op zou gooien "sprak die rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 6, 2014 21:38:48 GMT
Samantha Eisley
Ze keek even naar de hengst van Paul en slikte even. Ze keek naar haar pony, als hun erop zaten, moest zij er ook maar op, maar dat ging momenteel niet dus nam ze de pony dan maar mee aan de hand, kon net zo goed.'' Dnakjewel.'' Sprak ze nog even naar paul uit, en knikte naar Sara.'' IK moet toch lopen, ga maar vooruit.'' sprak ze en klopte de hengst even op de hals, die zelf nu iets drukker werd doordat de hengst van paul momenteel zo gek deed.'' Monday, alsjebllieft.'' sprak ze en lachte even waarna ze de pony op de hals klopte. Ze glimlachte toch even, ze was dol op de pony, maar hij kon geen dekhengst worden, lleen door zijn ene blauwe oog was hij afgekeurd. Zonde eigenlijk, het was een hartstikke leuk beestje, vond zij dan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Feb 6, 2014 21:54:38 GMT
Sara Gather
Zekeek naar Sam en knikte eventjes naar haar. "Ik zal wel gewoon meestappen met je, is nog zo gezellig." Glimlachte ze en keek naar Paul die aan Sam een vraag stelde. Ze streek door haar haren heen en aaide de palomino merrie weer eventjes die nu zacht briestte en langzaam aan wat begon te stappen. "Daar zijn hengsten voor he." Zei ze met een flauw glimlachje op zijn woorden over de temperament. "Ik heb ook nog zo'n jonkie rondlopen, is het al helemaal omzeep." Zei ze rustig tegen hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 6, 2014 22:12:53 GMT
Samantha Eisley
Ze keek naar beiden en keek naar Paul.'' Nou niet direct, ik ga straks met moon even dressuren, en met Applebee moet ik nog even kijken wat ik daarmee doe, ik weet niet goed of die kan springen of niet, de eigenaren willen namelijk dat ik hem Z1 dressuur klasseer, en M springen. Maar het is een tinker.'' sprak ze rustig en zuchtte even voor een moment. Toen Sara haar een vraag stelde, schudde ze even haar hoofd.'' GA maar vooruit, het is niet ver,e n ik vind het wel even lekker even alleen zijn.'' sprak ze rustig en klopte haar pony even op de hals, en begon rustig te lopen.
Dastan Hammond
De merrie begon te hinniken en hij slikte even voor een moment.'' Ja ik zal jou snel helpen, en dan ga ik snel terug naar haar, want dit gaat niet goedkomen..'' sprak hij rustig, al was hij niet rustig, want nu wou hij het liefste bij zijn merrie zijn. Zijn andere merrie stopte ook met rennen, en keek iets wat verbaasd naar Abal, en deed haar neus omlaag om te zien wat er nu nou allemaal gebeurde. Je zag dat Dastan nu liever niet weg ging, maar toch liep hij nu de bak uit, en liep hij als een wiederweer naar haar trailer.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 6, 2014 23:42:02 GMT
Niklaus Morgan
Niklaus liet Lemon door de buitenbak gaan en oefende nu dingen met hem voor een marathon, hij kon wel meer dingen met Lemon maar het was overduidelijk dat ze eigenlijk beiden hier toch wel het meest van genoten. Hij maakte een iets scherpe bocht met Lemon, maar remde wat af wanneer hij iemand zag naderen met een arabier, een merrie. Wanneer die kerel van wie hij nog geen naam wist de merrie los laat begint Lemon meteen naar de merrie te hinneken. 'Lemon we zijn hier nu niet om te flirten' zei hij tegen zijn paard, maar het gezicht van Niklaus op onweer stond. Uiteraard niet om Lemons gedrag, maar sinds het ongeluk was hij nou ook niet de meest sociaalste persoon, maar dat kon je al vast wel merken.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 7, 2014 13:10:51 GMT
Jezus, serieus? Gewoon een karakter laten negeren omdat ik één keer geen lijstje invul. Hoe fucking zielig. Het komt jullie vast erg goed uit dat je nu een rede hebt kunnen verzinnen om een post van mij te negeren T-T
