years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 6, 2013 6:19:23 GMT
Kaylen
Ze bleef in haar wagen zitten, ogen gesloten en wachtte gewoon een beetje af op wat ze zelf zou beslissen. Ze wilde weer net de motor starten toen Brian naar haar toekwam en merkte hoe de deur werde geopend. Ze snoof even. "Ik maak wel eens kortsluiting zegt ie dan." Murmelde ze. "Je had dood kunnen zijn Brian, en dan zou het mijn schuld zijn aangezien ik jou monteur ben." Sprak ze en stapte even uit en sloeg haar armen om hem heen, puur vriendschappelijk, dacht ze toch. Ze zuchtte en hield hem vast. "Nooit, maar dan ook nooit meer flik je me dit." Zei ze en keek hem nu aan in de ogen terwijl ze haar armen nog steeds op hem heen had liggen. Bij zijn laatste woorden twijfelde ze even maar knikte dan toch maar. "Waarom niet." Zei ze rustig en leunde iets tegen hem aan,tot ze besefte wat ze aan het doen was en liet hem van schrik los, hopelijk zei hij er niets van...
Siara
Ze keek naar Brian toen die naar Kaylen ging en nam de hand van Jason nu weer even vast. "Zullen we gaan dan?" Vroeg ze rustig aan hem en keek hem in de ogen. Zesloeg één arm om hem heen en keek naar zijn ogen. "Dan kunnen we het inderaad allemaal voorbereiden." Voegde ze er nog aan toe en duwde even een zacht kusje op zijn lippen en voelde een lichte steek door haar buik heen. Ze glimlachte, hun kindje. Ze was benieuwd of het een jongen of een meisje zou worden eigenlijk Hayden
Hij keek naar Elyssa toen ze begon te praten en schudde haast meteen zijn hoofd. "dus je werkt wel voor hem. Je doet het niet uit eigen wil." Sprak hij tegen haar en keek naar haar gezicht. "Heb jij hier meiden zien rondlopen die zoals jou behandeld worden?" Vroeg hij weer wat kalmer aan haar en keek naar haar gezicht. "Elyssa, je hoeft dit niet te pikken. Je bent nu niets anders dan een hoertje en hij is jou baas." Sprak hij en duwde met twee vingers haar kin omhoog. "Kijk naar me als ik praat." Zei die rustig, niet echt bevelend, maar hij vond het niet fijn dat ze wegkeek.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 6, 2013 8:07:22 GMT
Elyssa Catadorra
De woorden kwamen bij haar binnen, en ze slikte." Nee, maar de man is baas... ik moet luisteren naar mikn verloofde.." Sprak ze en trilde een beetje toen hij haar kin beet pakte en keek in zijn ogen, maar heel onwennig." Ik ben geen hoertje, ik ben zijn meisje.. Ik moet geld verdienen.. zater is hij mijn man. Dan moet ik kindjes krijgen, en voor hem zorgen. Alles wat hij wilt.. ik werk niet voor hek, miin lieve mannetje..." Loog ze op het einde, terwijl haar blik even kort naar de grond weer ging, maar die schoot direct omhoog omdat ze hem aan moest kijken.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 6, 2013 9:04:32 GMT
Hayden
"Je liegt dat je barst Elyssa. Je haat hem. Je moet niet luisteren naar een man, jij moet voor jezelf opkomen. Hij keek haar aan. "Je hebt een hekel aan hem en ik zie het in je ogen." Sprak hij en liet haar los. "Je bent bang, heel bang omdat je hem niet wilt. Je houd niet van hem." Sprak hij en keek uit het raam. "Je blijft bij mij de rest van de dag, willen of niet." Sprak hij nu en keek naar de man verderop. Gek dat het was. "Dus, wat ga je doen nu? Naar bij luisteren of weglopen?" Sprak hij en keek haar aan. Hij wilde haar helpen natuurlijk, maar ze moest het durven te zeggen. "Wat vind je van hem? Echt. Niet gelogen." Vroeg hij nog even duidelijk
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 6, 2013 9:21:03 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en luisterde naar de woorden ie hij zei, en over wat hij in haar ogen zag. Ze slikte even voor een moment. Hij stelde haar een vraag en ze knikte.'' Blijven.'' sprak ze gehoorzaam tegen hem en keek hem aan.'' Ik moet naar jou luisteren, jij bent een man, en ik ben een vrouw. Obbedienca.'' sprak ze rustig en keek hem in de ogen aan, waarna ze even een beetje zocht naar wat ze nu moest doen eigenlijk. De tweede vraag deed haar opnieuw slikken.'' Ik vind hem eng.. ik mag hem niet.'' waren de enige woorden die ze daarop sprak.'' Hij verkracht me altijd, dat vind ik niet fijn, maar ik moet van hem houden, hij is mijn verloofde, zo zijn de regeles. een vrouw heeft niets te willen.''
