Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 3, 2013 22:53:24 GMT
Samantha Ze glimlachte even en keek om toen ze een hond zag maar haar wenkbrauw schoot al snel weer omhoog toen ze weer die stem hoorde, en haar blik ging gelijk terug om naar de auto. Zie je nou wel, net ahd ze het ook goed.Het was geen man geweest en ook geen ringtone van een telefoon. Ze keek je even aan " nee nu kan je er niet meer om heen " Sprak ze tegen hem en keek bewonderend naar de auto die nog meer sprak en zelf weg reed en ergens anders parkeerde. " wel heb je ooit " Sprak ze naar de auto. " Dit heb ik nog nooit gezien " Sprak ze terwijl ze naar KITT toe liep en er rustig naar keek " Hoe ben je aan deze technologie gekomen ? " vroeg ze en keek terug om n aar Michael " Dit heb ik nog nooit gezien, en echt ik heb de meest rare dingen gezien bij race wagens "S prak ze. Dit vond ze nou prachtig. Gewelfige technologie
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 3, 2013 22:54:21 GMT
Kaylen Christensen
Ze had inderdaad niet door dat hij loog, en dat was waarschijnlijk maar goed ook. Hij kon anders wel meteen naar een andere monteur gaan zoeken, ze vond het niet prettig als iemand tegen haar loog over wat dan ook. "Nou, gebruik je je auto om te racen en als tafel?" Lachte ze zacht en volgde hem rustig met haar dienblad naar zijn wagen. "Nee, ik ga wel mee, toch veel gezelliger." Glimlachte ze en liep achter hem aan. Ze had geen zin om daar zinloos te blijven staan, zou ook maar dom zijn om te doen. Ze keek weer even rond en nam zelf ook een frietje die ze rustig op at en danweer vrolijk verderliep.
Hayden Christensen
Hij had zijn zus ook vriendelijk begroeten bleef tegen zijn wagen aanleunen. Hij moest toch wachten tot de race zou starten, maar heel lang kon het niet echt meer duren dacht hij zo. Hij zag mensen vertrekken en komen zoals gewoonlijk en zag ook weer die vrouw, Elyssa. Als hij het juist had natuurlijk, hij kende haar enkel van zien. Maar ze had iets vreemds, hij had wel al gezien dat ze een verdomde goede rijder was voor met één oog blind te zijn. Hij zag dat ze uitstapte en merkte meteen de onzekerheid in haar op. Hij deed zijn wagen rustig op slot en liep naar haar toe, anders stond ze daar maar. "Hey." Sprak hij haar rustig aan en keek naar haar. "Elyssa, toch?"
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 3, 2013 23:09:59 GMT
Ff nog een post vanaf mob en dan gaat ik slapen
Hij keek naar haar en toen weer naar kitt die rustig verderop stond. Ze was werkelijk de eerste die normaal op kitt reageerde, en ergens vond hij dat ook wel fijn, dat was minder ellende voor hem laten we maar zeggen." Dus... geen problemen met meneer spektskel?" Lachte hij even en keek naar Kitt en daarna wwer naar haar."Die te technologie heb ik van een oude vriend van mij die nu goed 5 jaar dood is. Hij ontwierp deze auto en schonk hem aan mij. Sindsdien ben ok nog altijd samen met kitt, maar geloof me, zo af en toe is hij net zo leuk als een scheiding." hij zuchtte even en keek naar kitt." Ja het is een gevalletje apart, beledig hem dus vooral niet."
Elyssa Catadorra
Ze keek naar de jongen die haar naderde en schrok even, wat was hij van plan? Ook haar verkrachten zoals de meeste hier leken te willen? Toen hij echter begon te spreken keek hij naar hem en knikte even op zijn vraag." Ja dat klopt. Mijn naam is Elyssa." sprak ze iets wat gehoorzaam, en bleef stokstijf staan momenteel, en zei verder helemaal niets. Ze mocht niets zeggen. De man har de macht, en niet zij. Zij mocht enkel spreken als haar iets werd gevraagd, of als ze iets moest zeggen. Verder moest de man alles voor haar bepalen, en had zij niets anders dan te luisteren. Haar littekens op oog en lip moesten voor hem waarschijnlijk goed zichtbaar zijn, even goed als haar blinde oog, iets wat heel erg tekende bij haar. Die op haar lichaam zag je niet, maar ook daar zat ze vol met littekens. Ze was ook broodmager, al zag je dat nu duidelijk minder door haar leren jackje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 3, 2013 23:10:09 GMT
Brian o'Connor rustig kwam hij bij de auto aan en zette zijn dienblad op de motorkap. Niemand wist hier zselfs zijn achternaam. Oke bijna nooit iemand noemde hem brian. Alleen echte goede vrienden of mensen die zijn achternaam niet wisten, op het werk of minder goede vriendje was het gewoon o'Connor. En voor vijanden was het zelfs blondie of blondje. Hij was er aan gewend geraakt dus wakker lag hij er niet meer van. Hij stak nog een patatje in zijn mond en glimlachtte even naar je " Weet je ik heb me bedacht je mag me komen helpen, niet met de Dodge maar met een andere auto. een grijsblauwe nissan skyline " Sprak hij glimlagend tegen haar " lijkt je dat wat ? " Sprak die rustig, het enige wat hij hoefde te oden was haar uit zijn huis houden
