Cuban cigars, you've got to love them
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 10, 2014 20:43:17 GMT
Leria Fullbright
Hij keek naar hem en zuchtte even.'' Ik heb helemaal geen Spierpijn, ik heb gewoon last van de onderzoeken nog.'' sprak ze rustig en keek hem aan en dan moest hij bijna al wel genoeg weten, ze had gereden, want anders loog ze nooit, want daar had ze een hekel aan. Ze knikte wel even rustig en liep naar het kleine vrachtwagentje.'' Ik neem Easy Money wel.'' sprak ze rustig en glimlahte even een beetje.'' Dan neem jij wizzerd of Spartacus maar.'' Sprak ze even rustig al wist ze zelf ook donders goed, dooor zijn jonge leeftijd was Easy money nou niet echt bepaald '' easy''. Ze keek naar Paul en voelde de kus op haar wang.'' Ben je boos op me?'' sprak ze en drukte een kus eigenwijs op zijn lippen, natuurlijk wel een eetje voorzichtig aangezien ze choco nog in haar handen had, die nu direct druk begon te doen, en begon te piepen en te stribbelen, omdat hij weer helemaal enthousiast was. Ja het hondje was ook nog niet bepaald oud.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 11, 2014 9:25:50 GMT
Rhyme Hillyard:
"Gelukkig, dat is erg handig." Glimlachte ze over het feit dat hij haar stallen wel wist te staan. "Rhyme Hillyard." Stelde ze zichzelf dan ook snel even voor, ze was zichzelf wat vergeten voor te stellen, maar dat maakte vast niks uit. Hij legde wat dingen uit over wat hij vandaag ging en ze luisterde rustig. Het was niet zo dat hij haar een verantwoording moest afleggen van wat hij ging doen, maar toch deed hij dat? Met haar blauwe ogen keek ze hem aan, totdat hij klaar was en ze knikte. "Natuurlijk." Zei ze met een glimlach, Serpine was al wat ongeduldig aan het worden namelijk en ze moest hem vandaag ook nog rijden. De arme stakker zou zichzelf slecht voelen als ze niet gereden werd. Ze zou hem volgen, ze wilde namelijk niet dat hij te lang op haar hoefde te wachten en dat ze hem te lang op zou houden. Er waren vast ook andere mensen om mee te praten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 11, 2014 12:43:28 GMT
Killian Jones
Hij keek haar rustig aan en knikte even.'' aangenaam Rhyme.'' sprak hij rustig en keek haar nog even aan.'' Nou laten we eerst jou paard maar op stal zetten.'' Sprak hij en wachtte tot ze meeliep met haar paard en liep door naar de achterste schuur, waar hij naar binnen loop, en even het hoofd van de Arabier van zijn broer uit het stalluik zag stuimen, en even hinnikte voor een moment. Zijn merrie's waren natuurlijk even het land in, en Abal was zelfs aan het bevallen momenteel. Hij lachte even en wees naar de stallen. Nou dit zijn jou vier stallen, dus je kan nog even bijkopen.'' sprak hij rustig met een glimlach.'' Als je je paard er even in zet, leg ik je even wat over de stal hier uit, en dan leid ik je nog even rond, en dan ga ik zo mijn dochter eens opzoeken.''
