And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 12:38:10 GMT
Naam: Quenya/ Allatar leeftijd: 3000 Ras/ soort: Tovenaar Foto/uiterlijk: ]http://images4.fanpop.com/image/photos/23900000/Blue-Witch-micketo-23982649-800-600.jpg Woonachtend in welke stad? : rondzwervend Extra: Ze gebruikt sinds de oorlog om de ring de naam Quenya al niet meer. Ze heeft de naam van haar echte ik aangenomen, de naam allatar, een van de twee blauwe tovenaars.
me and cind knows
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 4, 2014 14:57:38 GMT
Naam: Jonathan Zenker leeftijd: 21 jaar (Blijft eeuwig jong tot hij een leeftijd van 500 heeft bereikt, dan word hij langzaam aan ouder) Ras/ soort: halfelf Foto/uiterlijk: Lijkt op Elrond qua gezicht, blauwe ogen met een bruine en groene rand erin. kort donker haar Woonachtend in welke stad? : Rivendel Extra: Kleinzoon van Lord Elrond, heeft jongere zus.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 15:40:40 GMT
Allatar
Ze zuchtte even en was blij toen het gesprek afgelopen was, en keek nu Rivendell rond. Ze ag zo snle de jongeman van zo straks niet, maar ze verwachtte ook niet hem te zien. Ze slikte even en sloot haar ogen, terwijl ze weer op het bankje ging zitten waar ze eerder zat. Met enkele dagen zou ze Rivendell weer verlaten en terug naar de Blue mountains, om haar taken als tovenaar weer voort te zetten, zoals altijd. Ze glimlachte even zwakjes en zette haar kap even af, waardoor haar ijswitte haren tevoorschijn kamen, die ooit eens blond waren, en nu enkel nog maar die accenten toonde, en meer niet Ze zette haar kap niet vaak af, tenzij ze aan het rusten was, maar het kon haar weinig schelen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 4, 2014 15:52:46 GMT
Jonathan
Hij had zich niet langer beziggehouden met het gesprek tussen de tovenaren, hij had zich al snel weer terug getrokken in zijn kamer. Hij zat nu al een tijd weer dingen bij te houden, zeg maar een boek aan het schrijven, gewoon om wat te doen te hebben, want veel was er niet te doen in Rivendell. Maar dat was ook de bedoeling dat hij naar hier was gekomen, om rust te verkrijgen eindelijk. Hij zou snel nog eens naar Minas Tirith moeten, naar zijn zus. Die reis moest hij eens plannen ja. Met een zucht stond hij op toen de inkt gedroogd was en deed het boek weer dicht. Hij liep weer rustig rivendell in en keek rustig rond, blijkbaar was het gesprek afgelopen, iedereen begon zich waar wat te verspreiden. Hij leunde tegen een muurtje aan en zag vanuit zijn ooghoeken die vrouw weer zitten, de tovenares. Ze zouden vast niet lang blijven, hij had van jongs af aan al geleerd dat tovenaars altijd druk waren, dat ze een eed hadden gezworen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 16:49:29 GMT
Allatar
Ze zuchtte even en keek om zich heen, terwijl ze daarna kort haar blauwe ogen sloot, en de jongen weer zag, en kleintjes naar hem glimlachte. Maar niet lang, want daarna keek ze weer een andere kant ui, ze moest maar eens nadenken over hoe ze zou gaan reizen. Ze zette de witte staf rustig naast haar neer en wreef even over haar gezicht. Ohh wat had ze graag een ander leven, maar ze had al jong de eed gesloten dat ze dit zou doen. Toch dacht ze aan het gezinsleven, hoe het zou zijn als ze iemand had die van haar hield.. Ze was nog altijd een maagd, dat moest ze blijven in haar geval. Ze kon de eed niet meer breken, en nu verlangde ze steeds meer na het feit het wel te doen, een man te zoeken, trouwen, en aan kinderen beginnen. Maar dat zat er niet in.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 4, 2014 19:42:56 GMT
Jonathan