Samantha Ze hoorde hem weer spreken en keek naar de auto " het is een prachtwagen echt "S prak ze glimlagend naa Michael en kwam naast KITT staan " Ik heb in de moter gekeken en daar zag het er niet anders uit dan de gemiddelde racewagens. Ook de blik die ik naar binnen heb geworpen zag er niet mega anders uit "S prak ze en keek naar Michael " Waar is al haar technologie verstopt dan, het moet ergens gebleven zijn " Sprak ze en hoorde hoe hij aan de auto kwam " Dat is een mooi gebaar, hopelijk hebben jullie nog lang plezier van elkaar "Sprak ze glimlagend "zoalang die maar niet jaloers is moet dat toch wel mee v allen lijkt mij " Sprak ze laggend
ik ben slapen tot morgen xx
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 4, 2013 6:26:02 GMT
Michael Knight
Hij keek naar haar.'' Oh die knopjes, tv schermen en alles is je niet opgevallen?'' sprak hij met een grijnsje en keek naar kitt, die er nu weer rustig bij stond, mar wel enige aandacht leek getrokken te hebben bijandere races, maar die dachten dat ze gek werden, want een auto kon niet uit zichzelf rijden.'' De technologie van Kitt, oftewel de Knight Industries Two Thousand, zit onder de auto, dus daar laat ik jou niet bij.. Daar zit de CPU en alles, en dat is ook het gedeelte waar kitt jou waarschijnlijk ook niet zal laten komen. Enkel de technicus, Bonnie, je zult haar vast nog wel eens ontmoeten, komt daar, omdat die een van de weinige mensen is die hem kan repareren op dat gebied.'' vertelde hij rustig.'' Oh en neem die laatste woorden nog maar even terug. Je zult wel merken hoe en wat. Rijd je anders straks even mee in de race?''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 4, 2013 6:48:00 GMT
samantha ze luisterde nsar hem. " in die tijd dat jij even kort de deur opende en sloot, nee toen heb ik allee n je bekleding gezien " Sprak ze rustig naar hem. Ze luisterde over waar het systeem zat en aan de ene kant baalde ze best wel dat ze het niet mocht zien, maar aan de andere kant begreep ze het ook wel. " Ik zou gaar graag eens ontmoeten " Sprak ze glimlagend toen hij over Bonnie begon. Ze hoorde dat ze haar laatste woorden maar beter terug kon nemen, en de vraag of ze straks meereed. Meerijden was niet toegestaan hier. Het was een race van 500m en bijna alle auto's waren hier 10 seconden auto's. Wat betekende dat ze die afstand in 10 seconden afglede. Iets wat haar veel te snel ging. " Helaas is hier een passagier meenemen niet mogelijk, en voor die 500m is elke Kilo weer een kilo dat je zwaarder word dus weer langzamer word. De meeste auto's hier zijn 10 seconden auto's, die rijden dit dus in makkelijk 10 seconden. Alleen de nieuwe zijn langzamer of gebruiken hun nitro te vroeg en komen in de problemen " sprak ze laggend
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 4, 2013 10:42:55 GMT
Hayden Christensen
Hij merkte wel dat ze schrok. Wat verwachtte ze? hij hoorde haar bevestiging toen hij haar wat had gevraagd en glimlachte wat. Hij stak zijn hand naar haar uit. "Hayden." Stelde hij zich rustig voor. "Ben je klaar voor de race?" Vroeg hij rustig aan haar en keek haar rustig aan. "Of doe je niet mee," Vroeg hij nog even voor de zekerheid aan haar. Waarom was ze zo stil en zei ze verder niks? Was hij zo angstwekkend? Hij slaakte een zuchtjes en streek even door zijn haar, wachtend op haar antwoord.
Kaylen Christensen
Ze zette het dienblad er ook rustig op en zorgde dat ze geen één vlek of kras of wat dan ook maakte op zijn wagen. Ze keek weer even rond en at rustig wat van wat er op haar dienblad stond. Ze keek weer naar Brian toen hij wat begon te zeggen en glimlachte even. "Dat lijkt me wel wat ja, ik ben benieuwd." Glimlachte ze naar hem. "Dan heb ik ook weer wat te doen." Zei ze rustig en keek weer kort rond, ze wilde hem graag helpen, ze was zijn monteur voor iets natuurlijk dus moest ze toch ook weliets gaan doen ook. Ze nam nog een frietje die ze op at en weer glimlachend naar hem keek daarna.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 4, 2013 14:32:29 GMT
Michael Knight
Hj keek naar haar en knikte.'' Dat is prima, als ik weer eens naar californie heen ga, kan je zo mee.'' Sprak hij rustig en hoorde wat ze verder zei.'' 10 seconden? maak er voor KITT maar 5 van. Ik zet hem straks in SPM mode, oftewel super pursuit mode, waardoor hij in goed seconden op 300 zit.'' sprak hij rusig.'' Geheim wapentje die ik gebruik als het moei lijk word.'' sprak hij en lachte even voor een moment en keek naar kitt.'' al is het wel iets wat niet op moet vallen, en geef ik de andere auto's een beetje voorsprong vaak. Het is een beetje raar voor de meeste als ze ineens zijn achtervleugel langer zien worden, en er zich een betere poiler ontwikkeld. en ik kan dat niet inzitten terwijl hij stil staat, dat werkt niet.'' spral hij en keek naar kitt.'' maar ik zet nooit zijn topsnelheid in hoor, ik vind het een beetje oneerlijk tegenover de anderen, aangezien KITT eigenlijk alle andere auto's met gemak bij kan houden, ondanks het een oldtimer is.''
