Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 5, 2013 6:08:13 GMT
Michael Knight
Hij keek naar Samantha en luisterde naar haar.'' Maar op die manier is het ook niet gezond, moet ik eerlijk zeggen.'' sprak hij rustig en slikte even voor een moment. Liefde.. Ja hij had een meisje gehad, voor ziijn ongeluk, een geweldig meisje.. Maar waarom was nu het moment dat hij daar aan dacht? hij keek misschien nu iets afwezig, maar dat kon michael niet heel veel schelen. Hij probeerde zicht wel te concentreren, maar moenteel nam Stevie, zoals hij haar altijd noemde, zijn gedachten over. Hij zuchtte even voor een moment, en zijn gezicht werd iets rood. Hij dacht ven aan hun trouwdag, toen ze eindelijk zijn geheim wist.. Die dag werd ze neergeschoten.. Door degene die hij was in zijn werk.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 5, 2013 6:12:27 GMT
Hayden Christensen
Hij lette goed op het busje en merkte beweging, het busje bewoog. Hij wist dus al wel wat er aan de hand was en hij walgde er van. Hij sloop dichterbij eb keek door een van de ram naar water aan de hand was en keek dan meteen weer weg. Zijn vermoede klopte, ze waren bezig. Hij bleef rustig naast het busje staan en keek rond, hij wilde ook wel dat dat snel gedaan was, hij wilde haar namelijk nu gaan beschermen tegen die man. Niemand hoorde zo te leven. Hij wachtte af, negeerde de geluidjes die hij hoorde vanuit het buje en snoof stilletjes, viezerik..
Kaylen Christensen
Hij had het niet erg gevonden dat ze om zijn nek was gesprongen, gelukkig maar. Ze glimlachte, luisterde naar hem en knikte dan rustig. "Zijn laatste race zal ook wel de beste worden denk ik." Murmelde en keek rond. Waar was haar broer gebleven, zijn wagen stond daar nooi alleen. Hij hoorde de vraag en knikte dan weer rustig. "Zonder krasje." Sprak ze rustig over de supra, die bracht ze wel waar terug. "Jij je nissan, ik die totyota." Zei ze rustig en liep richting de toyota toe.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 5, 2013 6:23:54 GMT
Elyssa Catadorra
Ze voelde hoe hij weer klaar kwam in haar en ze slikte even, waarna hij kort daarna ook uit haar ging, en haar gewoon het busje uit schopte, nog naakt en wel, en gooide haar kleding erachter aan. Ze slikte even en trok vlug de kleding aan, hopend dat niemand haar naakte, magere lichaampje had gezien. Haar mascara was flink aan het uitlopen nu terwijl ze begon te rillen, en nu met haar hoofd naar beneden, en haar kleding weer aan naar haar auto liep, en instapte in haar autootje, waarna ze de deur sloot, en zich zo draaide, dat niemand haar tranen nu zo zijn, maar haar alleen zou zien trillen. Nu was ze weer alleen,en kon ze huilen, zoals ze meestal deed, en ook nu begonnen de tranen weer te lopen, en begon ze te snikken
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 5, 2013 13:47:15 GMT
Hayden Christensen
Hij wachtte nog steeds, hoelang kon dit eigenlijk duren joh. Toen hij hoorde en merkte dat de bewegingen gestopt waren en het busje open ging keek hij weer even voorzichtig en zag Elyssa naakt op de grond liggen en hoe haar kleren nu naar haar werden gegooid. Hij had meteen spijt van te kijken, maar goed. Hij liep achter haar aan op een afstand toen ze terug naar haar wagen liep en keek even om zich heen of niemand het echt merkte en die man ook niet. Hij liep naar haar wagen toe toen ze erin ging zitten en leek te huilen, hij kon het namelijk wel aan haar lichaamstaal zien. Hij slaakte een zucht en tikte zacht op haar ruit. "Elyssa." Sprak hij en wachtte of hij reactie kreeg.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 5, 2013 16:17:44 GMT
samantha Ze luisterde naar hem en ze zag hoe hij zweeg. Zijn blik werd afwezig en zijn gezicht trok wat rood weg. Rustig liep ze naar hem toe en legde zachtjes haar hand op zijn bovenarm " Michael gaat het " vroeg ze zachtjes aan hem terwijl ze naar hem keek. Ze had blijkbaar een gevoelige snaar geraakt " als je even alleen wilt zijn moet je het zeggen hoor, dan ga ik wel even bij de andere auto's kijken "S prak ze rustig tegen hem. Ze zou zich wel vermaken hier op het terein, genoeg pracht auto's om te bekijken. En misschien kon ze zelfs nog wel even wat flirten met wat jongens. Micheal leek geen intresse te hebben dus dan zocht ze het wle ergens anders. Kijk de eerste stap nam ze niet. En makkelijk vloolr de bijl gaan deed ze ook niet. Maar ze genoot er wel altijd door en door van