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 6, 2013 16:18:46 GMT
Hayden Christensen
Hij luisterde naar haar en slaakte een zucht, schudde zijn hoofd lichtjes. Niets aan te doen aan dat kind. "Niks obbedienca." Sprak hij daarom ook. "je hebt nog steeds een vrije wil Elyssa, of die vent het nou duidelijk maakt of niet. et is nog steeds jou leven." Sprak hij tegen haar en keek haar aan. Hij hoorde haar woorden over de man en glimlachte kort. "Je moet niet van hem houden, je kunt naar de politie stappen Elyssa, je hoeft dit niet te pikken. Een vrouw is even veel waard als een man, in dit land toch, je moet je niet laten doen." Sprak hij wat zachter en keek haar rustig aan.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 6, 2013 16:37:12 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even voor ene moment en hoorde de zucht waaroor ze iets achteruit ging, van angst. Ze hoorde zijn woorden en die vielen zwaar op haar. Snapte hij dan niet dat ze dat altijd al wilde, maar dat ze dat niet kon? ze was de dochter van een Maffiabaas, die weliswaar nu dood was, maar alsnog. Ze hoorde niet een leuk leven te lijden.'' Ik kan dat allemaal niet, ik ben een dochter van een mafiabaas. Dat zul jij toch nooit snappen.'' sprak ze rustig en slikte even. Ze wou weer weg kijken, maar bleef hem toch recht in de ogen aan kijken, omdat ze bang was dat hij nog wat met haar ging doen.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 6, 2013 16:46:08 GMT
Hayden Christensen
"Dat maakt jou niet minderwaard Elyssa." Verhief hij zijn stem weer. "Ik snap je wel, maar jij moet ook eens snappen dat je gewoon naar de polite kunt stappen, of je nu dochter bent van een maffiabaas of niet. Hij duwde haar wang weg zodat ze wegkon kijken en snoof weer. Snapte zij dan niet dat ze alles kon maken als ze maar gewoon naar de politie durfde te gaan. "Ik wil je helpen, dat je niet meer nar die vent hoeft, maar dan moet je wel meewerken, en zo gaat het niet. Je hebt even veel recht om te gaan en staan waar je wilt." Sprak hij en keek nu weer naar haar.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 6, 2013 17:15:30 GMT
Brian Hij luisterde naar je " ik ga niet zomaar dood, daar moet echt wel wat meer voor gebeuren "Sprak die tegen haar. Hij had echt wel voor hetere vuren gestaan bi jde FBI en met opdrachten met Jason. " Ik heb het dit keer toch zelf aan gezeten, mensen hebben gezien dat jij er niet aan bent gekomen. Dus je had zowizo nooit de schuld gekregen " Sprak die rujstigtegen je.Hij zag hoe je de auto uit stapte en zijn armen om je heen sloeg.Voor hem was het puur vriendschappelijk, altans in zijn ogen. Hij wilde geen vriendin, geen vriendin van de racewereld. Want die moest hij zijn geheim vertellen. Zijn vorige vriendin Mia, de zus van jason. Had hij het verteld toen Jason in gevaar was. Ze werd kwaad, schold hem uit. En nooit meer heeft hij haar gezien. jason kreeg dit ook te horen en toen was hun contact verbroken. Later heeft hij te horen gekregen dat Mia was overleden, ze was undercover gegaan, zoals Brian ooit aan haar gevraagd had. Om informatie te vinden over BRAG. ze was ondekt en vermoord. Hij was wel bij haar begravenis, maar op afstand. Jason was er en die had hem er echt niet bijgewild. Jason zou Brian zijn nek breken als hij het hart van zijn zusje zou breken. en dat had hij gedaan. " ik zal het nooit meer doen mama "Sprak die laggend en hoorde je zeggen dat je mee ging en zag je scrhikken dat je je armen om hem heen had. Zo erg had hij het ook niet gevonden. " Nou kom stap in je auto dan gaan we er heen. Je zult er daar wel achterkomen wat de huisregels zijn " Sprak die laggend en kneep even zacht in haar bovenarm en liep naar de Toyota " Rij mij maar achterna "S prak die rustig en opende de deur van de auto en stapte rustig in. Hij starte de moter en wachtte tot ze klaar was