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment, merkte dat hij anders was dan de meeste jongens, maar nu er een man bij haar kwam, en haar beet pakte, slikte ze even.'' Hallo Hayden. Dit meisje gaat niet meedoen.'' sprak de jongen en Elyssa knikte gehooraam naar hem. Deze man was een van de maffia, duidelijk zat ze nog steeds onder de plak. De man zoende haar, en zij zoende terug, omdat ze niet anders kon, maar je zag duidelijk dat er geen liefde zat van haar kant, maar ook niet van de man, die Duccio heette. Elyssa acht dat ze ervan af was, toen ze in het pleeggezin kwam, en haar alfa romeo, ook wel bekend in haar mond als Monty, had gekregen. Maar sinds een half jaar zat ze onder de klap van deze man, die haar gewoon had geclaimd eigenlijk.'' Ik doe inderdaad niet mee.'' sprak ze nog wel bevestigend en gehoorzaam naar Duccio toe.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 4, 2013 14:47:07 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar, nog even vriendelijk glimlachend. Toen de andere jongen kwam gleed die glimlach weg toen hij antwoordde in haar plaats. Hij zag meteen dat er iets niet pluis was tussen de twee. Hij slikte even en knikte kort. "Jammer, ik was benieuwd geweest." Sprak hij enkel nog nadat zij haar woorden gezegd had en draaide dan rustig de rug naar hen toe. Hij hoefde niet verder te zien hoe ze elkaar aflebberde, daarvoor konden ze even goed een kamer huren. Zodra die man weer bij haar weg zou zijn zou hij gewoon terug naar haar gaan. Wat dacht die gast wel
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 4, 2013 15:05:48 GMT
Samantha Ze keek hem aan en glimlachte even " over dat voorstel zal ik nadenken oke "Sprak ze laggend en luisterde naar je toen je sprak over hoe snel de auto wel kon maar dat de ander een voorsprong kregen zodat dingen niet op zouden vallen " jij kan dus niet eerlijk winnen eigenlijk mmmhhh ? " Sprak ze tegen hem " nitro daar racen ze allemaal mee. Dat is toegestaan hier " ze keek naar hem " Brian racet met twee flessen lachgas, die speelt met zijn leven. Maar het doet wel wat het moet doen. Hayden wat die precies in zijn auto heeft liggen dat weet ik niet " Sprak ze en keek even de kant op van brian en zijn monteur en hayden met een meisje en een andere man. " twee gewaagde tegenstanders, dat zowizo. Brian is vaag, verteld weinig over zich zelf en niemand weet eigelijk meer over hem dan dat die Brian Earl Spilner heet. Verder weet niemand iets over hem. Hij is een goede coureur, maar dat zijn de meesten hier " ze keek terug naar Michael " nu is het alleen wachten op de 4de coureur " Sprak ze
Brian o'Connor Rustig at hij wat van zijn patat en keek wat naar de mensen. " wat heeft joun broer eigenlijk allemaal onder zijn motorkap zitten " sprak die en keek naar je. Nee racen deed hij eerlijk. Hij had twee tanken lachgas maar dat was niet verboden. Al wist hij dondersgoed als hij niet optijd los liet de auto de lucht in zou gaan en het einde verhaal was. Het was dus echt oppassen geblazen. Even dacht hij terug ana zijn eerste race. Wat was dat een afgang geweest. Erg onervaren op dat gebied. Maar toen niemand merkte dat hij van de politie kwam ishij net zo gaan rijde nals in een politie wagen, en uiteindelijk werd hij alleen maar beter. Goed genoeg om bij de FBI terecht te komen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 4, 2013 15:35:10 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek naar hem en haalde haar schouders wat op. "Nooit gezien. Hij wilt het me niet laten zien, noch het toch me zeggen. Hij houd het geheim." Zei ze rustig tegen hem en zuchtte even. Ze at weer wat en keek naar de wagen van haar broer. "Hij heeft wel een hele sterke motor, dat is het enige wat ik weet." Zei ze zacht tegen hem en keek hem weer rustig aan. "Dus ik zou het je graag willen zeggen, maar ik heb echt geen flauw idee." Zei ze rustig tegen hem. "Maar hij is verdomd goed. Niemand weet wat die met zijn wagen doet, maar wat het ook is. Het helpt." Sprak ze rustig. Ze merkte dat Samantha even haar richtig uitkeek maar keek al snel weer naar de wagen van haar broer. Zij zou wel niet de enige zijn die nieuwsgierig was naar wat die wagen van haar broer kon. Ze zuchtte weer even en streek door haar haren heen waarna ze verder at. "Ik zal het je zeggen zodra ik er ooit eens achter kom."