Brian + Jason Hij luisterde glimlaggend naar haar " Nee zijn mooiste races heeft hij al gehad " Sprak die. Dat was zo. Heel wat klussen die hij gedaan had met Jason waren in deze nissan gebeurd. En vaak genoeg had deze auto hem en jason uit de penari geholpen. " het is je geraden dat hij zonder krasje aan de overkant komt " Sprak die rustig en streek even door zijn haar " Niemand rijd in de nissan meis "S prak die tegen haar, dat was ook wel degelijk waar. Op zijn broer en Jason na had nooit iemand er in gereden. Hij stapte in de Nissan en reed terug naar zijn plek waar hij Jason al zag staan. Hij stapte uit en gaf Jason een boks " Goed gedaan gozer " Sprak Jason tegen Brian die hem grijnzend aan keek " Neem jij hem mee vanavond er moet veel aan gebeuren " Hij zag hoe Jason knikte " morgen halen we joun auto dan wel op " Nu knikte jason even " Waar is je meisje eigenlijk "Vroeg Brian even " Ik baal een beetje bro dat je gezecht heb zolang de baby nog in de buik zit je niet wilt racen. Ik mis het , ik mis onze klussem " sprak die er zacht achterna. Want dat waren dingen die andere niet hoefde te weten. Hij zag dat Jason hem even aan keek " komt wel goed met de auto's. Ik mis het ook gozer maar ik wil niet dat mijn kind geen vader heeft. Niet net als Nico, hij zal nooit zien hoe goede vader vince voor hem was " Even kort haalde hij zijn schouders op " Net was ze nog thuis toen ik vertrok. Ik weet niet of ze hier heen komt of wat " sprak die eerlijk
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 5, 2013 16:43:55 GMT
Kaylen Christensen
Ze knikte dan maar op zijn woorden en haalde haar schouders op. "Doe rustig joh, ik maak auto's, ik doe ze niet kapot." Murmelde ze en negeerde zijn laatste woorden even. Ja, wat zei ze net? Ze had toch niet gezegd dat zij in de nissan ging hoppen? Ze rolde even met haar ogen en stapte rustig in de toyota en startte hem. Yuk, ze haatte deze wagen. Hij reed niet lekker voor haar gevoel. Ze schudde haar hoofd lichtjes stapte uit en bekeek de motor even, ah, daarom klonk hij niet lekker. Ze grijnsde even en deed het wat beter waarna ze de motorkap dicht drukte en weer instapte en weer de motor startte waar het geluid meteen vanaf galmde. "Ha! Zo hoort een wagen te klinken." Grijnsde ze en reed hem met nogal een tempo richting Brian en Jason. Ze stopte hem naast de nissen en sprong er meteen uit. "Ik haat toyota's, ik kruip nooit meer in een toyota." Murmelde ze tegen zichzelf en keek weer even richting haar Porsche en dan weer naar de toyota. "Je bent lelijk." Sprak ze tegen de wagen en draaide haar rug naar het ding toe. Oké, het moest er vast heel vreemd uitzien, maar zo was ze nou eenmaal.
Siara Toretto
Ze was inderdaad nog even thuis gebleven toen Jason was vertrokken van huis, maar ze was wel van plan zo meteen eens te gaan kijken. Dat kon geen kwaad toch. Ze had zich rustig aangkleed, had haar haren netjes gedaan en was rustig in haar wagen gestapt. Ze reed op een rustig tempo richting de race en parkeerde naast de wagen van Jason toen ze die zag staan. Rustig stapte ze uit en keek even rond, het was vrij rustig voor een keer. De laatste keer was het druk geweest. Ze keek weer even rond en zag Jason, samen met Brian en een meisje dat wat tegen een toyota leek te praten. Meen je dat nou?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 5, 2013 17:47:27 GMT
Brian + Jason Hij keek naar haar toen ze ook uitstapte " Je weet dat het een auto is en het je niet kan horen " sprak die laggend en keek toen om toen hij iemand aan hoorde komen. Hij zag dat het siara was en voelde zich ergens best kwaad worden. Door haar was Jason gestopt met wat hij het liefst deed, hij was gestopt voor haar met het gene waar hun zo van kickte. Hij snoof even en liep langs Jason heen naar Siara en kwam voor der staan " Geef jason zijn leven terug, laat hem terug doen wat die zo mooi vind. Geef mij mijn broer terug !! " kwaad keek hij haar aan. Brian was normaal niet zo, maar je moest niet aan zijn familie komen. En hij en jason waren als familie voor elkaar. " Jason hoort op de baan, en dat weet jij ook " Hij keek naar haar " en je weet net als ik dat hij goed genoeg is en dat hem niks ernstig zal overkomen. En je weet dat we altijd samen racen, en dat ik er voor zorg dat hem niks overkomt "S prak die kwaad naar haar. Jason had verbaast opgekeken toen Brian langs hem heen liep en zag wie er aan kwam. Wat had dit te betekenen. Waarom kon Brian het wel goed met haar binfen voordat ze zwanger was. En nu plots dit. Brian hoorde echt bij de familie. Iedereen van het Team hoorde bi jde familie. Siara deed dan niks met auto's maar Brian had haar normaal altijd als zijn zus gezien. Misschien daarom deze uitbarsting. een ruzie zoals broer en zus.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 5, 2013 17:56:23 GMT
Kaylen + Siara