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 7, 2014 16:33:03 GMT
Naam: Amy Hammond Geslacht: female Leeftijd: 5 Foto/uiterlijk; Extra; Dochtertje van Killian je paard: naam: Dinky Toy geslacht: merrie ras: Shetlander leeftijd: 13 foto/uiterlijk: horsetraders.nl/wp-content/uploads/2012/03/462756-500x434.jpgextra Naam: Missy Geslacht: Merrie Ras: Shetlander Leeftijd: 6 maand Foto/Uiterlijk: horsetraders.nl/wp-content/uploads/2012/03/462756-500x434.jpgExtra: Veulen van Dinky Toy Amy Hammond De kleine meid rende als eerste naar Dinky Toy heen want vandaag zou haar papa haar weer rijles geven, maar Amy vond dat ze Dinky Toy altijd eerst moest begroeten en haar vertellen wat ze vandaag gingen doen, want ja dan kon Dinky Toy zich toch nog even voorbereiden voor ze moest werken, want tijdens lessen is ze aan het werk zei papa altijd. Amy loopt de stallen binnen en zet er een klein krukje voor om bij Dinky Toy te komen. 'Hai Dinky vandaag gaan we weer gezellig samen rijden, maar je moet nog even wachten hoor want mijn papa moet helpen, want ik mag dat nog niet alleen' ratelt ze tegen haar Shetlander. Ze geeft Dinky Toy even een kus op haar neus en begroet daarna Missy ook gelijk even. Daarna rent ze weer vrolijk terug naar het witte huis, maar tijdens haar route hoort ze iemand roepen. 'Is dat jou paardje, er zijn al heel veel leuke paardjes bij gekomen' ratelt ze vrolijk tegen Rhyme 'ik ga papa halen die kan jou dingen zo uitleggen, want ik krijg vandaag ook rijles van hem' vervolgt ze vrolijk. Amy rent dan weer verder en loopt het huis binnen. 'Papa papa, vandaag mag ik weer op Dinky rijden he' zei ze hem vrolijk 'en er is een nieuw meisje en oom Dastan is druk met andere nieuwe mensen' vertelde ze hem.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 8, 2014 20:41:58 GMT
Rhyme zag een meisje aan komen lopen en met een glimlach keek ze naar haar. Het meisje vroeg of dit haar paardje was en ze keek naar Serpine. "Klopt, ze is blij om hier te zijn." Glimlachte ze naar het meisje. Daarna zei het meisje gelijk dat ze iemand ging halen en Rhyme wilde net haar mond open doen. Maar het meisje rende alweer door. "Dankje!" Riep ze toen het meisje na. Ze keek naar Serpine, die nieuwsgierig om zich heen keek. Haar donkere ogen keken nu even naar Rhyme. Alsof ze probeerde te vragen wat ze hier gingen doen. "Dit is je nieuwe huis." Zei ze tegen haar paard. Maar wachtte geduldig. Het meisje kwam vast wel weer terug toch?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 8, 2014 21:00:50 GMT
Killian Jones
Hij had de krant er nu bij gelegd op de tafel, en keek even naar de laatste paardensport. Het ongeluk van hem was allang vergeten, en hij leek te vergeten te zijn in de sport en dat hij zo lelijk onder zijn paard terecht gekomen was. Hij zuchtte ven en hoorde nu zijn dochtertje binenn komen en glimlachte even naar haar.'' hee Amy, natuurlijk gaan we zometeen rijden, maar papa moet eerst even Hook in het grote weiland zetten.'' sprak hij rustig en luisterde even.'' een neiuw iemand zeg je?'' sprak hij rustig en knikte even.'' als dastan bezig is, laat ik je oom wel even. Hij heeft het altijd druk met zijn paarden.'' sprak hij en kwam nu overeind, dronk zijn koffie even op en liep even naar de koelkast en schonkuit de kan een glas limonade in en gaf die rustig aan Amy.'' Hier ga jij nu eerst maar eens wat drinken, en je rijbroek aan doen, dan gaat papa die mevrouw even helpen, en dan gaan we beginnen met missy en dinky te poetsen.'' sprak hij rustig en streek zijn dochter nog even door haar haren, en liep nu door naar buiten en zag de vrouw stan.'' ah.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Jij bent degene waar mijn dochter over sprak?'' sprak hij rustig en keek haar aan. Hij was duidelijk nog iets geirriteerd door Niklaus zo straks, maar probeerde er zo min mogelijk van te laten merken nu.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 8, 2014 21:18:49 GMT