Hij keek naar de vrouw die even terugkeek naar hem en glimlachte terug naar haar voor een moment. Hij zelf zou nooit doe eed hebben afgelegd, hij wilde zelf kinderen en zijn naam voortzetten. Hij moest later misschien zelfs Rivendell leiden zonder dat hij het wist. Met een zucht keek hij naar waar zij heen keek en schudde zijn hoofd ligt. Het leek zo een eenzaam bestaan als tovenaar, je mocht iets wel liefhebben, maar voor de rest niets. Je mag geen liefde voelen voor een man of vrouw, geen gezin later, nee, hij vond het niets. Hij begon zich rustig haar richting uit te begeven en volgde haar blik weer. "Ik neem aan dat je binnenkort weer weg moet zoals de anderen." Zei hij nu ook gewoon rustig tegen haar en keek haar dan weer aan. "Ik ben Jonathan." Sprak hij uit beleefdheid nu. "U was Tovenaar Allatar. Als ik me niet vergis." Klonk hij weer vriendelijk.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 20:00:10 GMT
Allatar
Ze keek op toen ze een stem hoorde en schoof automatisch een beetje op zodat hij er eventueel bij kon komen zittten.'' Ik moet inderdaad speodig weer richting de Blue mountains, daar waaar mijn thuis is, samen met mijn broer.'' sprak ze kalm en keek hem aan.'' Mijn broer is al Vertrokken, evenals de rest, maar ik ben niet het type om direct te vertrekken.'' sprak ze eerlijk en keek hem aan toen hij zich voorstelde.'' Goedenmiddg, Jonathan.'' sprak ze vriendelijk en keek hem aan met haar blauwe ogen.'' Mijn naam is inderdaad Allatar, al sinds ik de Eed aflegde om een van de blauwe tovenaars te worden.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 4, 2014 20:27:36 GMT
Jonathan
Hij zag hoe ze opschoof waarbij hij dankbaar knikte en rustig naast haar kwam zitten. Hij liet haar rustig uitpraten en knikte even. "Ik had de rest inderdaad al zien vertrekken, daarom was ik zo verwonderd dat jij hier nog was." Sprak hij vriendelijk met een glimlachje. "Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid, waarom ben je een van de tovenaars geworden. Ik heb al vele boeken gelezen, teksten bestudeerd, maar ik vond nergens een reden hoe de tovenaars er zijn gekomen." Sprak hij rustig en keek haar aan. Misschien kreeg hij een rot antwoord, maar dan was het maar zo. "Dat is niet de enige reden dat ik naar je toe ben gekomen, als je dat denkt. Ik had wat nood aan gezelschap en zo leek jij ook wel even." Sprak hij kalm met weer een vriendelijke glimlach en keek kort naar de lucht.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 20:40:40 GMT
Allatar
Ze keek naar hem en hoorde zijn vraag.'' Waarom ik zo ben geworden, ik vind het geen lastige vraga hoor, het was meer dat ik nog jong was, en Sauron was net verslagen.'' Sprak ze rustig en keek hem an.'' ik toonde vanaf jongs af aan al veel krachten en bestudeerde de toverkunst. Ik stond toen ook nog bekend onder een andere naam, die ik je helaas niet mag vertellen. Maar toen de oorlog voorbij was, kwam een engel tot mij, en die vroeg of ik de eed af wou leggen en de wereld wou helpen weder op te bouwen, en daarna de Blue mountains te bescheremn. HEt leek me geweldig, en dat is het ook.'' sprak ze rustig en glimlachte even een beetje. Het was ook groot gedeelte de waarheid, maar ze kon niet vertellen dat ze inmiddels naar andere dingen verlangde. Ze luisterde naar zin woorden en lachte even.'' Ik kon inderdaad wel wat gezelschap gebruiken, voor ik weer een lange reis maak richting huis.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 4, 2014 21:26:09 GMT
Jonathan
Hij luisterde naar wat ze hem vertelde en glimlachte even toen ze zei dat het geen lastige vraag was en dan begon te vertellen. Hij knikte zo af en toe als teken dat hij haar begreep en glimlachte toen ze was uitgepraat, al zag hij in haar ogen dat er meer achter zat. "Ik weet niet of je het zo geweldig vind, althans niet meer." Zei hij nu ook gewoon tegen haar en keek weer naar the blue mountains. "Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk." Sprak hij nu weer met een flauwe glimlach. "Ik zou zelf nooit die eed afleggen als het mij ooit werd gevraagd. Veel liever zie ik nog mijn nageslacht opgroeien, of de wereld bijna op zijn einde liep of niet. Ik zou tenminste niet alleen sterven." Zei hij zacht en glimlachte weer wat flauw waarna hij naar de grond keek. "Maar iedereen zijn eigen keuze natuurlijk." Bracht hij uit met een kort zacht lachje en keek weer even in haar ogen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 21:35:19 GMT