jason Hij knikte even toen ze vroeg of ze zouxden gaan en kneep even zachtjes in haar hand. Rustig begon hij naar de auto te lopen en stopte bij haar auto " ik zie je thuis wel, ik steek de BBQ alvast wel aan, dan kan jij gelijk de salades gaan maken "Sprak die rustig en opende de deur van zijn Dodge, zij moest toch terug met haar eigen auto. Hij ging zitten en trok de deur dicht.Toen hij de motor starte brulde de auto even harden een grijns verscheen even op zijn gezicht. rusrtig reed hij het terein af en toeterde even naar Kaylen enBrian. Rustig reed hij naar huis waar hij de auto parkeerde. Hij trok de BBQ de schuur uit en stak hem aan. Hij pakte een grote teil onder de veranda vandaan en liet die vollopen met water. Een grote zak ijsklontjes liet hij er in vallen en legde er een stuk of 30 flesje Corona in. Brian zou wel weer bij hun slapen in huis, of op het veldbed in de garage. Want hij wist zeker die 30 flesjes gingen echt op zoals gewoonlijk. Hij leunde tegen de pijl van de veranda en keek even naar de schuur. De auto van zijn vader stond er in, onafgemaakt. zijn vader was met die auto op een racebaan om het leven gekomen. Zijn vader racete eerlijk, netjes op een baan. maar dat was niks voor hem.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 6, 2013 17:29:46 GMT
Elyssa Catadorra
Ze draaide haar hoofd nu gewoon ook weg en slikte." Ik ken niet anders meneer.." sprak ze enkel." Ik heb zo geleefd sinds ik leef." Sprak ze nu ook rustig en slikte even." Dit is mijn leven, ik hen nooit echt vrijheid gekend. Het enige vrijheid is monty. Maar zelfs dan ben ik nog niet helemaal vrij." Sprak ze nu wel wat opener tegen hem maar daarmee opende zich ook de angst tegenover hem dat hij haar wat aan ging doen, omdat als ze teveel zei dat werd ze aangevallen. Door de vrienden van haar vader, ze wist het gewoon.
|
|
And you're...well, I'm sure you have wonderful personality, dear
Years Old
Male
IS OFFLINE
302 POSTS & 2 LIKES
Assassin
|
Post by Crowley on Dec 6, 2013 18:38:46 GMT
Joseph Morgan
Joseph kwam het terrein opgelopen en keek of hij zijn coureur en diens auto ergens spotte zo gauw hij dat doet verschijnt er een licht glimlachje op zijn gezicht. Hij liep op Ezio af en legde leunend zijn armen op het auto dak neer. 'Mijn excuses dat ik wat laat ben, ik had wat persoonlijke zaken af te halen, maar niet erg we hebben nog steeds genoeg tijd voor je race begint' zei hij tegen Ezio en de motorkap opende om te kijken of alles nog perfect zat en goed liep en of de olie ververst moest worden. Zover Joseph nu kon bekijken zag het het er allemaal prima uit, hij zal zo maar is onder de auto gaan koekeloeren.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 6, 2013 19:08:14 GMT
Kaylen Christensen
Ze keek even naar hem, hij leek het gewoon vriendschappelijk op te vatten gelukkig. Ze slaakte een zuchtje en keek hem aan. "Dan nog. Ik voel me een vreselijke monteur nu. Je had werkelijk dood kunnen zijn, je hebt gelukkig genoeg ervaring." Zuchtte ze weer zacht en keek hem aan in de ogen en keek dan naar haar blauwe Porsche. Ze had zijn armen ook om haar heen gevoeld wat ze wel prettig had gevonden, maar ze zou er ook niet meer achter gaan zoeken. Hij had zijn leven, zij het hare. Ze knikte weer even op zijn woorden. "Het is goed dat je het niet meer doet, anders zorg ik zelf wel voor je begrafenis." Sprak ze hem nu weer glimlachend toe en keek hem aan. "Jaja, ik ben al weg." Lachte ze en stapte weer rustig in haar Porsche. Ze startte de motor die ook eens flink brulde en reed rustig achter Brian en Jason aan. Het geluid dat haar Porsche maakte had ze zelf voor gezorgd, hij klonk niet lekker toen ze hem gekocht had. Ook op de straat was het een lekker geluidje dat de motor maakte, dat vond ze nu zo geweldig aan haar wagen. Siara had geknikt en keek even door het raam naar hem toen hij zijn motor startte en glimlachte even toen hij grijnsde bij het geluid. Ze wist dat hij niet te scheiden was van het racen, en dat deed zij dan ook niet. Ze reed rustig achter de Porsche van Kaylen aan en was, in tegenstelling tot de drie voor haar, nog rustig aan het rijden. Kaylen leek zelf ook wel een snelheidsduiveltje ondanks haar lieve uiterlijk.