Rhyme:
Er kwam iemand aanlopen en Rhyme keek hem even verbaasd aan. Ze had niet verwacht dat er iemand aan zou komen die knap was. Maar al snel herpakte ze zich met een brede glimlach. Haar blauwe ogen hadden een twinkeling en ze was blij dat er iemand was die wist waar ze Serpine neer kon zetten. "Klopt, blij dat ze u heeft gehaald." Zei ze hem en wees met haar andere hand naar het paard. "Dit dier heeft een stal nodig en ik een kamer." Zei ze iets serieuzer, zelf kon ze ergens wel vinden waar de rest was.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 8, 2014 22:02:34 GMT
Killian Jones
Hij haalde even met zijn ene hand een hand door zijn haar, want de andere had hij natuurlijk verloren tijdens het ongeluk, wat volop in de paardenkranten had gestaan.. HIj glimlachte evn vriendelijk en knikte.'' Jij bent de laatste voor vandaag die komt, dus jou stallen weet ik wel te vinden.'' sprak hij rustig en knikte even.'' Eerst je paard maar kwijt denk ik?'' vroeg hij rustig aan haar en haalde kort een wenkbrauw omhoog.'' Ik ben Trouwens Killian, de eigenaar van dit alles.'' sprak hij nog rustig zichzelf voorstellend, en deed zijn leren jas even goed aan, aangezien die aan het afzakken was. Ja je wende maar aan zijn jas hoor. Hij had er werkelijk schijt aan.'' En als jij dan je paard op stal hebt, gooi ik even Captain hook naar buiten, aangezien ik vandaag niet ga trainen, moet vanmiddag een nieuwe merrie ophalen.'' vertelde hij rustig.'' Dan als Hook buiten staat vertel ik je even wat over de stal, en dan leid ik je naar jou kamer, en ga ik zelf even mijn dochtertje rijles geven op haar shetlander voor ik weg ga. Indien ik trouwens afwezig ben, dat is mijn broertje Dastan, daar bij de buitenbak met die arabieren, hij weet ook alles hoe het hier reilt en zeilt, dus hem kun je ook altijd even vragen als ik weg ben en je komt ergens niet uit. Nou zullen we maar?'' vroeg hij nog voor hij begon te lopen richting de achterste schuur en zwaaide even naar zijn broertje, die hem niet zag, aangezien die te druk was met zijn merrie, die duidelijk op bevallen stond.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 9, 2014 23:30:01 GMT
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 10, 2014 14:45:01 GMT
Leticia Ortiz Ze zag wel aan hem dat hij liever bij zijn merrie bleef en ook sprak hij het tegen haar " Blijf maar ik doe haar wel als laatste "S prak ze tegen hem " Stertke met je merrie " Sprak ze glimlagend tegen hem en liep met lood in haar schoenen naar haar trailer. Ze opende de laadklep waardoor de merrie al gelijk naar achter uithaalde. Ze zucchte even. Waarom was die merrie zo boos op haar. Of zo bang. Het ongeluk was niet haar schuld geweestm, eigenlijk wist ze door de klap niet eens meer pecies was er gebeurd was en alle informatie die ze kon krijgewn via kranten internet en noem maar op wilde ze niet. Ze liep naar voren waar zehet zei klepje opende en naar binnen stapte. Rustig maakte ze bandit los en op zijn gemak liep de hengstachteruit. Rustig liep ze met hem naar zijn stal waar ze hem rustig in zette. Nee het liefst liet ze de merrie opde trailer staan tot iemand haar er uit ging halen, maar dat kon ze niet maken