Allatar
Hij nam de woorden uit haar mond. Ze was er ook niet meer gelukkig mee, moest ze eerlijk bekennen.'' Oke, ik ben er niet meer gelukkig mee.'' Sprak ze rustig en slikte even.'' ik verlang naar iemand die de hand om me heen sluit, iedere avond dat ik ga slapen, ik verlang naar een zoon of dochter, waarmee ik kan spelen, en genieten van het leven. Mijn kunsten gebruiken voor het goede, en mijn kind verwonderen, allemaal samen met iemand die dat ook wil, en die ik lief heb.'' sprak ze nuook eerlijk en keek naar hem voor een moment.'' maar dat alles mag ik niet meer, dan ben ik een bedrieger van mijn orde.'' sprak ze rustig en keek naar de lucht, en zuchtte even voor een moment, waarna ze nu zelf naar voren keek, rustig de bergwanden die Rivendell omringde.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 4, 2014 21:57:11 GMT
Jonathan
Hij keek naar haar toen ze het toegaf en zuchtte zacht toen ze dat allemaal zei. Hij vond het erg voor haar, maar hij kon er niets aan doen, hij kon haar niet helpen. "En de eed kan niet verbroken worden." Sprak hij met een zucht. "Dat is althans wat ik gehoord heb en heb gelezen." Sprak hij zacht en keek haar weer even aan. "Ik zou je graag willen helpen. Maar ik als halfelf kan weinig doen." Zei hij nu ook gewoon tegen haar en leunde wat achteruit. "Ik vond het al belachelijk, dat je zo goed als niets mag en toch de wereld zou moeten beschermen." Zei hij weer zacht en trok een been op tot tegen zijn borstkas waarbij hij zijn hoofd er op liet rusten. "Ik zou er onderhand al kapot van zijn." Klonk hij meer tegen zichzelf en sloot zijn ogen kort.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 22:07:33 GMT
allatar
Ze keek naar hem en Schudde haar hoofd.'' Nee de eed is iets wat niet verbroken kan worden, en als je over de streef gaat, komt de engel alles wat je lief is halen.'' sprak ze rustig en zuchtte even voor een moment en schudde haar hoofd op het feit dat hij niet kon helpen.'' Niemand kan mij helpen, ik heb de keuze toen gemaakt, en ik zal mijn keuze moeten eren tot de dood mij ooit komt halen. Maar dan zal ik wel puur zin, want ik ben ook nog maagd, en nog nooit verliefd geweest, nou ja een keer, voor ik een van de blauwe tovenaars werd, maar die jongen heeft mij meer dan eens pijn gedaan.'' Vertelde hij en keek hem even aan. Ze wist niet waarom ze dit eigenlijk allemaal vertelde, maar het voelde wel goed dit eens aan iemand te kunnen vertellen. Zij was er ook kapot van, maar dat hield ze nog maar even bij zichzelf. Hij had het toch waarschijnlijk wel door dat ze er zat van was.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 4, 2014 22:20:48 GMT
Jonathan
Hij keek naar haar toen ze wat zei en slikte even. "Ik blijf het oneerlijk vinden, na al die jaren trouw gediend te hebben, geholpen te hebben.." zei hij zacht en bleef rustig zitten. "Maar wie ben ik?" Sprak hij zacht tegen haar en sloot zijn ogen weer even. Bij haar woorden slikte hij weer even en keek haar nu weer in de ogen. "Weet je, Allatar. Op elk potje past een dekseltje, maar niet elk potje is klaar om afgesloten te worden. Zelfs in jou geval, ook al zou het niet eens mogen. Soms overkomt het je gewoon en kan je er niets aan veranderen, zelfs Arda niet." Sprak hij nu ook zacht tegen haar en had de hele tijd naar haar gezicht gekeken. "En die man heeft jou dan nooit verdiend als hij je zovaak pijn heeft gedaan. Mijn vader verdiende mijn moeder niet, nog steeds niet." Zuchtte hij en ging weer normaal zitten. "Het leven kan zo oneerlijk zijn in zoveel gevallen."