"Shut! Dat argument telt niet, jij praat ook tegen je auto." Sprak ze en stak een vingertje op en lachte dan ook even zachtjes. Ze volgde zijn blik naar de vrouw die op hen afkwam, dat moest dan de vriendin van Jason zijn. Siara zag hoe Brian op haar afliep waardoor ze klein glimlachte, maar die zakte al snel weer weg toen hij zo tegen haar sprak. Maar het was haar beslissing niet geweest om hem thuis te houden... Zij had Jason toch niet gedwongen om thuis te blijven voor hun kind. Ze vond er niets aan dat Brian zo kwaad tegen haar deed. Anders hadden ze het altijd goed kunnen vinden, was hij haar 'broer' geweest en was naar hem toe gegaan als hij iets niet kon zeggen tegen Jason. "Maar ik..." Probeerde ze maar hij begon al een andere zin voor ze ook maar iets meer had uit kunnen brengen. Ze wist dat Jason goed was, maar het was zijn eigen keuze geweest om er voor het kind te zijn. Ze keek enkele tellen naar de grond en keek dan langs Brian heen, hulpzoekend naar Jason. Als zij nu iets zou zeggen zou het zwak klinken. Kaylen vond het maar niets hoe Brian zo tegen de vrouw uitvloog, wat was zijn probleem? Moest zij ooit zwanger raken zou ze ook stoppen met rijden en zijn monteur te zijn. Siara keek kort op naar Brian, aangezien hij toch wat groter als haar was en keek dan weer naar Jason, nog steeds hulpzoekend omdat ze niet wist hoe hier op te reageren.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 5, 2013 18:11:28 GMT
Jason + Brian Jason liep op Brian en zijn vriendin af en legde zijn hand op Brian zijn schouder" ga naar de auto, rij naar de start. daar zal binnen de kortste keren iemand staan om tegen te racen. Race om geld en kom daarna maar weer terug " sprak die en liet Brian los die zich al half los had getrokken nog even boos naar Siara keek en toen terug naar zijn auto liep. Bij zijn auto bedacht hij zich pas dat hij geen Lachgas in zijn auto had zitten. Ja nog 1 tank de andere had hij niet gebruikt. Maar hij wist haast wel zeker dat hij dat ging verliezen. Hij trok de motorkap van de Toyota open en toen die van de nissan. De tanken lagen tussen de bestuurderstoel maar de buizen liepen door de motorkap. Hij trok de slang los bij de toyota en opende de deur van de Nissan waar hij het slangetje op de lege tank aansloot. Zijn gezicht stond op onweer terwijl hij bezig was. Hij opende de tank bij de toyota en wachtte tot hij leeg was voordat hij het slangetje weer ontkoppelde en bijde motorkappen dicht deed.jason keek Brian even na en keek toen weer naar Siara " Gaat het Baby " Sprak die tegen haar en streek even over haar wang " Let maar niet te veel op hem " sprak die rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 5, 2013 18:56:21 GMT
Elyssa Catadorra ze hoorde getik op de ruit en schrok ervan, veegde haar tranen per direct weg en deed met vlugheid de deur van het slot en keek naar hem, terwijl ze het raampje naar beneden deed. Ze knikte en keek hem nu met haar wat angstige ogen aan, haar uitgelopen mascara die haar wangen wat zwart hadden gemaakt, en bloed uitersaard, van haar blinde oog. Ze zei niets, en keek hem angstig aan. Ze wou weg uit deze wereld, maar wist niet meer of ze er überhaupt ooit uit zou komen. Ze deed nu ook de deur open en stapte uit, en merkte dat haar '' vriend'' alweer op afstand naar haar stond te kijken en grijnsde. Nu moest ze geld van hem verdienen, dat wist ze. Ze slikte dan ook en keek even naar het geslacht van Hayden. Michael Knight hij zuchtte en leek in een keer wakker te worden.'' Natuurlijk Stevie....'' sprak hij en slikte even..'' sorry.. uhmmm ik bedoel...'' sprak hij duidelijk iets in de war eb keek kort om zich heen voor hij zichzelf weer oppakte.'' sorry Samantha.'' Verontschuldigde hij zich nu en keek haar nu ook weer gewoon aan en toen naar Kitt.'' Je hebt even iets gevoeligs geraakt, en ik wil het er verder ook niet over hebben. Je blijft maar hier, ik houd van mooite blonde dames.'' sprak hij met een kleine grijns weer. Michael moest duidelijk zijn gedachten gewoon volledig op haar richten, en hij zou wel merken als zij niet eageerde op het flirten wat hij nu in feite al weer een beetje mee bezig is. Ezio komt wel later
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 5, 2013 19:57:26 GMT
Samantha Ze hoorde dat hij over ene Stevie sprak. Dat had hij tegen haar. maar al gauw verontschuldigde hij zich dat hij zich had vergist. Hij sprajk dat ze een gevoelige snaar had geraakt en dat hij het er niet over wilde hebben. Dat begreep ze best " Dat begrijp ik geeft niks sorry "S prak ze en hoorpde dat hij wel van mooie blonde dames hield " Dus als ik een brunette was geweest had ik het kunnen schudden " Ze zette haar handen in haar zei en keek naar hem " dat is dus de reden dat ik voor je kon werken, niet omdat ik goed ben. maar omdat ik blond ben "Sprak ze tegen hem. maar een glinstering was in haar ogen te zien.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 5, 2013 20:32:54 GMT