Hayden
Hij slaakte weer een zachte zucht en legde zijn hoofd tegen de stoel voor zich en keek even naar de start. Hij moest zo meteen rijden. "We gaan zo meteen een ritje maken." Murmelde hij daarom ook en keek haar weer aan. "En alsjeblieft noem me gewoon Hayden, anders voel ik me oud." Murmelde hij. "Ik zorg dat jij vrijheid leert kennen, geloof me. Het is fantastisch." Sprak hij weer even en keek haar dan weer aan toen ze wat opener werd en glimlachte nu hartelijk. "Ik doe je niets hoor, ik heb het niet zo op.. vrouwen.." Murmelde hij een beetje. Hij was geen homo hoor, normaal gezien dan. Hij wist niet waar zijn geaardheid lag, Bi? Hetero? Homo? Geen idee, gewoon omdat hij zich nooit aangetrokken heeft gevoeld tot iemand.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 6, 2013 19:21:06 GMT
Elyssa Catadorra
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment." Ik.. wacht wel in monty. ." Sprak ze even en keek hem kort aan. " ik wil niet in de problemen komen.." Sprak ze en zocht in haar zak nsar de 30 euro die ze daar had in zitten. " Ik wil geen argwaan wekken bij Duccio.." sprak ze rustig." Als je me eilt helpem kom dan vanavond naar de haven oke..." sprak ze rn slikte even voor een moment. Hoopte dst ze dit gewoon kon zeggen. maar haar ogen sloot ze al een beetje, voor de angst die even in haar op kwam
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 6, 2013 19:41:01 GMT
Brian + Jason Hij had nog even gegrijnst toen ze sprak dat zij dan voor de begravenis zou zorgen. Op de snelweg had hij nog extra gas gegeven maar nu ze de woonwijk in reden ging hij toch normaal rijden. Hij reed het erf op en parkeerde zijn auto zo dicht mogelijk tegen de schuur aan, hij wist wel zeker hij zou hier blijven slapen vanacht. Nu kon in elk geval Kaylen haar auto nog kwijt en Siara ook. rustig stapte hij uit rook de kip al die op de BBQ lag. Hij grijnste even en liep richting de BBq waar hij van Jason al een Corona aangerijkt kreeg. " alsjeblieft bro " sprak Jason tegen Brian die even grijnste, het flesje aan zijn lippen zetten en een paar flinken slokke nam. Rustig keek hij naar de bbq " als ik je ergens mee moet helpen moet je het maar zeggen. " sprak hij naar Jason " Nee het is al bijna klaar, het is wachten op siara met de salade en der broodjes " sprak die rustig
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 6, 2013 19:46:40 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar haar en knikte even rustig. Hij zocht even achter een flesje water en maakte zichzelf wat nat en haar ook iets. "Zo lijkt het echt." Die Duccio moest toch denken dat ze wat gedaan had? Hij drukte wat geld in haar handen en stapte nu uit. "Ik zie je in de haven dan wel." Fluisterde hij haar nog te en hield de deur nu voor haar open met een grijns, zodat die man had gedacht dan ze werkelijk wat gedaan hadden.