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Feb 11, 2014 19:52:21 GMT
Amy Hammond
Amy begon helemaal te stralen wanneer haar papa bevestigd dat ze zo gingen rijden, maar dan moest ze eerst wat drinken en dan haar paardrijbroek aandoen of nou ja haar paardrijkleding. Amy loopt naar de koelkast heen en pakt een pakje sap uit de koelkast, ze prikt het rietje daar waar het hoort en begint eruit te drinken. Zo gauw ze haar sap op heeft loopt ze naar haar kamer waar ze haar rijbroek en rijlaarzen aandoet,uiteraard vergeet ze haar cap ook niet mee te nemen. Haar cap ging ze zometeen wel opzetten, eerst moest ze nog wachten tot papa klaar was met die mevrouw. Amy besloot om bij Dinky en Missy te gaan wachten, ze begroet ze weer zoals ze net ook had gedaan en kijkt hun vrolijk aan. 'Nog heel eventjes wachten dames' giechelt ze vrolijk en tegen ze begon te kleppen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 8:06:40 GMT
Leria Fullbright Hij keek naar hem en zuchtte even.'' Ik heb helemaal geen Spierpijn, ik heb gewoon last van de onderzoeken nog.'' sprak ze rustig en keek hem aan en dan moest hij bijna al wel genoeg weten, ze had gereden, want anders loog ze nooit, want daar had ze een hekel aan. Ze knikte wel even rustig en liep naar het kleine vrachtwagentje.'' Ik neem Easy Money wel.'' sprak ze rustig en glimlahte even een beetje.'' Dan neem jij wizzerd of Spartacus maar.'' Sprak ze even rustig al wist ze zelf ook donders goed, dooor zijn jonge leeftijd was Easy money nou niet echt bepaald '' easy''. Ze keek naar Paul en voelde de kus op haar wang.'' Ben je boos op me?'' sprak ze en drukte een kus eigenwijs op zijn lippen, natuurlijk wel een eetje voorzichtig aangezien ze choco nog in haar handen had, die nu direct druk begon te doen, en begon te piepen en te stribbelen, omdat hij weer helemaal enthousiast was. Ja het hondje was ook nog niet bepaald oud. Paul Walker Hij luisterde naar je en kon aan je zien dat je loog. Hij kende je inmiddels door en door " waarom liefje tegen mij lieverd ?" sprak die tegen je en rustig keek hij naar je " ik zeg dat alleen maar omdat ik niet wil dat je valt en we onze kleine verliezen dat is alles " sprak die tegen haar en hoorde haar spreken welk paard zei zou pakken en of hij boos op haar was en ze gaf hem een kus op zijn lippen. Rustig gaf hij haar een zoen terug. " ik breng je paarden wel ga jij je kamer alvast maar inpakken " sprak die rustig tegen haar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Feb 13, 2014 9:42:36 GMT
Leria Fullbright
Ze keek hem even aan voor een moment." Omdat jij je eens wat minder zorgen moet maken, als ik rijd. Ik heb niet zulke gevaarlijke beesten als jou." Sprak ze en keek hem aan voor een momentje. Toen hij zei over dat ze haar kamer maar in orde moest maken kreeg ze het idee dat hij echt boos was. Ze had de eigenaar aan de telefoon gehad en ze konden gewoon hun kamer delen omdat overal een twee persoons bed in stond. Ze zuchtte even en knikte kort." Ik zie je straks." Sprak ze dan nu ook iets teleurgesteld ergens, en zo liep ze ook rustig richting het huis waar hun kamers in zaten en liep naar binnen, zocht haar kamersleutel en liep naar die kamer toe. Ze wou liever met Paul het bed delen, zeker nu hun kleine er over 2 maanden echt aan zou komen. Nou ja, twee kleintjes, al wist paul dat nog niet.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 10:05:47 GMT
Paul Walker Hij hoorde je spreken over dat hij zich wat minder zorgen moest maken, haar beesten waren niet zo gevaarlijk als die van hem " Het zijn en het blijven hengsten Leria en hengsten zijn nooit te voorspellen " Hij keek naar haar. Wist hij veel dat ze een kamer konden delen. Aangezien Killian daar niks over tegen hem had gezecht. Hij hoorde wel in je stem toen je sprak dat je hem straks zag dat er ietys aan de hand was. Hij keek je na en streek even door zijn haar heen terwijl hij de vrachtwagen in liep en Spartacus even over zijn neus vreef. " Weet je jongen, ik ben heel gelukkig met haar. Maar de laatste tijd, ze doet zo raar. En ik weet niet of dit door de zwangerschap komt. Of dat er iets anders is "S prak hij zuchtend tegen de hengst