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 4, 2013 15:44:09 GMT
Brian o'Connor Hij luisterde naar je terwijl hij met een vorkje in zijn gehaktbal porde om er een stukje vanaf te krijgen. Hij luisterde rustig naar je. " je broer zal zowizo net als iedereen een Nitro hebben. Dat kan van vanalles zijn. Ik heb Lachgas daarvoor "S prak die en keek naar je " De nissan heeft het er ook al in zitten het systeem, mijn Mitsubishi Lancer Evolution VII heeft er zelfs nog geen systeem in zitten omdat ik nog niet weet wat ik wil "Sprak die en stak het stukje gehaktbal in zijn mond wat die er af had gekregen " ik hoor het nog wel van je wat die heeft, en anders ondervind ik het zelf wel "S prak die rustig. Nee hij was gewoon nieuwscchierig, meer zat er niet achter
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 4, 2013 16:26:15 GMT
Naam: Ezio Auditore/ Dominic Santini Leeftijd: 40 Geslacht: man geschiedenis/karakter: Hij is geboren in Firenze, Italie. Vanaf jongs af aan is de jonge ezio al het racen met de paplepel erin gegoten, en er was niets speciaals aan, dus de jongen ging racen, en raaktehier verzeild op zijn vierentwintigste. Zelfverzekerd deed hij mee aan de meest uit een lopende races, en mensen kennen hem onder de races als : Dominic Santini, die volgens velen op zijn 30ste een trgisch ongeluk had gehad, tijdens een straatrace. Denken velen. Maar niets is minder waar, op de dood net ontsnapte hij, en raakte met lelijke brandwonden er weer bovenop. Mensen dachten dat dominic dood was, zijn lichaam dachten ze te hebben gevonden in de auto. Maar helaas, dit was niet zo. Hij kwam er weer oven op, na 7 jaar revalidatie, maar volledig lelijk met met overal brandwonden. Nu, 3 jaar geleden is hij weer begonnen met racen. Echter met altijd een kap op, en masker, en tevens flinke kleurlenzen in, die zowel zijn oogvorm, pupil als kleur veranderen, waardoor hij niet bepaald niet lijkt op de met bruine ogen Dominic Santini. Hij stelt zich voor als Ezio Auditore, een oude schoolvriend van hem, en streeft naarr het feit een ideaal te zijn. Geen voorbeeld, oh nee... JE moet hem niet volgen. Een beroemde qoute van hem is dan ook: ''There is no book or teacher to give you the answers, to show you the way. Choose your own way! Do not follow me, or anyone else. '' Uiterlijk: Rol: coureur/fan. whatever suits him best. Speelt: hantal
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 4, 2013 18:28:28 GMT
Naam: Jason Toretto Leeftijd: 32 Geslacht: Man geschiedenis/karakter: Jason is opgegroeid in een liefdevol gezien. Hij heeft altijd geleerd om goed te zijn voor de mensen wie hij lief heeft. Toen zijn vader overleed is hij gaan straatracen, hij kreeg een team en daar werd hij gezien als een liefdevolle vader. Alles deden ze samen. Ook het eten, bij hem een regel wie het eerste pakte moest het eten zegen. als dekmanten voor zijn illegale straatrace garage heeft hij een winkel en een restaurant. Hij kent Brian al jaren, en hij weet als enige de waarheid achter hem. Brian was bij hem gekomen als compleet amateur, nou zo leek het.Brian bleek beter te kunnen rijden dan gedacht, maar hun vriendschap knapte toen Brian de waaheid moest vertellen dat hij een politie agent was om het leven van een goede vriend van hemte redden. 5 jaar hebben ze elkaar niet gezien, en toen hebben ze elkaar weer terug gevonden terwijl Brian dienst had. samen kregen ze een klus en die hebben ze gedaan. Hun vriendschap is nu geweldig en hij zou Brian nooit verraden. Zijn vriendin is zwanger van hu neerste kindje en hij heeft besloten te stoppen met het racen, nou echt stoppen niet. Hij racte nog wel eens. Ook zijn auto's heeft hij nog. Thuis in de garage staat de Dodge Charger R/T, de auto waar zijn vader in verongelukt is. Ook heeft hij nog de Mazda RX-7, Subaru Impreza WRX STi, Dodge Charger SRT8 ( net als Brian ) alles op de Dodge charger's na staan er voor Brian, de auto's kwamen van de sloop en worden door hem opgeknapt zodat Brian auto's blijft houden voor zijn races. Uiterlijk: www.deviantart.com/art/Art-n-Motion-117853552Rol: Fan en soms coureur Speelt: Leonie Jason + Brian Hij was weer eens aan de late kant, maar hij wist dat de race toch nog niet begonnen zou zijn. Brian was dus nog niet weg. Hij stapte rustig in zijn Dodge Charger SRT8 en reed rustig naar het terein van de race. Als hij hier kwam miste hij het altijd welo, maar hij wilde geen risico lopen dat hij kwam te overleiden voordat zijn kind geboren was. Hij parkeerde zijn auto aan de rand, hij wist als er politie kwam hij met Brian mee kon rijden. Dan pitke hij later zijn auto wel weer op. Rustig stapte hij uit en baande zich een weg naar de plek waar de deelnemers stonden. Ondertussen kwam hij nog pracht auto's tegen waar hij een blik in de moterkap wierp. Als er watleusk tussen stond moest Brian maar 1 tege n1 racen tegen autopapieren. Toen hij verder liep kwam hij een pracht auto tegen. Hij sprak de man even aan en die zei dat hij wel voor auto