Kaylen + Siara
Kaylen liet Siara eerst gewoon parkeren, Kaylen moest straks toch als eerste weer weg waarschijnlijk. Kaylen was duidelijk heel voorzichtig met haar wagen en parkeerde hem ook gewoon netjes. Goed gek dat ze ooit een kras op haar Porsche wilde zien. Morgen kon ze ook meteen haar nieuwe wagen gaan ophalen. Ze stapte uit en liep rustig richting Brian toe. Siara was al naar binnen gelopen en had Kaylen gevraagd of ze wou helpen. En ze wilde niet onaardig doen, dus stemde ze in. Beide dames maakten de salade klaar en de broodjes die ze dan naar de tafel droegen en erop zette. "Zo, dat is klaar. Zei Siara rustig en keek even naar Jason en Brian. Kaylen was er kalm bij, duidelijk wat dichtgeklapt aangezien ze geen houding wist aan te nemen. Dat had ze wel vaker, dat ze opeens van heel vrolijk en zelfzeker veranderde in onzeker.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 6, 2013 19:58:03 GMT
Brian + Jason Hij keek even op toen de dames het erf op reden. Even liet hij zijn blik op hun hangen terwijl hij nog een slok nam. Rustig wende hij zijn bli kweer naar Jason, waarna hij hem hielp met de schalen vlees op tafel te zetten. Rustig ging hij zitten en zette het flesje voor zijn neus neer. Jason zette ook een schaal neer en ging zelf ook zitten met zijn flesje corona bij zijn bord. " zo doen we dat bij onsKaylen, gezellgi met de hele familie eten. Helaas word de familie steeds kleiner. " doelend op vince, mia jesse en vele andere van het team die om waren gekomen. Of door een auto ongeluk of vermoord.Hij nam rustig een slok van zijn Corona en glimlachte naar Siara " wat moet ik toch zonder je "S prak hij " met je heerlijke salade
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 6, 2013 20:06:14 GMT
Kaylen + Siara
Kaylen was rustig gaan zitten en stond vanbinnen lichtelijk gespannen eigenlijk, ze rilde wat. Niet door de kou, puur door spanning omdat ze niet wist welke houding ze moest aannemen. Ze keek zo rustig mogelijk naar Jason terwijl ze met haar ene hand in haar arm kneep om de spanning onder controle te houden. Dat was iets in de familie, ze konden niet goed tegen hevige spanningen. Ze glimlachte even naar Jason toen hij dat vertelde. Het was ook wel best gezellig. Siara keek rustig naar Jason en glimlachte naar hem. "Zonder mij had je geen salade." Lachte ze zacht en keek dan naar Brian en naar Kaylen. Het meisje staarde lichtjes voor zich uit, maar probeerde het zo gezellig mogelijk te maken door haar gedachten er snel weer bij te halen. Alcohol ging Kaylen zeker niet drinken momenteel, haar broer ging deze avond normaal gezien komen, en als die ook maar merkte dat ze wat gedronken had met het rijden, zou ze een preek krijgen. Ze overleefde het wel even zonder drinken.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 6, 2013 20:13:43 GMT
Brian + jason jason lachtte even " ik had wel meer niet zonder jou "s prak die rustig en ging wat onderuit gezakt zitten. Brian keek rustig naar Kaylen " Wil je wat drinken, er is nog wel wat anders hoor danCorona "S prak die laggend en pakte met een tang een stukje kip, helemaal de huisregel vergeten. Toen vince, mia en jesse en er nog waren was het eten wel eens koud. Niemand wilde bidden, maar dan won toch de honger het " Ja Brian jij mag het eten zegenen " Sprak Jason laggend en vouwde zijn handen en keek naar brian die de tang weg legde en zijn handen ook vouwde " echt had je die regel maar nooit bedacht " Sprak die laggend en keek jason even aan " beste hemelse geest, "Ja bidden daar was hj geen held in " danku wel voor dit eten hier op tafel, en voor alle snelle auto's hier op de wereld. Maar ook voor d vrienden hier om de tafel . amen " sprak die en keek Jason aan " nu kunnen we eens eten voordat het koud is " Sprak die laggend en nu pakte ook Jason een stukje kip
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 6, 2013 20:21:01 GMT
Kaylen + Siara
Siara glimlachte weer naar Jason op zijn woorden en Kaylen keek naar Brian toen die wat zei en schudde haar hoofd licht. "Hoeft niet." Zei ze dan ook rustig en keek rustig naar Brian die een stuk kip pakte en daarna het eten moest zegenen. Ze moest lichtjes glimlachen, dit was grappig. Ook Siara had haar handen gevouwd en keek glimlachend naar Brian. Kaylen bleef met haar handen op haar schoot zitten, ze was niet katholiek ingesteld. Ze pakte na de rest een stukje kip en kreeg wat salade op haar bord door Siara. Ze glimlachte even naar haar. "Dankje." Zei ze de vrouw toe die glimlachend naar haar keek. Siara begon rustig te eten, evenals Kaylen dat ook begon te doen en wat op de omgeving lette. Ze hadden wel een leuk huis hier, het hare was iets kleiner, maar hé. Ze woonde alleen dus was het meer dan normaal. Haar broer had echter een luxe villa..