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Feb 13, 2014 11:01:29 GMT
Leria Fullbright
ze pakte haar spullen rustig uit op de kamer waar ze nu zat, en zette even een foto op haar nachtkastje neer van haar en haar vader, toen ze voor het eerst op een pony zat. Macco de shetlandpony. . Ze vergat het nooit meer hoe zij straalde, en twee jaar later macco kreeg. Ja macco leefde nog steeds, inmiddels was de pony 23 jaar oud. Maar ze had de pony niet meegenomen aangezien ze niet wist of die hier gewoon de hele dag lekker op de wei kon staan. Wat paul zei dat ze anders was klopte. Haar vader was drie weken geleden ernstig ziek geworden en er was kanker geconstateerd bij hem, wat ongeneselijk was. Ze maakte zich er zorgen over maar wou niets tegen paul zeggen erover. Dit was haar probleem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 11:12:56 GMT
Paul walker Rustig haalde hij de 2 volwassen dieren om en om uit de vrachtwagen om ze daarna in hun stal te zetten en rustig liep hij terug voor Easy.Hij liep terug de vrachtwagen op en klikte het touw aan het halster van het dier en streek hem even over zijn hals "S oms vraag ik me allemaal wel af of dit " Hij pakte een doosje uit zijn rijbroek " Het wel waard was." sprak die verder tegen het andere dier en stak het doosje weer terug en keek het diertje aan " Kom ik breng je naar stal. Dan ruim ik haar zadelkamer even in en dan zal ik eens gaan kijken hoe het met der gaat "s prak hij en leide het diertje van de laadklep af
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 11:43:54 GMT
Leria Fullbright
Ze zuchtte even terwijl ze naar de foto keek en glimlachte even, al werden haar ogen wel langzaam aan wat waterig. Ze slikte even en wreef even over de foto heen, en zette hem daarna weg. Nee ze kon nu niet gaan zitten huilen, straks kwam Paul, en hij mocht zich gewoon niet al te veel zorgen gaan maken. Ze pakte haar telefoon even en smste haar moeder even, om te vragen hoe het met haar vader ging, waar ze al snel antwoord op kreeg dat het momenteel wel goed ging, en dat ze straks naar het ziekenhuis gingen, en haar wel op de hoogte hielden. Ze glimlachte even, Was toch even blij dat er goed nieuws was, en voelde hoe haar kleine hondje nu op haar schoot kroop en aaide hem even.'' Choco, wil jij even hier blijven?'' sprak ze ook tegen het hondje, en zette hem even naast haar schoot neer, op de grond, en verliet de kamer nu ook, en liep naar buiten, en deed pas daar haar telefoon eigenlijk weer in haar zak. Ze snoof even de buitenlucht op, en zag nog net Paul met Easy van de laadklep aflopen, en glimlachte even.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 11:48:46 GMT
Paul walker Rustig liep hij met het dier de laadklep af richting de stallen. Hij had je eigenlijk niet eens gezien omdat die een beetje in zich zelf getrokken was op het moment. Hij dacht na, over of hij een opmerking had gemaakt een tijd jterug die je misschien erg gekwetst had. Of een handeling waar je boos over was. maar alles waar hij overna dacht kon hij geen rden voor bedenken waarom je de afgelopentijd zo raar had gedaan. je loog nu zelfs tegen hem, en dat was iets wat je nog nooit tegen hem gedaan had. zelf in het begin toen die je nog maar kende niet. Hij had je toen ook aangegeven dat hij het hate als mensen tegen hem logen of dingen voor hem verborgen, daar kon hij zo niet tegen. Wat afwezig aaide hij Easy even over zijn hasl terwijl hij rustig met het dier verder liep richting je stallen
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 12:08:07 GMT
Leria Fullbright
Haar telefoon ging al snel, en ze zag dat het haar moeder was, en nam direct op.'' Ja mam?'' vroeg ze rustig en ze hoorde haar moeder huilen.'' leria meisje, je vader heeft een hartaanval gehad, de broeders zijn nu bij hem, en proberen hem te reanimeren..'' sprak ze en de tranen schoten nu ook in de ogen van Leria. Zonet zei ze nog dat het in orde was..'' Ik smste je net dat het in orde was, maar dat was het niet, ik wou je niet ongerust maken..'' sprak haar moeder en ze begon angstig heen en weer te ijsberen, wat niet heel goed was voor de twee kleintjes in haar buik natuurlijk, de stress die ze nu maakte. Ze keek even naar Paul en slikte even.'' paul !'' riep ze nu even een beetje, natuurlijk niet hard, hij liep met het veulen, maar nu had ze hem gewoon nodig, ze moest het gewoon zeggen... Ze slikte even voor een moment en luisterde naar haar moeder.'' mama.. ik kom er zo aan oke? ik kom er zo aan..'' sprak ze met de tranen in haar ogen, en hoopte gewoon dat Paul haar nu had gehoord.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 12:11:58 GMT