Michael Knight
hij keek naar haar en glimlachte even een moment.'' oh brunettes zijn ook wel welkom. Ik val gewoon zelf wel meer op blond.'' Sprak hij rustig en g;limlachte even voor een moment, en keek naar haar.'' En je CV was goed, heel erg goed.'' sprak hij met een grijns, en kitt bracht weer een klaagzinnetje uit, '' oh here he goes agin.'' hoorde je ook gewoon terwijl michael kitt volledig negeerde en naar haar keek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 5, 2013 20:36:57 GMT
Samantha Ze luisterde naar hem en schudde laggend haar hoofd " ik zal je dan maar geloven he, dat het toch door mijn CV komt " sprak ze laggend en keek even naar KITT " ik begin medelijde met KITT te krijgen. Als zij steeds aan moet horen hoe jij flirt, snap ik best dat ze daar een keer zat vanword "Sprak ze glimlagend en streek een pluk haar uit haar gezicht. " Waarom heb je trouwens een Monteur nodig, het lijkt me niet dat je zelf geen verstand van auto's hebt "s prak ze rustig
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 5, 2013 20:52:37 GMT
Michael knight
Hij keek naar haar en lachte even voor een moment.'' Hij went er maar aan.'' sprak hij met een glimlach en keek haar aan.'' ik lkan zelf ook heel veel, maar een deskundig oog is altijd handig, zeker voor deze kerel hiero. Hij houd er van als mensen aan het knutselen, het lucht KITT op, als je begrijpt wat ik bedoel.'' Sprak hij rustig en knikte even.'' Zullen we even een rondje doen? even naar de concurrentie bekijken.'' stelde hij voor en glimlachte weer naar haar, eerder een vrolijke grijns weer, doordat hij zijn aandacht op andere dingen zette momenteel, en dat was alleen maar goed eigenlijk.
Ezio auditore
Hij reed in de zwarte dodge viper het terrein op. Zijn ramen verduisterens, de auto echt pikzwart, het leek bijna wel alsof de duivel hemzelf arriveerde, zoals de auto eruit zag. Hij parkeerde de viper, en bleef eerst zitten, deed zijn handschoenen beter, en keek even in een spiegeltje om er zeker van te zijn om zijn lenzen wel goed zaten. Hij deed de deur open en stapte toen it, en keek direct om zich heen. Zijn monteur leek er nog niet te zijn, een vreemde jongeman vond hij zelf, maar daar zou hij zich niet aan tiegeven de eerst komende tijd. Hij sloot de deur achter zich, en bekeek zuijn concurrentie die in zijn ogen niet heel veel waard was, maar daar kon hij zich natuurlijk lelijk in vergissen, je wist het niet namelijk. Hij sloot kort zijn ogen en leunde tegen de auto aan, rustig en bekwaam, afwachtend tot de race begon of tenminste joseph.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 5, 2013 20:58:01 GMT
Samantha Ze luisterde naar hem en knikte alleen even als teken dat ze het begreep. Maar eigenlijk deed ze dat nog niet. ze had nog nooit met zoon auto gewerkt. Oke de motor was geweldig om te zien dat moest ze toegeven. En het zou geweldig zijn als ze daar eens op haar gemakje in mocht kijken. Maar dat was hier op een race niet al te handig. ze hoorde zijn vraag of ze mee ging kijken en opnieuw kinikte ze even " Lijkt me een goed idee "S prak ze en keek op toen er een zwarte dodge Viper langs reed " Kijk Ezio is ook geariveerd "S prak ze rustig " gewaagd tegenstander voor hayden en Brian " Sprak ze rustig en keek de Dodge na en stak haar handen in haar broekzakken. Een stukje verder zag ze Ezio uitstappen. Het was een vreemd type
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 5, 2013 21:05:21 GMT
Siara
Ze was een beetje van slag door de woorden van Brian. Ze keek dan ook naar de grond toen Jason er bij was gekomen en merkte dat Brian nu weg ging nadat Jason hem zowat had weggestuurd. Kaylen keek naar Brian die weer naar zijn wagen kwam. "Zou je dat wel doen?" Vroeg Kaylen wat voorzichtig aan hem, doelend op wat hij bezig was momenteel. Ze vond het er niet veilig uitzien namelijk. Siara keek nu weer naar Jason toen die haar wat vroeg en knikte met een flauw glimlachje. "Het gaat wel." Zei ze zacht nog, als duidelijker antwoord en voelde hoe hij over haar wang streek. Ze zuchtte even en legde haar armen rustig om Jason heen. "Het is moeilijk er niet op te letten..." Zei ze zachtjes en legde haar hoofd tegen zijn borst aan. "Ik vind het gewoon naar hoe hij net deed tegen me.. ik..." Ze maakte haar zin niet af, ze was er duidelijk niet goed van dat Brian haar zo had aangepakt.