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 6, 2013 20:25:54 GMT
Brian + jason Brian at rustig zijn kip en schepte een beetje salade op. Ook jason schepte wat op en keek naar Briano "De logeerkamer is klaar, maar ook het bed in de garage is klaar. Waar slaap je vanavond ? " vroeg die russtig tussen een paar happen eten door en keek rustig naar brian'Rustig at hij zijn mond leeg voordat hij jason antwoorde " mij maakt het niet uit. Als jullie liever wat privecie hebben dan slaap ik wel in de schuur, koud word het toch niet "Sprak die rustig en nam nog ee nstukje kip. Nadat hij het hapje had genomen nam hij een slok Corona en keek rustig naar jason " Mij maakt het niet uit, maar ik weet niet wat Siara in gedachte heeft, en ook niet wat kaylen in gedachte heeft. " Sprak hij en keek naar Kaylen " je kan hier ook slapen als je wilt hoor " sprak die rustig naar haar
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 6, 2013 20:56:11 GMT
Kaylen + Siara
Kaylen at zwijgzaam verder terwijl ze de jongens maar liet praten. Dit was haar zaak niet. Siara keek naar de jongens toen Jason vroeg aan Brian waar hij ging slapen en keek hem rustig aan, afwachten op zijn antwoord. Ze keek even naar Jason en schudde haar hoofd licht. "Ik heb niets in gedachten, we gingen vanavond ook niets speciaals meer doen dus kan je wel gewoon logeerkamer slapen." Zei Siara rustig tegen hem. Kaylen keek op toen er wat tegen haar werd gezegd en schudde haar hoofd weer even, at haar mond rustig leeg en antwoordde dan. "Mijn broer maakt me af als ik niet thuis ben vanavond. Zoals hij me om alles afmaakt als ik iets doe dat niet in zijn lijstje past." Zei ze rustig en haalde haar schouders op. "Is hij zo beschermend dan?" Vroeg Siara rustig. Kaylen knikte. "Mijn ouders zijn 2 of 3 jaar geleden vertrokken naar een ander land toen ik 15 was. Ik moest bij mijn broer wonen. Als het aan hem lag, zat ik vastgeketend aan mijn bed zodat ik veilig blijf." Zei ze zacht en zuchtte even.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 6, 2013 21:01:46 GMT
Brian + Jason Brian luisterde rustig naar Siara e n knikte even toen ze sprak dat er niks gepland was. " nou dan slaap ik wel in de logeerkamer "s prak die rustig en at rustig zijn kip op. Tien het stukje op was pakte hij een nieuw stukje kip. Rustig luisterde hij wat Kaylen te vertellen had. Jason luisterde ook terwijl hij een slok nam van de Corona. " Ik wil wel met je broer gaan praten, je bent 18 nu. Brian is 28, ik ben 32 en Siara is 30. Hier ben je echt wel veilig hoor. En helemaal bij Brian. " die laatste woorden leverde hem onder tafel een harde schop op. Hij had het nog bijna verteld ook het gehein van Brian. Brian had het gehoord wat Jason zei en dat leverde jason een harde schop op tegen zijn scheen been. Sukkel dat het was
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 7, 2013 7:10:15 GMT
Kaylen + Siara
Kaylen at ook rustig op wat er op haar bord lag en keek rustig naar Jason toen die wat begon te zeggen tegen haar, dat hij wel eens met haar broer wilde praten. "Dat wil je niet.." Murmelde ze zacht toen hij klaar was met praten. "Hij denkt niet zo na. Ik ben zijn jonge zus, en mijn ouders hebben het bij hem erin gemept dat hij mij moest beschermen, waar dan ook. En dat hebben ze niet door te praten gedaan, maar echt in gemept." Sprak ze rustig en nam nog een stukje kip en trok nu even een wenkbrauw op toen ze wel merkte dat Brian Jason een schop gaf. "Ja joh, de tafel schiet bijna omhoog, valt echt niet op hoor." Glimlachte Kaylen terwijl ze alweer iets losser kwam. "Maar dat veilig bij Brian betwijfel ik toen die zijn wagen liet ontploffen hoor." Lachte ze zachtjes. Siara lachte er ook zacht mee en at weer wat verder.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
773 POSTS & 4 LIKES
Assassin 1ste rang
|
Post by Arthur Auditore Di Firenze on Dec 7, 2013 8:35:47 GMT