)Paul walker Hij keek verbaast op toen hij iemand hoorde roepen en zag Leria staan. Oke aan heel haar houding was te zien dat het niet goed met haar ging. Het scheelde dat het veulen al geleerd had om vast te staan en hij knoopte het dier aan het hek van een paddock waar geen paard in liep "S taanblijven opdonder "s prak hij laggend tegen het dier klopte het nog even op zijn hals en liep naar Leria toe. Waarom huilde ze, met wie was ze aan de telefoon. Was het de arst met nieuws dat het misschien toch niet goed was met de baby's. "Hey wat is er "s prak ide zacht tegen haar omdat ze nog aan de telefoon was en sloeg zacht zijn armen om haar heen. er was iets goed mis, dat kon hij aan je zien.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 12:27:33 GMT
Leria Fullbright
Ze slikte even en keek naar hem.'' Mijn vader.. ik moet er heen, paul..'' sprak ze en keek hem aan. twee weken geleden hebben ze kanker geconstanteerd, en hij heeft een hartaanval gehad..'' sprak ze aardig in paniek, en haar moeder sprak ook duidelijk momenteel niet aan de telefoon, ook die was in paniek.'' Mam, ik zie je zo, oke, ik kom naar het ziekenhuis toe..'' sprak ze aangezien haar moeder dat net zei en hing nu ook op, en keek hem aan.'' Ik moet naar mijn vader toe..'' sprak ze met de tranen in haar ogen. Nu kwam ook direct de aap uit de mouw, waarom ze raar deed, maar ze wou gewoon dat hij zich ook niet zorgen ging maken, omdat hij wist dat haar vader naast hem, heel belangrijk voor haar was, en is geweest in haar leven. Ze voelde even een dreun door haar buik heen gaan en kreunde kort, geweldig, de kleintjes kregen momenteel alles mee, en even pijnlijk sloot ze haar ogen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 12:33:43 GMT
Paul Walker Hij luisterde naar je en gemengde gevoelens gingen door hem heen. Hij vond het hardstike erg voor je, hij wist hoe de band was tussen jou en je vader. maar dat je zo iets voor hem had verzwegen, dat vond hij toch wel heel erg. Hij liet je los en streek door zijn haar. " ga maar alvast in de auto zitten, ik zet Easy op stal en dan breng ik je wel "s prak die tegen je. ergens was hij best boos van binnen, al liet hij dat bniuet merken. Hij kon niet begrijpen, dat je dit voor hem verzwegen had. Hij had er voor je kunnen zijn, hij had jou, je moeder en je broers kunnen steunen in deze moeilijke tijd. Maar je had hem er compleet uit gehouden. Hij voelde het doosje prikken in zijn zak en keek even naar je.Nee die zou hij niet gevens vanavond zoals hij had gehoopt. Door dit nu te horen, was het vertrouwen toch wel aardig kapot gegaan bij hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 12:46:21 GMT
LEria Fullbright
Ze slikte even en wist dat ze nu misschien wel klaar kon zijn met paul, want ze wist het, hij hield hier niet van, maar ze wou ook niet dat hij zich ook zorgen ging maken zoals hun dat deden, zelfs haar moeder had het gezegd, hou Paul er nog even buiten, ik wil niet teveel mensen om ons heen hebben die ons verdriet leren kennen. Ze slikte even en knikte enkel even.'' Paul het spijt me.. maar mam zei dat ik het niemand buiten ons mocht vertellen, tot dat het puntje echt bij paaltje kwam.. Ik moest het voor jou verzwijgen.. '' sprak ze met verdriet en pakte even zijn hand beet.'' Voor je twee kanjers...'' sprak ze toen ze zijn hand rustig op haar buik legde.'' Je krijgt wel een tweeling.. zoals ze verwachtte.. maar wat ze niet konden zien..'' sprak ze nu nog even en keek hem aan. Ze had een brief meegekregen met het gelscht, omdat ze het niet wou weten, maar misschien Paul wel. De brief lag in haar vrachtwagentje, en nu was ze toch nieuwsgierig.. voor hem meer.. Ze slikte even en liet zijn hand nu los. Ze moesten gaan, dat besefde ze nu dus liep ze nu ook vol verdriet naar zijn auto toe.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 12:52:43 GMT