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 22:28:58 GMT
Allatar
Ze keek naa hem en glimlachte even.'' Ik kan er niets aan doen, dit zijn de regels en daarmee moet ik leven, Jonathan.'' Sprak ze rustig en keek naar de lucht terwijl ze luisterde.'' Als het gebeurt, moet ik weg bij diegene, al doet het me nog zoveel pijn, ne moet ik de andere het slechte nieuws brengen. Ik mag geen realtie, al ben ik nog 1000 jaar ouder dan dat ik nu ben. Ik bewandel het leven van een onsterfelijke, en dit is mijn lot wat ik erbij heb.'' Sprak ze rustig en hoorde de woorden over de jongen, en keek hem nu weer even aan met haar blauwe ogen, die zoms wat sprankeltjes lieten zien, eveneens haar blauwere lippen, maar dat was gewoon meer symbool voor haar, ze was een blauwe tovenaar, het was zo in de jaren zo geworden. Ze streek haar witte haren helemaal naar achteren, en nu kwam haar hele lange witte haar, wat zeker tot haar kont hing, helemaal onder de mantel vandaan.'' Helaas is de wereld zo. Maar wie weet dat ik er ooit vrij van kom.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 4, 2014 22:39:34 GMT
Jonathan
Hij zuchtte. "Je moet ergens in geloven, niet waar? Zo niet werk je je er alleen maar dieper in." Zei hij zacht tegen haar en keek haar weer even aan. "Het leven is al somber genoeg, daar moet je geen slechtere gedachten bij halen." Klonk hij weer vriendelijk tegen haar en keek haar rustig aan. "Ik ben onsterfelijk tot een bepaalde hoogte, na een tijd word ik ouder. Nu blijf ik er uit zien als 21." Zei hij rustig en keek weer voor zich uit. "En wie weet ja, ik hoop het voor je. Iedereen verdiend een werkelijk leven." Zei hij nu ook rustig en keek weer naar haar met een vriendelijk glimlach
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 22:44:13 GMT
Allatar
Ze slikte even en keek naar hem en lachte even kort.'' helaas kan ik alleen nog maar negatieve kanten van mijn leven zien, want echt een toekomst heb ik gewoon niet, vind ik zelf.'' sprak ze eerlijk en keek hem in de ogen.'' Mijn hart en ziel behoren toe aan Arda, en dat zal het waarschijnlijk blijven tot ik dood ga, over meer dan 1000 jaar misschien eens.'' Sprak ze rustig en keek naar hem, en zijn lichaam. Oke hij zag er niet verkeerd uit, en ergens vond ze hem ook wel leuk, niet leuk leuk nog, maar je wist het maar nooit, maar dan zou ze er alsnog nooit voor uit gaan komen waarschijnlijk.'' Ik heb een werkelijk leven, want ik neem aan dat dit niet de hemel is.'' grapte ze even op zijn laatste woorden, al wist ze wel wat hij bedoelde.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 4, 2014 23:03:36 GMT
Jonathan
Hij keek haar aan en glimlachte even. "Heb je wel. Tijd genoeg als je onsterfelijk bent. Misschien vind Arda een ander, kun jij beslissen weer normaal te worden, wie weet." Zei hij zacht en merkte dat ze hem bekeek, en ook naar zijn lichaam keek waardoor hij zacht moest lachen. "Bevalt het?" Grapte hij nu ook even en moest ook zacht lachen op haar opmerking. "Was het maar waar." Klonk hij met een klein grijnsje en streek door zijn haar. "Wie weet wat er in die 1000 jaar nog kan gebeuren Allatar. Zie het niet te somber in." Zei hij nu ook rustig en keek haar weer aan. "Uiteindelijk komt alles weer op zijn pootjes terecht." Klonk hij nog zacht en beet zacht op zijn lip. Hij maakte het zichzelf ook nog altijd wijs, hij moest wel wilde hij het positief houden.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 23:17:23 GMT
Allatar
Ze keek direct weg, toen hij een opmerking maakte over dat zij hem bekeek, en slikte even.'' Uhh, sorry was een gewoonte.'' Sprak ze best wel schamend en en keek naar hem en stond nu na een paar minuten ook rustig op. '' Ik ben bang dat ik zo moet vertrekken naar mijn thuis.'' Sprak ze rustig en keek kot naar de lucht, terwijl ze kort zuchtte en haar ogen sloot. Ze zou nooit meer verliefd raken, had ze zichzelf gezworen. Nadat ze toen haar vriend uit het oog was verloren tijdens de oorlog was ze er kapot van geweest, en nu voelde ze het nog. Zeker door de naam van deze jongen. Hij heette ook Jonathan, net zoals haar vriend toen ze nog Quenya was, en hem kwijt raakte. Ze vermoedde dat hij inmiddels wel dood was, toen al, en toen nam ze het aanbod van Arda ook meer dan eens aan.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 4, 2014 23:34:20 GMT