Paul Hij had nog even geluisterd " Ik hoor wel wanneer je les wilt. Zoek me gerust op "sprak die rustig en draafde toen weg aangezien hun toch ook weg gingne. Nog even haalde de hengst naar de twee andere paarden uit en kwaad bromde paul wat. Dangerous was mishandeld vroeger en lang had paul er over moeten doen het vertrouwen van het dier te krijgen, maar nog steeds deed hij zijn naam eer aan en was die hardstike onbetrouwbaar. de ene keer was die zo mak als een lammetje en kon je er een kleine baby op zetten, maar de andere keer viel die paul gewoon aan en deed hij er alles aan om paul van zijn rug te krijgen. nee of dat ooit goed zou komen met deze wist paul niet.maar hij hield van prjecten en dat was deze hengst zeker
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 10, 2014 15:17:23 GMT
Mary Ann Dash
Ze reed met haar grote champagne kleurige vrachtwagen het terrein op. Nee het was geen kleine vrachtwagen, maar ze had dan ook al een flink eind achter de rug, en was er nu dan eindelijk. Ze keek even rond en sta[te uit de vrachtwagen. Ze keek even een meisje na die met haar paard weg liep, en ze streek even door haar felgekleurde haar. Ja ze was er trots op en dat mocht iedereen ook weten. Ze eed onder haar eigen handelsmerk, en p de vachtwagen was ook en regenboog te zien, die uit een wolk kwam n een bliksemschicht vormde. Ja ze wou altijd sneller en beter worden. Ze herkende de vrouw wel ergens van maa ze kon haar vinger er niet op leggen. e opende even de grote zijdeu, en keek even naar haar paarden, en het iets wat schichtige veulen wat momenteel bij zijn moeder stond.
Dastan Hammond
Hij slikte even oor een moment en keek haar aan.'' Maar daar voel ik me ook lullig over.'' prak hij eerlijk en kek ven naar haar, naar de man die bezig was in de bak en slikte even voor een moment. Dit zou geweldig worden, die hengst zou waarschijnlijk gek worden door de deuren die zometeen vrij kwamen. '' Laat die merrie maar even staan,ik pak haar straks wel voor je, ik wil niet dat er ongelukkken gebeuren.'' Riep hi haar nog achteraan al wist hij niet of ze het nog gehood had. Hijn bkte nu bij zijn merie neer, en aaide haar even over de neus.''Rustig Abal.'' Sprak hij kalm en zuchtte even. De andere merrie was opgehouen met gek doen tegenover e henst was was nu aa de andere kant vn de bak aan het rollen. Dat werd poetsen vanavond, gezellig.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 10, 2014 15:28:23 GMT
Leticia Ortiz Ze had Dastan nog horen roepen maar ze wist ook als ze Faster nog langer op de trailer zou laten ze geen trailer over had. Ze liep rustig terug naar haar trailer en wierp nog even een blik in de bak waar ze Dastan zag met de merrie. Ze liep het parkeer terein rustig op en zag een andere vrachtwagen naderen en knikteeven als groet naar de gene die er in zat. Ze zuchte even en haalde de stang achter de kont van de merrie weg wat haar al gelijk een trap opleverde waar ze gelukkig niet door geraakt werd. ze liep naar voren waar ze het touw los trok en de merrie achteruit schoot de trailer uit. Letty werd hier door half mee gesleept en de merrie bleef snuivend staan en keek even naar de vrachtwagen naast zich.Al gauw richtte ze haar aandacht weer op letty die inmiddels weer normaal was gaanstaan en het touw steviger had vast gepakt. even zuchtte ze " faster alsjeblieft "Sprak ze tegen de merrie die gelijk haar oren plat in haar nek legde
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 10, 2014 16:33:12 GMT