papieren wilde racen. Mooi dat moest hij even overleggen met Brian. Rustig liep hij verder en zag hem in de verte staan met zijn monteur en dat hij zijn eten op de motorkap had staan. " Brian je auto is geen tafel " Riep hij naar de jongen. Hij zag hoe brian op keek en een grijns op het gezicht van de blonde jongen kwam " jij ook een goede avond Jason " hoorde hij hem terug zeggen en kwam bij het tweetal staan en keek even naar Kaylin " eetsmakelij " sprak hij glimlagend en keek terug naar Brian " verder op staat een Toyota Supra, buitenkant ziet er niet uit maar dat knappen we wel op. de motor jo die is geweldig "sprak die en zag dat Brian even knikte " lijkt me goed, ik moet toch op de 4de man wachten. En kaylin en ik kunnen samen mijn lachgas tanken wel bij vullen en mijn banden vervangen als het moet " sprak die rustig
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 4, 2013 20:25:38 GMT
Kaylen Christensen
Ze glimlachte even. "Ik zal het wel uitpluizen. Maar denk niet dat het nitro is. Het lijkt er niet op altans." Zei ze rustig. Ze lachte zacht. "Lachgas? Ben je je leven beu ofzo?" Lachte ze naar hem en keek even op ten er een man op hen afliep en tegen Brian begon te praten. Ze keek rustig naar hem en keek dan weer naar haar eten. Ze glimlachte even. "Thanks." Zei ze rustig en at rustig verder terwijl ze met een half oor luisterde naar Brian en de man, die blijkbaar Jason heette. Ze keek naar Brian en trok een wenkbrauw op. "Als ik de rest van de dag met de slappe lach zit is het jou schuld, als ik onwel word, is het jou schuld. En als ik op de één of andere manier gewond raak, is het ook jou schuld." Klonk ze onschuldig en keek hem met twinkelende oogjes aan. "Nee joh, komt wel in orde." Zei ze nu rustig en gaf de wagen een klopje op het dak.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 4, 2013 20:35:12 GMT
Jason + Brian Brian keek terug naar Kaylen " Ik race er al mee sinds mijn eerste race, ik weet hoe ik er mee overweg moet gaan "Sprak die rustig en glimlachtte even " Ik neem graag de verantwoordelijkheid op me " Sprak die laggend en stak nog een patatje in zijn mond. Even gleed zijn blik naar Jason die zijn blik op Kaylen richtte " Als iemand weet hoe die met Lachgas moet rijden is het Brian " Sprak hij tegen Kaylen. " geloof mij zijn eerste race was een drama omdat hij niet wist hoe die er mee om moest gaan " Sprak die laggend " Toen was die me een 10 seconde auto schuldig " Sprak die laggend en gaf brian even een stoot tegen zijn schouder. Brian grijnste even " Ja maar ik heb het wel geleerd Jason en nu win ik makkelijk van je "Sprak die rustig en gooide een frietje naar Jason die laggend weg stapte " ja maar dat komt alleen maar omdat Siara zwanger is en ik gestopt ben " Sprak die rustig. Brian schudde grijnzend zijn hoofd" nee Jason van de 5 races tegen jou heb iki er 3 gewonnen "s prak die laggend en nam een slok van zijn Cola. " Hoelaat is die 1 op 1 race ? " vroeg die rustig en nam nog een slok van zijn cola " wanneer jij aan de start verschijnt n ik hem der heen stuur "S prak jason rustig
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 4, 2013 20:49:06 GMT
Naam: Siara Toretto Leeftijd: 30 Geslacht: Vrouw geschiedenis/karakter: Ze is de vrouw van Jason, draagt nu een maandje lang al hun kindje. Ze is voor de rest als een normaal meisje opgegroeid, niet veel bijzonders aan eigenlijk. Uiterlijk: www.deviantart.com/art/Cute-and-calm-314819171Rol: Monteur Jason Speelt: Cindy Kaylen Christensen Ze glimlachte even op zijn woorden. "Mooi, want mijn broer ramt je in elkaar als ik ook maar een schram heb. Voor de rest moet ie weinig van me hebben hoor, maar als er iemand aan me zit, ho maar." Mompelde ze en streek even door haar haren heen terwijl ze nu haar dienblad rustig leeg at en een slok van haar cola nam. Ze keek naar Jason toen die tegen haar begon te praten en glimlachte even. "Dat geloof ik graag." Zei ze rustig tegen hem. Ze keek nu van de ene naar de andere man die tegen elkaar bezig waren en trok een wenkbrauw op. "Mannen worden echt nooit volwassen." Zei ze rustig en haalde haar schouders weer op. Ze keek even richting haar Porsche toen het alarm af ging en door te drukken op de sleutelknop ging die weer uit. Het was gewoon een auto die voorbij was gereden. "Ik zweer het, één schram op mijn Boxter en die persoon gaat er zo hard aan." Murmelde ze in zichzelf. Haar Porsche was haar schatje, haar baby en haar lover. Ze hoefde niets anders dan haar Porsche, de rest was bij zaak.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 4, 2013 20:55:25 GMT