Hayden
Hij keek naar Elyssa die nu het raampje opendeed en zag hoe ze aan het huilen geweest was. "Hey, ik heb gezien wat er met je gebeurd is." Fluisterde hij nu omdat hij nu de man in zijn ooghoeken ook in de gaten kreeg. Hij veegde haar wangen wat proper met een doekje die hij uit zijn zak haalde. Bij de grijns op het gezicht van de man, en hoe zij nu naar beneden keek stond hem niet aan. Hij volgde haar blik even en tilde haar kin meteen op. Dat was gewoon vies. "Dat is niet interssant." Sprak hij nu ook enkel vrij serieus tegen haar. Nee, hij kon er zeker niet tegen als er ook maar naar zijn lichaam werd gekeken, hij had het er gewoon echt niet op
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 5, 2013 21:13:53 GMT
Michael Knight
hij keek naar de zwarte dodge die nu het terrein op reed en zuchtte even. '' ik vind die man ook een beetje eng. ik vraag me nu al af wat er onder dat masker verstopt zit.'' sprak hij en begon nu kalmpjes te lopen.'' Kitt, maak een voice print en alles van die ezio, en zoek al je databasen door. Ik wil meer informatie over hem.'' Sprak hij rustig tegen itt, die direct aan de slag ging en Micharl weer naar haar keek.'' maar met een paar uurtjes is het geen geheim meer als hij begint te praten met iemand.'' Sprak hij rustig en glimlachte even voor een moment.'' Soms is het makkelijk om kitt te hebben, geloof mij.''
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 5, 2013 21:16:15 GMT
Brian Brian keek even kort op toen hij Kaylen hoorde praten. Hij had nu echt even geen zin in haar. Hij stroopte zijn mouwen op nieuw op en trok de deur van de nissan open. Hij wist dat het niet veilig was wat hij had gedaan. Hij ging zitten en trok de deur van de nissan dicht. Hij startede motor en liet de auto hard ronken. Hij gaf gas en red tussen de mensen door naar de starstreep waar al iemand stond te wachten. Hij opende het raampje en gaf het startbedrag aan de man. Hij liet de motor ronken en toen het startsignaal was gegeven scheurde hij weg. Toen hij bijna bi jde finish was zag hij dat de man de nitro aan zetten, een ervaren racer dat was duidelijk. Ook hij zette zijn Nitro aan maar rook wat raars, op een haar na kwam hij eerder over de finish en merkte echt dat het verkeerd was. Hij opende de deur en sprong uit de nog racende auto. Niet veel verder kwam er wen vonk bij het gas en klapte de auto uit elkaar. Even bleef hij versufd op het asfalt liggen.
jason Hij sloeg zijn armen om je heen en streek even zacht over haar rug " Het zit hem gewoon dwars, dit was iets wat van mijen Brian was" ze keek naar haar " Hij draaidwel weer bij schat echt waar "Sprak die tegen haar ne gaf haar zacht een kus op haar voorhoofd
Samantha ze keek naar hem terwijl ze met hem mee begon te lopen. " misschien heeft die man wel een vreselijk ongeluk gehad, en wil die zo zijn littekens verbegen "Sprak ze rustig en keek een beetje naar de auto's die er stonden. Even keek ze op toen er in de verte een luide knal was te horen " volgens mij heeft er daar 1 een ongeluk gehad met zijn Nitro "S prak ze rustig. Die knallen waren veel harden dan gewoon een motor die ontplofte
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 5, 2013 21:26:07 GMT
Kaylen
Ze keek verbaasd naar hem, hij was gek, goed gek in zijn hoofd. "Brian, je speelt met je leven." Riep ze hem nog na en keek hem dan maar na. Ze rende naar de finish toe en wachtte hem daar weer op. Ze merkte dat het goed mis ging en schoot op hem af toen hij de wagen uitsprong. "Brian!" Riep ze meteen en hurkte bij hem neer. Ze keek naar de nissan die ontplofte en slikte even. Brian was belangrijker. "Brian." Sprak ze nu wat zachter en gaf hem zachtje klapjes op zijn wang. "Gaat het? Heb je je bezeert?" Vroeg ze toch wat bezorgd en keek hem in de ogen. Zijn nissan was niet meer te redden, daar kon hij naar fluiten. Ze had hem gewaarschuwd...