Naam Bianca Geslacht: Vrouw Leeftijd: 24 Foto/uiterlijk; www.deviantart.com/art/Jumping-horse-211808046Extra; Haar ouders zijn de eigenaar van VDL Stud. maar ze vonden dat Bianca ergens anders ervaring op moest doen je paard: naam: Bugatti VDL geslacht: Hengst ras: KWPN leeftijd: 7 foto/uiterlijk: tinypic.com/r/5ulp1f/8extra: Dekhengst ( 800.- ) naam: Arezzo VDL geslacht: Hengst ras: KWPN leeftijd: 8 foto/uiterlijk: tinypic.com/r/2nbdpb5/8extra Dekhengst ( 1000.- ) naam: Zirocco Blue VDL geslacht Hengst ras: KWPN leeftijd: 9 foto/uiterlijk: tinypic.com/r/2efqntz/8extra Dekhengst ( 1500.- )
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 10, 2014 17:54:23 GMT
Mary Ann Dash Ze keek naar de vrouw die met de merrie liep en liep even haar vrachtwagen uit, omdat ze zag dat het misschien nog wel eens mis kon gaan na haar idee.'' Kan ik anders helpen?'' vroeg ze rustig en keek haar aan, met een vragende blik.'' Ik heb allemaal volbloeden in de vrachtwagen staan, dus heb wel ervaring.'' sprak ze er direct bij want ze wist niet goed in hoeverre deze vrouw anderen zou vertrouwen, en ook al wou ze graag opvallenn, altijd de snelste willen zijn, en elk mogelijk record willen verbreken, ja dat was haar grootste doel, het olympisch record breken. Naam: Leria Fullbright Geslacht: Vrouw Leeftijd: 21 Foto/uiterlijk; images2.fanpop.com/images/photos/7000000/Blackmore-s-Night-blackmores-night-7028177-1000-1504.jpgExtra; ze is momenteel 7 maanden zwanger. Nog twee maanden te gaan dus. Vriendin van paul en daar is ze dus ook zwanger van. naam: Spartacus geslacht Hengst ras: KWPN leeftijd: 12 foto/uiterlijk: www.team-nijhof.com/uploads//hengsten/spartacus_hoofd.jpgextra Dekhengst en vader van Easy Money naam: Wizzerd geslacht Hengst ras: KWPN leeftijd: 5 foto/uiterlijk: www.team-nijhof.com/uploads///Waylon%20v.sandreo.jpgextra naam: Easy Money geslacht; Merrie ras: KWPN leeftijd: 0,6 jaar foto/uiterlijk: www.i-horse.biz/uploads/gallery/paarden/large_0257261001345749887.jpgextra Veulenkampioen van het land, reserve kampioen van Europa
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 10, 2014 18:20:59 GMT
Leticia Oritz Ze hoorde hoe iemand tegen haar begon te praten over of ze misschien kon helpen. een verthaatle dat ze dit wel kon omdat ze volbloeden had dus ervarting. Letty had 25 jaar ervaring. Ze kon eerder rijden dan lopen. Voordat ze het wist had ze haar mond al voorbij gepraat " Geloof mij bij mij ontbreekt er echt geen ervaring "Sprak ze naar de vrouw. Totaal niet onvriendelijk. De merrie hoorde de stem van letty en kwam hierbij omhoog en maaide met haar voorbenen in de lucht " Ik had je die dag inmoeten laten slapen in plaats van bakken met geld betaald om je te redden, ondankbaar nest " mompelde ze tegen de knol die achteruit sprong en hierbij het touw half door de handen trok van Letty, die hierop even haar ogen fjn kneep. Dit zouden blaren worden dat was 1 ding wat zeker was. Ze vloekte even. Ze hoopte zo dat er iemand was die haar de angst kon ontnemen van het rijden. Ze was niet bang voor paarden nee echt voor het opnieuw rijden. En het jammere was dat Faster bang voor haar was
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 10, 2014 18:34:16 GMT
Mary ann Dash
Ze slikte even voor een moment en knikte.'' u komt me ook bekend voor.'' sprak ze rustig en keek haar aan, en naar de merrie waarover ze vertelde en haalde even een van haar wenkbrauwen omhoog. Maar ze vond het niet netjes om door te vragen dus ging ze ook terug naar haar eigen vrachtwagen en ging het huiskamertje in van haar vrachtwagens en pakte een map en bladerde erdoor heen en stopte bij een foto van een vrouw en knikte even. Dus daar kende ze haar van.. Ze zuchtte even en liep nu de vrachtwagen weer uit. Ze moest maar eens zien of ze iemand kon vinden zodat ze haar paarden kwijt kon. Straks zou ze haar toch even begroeten, gewoon omdat zij wel een soort voorbeeld voor haar was.