Brian + jason Brian keek naar Kaylen en toen naar Jason "Ga hem maar vertellen dat ik er klaar voor ben dan zie ik hem bij de start. Ik heb lang genoeg stil gestaan "S prak hij tegen jason die knikte en weg liep en keek toen weer naar Kaylen. " achter in Jason zijn auto liggen 2 flessen lachgas en 4 nieuwe banden. Die lachgas ga ik nodig hebben voor de volgende race, de banden weet ik niet. Dit is maar 500 meter. En ik weet wie het is, en hij heeft geen 10 seconde auto "s prak die rustig en at zijn gehaktbal op en gooide de rest van de patat het lege gehaktbal bakje en het lege flesje cola inde prullenbak en zette het dienblad er boven op. Die zou hij zo wel terug brengen. even opende hij de motorkap. even snel alles nog nakijken " Nog steeds geen ongewonen dingen he ? " vropeg die aan kaylen. Jason was ondertussen naar de man gelopen waar Brian tegen zou racen. Als brian de auto won moest hij alsnog zijn auto laten staan om deze voor Brian mee te nemen " hij staat bij de start op je te wachten, 500 meter auto voor auto " Sprak die tegen de man die knikte en instapte en naar de start reed
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 4, 2013 21:31:53 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek weer naar Brian toen hij wat tegen Jason zei en streek weer even door zijn haar. Toen Jason waegliep keek ze weer naar Brian die weer tegen haar begon en glimlachte. "Oké." Zei ze rustig tegen hem. Ze bekeek het asfalt. "Die bandenzul je niet nodig hebben denk ik." Zei ze rustig tegen hem en at ook alles op, dronk de cola leeg en gooide haar rotzooi ook weg om daanra het dienblad op het zijne te zetten. Ze keek dan even naar zijn motor na haar handen af te vegen. Ze bekeek alles eens, lette op lekken maar die vond ze gelukkig niet. Alles leek in orde. Ze gaf een knik. "Alles is in orde." Zei ze rustig tegen hem. Ze rekte zich even uit en keek hem aan. "Dat lukt je wel hoop ik." Zei ze nu ook rustig en gaf hem een schouder klopje.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 4, 2013 21:44:55 GMT
Brian Toen je zei dat er niks aan de hand was en je onder de motorkap uit was drukte hij hem dicht en rolde de mouwen van zijn shirt wat op en keek je aan " Ik zie je straks met de finish wel of ga je naar je broer ? " vroeg die terwijl hij de auto deur opende en rustig in stapte. Hij hield van het geronk van zijn motor. rustig starte hij de motor en gelijk begon die te ronken.even klopte hij op het zwarte stuur en keek naar je wachttend op antwoord. Zijn tegenstander zag hij al langs rijden en even liet hij de motor wat harder ronken toen de man voorbij kwam. als reactie kreeg hij een boze blik en een middelvinger
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 4, 2013 21:48:06 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek naar hem en glimlachte even. Bij zijn vraag knikte ze op het eerste. "Ik zie je aan de finish, en durf niet te verliezen jij." Zei ze rustig tegen hem, glimlachend en liep dan rustig weg. Ze zag de reactie van de andere man en trok een wenkbrauw op. "Hoezo gemeen?" Ze haalde haar schouders op en rende snel en vrolijk richting de finish, ze hoopte zo erg dat Brian als eerste over de finish zou gaan. 500 meter was niet veel, het moest hem vast wel lukken. Ze stond rustig aan de finish en wachtte af tot het zou beginnen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 4, 2013 21:53:41 GMT
Brian Hij knikte even en trok de deur dicht. Rustig reed hij naar de start waar hij uitstapte en de auto papieren aan een persoon gaf. Ook zijn tegenstanden gaf zijn papieren aan die zelfde man. Even keek hij naar zijn tegenstander en knikte. een snorse blik kreeg hij terug wat hem een grijns gaf. Hij stapte in en deed de deur dicht. Hij hoorde hoe de man begon " ben je klaar ? "sprak hij tegen zijn tegenstander die even knikte. De man wende zich oen naar hem "brian ook klaar ? " hij liet de motor ronke als antwoord. " Go " riep de man en Brian liet de rem los waardoor de auto er vandoor schoot. Het was een nek aan nek race en bij de 300 m zette de tegenstander de nitro aan. Brian wist dat dit te vroeg was. De man kreeg een voorsprong maar bij de 370 meter zette hij zijn nitro aan en stoof langs de man heen toen zijn nitro op was en kiwam 5 meter voor de man over de finish heen. Hij grijnste even naar de man toen hij slippend stil kwam te staan en stapte rustig uit de auto. Gelijk kreeg hij zijn auto papieren terug en die van de nieuwe auto en klopte even op het dak van zijn car " ik ben trots op je " Sprak die laggend
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 4, 2013 21:55:25 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte en merkte hoe de jongen weer weg ging. Ze had het liever niet, want ze wist dat ze zometeen weer pijn kreeg van hem, maar goed. Ze kon en mocht niet roepen van blijf hier.. Ze slikte even en keek kort naar hem, terwijl duccio haar direct nu een klap in haar gezicht gaf.'' Kreng! je mag niet met andere mannen praten!'' sprak hij en greep haar bij de arm, en het deed haar pijn, maar ze gaf geen kick, ze mocht geen kick geven en voelde hoe hij haar weer mee sleurde richting zijn busje, die net buiten het raceterrein stond, en ze werd er weer in gegooid. Geweldig.. Nu zou ze opnieuw verkracht worden door hem, ze zag de bui al hangen. Maar ze schreeuwde niet, gaf geen enkele kick, omdat ze dat niet mocht.