Siara
Ze sloot haar ogen even toen zijn armen om haar heen kwamen te liggen en genoot rustig van zijn warmte en de aanrakingen over haar rug. "Ik hou je hier ook niet weg, je hebt er zelf voor gekozen.." Fluisterde ze zacht. "Ik heb je toch niet gedwongen?" Vroeg ze zacht en keek nu weer wat naar hem op en voelde de kus op haar voorhoofd en gaf hem een kusje op de lippen daarna terug. "Of heb ik het onbewust gedaan?" Vroeg ze hem zacht en keek hem weer in de ogen aan. Ze hoorde een luide knal waardoor ze opkeek. "Jason, Brian." Sprak ze meteen toen ze hem op het asfalt zag liggen, Kaylen was er al bij.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 5, 2013 22:08:27 GMT
Brian Even kreunde hij wat toen hij zich op zijn rug draaide. Met 120 uit een auto springen, nee dat was niet zijn hobby maar anders had hij daar nu nog ingezeten. Hij drukte zich langzaam om hoog en ruste op zijn ellebogen. Waarschijnlijk zou hij wat spierpijn hebben morgen en wat blauwe plekken maar niks voelde tot nu toe gebroken aan. Even wende hij zijn blik naar haar en knikte even " het gaat goed "sprak die tegen haar " heb ik gewonnen ?" vroeg die en stond langzaam op en bleef even staan tot hij zeker wist dat hij zijn evenwicht had gevonden. Even ging zijn blik weer naar de nissan. Die zou tot zijn spijt niet meer te reparen zijn.
Jason Hij luisterde naar haar " je hebt me niet gedwongen, echt niet meis " Sprak die tegen haar en kuste haar zachtjes terug " Ik moet eerlijk toegeven ik mis dit, ik mis de sfeer, de gezelligheid, en het drinken met vrienden " hij keek je aan " maar ik wil geen ongeluk krijgen, en dat de kleine geen vader heeft "Sprak die en keek op toen hij een knal hoorde en zag dat het de nissan was, zijn blik gleed over de weg en gelukkig zag hij Brian liggen. Dit was bekend van Brian, dit was verplicht om te kunnen bij de FBI. " Ik ga er even heen " sprak die tegen Siara " kom mee " Sprak hij en gaf haar een kus nog snel en paakte haar hand en begon zich te begeven naar Brian en kaylen
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 5, 2013 22:21:07 GMT
Kaylen
Ze keek naar Brian toen die er niets of toch weingi van te leek voelen. Ze zuchtte opgelucht. "Flik me dit nooit meer." Mompelde ze tegen hem en keek hem rustig aan. "Ja, je hebt op een haarlengte gewonnen." Zei ze nu ook rustig tegen hem en keek ook even naar de nissan. "Jammer van je nissan." Zei ze nog rustig tegen. Ze wilde hem het liefst een klap in zijn gezicht geven, alosf ze zijn overbezorgde moeder was die net iets vreselijk had gezien en er kwaad om was. Ze zuchtte en sloot haar ogen even. "Ik meen het Brian, je flikt me dit nooit meer.." Zuchtte ze zacht en keek hem wat bezorgd aan nog steeds.
Siara
Ze was opgelucht met zijn woorden te horen en sloot haar ogen weer even rustig. "Je bent goed Jason, zoals Brian zei. Je krijgt niet zo snel een ongeluk.." Zuchtte ze en keek hem aan. "Je moet er niet mee stoppen om ons kindje." Zei ze zachtjes en hield haar ogen weer gesloten nu. "Je mag terug naar dit leven keren, als je dat echt graag wilt. Je kunt wel op jezelf letten, je krijgt niet zomaar een ongeluk." Zei ze zacht tegen hem, ze wilde gewoon dat Brian niet meer kwaad op haar was omdat Jason ermee was gestopt. Ze knikte even toen hij zei dat hij richting Brian ging en liet haar hand rustig vastnemen. Ze ontving zijn kusje nog even en liep rustig met hem mee richting Brian en Kaylen. "Hij lijkt in orde." Zei ze zacht toen Brian opstond, al leek Kaylen er totaal niet blij mee.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 5, 2013 22:30:39 GMT
Brian + jason Brian keek naar Kaylen toen ze sprak dat hij dit nooit meer mocht doen. een glimlach kwam om zijn gezicht toen ze sprak dat hij gewonnen had. Helaas ten koste van de auto van zijn broer. Jason liep naar het tweetal en had geluisterd naar wat Siara allemaal nog had gezecht " ik denk er overna lief "sprak die en toen die bij Brian kwam gaf hij hem een flinke tik op zijn achterhoofd " misschien moet jij Ride Or Die wat minder sirieus nemen bro "S prak die brommend tegen brian die zich razendsnel omdraaide en wilde toeslaan. Dit zat gewoon in hem, iets wat hi jals FBI agent had. Maar het was Jason, hij moest rustig blijven. Zich niet verraden. " ik moest van jou een race rijden "Sprak die tegen Jason " ja maar niet je auto kapot rijden en ons zo laten schrikken " kreeg hij als antwoord van JAson terug. Even wende Brian zijn blik naar Siara wat hem weer een tik tegen zijn hoofd opleverde van jason. " Laat hara Brian, Ze heeft me net gezecht dat als ik zo graag weet wil racen, ze me echt niet tegen houd. Maar als jij je als zoon mallot blijft gedragen.ga ik niet racen bro "S prak die "Straks gebeure ner nog ongelukken tussen ons " Sprak hij en keek Brian recht aan