Leria Fullbright
Rustig reed ze met haar vrachtwagentje nu het terrein op. Ze had er lang over gedaan, langer dan paul, maar dat kwam doordat ze even wat meer moest stoppen. Die dikke buik zat echt in de weg, en dat merkte ze toch wel. Ze snapte ergens niet waarom ze momenteel de paarden mee had, van Paul mocht ze er niet meer op, door hun kindje, dus echt veel deed ze momenteel niet echt met de paarden, en de bijrijder die ze voor hen had, kon nu niet meer hier heen komen. Dat was simpelweg te ver. Op de bijrijderstoel lag momenteel haar kleine hondje, choco, die ze gewoon mee moest nemen, die kon ze moeilijk achterlaten. Ze stapte uit en pakte het kleine hondje in haar ene hand, maar dragen was niet echt moeilijk meer met de bolle buik van haar. Ze glimlachte rustig en keek even rond of ze misschien iemand zag, of dat ze paul zag, dat was momenteel nog net wat belangrijker natuurlijk.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 10, 2014 18:44:37 GMT
Leticia Ortiz Ze hoorde haar spreken dat ze haar wel bekend voor van kwam. Ze keek het meisje nog even na die de vrachtwagen weer in verdween en gaf Faster een flinke ruk aan het halster waardoor de merrie weer opnieuw om hoog kwam " Ik had je echt beter kunnne laten inslapen " Bromde ze kwaad tegen de merrie die toen ze omhoog kwam het halstertouw uit Letty haar handen trok en besloot om in een wilde galop het erf op te galoperen.Even zuchtte ze en streek door haar haar heen " En bedankt Merrie " Bromde ze de knol achterna die ze richting de stallen zag galoperen. Ze liep terug naar haar trailer die ze dicht deed en op slot draaide. De merrie kreeg zijtoch niet te pakken zo simpel was dus, dus deed ze ook geen moeite om zich snel te haasten achter de merrie aan
Paul Walker Was rustig terug gedraafd naar de rijbak waar hij net had gereden. Hij moest nog minimaal een half uur stevig met Dangerous trainen om te zorgen dat hij niet voor brandhoud zou zorgen. Rustig draafde hij de bak in waar hij de hengst bijna gelijk liet aangaloperen. Dit leverde een paar flinke bokkensprongen op die hij rustig uitzat. Hij had de trailer van zijn vriednin ook niet zien aankomen, anders was hij echt wle eerst naar haar toe gegaan. Toen de hengst besloten had weer fatsoendelijk te galoperen galopeerde hij rustig op het lijntje af die de hengst rustig sprong
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 10, 2014 19:02:53 GMT
Mary Ann Dash
Ze had het niet zien gebeuren van de merrie, en daarom liep ze ook gewoon in haar vrachtwagen weer, en keek rustig naar haar vier paarden die er stonden. Ze was trorts op hen, stuk voor stuk. Ze glimlachte even voor een moment, en streek even over het hoofd vsan de bonte hengst voor een moment. '' En jij gaar hier niet proberen uit te breken en alle merrie's te dekken he?'' sprak ze en lachte even voor een moment, waarna ze even naar de andere kant keek waar shadow stond met haar veulen. Tja het was zo, de hengst had haar merrie te pakken gehad, terwijl ze niet van plan was haar nog een keer te laten dekken. Ze moest de sport verder in, maar ja die plannen zouden nu wel een beetje uitgesteld worden.