Michael Knight
Hij keek naar haar en glimlachte.'' Dat is mijn soort van Nitro, al mag je het niet zo noemen.'' sprak hij rustig en lachte even voor een moment, waarna hij naar haar luisterde.'' ja ik denk dat ik überhaupt vandaag zelf niet mee ga rijden, dit keer gewoon eens ga kijken naar de anderen. Meer omdat KITT zit te zeuren de laatste tijd.'' Sprak hij en lachte even voor een moment, en keek kort naar KITT die gewoon stil was, maar de hond, duidelijk toch wel een zwerfhond, kwam weer deze kant op, kwispelend en wel, en je hoorde alweer dat KITT weer commentaar aan het geven was dat die hond weg moest.'' Shoo poochie!'' was ook hetgeen wat hij steeds herhaalde.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 4, 2013 22:16:15 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek gespannen naar de race. Hij mocht zijn wagen niet verliezen. Ze was dan ook meteen dolgelukkig toen hij met een voorsprong van maar 5 meter over de streep heen kwam. Ze glimlachte, wachtte tot hij zijn en de papieren van de andere wagen had en vloog hem om de nek. "Jou wagen is nergen te oud voor." Lachte ze zacht. Toen ze merkte hem nog steeds vast te hebben liet ze hem meteen los en slikte even met een blos, die ze goed verborg. "Hehe, gefeliciteerd." Glimlachte ze nu ook maar en keek hem weer klein glimlachend aan.
Hayden Christensen
Hij had het meisje de hele tijd in het oog gehouden en zag hoe ze een klap in het gezicht kreeg. Hij wilde eigenlijk meteen weer naar haar toe, maar wachtte toch eerst nog even af. Op een afstandje volgde hij de twee naar het busje, zijn wagen redde ht wel even zonder hem, die liep niet weg. Hij zag hoe ze het busje in werd gegooid en bleef goed uit het zicht van de man. Het arme kind.. Zodra hij de kans kreeg zou hij haar daar wel weghalen. Maar hoe? Hoe zou hij dat voor elkaar krijgen. Nu wist hij waarom ze zo stil de hele tijd was, ze mocht gewoon niets zeggen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 4, 2013 22:26:01 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte en merkte hoe hij bezig ging met haar, haar kleding uit deed en zijn eigen kleding ook uit deed en gewoon in haar vloog, waardoor het busje moest gaan bewegen, dat was natuurlijk logisch. Ze slikte ne sloot haar ogen nu, ze wou dat dit over was, en kreunde nu ook, maar dan van de pijn, ze vond het nooit fijn als hij het deed, en zijn lippen die nu op de hare gingen voelde vies, ze voelde zich net een hoertje, maar ze moest luisteren naar de man, ze moest luisteren naar Duccio, met al zijn bevelen. Hij kneep in haar borsten, en fijn vond ze het absoluut niet. Ze wou weg hier, dat zei haar lichaam, maar haar geweten zij heel andere dingen. En dat te weten dat de vorige verkrachting van hem haar zwanger had gemaakt, maar dat wist ze nog geen eens. HEt was ook nog maar 2 weken oud in feite.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 4, 2013 22:26:05 GMT
Samantha rustig luisterde ze naar hem en keek rustig naar KITT. Al keek ze gauw op toen er net een race geweest bleek te zijn. Ze luisterde naar hem " Waarom zopu je niet mee rijden, er zijn er 4nodig in een race anders mogen ze niet starten "Sprak ze rustig " en mijn auto is echt niet gechikt voor dit soort races dus dat ga ik mooi niet doen " Sprak ze rustig tegen hem en schudde even laggend haar hoofd toen ze KITT hoorde. " maar KITT is joun enige gezelschap met het team wat hem repareerd en zo ? Of heb je thuis een vrouw die op je wacht " sprak ze rustig en streek haar haar even uit haar gezicht en stopte haar handen weer terug in haar broekzakken. Ze hield er niet van als ze niks koen doen. daar was ze echt geen type voor " je moet wel racen want ik moet de race van Brian en Hayden vlaggen en daar ontrbeken er nog twee, dus ik zou zeggen rij mee " Sprak ze glimlagend
Brian Hij stak de autobewijzden in zijn zak en voelde hoe je hem om zijn nek vloog. Hij glimlachte even en liet haar los toen zei hem ook los liet en grijnste even " deze baan vanavond tegen 3 andere personen word zijn laatste race. Ik ben veel te bang dat hij het niet vol gaat houden om nog meer te racen. " Sprak hij en keek naar je " je wilt me vasts wel helpen de toyota Supra naar de start terug te brengen. jason zal hem dan meenemen naar zijn garage "S prak hij rustig en keek naar je