Jonathan
Hij lachte even zacht. "Het maakt niet uit, ik ben het wel gewend." Zei hij nu ook zacht. Hij werd vaak bekeken bij dames, maar bij één had het pas echt goed gevoeld, en dat was Quenya. Hij was haar kwijt geraakt toen de oorlog uitbrak en had haar daarna niet meer gezien. Hij keek op toen ze wat zei, maar zag aan haar gezicht dat er nog wat was. "Blijf nog even, er ligt nog iets op je hart wat je dwars zit. Ik zie het aan je." Zei hij nu ook rustig tegen haar en stond zelf nu ook even op. "je hebt me nou al veel vertelt, ik denk wel dat dit er bij kan." Zei hij nu ook rustig tegen haar en keek haar rustig aan. "Nog even, dan laat ik je gaan." Voegde hij er aan toe en trok een pruillip.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 4, 2014 23:39:33 GMT
Allatar
Ze keek naar hem en slikte even. Moest ze het hem vertellen? Ze schudde haar hoofd even.'' Nee dat is iets wat ik graag vergeten wil.'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Je weet al eigenlijk teveel dingen die ik niet eens mocht vertellen.'' sprak hij en keek hem aan en glimlachte kleintjes. Nee ze kon het hem niet vertellen, dan had ze waarschijnlijk nog grotere problemen. Toch slikte ze bij zijn laatte woorden.'' oke, en alleen maar omdat ik niet tegen mannen met een pruillipje kan.'' sprak ze nu toch en lachte kort.'' De werkelijke reden is waarom ik toen allatar ben geworden is dat ik iemand kwijt ben geraakt die me nauw aan het hart lag, echt nauw. Maar ik verloor diegene uit het oog, en zwoor dat ik nooit iemand diep in mijn hart zou laten komen, en toen sloot ik de eed.'' Sprak ze en deed haar haren weer in de mantel, en deed de blauwe kap op, en pakte haar staf.'' Ik moet er echt nu vandoor. Misschien zie ik je over een half jaar wel weer, tijdens de volgende vergadering hier in Rivendell.'' sprak ze en begon nu langzaam aan te lopen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Mar 4, 2014 23:57:12 GMT
Jonathan
Hij hield de pruillip op en glimlachte weer even toen ze het toch vertelde aan hem. Hij knikte nu. "Ik weet hoe het voelt, bij de oorlog ben ik mijn vriendin kwijt geraakt. Ik weet niet waar ze nu is, of ze gesneuveld is. Ik heb haar niet meer gezien sinds dan. Misschien vind ik haar ooit weer en duikt ze opeens op. Ze kon er ook nooit tegen als ik een pruillip trok." Zei hij met een zacht lachje al begonnen er toch tranen achter zijn ogen te prikken. Zijn Quenya.. "Misschien vind jij hem ooit terug, de kans bestaat." Zei hij rustig en glimlachte weer even. "En misschien staat Quenya ooit voor mijn neus, wie weet." Sprak hij zacht, nog meer op zichzelf gezegd, maar luid genoeg voor haar om te horen. Hij knikte nu even. "Misschien zie ik je dan wel inderdaad." Zei hij met een flauwe glimlach en draaide zich nu ook wat om, om terug richting zijn kamer te sloffen. Het litteken in zijn nek was goed te zien nog, dat was van de eerste keer dat hij Quenya had ontmoet, laat ons zeggen dat het geen fijne ontmoeting was eerst. Maar dat was wel een kenmerk aan hem, het litteken zou hij voor altijd meedragen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 0:03:30 GMT
Allatar