Jason Hij keek naar haar en luisterde rustig naar haar " Dat wil ik wel, je bent 18, volwassen dus. Jij hoort ook je eigen gang te kunnen gaan. Je kan niet je hele leven bescherm worden door je broer. Ik heb niet eens een broer of zus, mijn vader stierf op jonge leeftijd en mijn moeder, ja die was zo druk met het verdriet die kon niet voor mij zorgen. Ik heb nu een eigen winkel, een eigen garage, ben 1 van de beste straatracers hier op aarde en dat allemaal zonder broer of zus " Hij keek je aan " Iedereen moet zijn eigen leven leven en fouten maken, daar leer je ook van " hij hoorde dat je sprak over het ongeluk van Brian net " Brian is een waagha;s, ja maar dat is elke straatracer. Je leeft op dat moment voor die 500 meter, en je weet nooit wat er kan gebeuren. DIe 500 mter speel je met je leven " Sprak die ? maar voor zijn familia zorgt die als de beste, is hij erg beschermend en ik weer zeker dat als die ooit een kind heeft, dat hij de beste vader zal zijn. Waarschijnlijk nog beter dan dat ik ben " sprak die naar brian die even fronste toen kaylen sprak over dat de tafel bijna omhoog schoot toen hij Jason een schop gaf " m,aar vader worden in je eentje Jason dat word vrij lastig " Sprak die laggend
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 7, 2013 8:59:14 GMT
Kaylen
Ze luisterde rustig naar Jason en bleef rustig zitten tot hij zijn zegje gedaan had over dat ze nu wel volwassen was. Ze zweeg erover dat ze eigenlijk nog geen rijbewijs had, dat ging ze ook morgen wel doen voor ze haar nieuwe wagen ging ophalen, want er voelde iets niet pluis hier. "Zolang je mijn broer niet aanraakt en enkel naar zijn ogen kijkt, hij flipt anders." Lachte ze zachtjes en schudde lichtjes haar hoofd. "Maar ik weet dat hij met eens los gaat moeten laten, maar hij leeft gewoon ergens in angst voor mijn ouders." Zei ze rustig tegen hem en keek dan weer naar Brian toen het over zijn waaghals gedrag ging. Ze zuchtte en knikte. Dat wist ze ook wel, maar het kon wel iets minder toch? Maar voor zijn familie zorgt hij wel, nou dat was mooi dan. Maar zij had gewoon niet het gevoel dat ze hier bij paste. Ze liet het niet merken althans, dat probeerde ze toch. Die drie kenden elkaar al veel langer dan zij ze kende, Jason en Siara nog maar net. En Brian niet meer dan enkele weekjes. "Je weet nooit waar de techniek je heen brengt hmm?" Sprak ze op de laatste woorden van Brian. Ze streek even door haar haren heen en at het laatste beetje op wat op haar bord lag en stopte er daarna maar mee. Grote honger had ze toch niet, en ze vond zichzelf toch al zo dik. Siara keek naar Kaylen, ze merkte wel dat er iets niet goed zat met haar, maar ze kon niet plaatsen wat het was. "Dus wat ga je morgen doen?" Vroeg Siara dan maar aan haar. "Mijn definitieve rijbewijs halen, en dan mijn Corvette c7 stingray ophalen." Zei ze rustig tegen haar. "Meteen na je rijbewijs nieuwe wagen?" Lachte ze zacht. "Ja, moet toch iets te doen hebben?" Zei ze met een glimlachje en keek dan weer naar de twee mannen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 7, 2013 10:59:55 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte terwijl ze voelde hoe hij haar nat begon te spetteren, en keek kort naar hayden, waarna ze uit stapte, even angstig zoals altijd, terwijl ze duccio al zag naderen in haar richting.'' GOed zo lieverd, heeft meneer een fijne tijd van je gehad?'' sprak hij rustig en pakte haar bij de pols en trok haar weer rustig mee, en keek naar Hayden.'' hoop dat ze geen probleem was? mijn musje heeft nogal problemen met luisteren.'' sprak Duccio rustig en pakte het geld ut haar hand ook gewoon af, en stopte het in zijn eigen zak en keek naar Elyssa.'' ga alvast naar je auto, je vertrekt zo naar huis, oke? vanavond rondom een uurtje of 1 kom ik nog wel even bij je. Ik moet nu werken nog.'' Ze knikte en keek even nog naar Hayden, hoopte dat hij echt zou komen, ls ze al van Duccio verlost was. Ze knikte even voor een moment en liep richting haar auto, en stapte weer in, waarna ze al zwijgzaam begon te vertrekken richting haar loods in de haven, daar waar haar Deense Dog, Stacey haar direct vrolijk begroette.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 7, 2013 12:25:43 GMT