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 4, 2013 22:45:42 GMT
Michael Knight
Hij zuchtte even voor een moment en keek naar Kitt, en de hond die vrolijk een andere kant leek uit te rennen, omdat hun er geen aandacht aan schonken. Hij slikte even en keek naar kitt voor een moment.'' ik weet het nog niet.'' sprak hij rustig en ging ven op de motorkap zitten voor een moment, en keek even naar achteren, maar Kitt gaf geen commentaar, waarschijnlijk omdat hij erop zat, en niet haar.'' Maar ik heb niemand thuis die op me wacht. Ik werk eigenlijk zo goed als alleen. I'm the lonely wolf. laten we maar zeggen.'' Sprak hij rustig en keek even naar de anderen voor een moment.'' misschien moet ik elf ook maar eens kennis maken met de anderen, al weet ik niet of ze daar wel op zitten te wachten eerlijk gezegd, Ik schijn nogal eigenzinnig te zijn.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 4, 2013 22:52:36 GMT
samantha Ze luisterde rustig naar hem " je hebt goede concurentie dan, zou vast een pracht race worden "Sprak ze rutig en haalde haar handen uit haar broekzak en vouwde ze voor haar borst. Hij sprak dat er thuis niemand op hem zat te wachten omdat hi jaltijd alleen werkte " mijn broer, toen hij nog racte. " Sprak ze even " hij deed alles alleen, alleen ik mocht helpen met de auto. " Ze keek naar hem " Toen hij een vriendin kreeg moest ik van de auto afblijven. Maar haar wilde hij er ook niet aan hebben. " Ze streek nogmaals door haar haar " Hij werkt alleen nu. Maar zei zit elke avond op hem te wachten. " Ze keek even naar de hond " Zijn vorige vriendin hielp hem altijd " Ze schudde vene laggend haar hoofd " Als je echt verliefd bent, moet het niet uitmaken of je alleen werkt of niet. Dan wil je toch niks liever dan dat er iemand op je wacht als je thuis komt " Sprak ze
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 4, 2013 23:33:32 GMT
Matt Smith
Matt was geen fan van een specefieke coureur, maar gewoon van het racen in het algemeen, hij hield ervan om er naar te kijken, maar ook gewoon omdat hij het leuk vind om popcorn mee te nemen naar iets spannends of om met vlaggetjes te zwaaien of gewoon gezellig een praatje aan te maken, ja dat kan je bij meerdere sport doen wat ik zo net beschreef, maar...Ok nu heeft hij gewoon zijn auto race fan periode, laat hem. Zijn hoofd gaat onbewust sepastisch een beetje naar links heen waarop hij vervolgens zijn vingers knipt. 'Vind je het ook sspannend' zei hij tegen de man naast hem met een tik tussendoor, die bij hem wegstapte 'wat is er mis, er is geronimo zzeker ttoch niks mis' vroeg hij. Nee Matt was niet terug houdend en was nogal hyper in zijn karakter, hij vond het buiten zijn tourette ook moeilijk om stil te zitten en hij verveelde zich al gauw wanneer hij te lang stil zou moeten zitten.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 5, 2013 0:14:27 GMT
Naam: Joseph Morgan Leeftijd: 29 Geslacht: Male geschiedenis/karakter: Joseph is geboren en opgegroeit in Londen en is het middelste kind tussen een broer en een zusje. Hij heeft het vroeger nooit echt makkelijk gehad. Hij had een hechte band met zijn broer en zus, maar hoe dan ook hij had een gespannen relatie met zijn vader overheersende vader, die harden tegenover hem was dan tegenover zijn broer of zus. Joseph had het zelfs toegegeven aan zijn zus dat zijn vader hem bang maakte en dat hij maar constant op zoek was naar erkenning, maar het nooit kreeg. Zijn moeder probeerde zijn vader altijd te kalmeren wanneer hij weer is kwaad werd op Joseph, maar ze hield hem nooit tegen wanneer hij weer is hun zoon voor schut zette. Dit leidde er toe dat hij zijn ouders beide kwalijk nam en jaloezie op zijn broer en zus, voor het feit dat hun wel erkenning kregen. Joseph kun je beschrijven als sadistisch, roekeloos, onvoorzichtig, paranoid, impulsief, emotioneel, kort lontje, vluchtig, narcistisch, manipulatief, jaloers en concurrerend. Joseph heeft sinds kort zijn passie gestoken in auto's, niet omdat hij het zelf wil, niet dat hij dat zal toegeven, maar om achteraf toch nog ergens die erkenning te krijgen. Uiterlijk: Rol: Monteur (wie hem wil hebben (A) ) Speelt: Marloes
|
|