Ze hoorde zijn verhhaal en slikte even voor een moment, en stond met de rug naar hem toe, toen hij de woorden over dat ze Quenya heette.. Was dit toch.. Of had hij toevallig hetzelfde meegemaakt als haar? Ze besloot zich niet om te draaien, het was geen toeval, dit was haar Jonathan.. Ze wist tenminste nog dat hij leefde.. Dat was al wat...'' Je zult haar ooit wel vinden Jonathan. Vaak is degene dichterbij dan je denkt.'' hintte ze nog even, hopend dat hij het zou horen, maar ze liep nu weg, liep richting de trappen die Rivendell uit zouden leiden. De tranen hingen in haar ogen, maar nu mocht ze ze nog niet laten lopen. Straks was ze op haar zelf, in de bergen, en dan mocht ze. God, ze had nooit verwacht dat een Afscheid zo zwaar kon zijn. Dat een afscheid zo zwaar was als deze.. Al die tijd had ze gedacht dat hij dood was, maar dit was gewoon geen toeval meer, dit was haar Jonathan..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 0:28:06 GMT
Jonathan
Hij keek nog even om toen ze er nog wat op zei en sloeg zijn blik neer. "Ik hoop het." Zei hij nu ook zacht en draaide zich langzaam weer om toen het hem begon te dagen. Waarom zou ze zoiets zeggen? Wist zij er meer van? En was het allemaal toeval dat wat zij hem vertelde, ook hetgeen was wat bij hem speelde. Hij draaide zich bedenkelijk terug om. Nee, hij hoorde het in haar stem, iets kwetste haar, alsof ze afscheid nam. Maar waarom zou ze geen afscheid willen nemen van hem? Ze kenden elkaar nog maar pas. Tenzij... Was dit Quenya? Hij keek haar bedenkelijk na en begon langzaam haar richting weer uit te lopen. "Hey." Sprak hij nu ook gewoon en nam haar pols vast waarna hij voor haar ging staan en bedenkelijk en serieus recht in haar ogen keek, op zoek naar het gene waar hij verliefd op was geworden. Hij kon soms verhalen beleven in de ogen van mensen, wat ze verborgen, wat er gebeurd was en hoe ze zich voelde. Zijn blik verzachtte toen hij een bevestiging kreeg uit haar ogen en keek haar nu zelf met grote ogen aan. "Quenya?" Vroeg hij nu ook zacht aan haar en hield haar pols gewoon vast. Hij twifelde niet, dit was Quenya, alles klopte, alles aan haar klopte..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 0:36:36 GMT
Allatar
Ze merkte hoe ze vast werd gegrepen en keek naar hem, haar ogen trilde, door de tranen die ze probeerde te verbergen. Ze slikte even, probeerde zijn blik te ontwijken, en merkte hoe haar hele lichaam over de kop sloeg. Ze moest het nu wel zeggen, ze wist hoe hij was. Ze zuchtte even en sloot haar ogen en liet haar hoofd zakken.'' Al een aantal jaren niet meer.'' sprak ze rustig en slikte even.'' Dat was ik Vroeger, nu niet meer.'' sprak ze en slikte even.'' Ik moet gaan. Ik ben haar niet meer.'' sprak ze maar duidelijk met pijn probeerde ze hem te kwetsen op een wijze, zodat hij haar liet gaan. '' Vroeger zal niet meer terug komen, Jona, ik kan niet meer de Quenya worden die jij kende. We moeten afscheid nemen hier.'' sprak ze duidelijk met pijn en sloot haar ogen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 0:52:48 GMT
Jonathan
Hij bleef haar aankijken, ook al keek ze van hem weg. Hij wist dat zij het was, dit gaf hem zijn bevestiging. De woorden daarop ook, ook al deed het hem pijn. Dit is zijn meisje, dit is Quenya, of was Quenya.. Hij wilde maar al te graag haar lippen weer proeven, haar omhelzen, het was zo lang geleden. Maar het kon niet meer, anders werd ze gestraft waarschijnlijk, dat wilde hj nou ook niet bepaald. Hij wist wat ze probeerde te doen, en het lukte ook flink, maar hij zag zelf ook wel dat ze er moeite voor moest doen. Hij schudde zijn hoofd op haar laatste woorden. "Jonathan." Sprak hij enkel. "Enkel mijn vriendin en zus noemen me Jona." Zei hij nu ook zacht tegen haar. "Het is afscheid voor nu, ik zie je misschien over een halfjaar weer, Allatar.." Sprak hij zelf met moeite. Zijn hand gleed van haar pols af naar haar hand die hij nog kort streelde en haar dan volledig los liet. Als hij haar niet uit het oog was verloren was dit niet gebeurd waarschijnlijk. Dit deed veel meer pijn dan toen hij haar in de oorlog kwijt was geraakt. Hij wist dat ze leefde, maar hij wist ook dat ze niet meer samen konden zijn en dat zat vreselijk aan hem te knagen. Hij had zich moeten tegen houden haar niet te zoenen, hij was zo blij haar weer te zien, maar het was daar wat te laat voor..