Paul Walker Hij wilde al weg lopen om Easy naar zijn stal te brengen maar bleef staan toen je weer begon te spreken. Hij hoorde je spreken dat je moeder niet had gewild dat hij het wist.Hij wilde een opmerking terug maken maar besloot dat maar niet te doen. al begon hij wel steeds kwader van binnen te worden. Hij voelde hoe je zijn hand pakte en sprak over 2 kanjers. Niet gelijk legde hij de link naar een tweeling maar toen je het sprak kon er nog geen glimlag van af. Dit was toch helemaal het moment niet om dat te vertellen. eerst vertel je hem dat je tegen hem liegt en hem dingen verzweeg. Iets waarvan je wist dat hij daar echt niet over kon. En dan daarna dood leuk vertellen dat je deed voor de 2 kleintjes. Joun gestres had die kleinjes wel kunnen vermoorden. Hij voelde hoe je zijn hand los liet en keek je even na toen je naar zijn Land rover liep. Hij liep terug naar Easy en trok ruw het touw los, nee hij was in een pest humeur. Hij liep naar de stallen waar hij het veulen i nzette het halster los klikte en de deur dicht smeet. Hij smeet het halstertouw voor de stal vanEasy en pakte zijn auto sleutels uit zijn jasszakj die nog voor de stal hing. Hij liep het erf over naar de auto die hij opentrok. nee waarom wist hij niet maar paul deed nooit de auto op slot
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 13:00:26 GMT
Leria Fullbright
Ze wou Pual niet kkwijt, daaro had ze het gezegd tegen hem, op dit moment.. Ze slikte even en voelde hoe haar buik bezig was momenteel, door de stress die zich had opgehoopt en nu in een keer naar buiten kwam. De tranen bleven over haar wangen lopen, en e keek momenteel Paul niet aan, meer om het feit dat ze had gelogen en meer om het feit dat ze het achter hield. Maar ze wist ook dat haar vader dat het liefste had, dat als het ooit mis ging, zo weinig mogelijk mensen het wisten, behalve de belangrijkste, en dat was voor hem zijn vrouw en kinderen. Ze sloot haar ogen even en draaide haar hoofd weer naar voren, en legde even de handen in haar gezicht. Ze had het in een dag flink verkloot met allerlei factoren, en dat was gewoon kut, het voelde ook kut. Haar telefoon ging weer, dit keer har oudste broer, en ze nam op, en zette hem direct op luidspreker.'' Leria?'' werd er gevraagd en ze knikte.'' Ik ben hier Jayden..'' Sprak ze nog duidelijk overstuur.'' Ik weet niet of jullie al onderweg zijn, maar pap..'' hij stopte zijn zin.'' Kom maar naar mams huis, papa heeft het niet overleefd...'' sprak hij rustig.'' Geef me Paul even.. die is misschien wat nuchterder nu, Leria..'' sprak hij rustig en leria gaf hem de telefoon over, maar hield zelf nu de tranen niet meer in.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 13:17:30 GMT
Paul Walker Hij starte de motor en reed weg toen jij ook zat en rustig reed hij het erf af. Op de gewone weg begon hij wat harder gas te geven. nee paul was niet alleen gek op paarden, maar ok gek op auto's en snelheid. Hij keek even schuin naar je en zag hoe je huilde. Hij schakkelde even en hoorde toen je telefoon gaan die je opnam en gelijk op luidspreker zette, 1 van je broers zo te horen. Rustig reed hij verder en hoorde hoe je vader was overleden en hij naar je moeder's huis moest gaan in plaats van naar het ziekenhuis. Hij drukte de rem in en gooide het stuur om omdat ze al half voorbijde afrit waren en met piepende banden draaide hij de bocht door en hoorde haar broer spreken dat hij paul wilde hebben. Hij nam de telefoon over en haalde hem van de luidspreker af " Ja "Sprak die en klemde de telefon tussen zijn oor en zijn schouder terwijl hij nog een keer schakelde
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Feb 13, 2014 13:29:19 GMT
Rhyme:
Ze glimlachte naar hem, volgde hem met Serpine en ze was nieuwsgierig naar alle andere paarden. Serpine snuffelde geïnteresseerd bij het passeren en Rhyme glimlachte. Ze zette haar paard in de stal en keek naar de andere drie. "Ik moet inderdaad nog een aantal kopen wil ik deze stallen vol krijgen." Zei ze met een kleine glimlach. "Als je een afspraak hebt met je dochter, kan ik zelf ook wel een rondje lopen hoor. Mijn kamer is het enige waar ik nog hulp bij kan gebruiken. Verder wil ik je niet te lang van je dochtertje pikken." Ze kon zelf een rondje lopen, dat moest geen probleem zijn. Ze wist wat er op een manege thuis hoorde en dat zou hier ook wel staan. Dus ze wilde hem niet te lang van zijn werk af houden.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 13:53:55 GMT
Leria Fullbright
Ze slikte even voor een moment en keek uit het raam, terwijl de tranen over haar wangen stroomde momenteel. Haar vader, haar lieve sterke vader. Oh nu wou ze Macco helemaal op deze stal hebben.. Ze slikte even voor een moment en keek kort naar paul, maar zou wachten met vragen tot hij uitgebeld was. Haar broer hoorde ze iets maar kon niet horen wat hij zei, en misschien was dat maar beter ook ergens.'' Paul.'' Sprak hij rustig.'' Met Jayden, Ik moest van mijn vader zijn excuus aan bieden als het aan een einde kwam. Leria moest zich stil houden over zijn situatie, want hij wou niet zielig behandeld worden, maar als een gezond man. Tevens moest ik zeggen dat hij jullie graag samen wil zien in de toekomst, dat hij de volledige vertrouwen in jou heeft en had, dat jij Leria gelukkig maakt. Ook de stem van Jayden was niet helemaal zuiver, maar die probeerde zich duidelijk sterk te houden.'' Ik weet dat hij de wens had zijn klein kind nog vast te mogen houden, iets wat helaas niet meer gaat.'' sprak hij en nu werd ook de stem van Jayden duidelijk steeds bibberiger en de tranen kwamen ook los, al kon Paul dat natuurlijk niet zien.
Killian Hammond
Hij keek naar haar en haar paard, dat hem tot noch toe niet echt en sportpaard leek, maar ja, dat leek hook ook niet . dus hij trok geen conclusies. Eerst maar het eens goed zien lopen onder het zadel, dan wist je pas wat het paard in zijn mars kon hebben. Hij luisterde naar haar en knikte.'' Kun je op verschillende manieren doen natuurlijk, een leuke merrie kopen en je eigen hengst erop gooien, maar natuurlijk ook andere mogelijkheden liggen er open.'' sprak hij rustig en ze vertelde dat ze niet meer van zijn tijd af wou nemen en hij schudde zijn hoofd.'' Amy wacht wel hoor, de houd van tutten met haar paardjes.'' sprak hij kalm en keek haar aan.'' Ik moet je toch dingen vertellen, want wij zijn geen manege natuurlijk. Geen recreatie ruiters, geen penny ruiters, nee alleen serieuze ruiters, en fokkers zijn hier eigenlijk welkom. Een manege heeft een terrein ter waarde van 1 miljoen, en wij hier 10 miljoen, om zo maar een vergelijking te noemen. '' Veel luxer.'' sprak hij kalm en keek haar aan.'' loop maar even mee naar het bord in de andere stallen, dan zal ik je even wat dingetjes uitleggen hoe het hier reilt en zeilt, en je even wat belangrijkee voorzieningen laten zien. ''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 14:01:57 GMT
Paul Walker Hij reed flink door, en al gauw reed hij de stad in waar haar moeder woonde. Wat was het lang geleden dat hij hier geweest was dus denken dat moest zie wel even. Hierdoor ging hij ook langzamer rijden en luisterde ondertussen naar wat Jayden allemaal sprak. Even liet hij het stuur los om door zijn haar te strijken en legde daarna rustig zijn hand weer boven op het stuur. " jayden kunnen we dit zometeen bespreken, dit zijn niet gesprekken die je over de telefoon heen moet doen. " Sprak die en keek even naar de borden boven de weg " we zijn in de stad nu, maar ik heb nu echt even Leria of de tom tom nodig om mij bij het huis te krijgen, het is al te lang geleden inmiddels " Sprak die en hoorde hoe ook Jayden brak, iets wat hij ergens ook wel snapte. mkaar iets wat Paul nooit zou doen, nooit huilen in de buurt van zijn schoonfamilie of vrienden. zelfs niet bij Leria. allen en bij de paarden daar huilde hij.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
12 POSTS & 0 LIKES
struikrover
|
Post by Amaro on Feb 13, 2014 14:05:55 GMT
Rhyme:
Kon hij gedachte lezen? Ze had even het woord manege de revue laten passeren en hij haakte er gelijk op in. Ze keek hem even twijfelend aan. Maar knikte toen. "Ja, ik zal kijken wat ik zal doen met de paarden." Zei ze met een flauwe glimlach. Ze wist namelijk niet wat ze op het manege verhaal kon vertellen. Dus ze hield daar wijselijk haar mond over. Ze vond het ergens wat vervelend dat hij meteen er cijfers bij moest vernomen, maar als hij zich er prettig bij voelde, dan moest hij dat natuurlijk doen. Hij zei dat hij wat dingen uit moest leggen en ze knikte, volgde hem dan toch maar. Als het kindje kon wachten, dan vond ze het ook wel goed. "Natuurlijk." Zei ze met een glimlach, ze was benieuwd hoe het er hier aan toe ging en wilde graag meer weten.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 17:01:34 GMT
Leria Fullbright
JAyden knikte even aan de telefoon al kon Paul dat natuurlijk niet zien.'' Is prima Paul, ik spreek je zometeen wel even. CHarles komt nu ook binnen, dus dan moet ik daar even heen.'' Sprak hij.'' Geef mijn zusje nog even een knuffel van mij.'' sprak hij rustig.'' tot zo.'' sprak hij nog voor hij op hing en Leria naar Paul keek, nog met betraande ogen, en even slikte.'' Het spijt me zo paul..'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Ik weet hoe je liegen en achterhouden haat.'' sprak e rustig en keek hem aan.'' Die legen van vanmorgen.. Ik wou gewoon niet dat je de waarheid wist.. Spartacus heeft me er inderdaad afgegooid.'' sprak ze en slikte even.'' Ik heb gereden, maar door mijn buik hield ik geen balans, niet goed althans. '' sprak ze en keek hem aan.'' maar je kindjes leven nog, de echo was daarna..'' sprak ze en keek hem aan.'' en dat van mijn vader.. ik probeerde enkel me aan zijn wensen te houden. Hij wou niet dat de hele wereld het wist, hij wou eerst niet eens dat ik en mijn broers het wisten.'' sprak ze en keek hem aan.'' Maar het spijt me heel erg, ik wou je nooit bedriegen..'' sprak ze en sloot nu haar ogen en een traan liep weer over haar wangen.
Killian Hammond
Hij keek naar haar en knikte even.'' natuurlijk volledig je eigen keuze. De meeste kopen er een tweede sportpaardje bij.'' sprak hij rustig en keek naar haar.'' Welke tak van de paardensport beoefen jij? Welke klasse?'' vroeg hij geinteresseerd en keek haar aan terwijl hij naar het bord doorliep en daarvoor stil hield en haar aan keek voor een moment, en wees even nar het bord, begon nu weer even verder zijn verhaal te doen, al hoopte hij natuurlijk nog antwoord op zijn vraag, '' Hier is het bord waarop in feite de meeste dingen op staan hoe het hier reilt en zeilt. In feite staat alles wat je moet weten hier op. Welke paarden ziek zijn, wanneer iemand de bak nodig heeft en meer. Wij hebben wel een regel, en daarmee verschillen wij misschien van andere stallen, je werkt voor jezelf, maar ook voor de anderen.'' sprak hij rustig en wees even naar een voerschema op het bord.'' Iedereen die hier komt, zorgt niet alleen dat in de morgen zijn eigen paarden gevoerd worden, maar ook van die anderen. Natuurlijk kan hrt een keer zijn dat je bijvoorbeeld de voerronde van 12 uur niet kan, maar dan vraag je even aan iemand anders die hier op stal rondloopt, en vaak kunnen Dastan en ik dat wel zijn.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 17:30:12 GMT
Paul Walker Hij had nog even geknikt maar ook dat kon jaysen niet zien " zal ik doen " sprak dienen hing op. Hij legde de telefoon op het desboard en stelde de tom tom ij. Hij hoorde je spreken en trapte op de rem toen je zei dat je vannsparatacus was afgevaen " en hierom wilden ik niet meer dat je zou rijden !! Dit had verkeerd kunnen aflopen ja ! " sprakndirbkwaad en hoorde getoeter achter zich waarna hij verder reed
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 20:07:03 GMT
Leria Fullbright