Leria Fullbright
Ze liep een beetje verder en merkte nu hoe de kleine hond begon te blaffen en te piepen, die had Paul zeker gespot, en ja hoor, ze zag hem rijden in de bak en liep er langzaam heen. Ze probeerde de hond nog te sussen maar het werkte niet en hij slipte ook uit haaar handen waardoor de kleine hond al de bak in rende.'' Choco!'' sprak ze en zuchtte even voor een moment, en het hondje ontweek hem en het paard ook nog maar net bij het lijntje en Leria slikte even voor een moment en keek naar het kleine hondje dat nu al met volle enthousiasme achter hem en de hengst aan wou rennen.'' Chcoco, kom hier!'' sprak ze en slikte even voor een moment.'' Oh paul het spijt me..'' sprak ze maar wou niet de bak in wandelen om het hondje te pakken, meer omdat ze wist hoe gevaarlijk de hensgt kon zijn, en zij droeg wel hun kindje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 10, 2014 19:10:49 GMT
Leticia Ze keek nog even richting de stallen en zag de merrie al geen eens meer. Met een beetje geluk was ze de stallen in gegaan en niet het bos die er achter lag. Want dan had ze een groter probleem. Ze opende de achter bak en trok daar een zadelrek uit op wieltjes waar ze rustig hjaar spullen op legde. @ zadels 2 hoofdstellen 4 dekens poetsspullen en noem maar op. Alles was netjes onderhouden omdat ze niet de indruk wilde geven dat ze nooit reed. Ze deed dan wel alsof ze net een beginner was maar je teste natuurlijk altijd je paarden dus had je al eens een paar keer gereden. Rustig liep ze met het dingetje op wieltjes naar de stallen die zij had aangewezen gekregen, waar =ook de zadelkamer was voor die schuur. Onderweg was ze de merrie nog niet tegen gekomen en even had ze gezucht. Bij de zadelkamer aangekomen begon ze rustig alles in te ruimen in haar gedeelte.
Paul walker Hij had het hondje niet horenj blaffen omdat het nog te ver weg was geweest. maar al gauw zag hij het kleine beest voor de hengst verschijnen in het lijntje. Hij gaf de hengts een flinke trap zodat Dangerous veel te vroeg sprong maar niet nog een galopsprong maakte en op het hondje terecht kwam. Hierdoor tikte hij ook de balken van de oxer af en gooide zijn hoofd tussen de benen en gaf een serrie bokken. ja de hengst was duidelijk geschrokken van het kleine zware beest. Paul kreeg er voor elkaar een stel uit te zitten. Maar toen de hengst opnieuw zijn kont omhoog gooide en een scherpe bocht naar rechtsmaakte vloog toch paul uit het zadel en kwam met een plof in het zand. De hengst ging al bokkend verder door de buik
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 10, 2014 19:19:24 GMT
Leria Fullbright
Ze slikte even en merkte nu hoe het hondje zonder geweten nu naar Paul toe rende en hem gewoon doodleuk over zijn gezicht begon te likken alsof er niets aan de hand was. Ze wou de bak in, ze wou hem helpen, en keek ook om zich heen of er niet iemand anders was. Niemand leek in de buurt te zijn, dus vlug ging ze er dan nu toch maar in. Ze kon het paard niet vangen, dat wist ze zeker, maar liep nu naar paul toe en bukte een beetje bij hem neer.'' gaat het een beetje?'' vroeg ze ook direct. Oh hij zou vast weer commentaar egevn dat ze niet naar binnen had moeten komen met haar dikke buik, maar e deed het wel, ze kon hem toch niet zomaar laten liggen? ook al was ze zwanger?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 10, 2014 19:27:43 GMT
Paul walker Hij voelde hoe hij niet veek later een natte tong over zijn gezicht voelde gaan en drukte de hond van zich af. Niet veel later hoorde hij ook een stem. Een stem die hij maar al te goed kende, maar ook door haar omstandigheden hier niet wilde hebben. Hij drukte zich op zijn ellebogen om hoog en kerek je even aan " Ja het gaat "S prak die en kwam om hoog en klopte het zand van zijn rijbroek " Je weet dat ik niet wil dat je in de bak bent als hij los is "S prak die doelend op Dangerous die nu zoon 5 meter verder op stil stond maar niet echgt vrolijk naar de twee keek " Dat paard is niet te vertrouwen en ik wil niet dat jou wat overkomt Leria "S prak die tegen haar en keek even naar het hondje " Lijn dat mormel gewoon aan dat is een stuk veiliger "S prak die rustitg