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 1:00:25 GMT
Allatar
Ze keek hem aan, en bleef zelfs nog staan toen hij haar losliet. Ze slikte en keek kort naar de lucht, en sloeg haar blik neer, terwijl er pijn door zijn lichaam schoot.'' Tot de volgende keer.'' Sprak ze en draaide zich om, terwijl ze haar stappen begon te verzetten. Ze had nooit meer gehoopt hem terug te zien, ze dacht dat hij dood was, maar het tegendeel bewees weer anders. Bij iedere stap liet ze nu een traan, de tranen die op de stenen vielen, en na een paar stopte ze, keerde ze zich om, en vloog tegen jona aan, waarna ze haar stap gewoon op de grond liet vallen.'' Ik ga met Arda praten, ik beloof het je..'' Sprak ze en slikte even.'''Ik dacht dat je dood was, dat ik je nooit meer zou zien, ik dacht nooit meer iemand lief te willen hebben.. En nu ben jij weer in mijn leven..''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 7:37:06 GMT
Jonathan
Hij keek haar aan en knikte nog even naar haar, met een pijnlijke glimlach. Hij volgde de stappen dat ze zette en keek naar de druppels van de tranen die vielen op de stenen. Hij hield zijn blik op haar stappen gerichten keek toch terug naar haar gezicht toen ze stopte, zich omkeerde en naar hem schoot. Hij zette zich stevig zodat hij niet achterover viel met haar op hem. Ze begon te praten en slikte even. "Ik hoop dat dat je lukt dan." Zei hij zacht en legde een arm om haar heen, maar voor de zekerheid da iemand hen zag dat het vriendschappelijk leek. Hij glimlachte even. "Ik ga niet zo snel dood, ik heb me rot gezocht naar je die dag. Ik was gewond, maar ik wou jou terug vinden." Sprak hij rustig en glimlachte even terwijl hij zelf nu een traan liet vallen.
|
|
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Mar 5, 2014 9:28:38 GMT
Allatar
ze keek hem aan en slikte even."ik zocht ook naar jou, ik wou je nooit kwijt, maar ik dacht dat je zoals die andere mannen was.. dat je me had verlaten... later dacht ik dat je waarschijnlijk wel dood zou zijn.. ik zag jou niet als iemand die mij zomaar verliet." Sprak ze en haar lippen zaten nu langzaam aan weer heel erg dicht bij de zijne,maar ze drukte een kus op zijn wang, in plaats van pp de lippen. Toch voelde dit van geen enkele kant fijn, en zette ze ze toch zachtjes op zijj lippen, en gaf hem zachtjes een zoen. Arda voelde toch haar lichaam... waarom dan niet de liefde die door haar heen stroomde. Ze zou haar straf aanvaarden, nu wou ze gewoon even haar jonathan hebben.. ze zoende hem zachtjes door en stopte daarna kalm." Ik houd van je.. ik heb een vreselijk stomme fout gemaakt." Sprak ze zachtjes bij zijn oor.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
372 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Connor on Mar 5, 2014 9:40:44 GMT
Jonathan
Hij schudde zijn hoofd. "Ik zou je nooit verlaten, zo ben ik inderdaad niet." Sprak hij en sloot zijn ogen even terwijl hij haar nu toch wat dichter trok en haar in zijn armen sloot. Hij opende zijn ogen weer even en zag dat haar lippen wel dicht bij de zijne zaten, maar ze uiteindelijk toch een kus op zijn wang drukte. Dat was ook fijn, ook al was het maar op zijn wang. Al drukte ze kort er na toch haar lippen op de zijne waar hij zacht in mee ging. Oh, wat had hij die lippen gemist. Hij was nooit gaan flikflooien met een andere vrouw sinds hij haar kwijt was geraakt, dat kon hij niet maken, en het werd hem nu beloond door haar weer terug te zien. Niet als anders, maar toch had hij haar even terug. "Ik hou ook van jou." Sprak hij zacht na haar zoen en legde zijn gezicht in haar nek met een zucht.
|
|