Hayden Christensen
Hij keek naar Duccio en grijnsde. "Helemaal geen problemen mee gehad." Sprak hij met diezelfde grijns al was die weg toen Duccio met haar wagliep en stapte weer aan de bestuurderskant in. Wanneer begon die rotrace nou eigenlijk, hij wilde snel achter Elyssa aan richting de haven, anders kwam hij er ook nooit. En hij wilde deze race gewoon rijden doordat dit de eerste keer was dat hij deze wagen liet racen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 7, 2013 12:36:35 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even voor een moment, en keek naar de ogeving, terwijl ze monty nu langzaam vooruit begon te rijden, en Duccio na keek, en de neiging had haar middelvinger naar hem op te steken, maar ze durfde het niet. Ze begon te rijden richting haar loods in de haven, en slikte even voor een moment, en parkeerde haar auto weer naast de loods, en ging haar huis in, waar meerdere vrienden van Duccio naar haar keken., die glimlachte.'' Nou meisje, vanavond ga je verhuizen, naar het andhuis van Duccio.'' sprak een van hun en keek naar haar hond. dat beest gaat in ieder geval niet mee.'' sprak hij en ze voelde hoe ze gegrepen werd bij haar armen, en al snel werd ze opgetild, en meegevoerd naar een zwart busje achter de loods, waar ze in werd gezet, en al snel begon het busje te rijden.. GEweldig, nu was ze nooit meer vrij..
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 7, 2013 17:55:10 GMT
Hayden Christensen
Hij was het wachten na een tijd beu geworden en was gewoon weggereden, naar de haven toe. Die races startte ook nooit op tijd. Hij snoof en reed in een vlammend tempo richting de have waar hij een beetje rumoer zag, maar voor de rest niets merkte. Hij parkeerde zijn wagen en ging overal kijken waar ze zat tot hij aan een lege loods kwam. Hij liep daar naar binnen, iemand had hier geleefd. Hij hoorde een wagen starten en zag het busje wegrijden. Damn. Hij zag haar wagen staan hier, hier had zij us geleefd. Hij keek naar de hond die er was en slikte even. "Kom op, jij komt mee. We gaan je baasje halen." Zei hij tegen het dier. Hij lijnde hem aan met het touw uit zijn zak, vreemd genoeg had hij dat altijd mee, en bracht het dier naar zijn wagen waar hij die in zette en meteen achter het busje aan begon te rijden.
|
|
And now.. I am going to feed you your teeth.
years old
Male
USER IS OFFLINE
843 POSTS & 2 LIKES
|
Post by Haytham on Dec 7, 2013 18:02:30 GMT
Elyssa Catadorra
Ze slikte even en keek naar het raapje nog naa haar loods. Haar hond was wel braaf, die zou zo met iedereen mee gaaan. Ze slikte even en een traan druppelde uit haar oog voor een moment, terwijl het busje verder reed, richting een landhuis, waar het busje voor het hek stopte, en toen het hek eenmaal open was, ook na het busje direct weer dicht ging, vrij snel overigens. Het busje stopte bij het huis, en daar werd ze naar binnen gehaald, en direct zag ze Duccio al.'' Ah madonna.'' sprak hij en ze keek hem aan.'' kom, dan gaan we naar onze slaapkamer.'' sprak hij en gehoorzaam liep ze met hem mee naar zijn slaapkamer, achterin het huis, op de derde verdieping.
|
|
years old
Female
USER IS OFFLINE
899 POSTS & 1 LIKES
Administrator
|
Post by Kendra on Dec 7, 2013 19:04:50 GMT
Hayden Christensen
Hij reed gewoon achter het busje aan, zo onopvallend mogelijk en stond ook op een openbare parkeerplaats toen ze naar het landhuis toegingen. Rotzakken. Hij liet de hond in de wagen zitten en keek naar het landhuis. Zou hij de politie bellen? Ja.. Hij nam zijn mobiel en belde snel de politie. "Er word een vrouw tegen haar zin vast gehouden en verloofd met een man die ze haat." Sprak hij daarom ook. De man vroeg achter bewijs. "Ze heeft het me daarstraks allemaal gezegd, als je haar lichtjes onder druk zet en mij erbij laat dan zal ze praten, ik weet het zeker." Zei hij rustig. Hij hoorde gemompel van dat ze eraan kwamen en zo kwam dan ook al snel de politie aan het landhuis te staan met sirenes.
|
|