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 10, 2014 19:54:44 GMT
Leria Fullbright
Ze keek naar hem en slikte eben voor een moment.'' ik kan jou hier ook moeilijk laten liggen.'' sprak ze eerlijk en keek naar hem.'' Ik let echt wel op mijn buik hoor. Ik heb zometeen een verrassing voor je.'' sprak ze en glimlachte even. Ze had namelijk ook een echo gehad, en er zat een tweeling in haar buik, iets wat de vorige keren op de echo nog niet goed te zien was, en ze niet zeker van waren of het er nu twee waren of 1 maar nu was het toch duidelijk te zien geweest. Ze had alleen niet naar het geslacht gevraagd, ze hield van verrassingen en ze hoopte dat Paul het ook niet erg vond. Ze pakte het kleine riempje nu wel uit haar zak, en lijntje het kleine hondje eraan, dat nu kwispelend naar Paul keek, en duidelijk aandacht van hem wou. Hij blafte nog een keer en ze zuchtte even voor een moment
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 10, 2014 19:57:53 GMT
paul Walker Hij keek naar je " Kan prima hoor " sprak die rustig met een kleine glimlach op zijn gezicht en hoorde je spreken dat je een verrassing voor hem hebt " laat me raden ik mag joun paarden er ook bij gaan rijden "Sprak die half laggend en keek naar je hoe je het hondje aanleinde. Toen het beeste nog een keer blafde zag hij dat Dangerous zijn oren in zijn nek legde en even kwaad hinikte. Nooit was het bij hem duidelijk geweest in wel kopzicht die hengst mishandeld was. Hij was bang geweest voor alles. Honden, paarden, mensen nou echt gewoon alles. In het begin had hij ook gewoon echt aangevallen. Nadat paul zijn herder door Dangerous dood getrapt was had paul besloten nooit meer een hond te nemen, maar hij kon leria niet dwingen die van haar weg te doen. Dat wilde hij ook niet want hij wist hoeveel ze van haar hond hield
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 10, 2014 20:12:23 GMT
Leria Fullbright
Ze keek naa hem en lachte.'' Ja dat ook.'''sprak ze, maar het gaat ook over mijn buik. Ze hebben gisteren alsnog een echo gedaan.'' sprak ze rustig en glimlachte een beetje. Ze pakte het kleine jhondje nu ook weer van de grond en keek naar zijn paard.'' Nou ga die hengst van je afmaken, dan gaan we dan even iemand zoeken, die hensgten en dat veulen moeten de kar uit.'' Sprak ze rustig en hield de hengst een beetje in de gaten en liep nu de bak weer uit, omdat ze nu voor het kidnje even koos, omdat die hengst gevaarlijk kon zijn, en ze wist het. Ze zou hem straks wel even een kus geven, als hij de hengst klaar had. Ja zij keek ook wel weer uit naar het paardrijden, en dat ze gisteren op Spartacus was geklommen voor ze weg ging, dat vertelde ze Paul maar niet. Al had ze momenteel wel wat spierpijn dus helemaal niet opvallen zou het niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 10, 2014 20:18:35 GMT
Paul walker Hij hoorde je spreken dat het ook over haart buik ging en het had iets met een echo te maken. Wist ze soms welk ge;lacht het was. Helaas huield ze er al gauw over op en hoorde haar spreken dat hij maar sne lde hengst moest vangen. " Ik kan je hier alles wel laten zien, Killian is even bezig en zijn broertje is bij een bevalling "s prak hij en keek even naar je en zag je wat raar weg lopen. Oke waarom liep jij zo raar. Hij zou het je straks wel vragen. het duurde even tot hij de hengst gevangen had, zadelde hem af en gooide hem de wei in zodat het dier toch nog even uit kon razen, wat die ook maar al te graag deed. Hij bracht het tuig weg en liep neer je toe " ik weet je stallen te vinden, zetten we je paarden er in ga je me dan vertellen waar je spierpijn vandaan komt " Ja paul was niet dom " en dan vertel je me de verrassing oke "S prak die rustig en gaf je een kus op je wang "hey trouwens "sprak die glimlagend
|
|