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 5, 2013 23:01:04 GMT
Siara + Kaylen
Kaylen zuchtte even. "Sukkel.." Mompelde ze nog even en liep richting de verwoeste nissan die nog steeds in de fik stond en overal stukken van lagen, niets viel hier nog aan te redden. Siara liep verder mee met Jason waarbij ze nog steeds zijn hand vast hield. Ze luisterde naar de woorden die tussen hem en Brian werden uitgewisseld en keek wat naar de grond toen Brian zijn blik op haar zette. Kyalen kwam langzaam aan terug en streek door haar haren heen. "Die is dood." Murmelde ze over de wagen en liep het groepje gewoon voorbij. Ze had zich rot geschrokken door wat Brian gedaan had, en ze vond het dan ook niet prettig dat hij er nog mee kon lachen ook. Ze kende hem nog niet zo lang, maar ze wilde echt niet dat hem iets overkwam. Siara speelde wat met de hand van Jason in de haren legde haar hoofd zacht tegen zijn schouder. Ze zou hem ook niet tegen houden om te racen, het bleef zijn leven nog altijd, hij deed wat hij wilde doen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 5, 2013 23:05:36 GMT
ik doe michael later, ff geen inspiri vooe hem momenteel..
Elyssa Catadorra
ze keek naar hem en voelde hoe haar kin omhoogd werd gehaald en slikte even, terwijl haar ogen constant de zijn bleven ontwijken. Het doekje was fijn, het voelde alsof er iemand vooor haar zorgde, en dat was echt heel fijn.'' Ik heb gehuild ja, het spijt me..'' sprak ze direct verontschuldigend, maar zei verder niets. Ze slikte even op haat eigen woorden en voelde de ogen in haar rug prikken van haar '' vriend''. Dat is wel interressant.. mannen zoals jij vinden dat fijn toch?'' sprak ze bibberend en bevend, ze durfde dit niet eens te zeggen, ze wou geen seks met deze man, maar ze wist dat ze moest, als haar rug geen zweepslagen wou hebben.. dan moest ze luisteren... Ze liep dichterbij en zete haar lippen kort met eigenzin op de zijne, ze moest, ook al was de tegenzin te proeven waarschijnlijk. Ze was gewoon nog altijd het bange geitje van vroeger.
|
|
|
Post by Leonie on Dec 5, 2013 23:33:21 GMT
Ik krijg het niet voor eelkaar in te loggen op phone -_-
Brian + Jason Brian keek op toen kaylen sprak dat de auto niet meer te redden viel en even zuchtte hij. Toen ze weg liep greep hij naar haar arm maar werd tegen gehouden door Jason " laat haar, ze is van slag en jij moet je verstand terug vinden. Je hebt nu geen auto die klaar is. Dus rijden kan je niet. Om hier te blijven heeft ook geen zin. We brengen de Toyota naar de garage en lappen hem samen op. Dan racen we. Samen. Maar niet elke dag " sprak hij naar Brian die knikte " daar kan ik mee leven " sprak die en keek kaylen na. Hij wensen zijn blik naar siara " het spijt me oké " sprak die naar haar. Jason glimachtte even en keek naar sIATA. " wat dacht je er van bbq corona muziek en familie " hij keek haar grijnzend aan. " en kaylen hoort er nu ook bij. Ze is deel van het team van Brian, dus ook deel van ons team. En ons team is een familie " hij keek siata rustig aan
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 5, 2013 23:44:56 GMT
Hayden
Hij snoof en keek naar haar. "Niet erg toch?" Sprak hij rustig tegen haar en veegde rustig verder haar tranen weg. Hij keek rustig naar haar terwijl hij haar vangen verder afkuiste en slaakte een zucht. Wat had die man toch met haar gedaan? Hij keek weer naar haar ogen toen ze wat zei en snoof even. "Ik niet." Sprak hij enkel tegen haar. Hij zou het al niet eens kunnen hebben dat ze hem zou aanraken. Hij vond het onprettig als hij werd aangeraakt of werd bekeken. Hij keek naar haar toen ze wat naar hem boog en voelde haar lippen op de zijne waardoor hij haar meteen tegen haar wagen aandrukte en kwaad bekeek. "Poten thuis." Sste hij en trilde nu iets doordat ze hem dus aangeraakt had. Hij snoof weer en stak het doekje weg en veegde zijn mond nu goed af zodat hij haar lippen niet proefde. Hij trilde nog steeds van spanning, hij kon het echt niet hebben dat hij werd aangeraakt op die manier. Hij keek haar nu weer aan en snoof weer. "Kom mee." Murmelde hij ,nog steeds gespannen en greep haar pols wat vast en trok haar mee naar zijn wagen.