Ze had zijn reactie wel verwacht, moest ze eerllijk zeggen, en momenteel kon ze heel weinig hebben, doordat haar vader net overleden was, dus zelfs nu sprongen de tranen terug in haar ogen.'' HEt spijt me.. Ik zal de aankomende maanden op de grond bliven.. Ik ga niet meer rijden..'' sprak ze rustig en slikte even voor een moment, en zag hoe hij de tom tom in stelde, waardoor haar blik weer even naar buiten ging, en ze naar de schapen keek die verderop stonden. De tranen vloeiden over haar wangen, want ergens kreeg ze ook steeds meer het idee dat ze Paul zou kwijt raken, na dit alles, dat de kinderen hun vader niet zagen, of nauwelijks, en dat hun uit elkaar zouden zijn. Ze slikte en die gedachte in haar hoofd, deed haar schouders weer schokken, en begon ze weer zachtjes te huilen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 20:11:39 GMT
Paul Walker Hij hoorde je spreken dat je de komende maanden op de grond zou blijven en streek even door zijn haar. Hij hoorde hoe de tom tom begon te spreken waar hij heen moest en hij reed er heen. Na zoon 15 minuten stopte hij op de boerderij van je ouders waar hij de tom tom uitzette, jah de terug weg wist hij dan wel weer. Hij keek even naar je " Ik blijf wel in de auto wachten " sprak die tegen je. Hij had eigenlijk weinig zin om naar binnen te gaan. Oke hij snapte het punt van je vader, maar ze waren al zo lang bij elkaar en nog loog ze tegen hem. En dat had hem pijn gedaan en het vertrouwen kapot gemaakt. Hij was al geen man van snel vertrouwen. En het was eigenlijk ook een wonder geweest dat hij eens verliefd was geworden. Nou hij was verliefd geworden na hij was de tel al kwijt dat hij bedrogen was. Hij had na de laatste keer gezworen nooit meer verliefd te worden. En toen zijn laatste schooljaren, Hij was 18. Kwam die Leria tegen. nog geen 3 maanden later hadden ze wat. Dit was nu inmiddels zoon 7 jaar
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 20:20:37 GMT
Leria Fullbright
Toen ze stopte hoorde ze het hinnikje van de kleine shetlander direct al die duidelijk hen herkende. Nee de kleine shetlander was absoluut niet dom. Ze hoorde zijn woorden en knikte.'' Paul.. Ik weet dat ik dom ben geweest, maar wil je alsjeblieft mee gaan..'' vroeg ze al wist ze het antwoord al wel. Hij zou niet meegaan, en misschien zometeen zelfs wel weg zijn, als ze binnen klaar was. De shetlander hinnikte op nieuuw, en stak zijn neus nieuwsgierig tussen het hekwerk door, puur omdat hij wist wie daar waren, en met zijn oortjes naar voren keek de shetlander, die werkelijk helemaal zo bruin was als chocolade naar hen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Feb 13, 2014 20:26:45 GMT
Paul walker Hij had een arm op het stuur liggen en hoorde je spreken over dat je dom was geweest maar of hij mee wilde. Hij schudde zijn hoofd " Nee, het was joun vader. Ik had niks met hem" Sprak die en keek even naar je " ga maar ze wachten binnen op je " sprak die tegen haar en hoorde ook het gehinnik en keek even naar buiten en zag de kleine shetlander staan en glimlachte kleintjes. Even streek hij door zijn haar en keek weer naar je. jah als jij de auto uit was en binnen waszou hij gaan. Hij was te vaak voorgelogen geweest om dit nog te pikken. Het ergste vond hij nog dat ze het wist. Hij had zo vaak tegen haar gezecht Lecia ik hou met hart en ziel van jou, maar alsjeblieft bedrieg me niet, lieg me niet voor. Dit is me al te vaak overkomen. Even haalde hij diep adem
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
373 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Israel Putnam on Feb 13, 2014 20:32:31 GMT
LEria Fullbright
Ze slikte even en bereidde zich voor op het ergste. Ze droeg hun kinderen, hun tweeling, wat twee jongens bleken te zijn, maar wat ze beide momenteel natuurlijk niet wisten. Er liep nu al een traan over haar wnag heen, en keek naar hem.'' Ik zie je zometeen, oke? dan maken we straks samen die brief open, waar heet geslacht van jou tweeling in staat..'' sprak ze en stapte uit nu en liep naar binnen. Ze had hem geen kus gegeven, maar dat was meer omdat ze al eigenlijk wist da het over was, en met een rot gevoel alleen al ging ze naar binnen, en keek naar haar broers die haar al omhelsde, doordat ze zo binnen kwam.'' ik heb het verest.'' sprak ze als eerste, en was ervan overtuigd dat hij zometeen weg was, en dan.. Ja dan zou ze kapot gaan, en zou ze de kinderen niet eens meer willen baren, of in ieder geval willen houden. Ze zouden haar dan teveel aan hem herinerren.
|
|