Siara + Kaylen
Kaylen was gewoon doorgelopen toen hij had geprobeerd haar tegen te houden. Gek dat het was. Ze liep regelrecht richting haar Porsche toe waar ze in stapte en twijfelde of ze weg zou rijden of zou blijven. Ze bleef achter het stuur zitten van de Porsche en legde haar armen er gekruist op, waarna haar hoofd op haar gekruiste armen kwamen te liggen. Idioot... Siara bleef rustig bij de twee jongens staan nu en had Kaylen even nagekeken. Ze keek weer op naar Brian toen hij weer wat zei en glimlachte nu voorzichtig. "Het maakt niet uit." Zei ze nu zacht en liet de hand van Jason nu even los om Brian een korte knuffel te geven waarna ze weer naast Jason ging staan. Ze hoorde het voorstel en glimlachte even. "Lijkt mij goed hoor." Glimlachte ze. Kaylen zat nog steeds te bedenken waarom ze niet gewoon wegreeed, hij had haar momenteel toch niet nodig nu hij gaan wagen meer had.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 5, 2013 23:53:47 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte en voelde hoe ze weer tegen haar auto gedrukt werd, en slikte even voor een moment, maar de angst in haar ogen zei misschien al meerdere verhalen dan het eigenlijk moest. Ze slikte, wachtte op de klap, maar die bleef uit, en ze voelde voor het eerst haar buik steken, maar daar reageerde ze verder niet op. Ze keek hem met haar goede oog aaan, en slikte even een beetje. Ze voelde nhoe ze beet gepakt werd, en meegesluerd, waardoor haar '' vriend'' lachte. Hij dacht gewoon dat ze een klantje te pakken had. Ze liep gehoorzaam met hem mee, zei er verder niets van, maar was wel bang, heel erg bang eigenlijk. Ze was bang dat ook deze jongen haar een verkrachting ging geven, dat verwachtte ze althans.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 6, 2013 0:00:07 GMT
Hayden
Hij trok haar gewoon verder mee tot zijn wagen, opende de achterdeur en duwde haar naar binnen. ij probeerde eerst wat te kalmeren voor hij zelf ook instapte nu en ging zitten. Hij deed alle deuren op slot en keek naar haar. Hij zorgde dat de ruiten getint waren zodat niemand wat kon zien en keek dan naar haar. Hij trilde nog steeds wat door haar aanraking, die hij totaal niet prettig had gevonden. Het duurde dan ook even voor hij kalmeerde en begon te praten; "Hoelang werk j al voor die gast?" Snoof hij, duidelijk met en onrustige stem.
|
|
|
Post by Leonie on Dec 6, 2013 0:05:36 GMT
Brian + Jason Hij zag hoe siara Jason los liet en hem een knuffel gaf. Zachtjes gaf hij haar een knuffel terug en liet haar toen ook los. " ik ga naast kaylen en kom met de Toyota naar jullie toe. " 1327 was een pracht huis jaloers was hij er op " dan kunnen jullie alvast gaan voorbereiden " sprak die en zag een goedkeruende knik van Jason " dan zien we je straks thuis bron " sprak die tegen Brian die even knikte en terug begon yenlopen. Het duurde niet lang OD hij zag de auto van kaylen staan. Hij liep er heen en opende rustig de deur " sorry van net. Ik maak wel eens kortsluiting " sprak die en keek haar aan " heb je In om bij Jason en siara wat te gaan eten ? Je hoort bij mijn team en dus ook bik de van Jason. En onze teams zijn 1 familie en 's avonds eet je gezellig met jle familie. We gaan bbqen er ia zat corona en muziek. " hij keek naar je " wat denk je er van " sprakndje afwachtend
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 6, 2013 0:08:46 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte en voelde hoe ze de auto in werd geduwd en alles op slot ging. Haar hart begon overuren te maken en bonkte ontzettend momenteel. ze wachtte op wat hij ging doen, op wat er ging gebeuren, of dat nou goedschiks of kwaadschiks ging, ze wist het niet. Toen hij ook in de auto kwam keek ze hem aan en slikte." Ik werk niet voor hem. Dat is mijn verloofde,meneer....Ze slikte even voor een moment voor ze kort naar hem keek."Ik ben de vrouw. Ik moet kijn lichaam verkopen om hem gelukkig te maken. Dat hoort zo. Obbedienca..."Ze keek kort naar het raam, maar daarna weer naar haar schoot, en speelde een beetje het het ritsje op de zijkant van haar broek.
|
|